Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Smile. Poate zgomotul era de la alternator, rulmenti, rotor etc. Ar fi amuzant...scuze Nete
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
E buna bateria, Insa cei de la reprezentanta mi au zis ca din cauza ca furtunul e rupt prea tare se poate sa nu mai porneascã, un alt amãnunt e ca atunci cand am desfãcut bușonul de la ulei se vedeau urme de ulei , deci uleiul ajunsese in rampa, si daca ar fi pompa eu zic ca se dupa 5km se cala. a ajuns la temperatura de 90grafe apoi a cedat...in caz de nu avea ulei nu apuca sa se încãlzeascã sau sa parcurg atata..oricum maine aflu, daca dau 2 3 sute sau 2 3 mii la reparat.......mai ales ca doar manopera ma costa 40 50 euro pe ora....dca scap cu 1000€ ma declar fericit
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dormi linistit........raman la parerea ca e furtunul. Bafta maine.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
De regula,drumurile pe care le parcurgi sunt preponderent urbane?
Posibil ca filtrul de particule sa fie colmatat si de aici rezulta "spargerea" furtunului(posibil ca spartura sa fie destul de mare),curios este ca s-a oprit motorul,la mine dupa spargerea furtunului am mai mers destul de mult,vreo 50 km,pana acasa apoi la service(pe vremea aia nu aveam interfata pentru teste),dupa care am schimbat furtunul si a trebuit sa efectuez o regenerare fortata pentru a curata filtrul.De atunci nu am mai avut probleme cu furtunul/regenerarile,cauza la mine a fost oprirea motorului in timpul regenerarii(sotia... Laughing).

Sper ca si la tine sa fie doar acest "blestemat" de furtun...,iti tin pumnii. Wink
Skip ads

  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Azi sper sa aflu ,mulțam
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Gyzmo partea nasoala e ca la doua saptamâni fac un drum mai lung (30km aproximativ), odatã pe luna fac 1000km (ducându ma relugat la prietena)in rest fac drumuri extrem de scurte zilnic,de acasa pana la munca, nici nu apuca sa ajunga la 90grade apa....acest regim il fac din August
  • vasi84

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2014

  • Mesaj Privat
si mi-e mi sa spart furtunu de la intercooler , are o crapatura de vreo 3 cm , se poate ca din cauza asta sa nu mai traga masina deloc? sa piarda presiune ?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Exact.
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Da...recomandat este sa remediezi "defectul" cat de repede!
  • tatiana andreia

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jul 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Pai,daca este fisurat este normal sa suiere...(Vefifica sa nu suiere de la turbina)
De ceva timp am probleme cu masina,Opel Insignia ,am avut furtunul intercooler fisurat,am rezolvat,a fost filtrul de particule înfundat,l-am curãțat si pe acesta,dar in continuare ma confrunt cu lupsa de putere,ce ar mai putea fi de data aceasta?ma poate ajuta cineva?
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Vreun mesaj in bord?
Cel mai bine mergi la o diagnoza
  • nete_20

  • Mesaje scrise: 574
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Legat de putere in cazul meu, inainte de ase cala motorul cand eram in sarcina si cãlcãm decis accelerația pierdea puterea si nu se mai tura mai mult de 3000 rpm, apãrea SVS, pana nu opream si reporneam nu avea putere, mi s a tot zis ca e furtunul de interculer insa am schimbat motorul si totul functioneaza normal,nu am mai intampinat acea problema iar furtunul de la interculer este acelas, problema ar putea si undeva la motor si nu la interculer sau filtru de particule, plus de asta încearcã sa verifici si turbina aau mai degrabã pune un Tester pe ea.
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
tatiana andreia a scris:...dar in continuare ma confrunt cu lupsa de putere,ce ar mai putea fi de data aceasta?ma poate ajuta cineva?


Fara a efectua o diagnoza nu putem decat sa "ghicim"... Idea (sunt multe posibilitati)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
tatiana andreia a scris:.........a fost filtrul de particule înfundat,l-am curãțat si pe acesta,dar in continuare ma confrunt cu lupsa de putere,ce ar mai putea fi de data aceasta?......


E apa de ploaie curatatul DPF-ului, bani aruncati pe fereastra! Altul nou sau SH in stare buna, sau anulare fizica si din soft.
  • VLAD

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Subscriu la ce a zis borsy,nu reusiti nimic,doar sa pierdeti bani.
Furtunul este un defect de fabricatie la 2.0diesel pana la anul 2010 inclusiv.Dupa 2010 nu am mai auzit de problema la el.
Vedeti ca pe aftermarket exista in doua grosimi furtunul,dar nimeni nu stie sa spuna.
  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut.
Vin cu o intrebare legata de problema cu acest furtun.
We asta in timp ce faceam o verificare de rutina am observat ca pe acest furtun am depuneri de ulei (un fel de condens de vapori de ulei amestecat cu praf) si doar pe partea interioara a furtunului (inspre habitaclu) se observa. Am analizat atat cat am putut si parca sa zic ca acea scurgere pleaca de la imbinarea furtunului cu partea de plastic de sus. Si am mai constatat ceva "interesant", este un oarecare joc (destul de pronuntat) intre furtun si acel cot de plastic de sus. Ma gandesc ca problema sa fie fix de la aceasta imbinare slaba.
Precizez ca nu am probleme de SVS sau limp mode, masina trage ca inainte chiar si in turatii mari. Stie cineva, se poate strange acel colier (destul de ciudat totusi) sau trebuie schimbat? Sau e normal sa fie depuneri de vapori de ulei pe acel furtun? (uleiul nu este lichid, ci mai mult namol)
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Daca scurgerea pleaca de la imbinare sunt sanse sa fie de acolo, daca pleaca mai de jos verifica sa nu ai vreo crapatura mica.
Am avut un caz similar cu masina socrului meu si nu au avut cum sa-l mai stranga...
  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Din ce pot vedea de acolo pleaca, de la imbinare, dat fiind faptul ca este si acel joc prezent. Am senzatia ca e asa de mult timp, intrebarea normala se pune: sa mai stau cu el asa pana da in nas sau sa il schimb preventiv? Ieri am incercat sa ii dau turatie inalta si nu a avut nicio problema. Asadar.... ce sa fac?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este posibil ca acele scurgeri/pierderi de ulei sa apara in momentul cand este initializata regenerarea, atunci presiune creste in sistem si pot aparea pierderi mici de presiune, daca ar fi mai mari, atunci ai avea mesaje de eroare(SVS).Jocul este datorat pierderii elasticitatii garniturii din capatul mufei( cea de culoare verde).
  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo, mi se pare cam mare jocul acela intre furtun si cotul de plastic de sus. L-am sters asa cum ai zis, dar e clar ca da pe sus, din moment ce furtunul este murdar pana la imbinare. Ma sperie faptul ca fiind vara si perioada concediilor sa nu raman te miri pe unde in limp mode.Este clar ca daca ma duc la reprezentanta se vor oferi imediat sa mi-l schimbe, deh... e normal
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Chestionar

Credeti si sunteti de acord ca Opel ar trebui sa suporte costul acestei piese ?
DA 95%
NU 4%
73 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR