Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
badluck a scris:Salut! Am luat de curand un astra g din decembrie 2003 motor z16se caravan, nu gasesc nicaieri noxele. Stiu ca ar fi e4 dar nu stiu noxele si sunt importante si ele la stabilirea taxei. Cunoaste cineva macar cu aproximatie cam cat ar costa timbrul de mediu? Multumesc anticipat!


Salut,

daca ai Astra Caravan 1.6 Z16SE 62kW/85hp 5-speed station wagon 5 doors, ai CO2 emission (g/km): 175
Emission class: Euro 4. Asa spune producatorul. Daca vrei, iti trimit toate datele tehnice legate de masina.
Taxa (daca masina e cea descrisa mai sus din 2003) e 462.58 EURO. Vezi http://static.anaf.ro/stati..._timbru_2014.html

rectificare: daca e inscrisa in 2003(11-12 ani inclusiv) ai 359.78 EURO, daca e inscrisa in 2004(10-11 ani inclusiv) ai 462.58 EURO

sper sa te ajute.

Salut.
Skip ads

  • totos

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut am un OPEL ASTRA G 1.6 pe talon scrie EURO 3 UND D4 este incradrata la euro 4?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca e 2001>, da.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut,
fara sa fiu rautacios, da'daca in talon scrie EURO3 ce-ar putea fi? Ce cod motor ai? Daca incepe codul cu "Z" =E4, daca nu E3. "D4" se refera strict la normele valabile in Germania.
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat



Cine va tot invata ca tot ce incepe cu "Z" este Euro4 ? Ia uite cate "Z'-uri sunt Euro3 ! Sad

Sursa: Lista oficiala RAR cu motorizarile EURO 3 (incompleta...din pacate,au mai fost adaugate si altele..)
http://www.rarom.ro/cs-uploads/Liste_euro3.pdf


Ultima modificare facuta de micky001 la Sam 17 Jan, 2015 6:09 pm
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Astra G nu are EURO 3 pe benzinar.
Daca e dupa 2001 e Z16XE, EURO 4.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca ai apucat s-o inmatriculezi E4,sa fii fericit si sanatos! Daca insa scrie in Brief Euro3 si te mai si regasesti pe paginile RAROM,adio! Daca nu ai nici o specificatie E4 pe Brief,adio!Dumnezeul RAR este unul si cuvantul lui este lege,imbatabil!Crede-ma!Criteriu in asa zis-a diferentiere este si numarul kw-lor,dar si norma aplicata pe brief,chiar daca nu este scris negru pe alb E3 ori E4,mai regasim anumite directive EEC pe care numai RAR le poate descifra,cum vor ei...Iar daca iti fac o incadrare gresita,numai cu COC-ul (Certificate of Conformity) eliberat contra-cost de GM ,in jur de 130 euro,se mai modifica decizia.Altfel,vorbe-n vant!Vorbesc in calitate de "Stan Patitul"! Laughing
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:


Cine va tot invata ca tot ce incepe cu "Z" este Euro4 ? Ia uite cate "Z'-uri sunt Euro3 ! Sad

Sursa: Lista oficiala RAR cu motorizarile EURO 3 (incompleta...din pacate,au mai fost adaugate si altele..)
http://www.rarom.ro/cs-uploads/Liste_euro3.pdf


Draga micky001,
hai sa pornim termostatul si sa racim putin sangele infierbantat, ia si patrunde informatia de aici http://www.opel-infos.de/motoren/mcode.html , si mai apoi raspunde-mi te rog: Corsa C a mea Z12XE 1199cmc, 55 KW cu EURO4 in CIV e tot E3? Ca am vazut-o si pe asta in lista RAR postata de tine..

Salut.

edit: A-propos, paginile respective sunt pur informative, si compileaza marci si tipuri de motor intalnite la RAR ca fiind CEL PUTIN EURO3 nu OBLIGATORIU EURO3.
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
M-a amuzat teribil raspunsul tau,chiar ma asteptam sa te "regasesc" infierbantat! Ca o paranteza,termostatul nu porneste,termostatul iti deschide doar o valvula! Smile Rahaturi de genul ïnfo " gasesti cacalau pe net,am parcurs cam tot ce era legat spre exemplu de ceea ce ma interesa,un z13dt.Peste tot dadeam de Euro4 in laudele GM-Opel!Precum si in discutiile colegilor,la fel de inflacarate,in sustinerea respectivei norme.Daca citesti (citeai...) cateva postari mai inainte,ai fi gasit un raspuns pe tema atribuirii unei norme.Norma Euro nu este atribuita motorului in particular,ci vehicolului in ansamblu.Aceeasi motorizare in echiparea a doua modele distincte,te poate arunca in norme diferite de incadrare EEC.Criteriile sunt mai multe in incadrare,nu numai CO2-ul la care ne-am invatat gresit a ne rezuma.Pana si gradul dotarii te poate cobora intr-o alta norma,folosirea materialelor mai putin reciclabile la o echipare anume.Citeste discutia: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9390 .Acelasi motor,pe o echipare mai grea,spre exemplu diferenta sedan/combi poate diferentia ,deasemeni.Un motor cu un raspuns noxe la limita E4,pe o caroserie mai grea,are un raspuns noxe sub cerinta E4.Explicatie primita in cazul meu de la GM,ca o diferenta intre modelul Corsa si modelul Meriva,ambele echipate cu acelasi z13dt,prima incardata E4,cealalta E3.Raspuns clar,de la GM,cel care dealtfel iti spune tie ca tot ce-i "Z"este E4 !Acelasi z13dt echipeaza si Combo,tot E3.Vorbesc aici numai de motoare/echipari cu acelasi an/luna de fabricatie ,respectiv 05.2005.Acelasi motor z13dt raspunde la Corsa cu 119 g/km CO2,la Meriva cu 135g/kmCO2,la Combo cu 147g/kmCO2.La NOx si HC+NOx,Meriva sare cu putin peste limita E4,ceea ce o face Euro3.Acum,sa revin,exista si pe Meriva echiparea z13dt ce se incadreaza,ca un paradox,in norma Euro4! Diferenta este ca acel z13dt este de 75kw fata de primul,69kw.Acelasi motor!Doar management-ul software difera!Cam aceeasi treaba se intampla cu toate motoarele Opel,crede-ma,am ajuns sa discut telefonic cu GM frecvent,contrariat la randu-mi de ceea ce gaseam in declaratiile lor,neoficiale.Cauta-mi si mie incadrarea acelui z13dt in catalogul RAROM Euro3!Iti spun eu,nu ai sa-l gasesti,insa este confirmat Euro3,chiar de Opel GM.In nici o declaratie oficiala ori mai putin oficiala nu ai sa-l gasesti altfel decat Euro4,asa cum spune Wikipedia,"chiar si fara a fi echipat cu un catalizator" http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine . Asa ca ...nu te mai infierbanta,deschide-ti supapa termostatului,iar daca vezi in vre-un brief Germania ca scrie Euro3,lasa caramida jos si resemneaza-te!Acea masina nu va iesi in veci Euro4 la RAR!Poti sa vii tu cu un top de print-uri cu date tehnice gasite pe net,nu faci altceva decat sa le stimulezi vezica urinara celor de acolo!
Uite si diferenta la Z16XE :

http://www.ukw3.net/CO2-Tabellen/CO2-Opel.pdf
Cand ti-am spus ca-s "Stan Patitul" nu am mancat bors "Magic",ori altceva mai...puturos! Motorul tau,codul lui,daca se regaseste in acea lista,fii sigur ca echipeaza un model care este incadrat oficial in norma Euro3,in cazul in care vii in tara fara o alta specificatie pe brief.Daca insa,oricare dintre cele aflate pe acea lista,declarata lista Euro3,intra in tara cu specificatia inscrisa in brief Euro4 si cu directiva EEC aferenta,atunci RAR nu mai are ce sa faca,nici chiar ei nu pot contesta o directiva aplicata de un alt stat european.Asa cum am specificat,daca vii cu acel COC,oficial,atunci si numai atunci poti sa le dai peste nas,indiferent ce decizie anterioara au luat ei,stimulandu-ti la randul tau vezica mai sus amintita! Pana acum doua luni eram la fel de contrariat ca tine,si m-as fi luat la tranta cu oricine,in baza celor citite,tot ca tine!Citeam insa..."printre randuri"! Treaba este mult mai complexa decat ne facem noi ideea!Trimite tu un mail la cac@gm.com si intreaba-i care este incadrarea in norma EEC a masinii tale,iar daca-ti dau ei vre-un raspuns negru pe alb Euro4,(chiar daca cu toti o stim!)eu imi plec chelia in fata tuturor,nu numai a ta! Smile O seara buna,deasemeni!

Ai editat! Intradevar,asta incercam sa-ti transmit!Se poate sa gasim in lista Euro3,dar tu sa vii cu alte specificatii in actele masinii,ori cu alt certificat care sa-i ateste o alta incadrare,asa cum se poate sa nu-ti regasesti modelul in acele liste,dar sa primesti incardarea ,respactiv Euro3.Cauta tu Meriva 1.3 ,z13dt acolo,zi-mi dac-o zaresti!Vrei sa-ti trimit o copie a CIV-ului,in care ultima cifra este indubitabil,negru pe alb... "3"?
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
@toto a afirmat "Salut am un OPEL ASTRA G 1.6 pe talon scrie EURO 3 UND D4 este incradrata la euro 4? ",
eu am replicat "Salut, fara sa fiu rautacios, da'daca in talon scrie EURO3 ce-ar putea fi? Ce cod motor ai? Daca incepe codul cu "Z" =E4, daca nu E3. "D4" se refera strict la normele valabile in Germania. " cel mai probabil OPEL ASTRA G 1.6 e benzinara da? Astra 1.6 incepand cu 2001 1/2 e echipata cu Z16XE sau Z16SE ambele E4 (precum spunea si iulian1971), daca e construita inainte de 2001 1/2 e E3, exact cum scrie in talon.In pagina asta am facut referire doar la motorizarea Opelului lui toto, si raspunsul ii era adresat lui. Ce are diesel-ul Z13DT a face cu intrebarea lui toto?
O galeata de vorbe..
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Hai ,daca tot "recapitulam" ,sa vedem si de unde te-ai aprins? Smile De la intrebarea mea,ce va face sa credeti atat de vehement ca tot ce-i cod motor ce incepe cu "Z" ,asa cum ai spus,drept criteriu de referinta,este Euro4! Am mai gasit afirmatia asta si am mai contrazis-o,argumentand in drept falsitatea ei.Pana si codurile date de tine din pagina aia "Opel Info" specifica lucrul asta,la fel de fals.Exemple ti-am dat destule,z13dt-ul ce mi-a mancat ceva din nervi fiind unul dintre ele.Nu m-am aprins acum,m-am ars dar mi-a trecut,acum nu ma mai frig prin acordarea increderii in afirmatii,merg numai pe certitudini.Maine daca dau peste un z16xe,pana nu merg cu VIN-ul la RAR sa-mi confirme ei incadrarea EEC,toate discutiile de pe paginile internet ori gen Opel Info nu fac 2 bani.Am incercat sa explic faptul ca daca eu am o norma trecuta in CIV,asta nu inseamna ca tot ce are codul meu motor are aceeasi norma,generalizand-o!VIN-ul iti spune multe,inclusiv norma si sunt echipari fel de fel.Am dat in urma cautarilor si de un A4 fabricatie 2006 incadrat E2!Nu are legatura directa,vorbim doar ca o paranteza!Singurul A4 din 2006 cu norma E2 este inmatriculat in Romania!Modelul exista si a fost fabricat pentru Rusia,folosit in corpul diplomatic.Exista discutia pe forumul lor,Audi,unde toti cei cu masini A4,acelasi cod motor se bateau cu caramida-n piept ca este o greseala,ca toate sunt E4!Ei bine,omul a primit raspuns de la producator,masina a fost fabricata pentru Rusia,nu era echipata cu catalizator,avea alt software management.Asa ca,incurcate mai sunt si caile mecanicii si ale constructorilor auto! Poate ca au fost vorbe-n vant,dar poate cu ocazia asta ai mai primit ceva informatii,nu o lua in nume de rau! Evident ca in cazul colegului o sa-i iasa E3,chiar daca sunt alti colegi care poate au masinile deja inregistrate cu norma E4.Neamtul cand a scris in certificat E3,nu a dat cu zarul ce are 3 fete E3 iar celelalte trei E4... Bun subiect de barfa insa,incadrarea asta!Este atat de "discutabila",incat am putea pierde zile facand-o!Si Opel-GM a contribuit din plin la lucrul asta,neexistand pagina oficiala cu incadrarea fiecarui model, functie de motorizare,in norma EEC.Ori nu am gasit eu?Si nici nu-ti dau un raspuns concret! Te pun in schimb sa le "cumperi"acel COC ,unde-ti dau toate informatiile necesare.Deci,totul se rezuma la vanzarea unui produs,la bani!Iar pe noi ne loveste in plin,daca dam gres in alegerea facuta,din...lipsa informatiilor!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat


Oare asta de prost a scris Euro 3 ? Si-i ...2002! Iar lista cu anunturi similare este lunga...

http://suchen.mobile.de/pkw...l.opel.astra.html

Deci,dupa tine,garantat daca este fabricata dupa 1/2 2001 este Euro4 ? Te intreb,cu ce garantezi? Garantezi cu diferenta platita a taxei de prima inmatriculare dintre norme?Asa m-am luat si eu,dupa atotcunoscatori cu "garantat",iar acum platesc cu 800 euro mai mult!Inca mai lucrez la injuraturi ,in sinea mea!


Ultima modificare facuta de micky001 la Dum 18 Jan, 2015 12:15 am
Skip ads

  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Inca o galeata de vorbe.. Uite care e treaba: sunt dipus sa mai postez doar pentru a mai completa cu info. Wikipedia spune aici http://en.wikipedia.org/wik...mission_standards o gramada despre norme de emisii. Norma E3 a intrat in vigoare oficial in 2000. E4 a intrat in vigoare in 2005, de-asta se pot gasi motoare E3 intr-o perioada in care multi o considera exclusiv E4. Producatorii nu au fost obligati, dar majoritatea s-au conformat E4 inca din 2001.Motoarele care corespunzand normelor E4 au fost declarate ca atare. Totusi, daca un bou hartogar si-a adus aminte ca E4 va intra in vigoare in 2005, i-a completat talonul masinii lui toto(actual proprietar)cu E3, de unde si beleaua. Crezi ca la GM e incurcatura? Incearca Ford. Repet, mai sus era vorba de o benzinara de 1.6. Pot demonstra cu documentatie de la Opel Europe distribuita catre dealeri ca Z16SE si Z16XE dupa 2001 1/2 e declarata EURO4.
Nu pot incarca aici, dar pe mail pot trimite pdf cu motoarele de mai sus.

In rest, nu voi mai raspunde la alte sageti, deja s-a creat suficienta polemica.
edit: nu m-am aprins defel..
later edit: ca exemplu, doar 2 carline(sunt mai multe in functie de caroserie)
Z16XE

Z16SE


Seara buna.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
OK! Inchei si eu capitolul asta,nu inainte de a sublinia ceea ce spune Wikipedia si restul "flutura informatii ",Euro4 categoric si obligatoriu de la 01.01.2005 ! Pai,atunci de ce am eu in fata un Brief Austria emis in luna mai 2005 cu directiva EEC norma Euro3? Si nu numai eu,tot ce este z13dt 51kw ,montat pe orice altceva decat Corsa! Daca-mi gasesti un z13dt ,51kw pe alta masina sub norma Euro4,ma plec!Stiu ca discutam de alta ciorba,dar luam referinta increderea ta in Wiki! Nu vorbesc de un motor fabricat peste oceane,ci de unul pur european !Documentatiile Opel descarcate ,ori alte surse,nu fac nici 2 bani in stabilirea normelor la RAR,suna-i si intreaba-i!Numai hartia aia,certificatul ala de conformitate,parafat GM,doar ala certifica!Cam multi boi hartogari au completat certificate sub norma Euro3 ,chiar si dupa 01.ianuarie 2005,nu crezi? Demonstreaza-mi si mie cu o documentatie Opel Europe ca Meriva Z13DT 51kw 2005,mai,este E3 ori E4!
Si ...Wikipedia asta,"info",chiar asa naivi sa fim?Este pana la urma o aplicatie web unde fiecare utilizator poate sa scrie ce vrea,sa adauge ori sa modifice informatii...culese,ai definitia ei la prima accesare!Nimic oficial ori ca baza juridica!Doar informational ori referinta!Ce tot ridicati in slavi pasaje Wiki?Ti-am demonstrat,mi-am demonstrat ca sunt si informatii false ori accidental eronate,cum spun "ei "! Repet,m-am luat dupa documentatii de acest gen,dar cel care mi-a scris in Brief Austria 70/220*2003/76A ,("A" reprezentand Euro3.Daca era in loc de A, "B",ar fi fost Euro4!) nu cred ca a stat sa citeasca din Wiki ori alte surse,ci din actele fabricantului,respectiv Opel,directiva in care s-a incadrat in urma testelor.Si nu cred ca a fost vre-un hartogar!...Mai studiaza un pic,fabricantul este obligat sa declare rezultatele testelor EEC si incadrarea in actele de omologare.Totul iti sta la dispozitie spre lecturare ,cerinte,directive,nu wiki! http://www.acarom.ro/upload...or-usoare-si-.pdf
Nu ne certam,departe de mine gandul!Daca vii cu ceva nou,oficial,sunt pentru asimilarea informatiei!Odata cu intrarea in vigoare a normei Euro4,au fost modificate si anumite directive,aducand cerinte noi spre incadrare,de unde si aparitia a ceea ce se credea a corespunde cerintelor E4, ca nu mai corespund si automat decaderea normei de incadrare.De atunci modificarea directivei 70/220 si a aparitiei simultane E3 si E4 ,diferenta fiind facuta de acea ultima litera adaugata,respectiv A si B.Am citit pana acum cam tot ce este legat de incadrarea in norme EEC,directivele,modificarile lor,cerintele,calculul noxelor in diferite conditii de expluatare,criteriile care sunt luate referinta,etc.Lucrez intr-un domeniu in care am inceput sa ne lovim de ceva timp cu corespondentul naval al controlului emisiilor,SECAs ori ECAs,asa ca nu-mi sunt chiar noi formulele legilor si discrepantele in aplicarea lor...



Exact ce-ti spuneam! Sunt doar cu rol pur informativ si poate fi modificat functie de anumite criterii.Si a fost modificata respectiva directiva,asa cum iar iti spuneam,ceea ce au luat ei referinta este 99/100/EU.Intre timp, a fost introdusa directiva 70/220 ,modificata in 2001,apoi 2002,2003,2006,cerintele de incadrare fiind din ce in ce mai complexe,inmultindu-se criteriile si conditiile,de-aia vei intalni masini sub norma Euro3 chiar si cu an fabricatie 2007(!),apoi a aparut (EG)715/2007,cu Euro5.iar modificari,Euro6...Iti pot sta la dispozitie cu toata documentatia pe care am studiat-o pana acum.
OK! Hai sa lasam galetile cu vorbe deoparte!... Smile OK! Iti respect opinia,chiar daca recunosc,nu ti-o sustin! Smile
  • Lpmad28

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!Am un opel vectra din 2002 (inscris in 2003) cu motor 1.8 benzina ,cod motor z18xel, 81kw ,190 co2 !Vreau sa imi ziceti parerile voastre in legatura cu norma de poluare pentru ca vreau sa o inscriu!Mentionez ca are catalizatorul defect si o sa il inlocuiesc,insa vreau sa stiu daca ii pot pune un catalizator anume astfel incat sa ii iasa norma de poluare E4.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Z18XEL este Euro 4. Taxa ceva pe la 600 E.
  • Lpmad28

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Este E4 motorul de 92 kw insa acest motor este de 81 kw si cred ca are 8 valve..oare se potriveste catalizatorul de la motorul de 16v la acest motor?
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca are incadrare inr-o anumita norma de poluare,ceea ce vrei sa-i faci,nu o sa-i schimbe cu nimic treaba asta,in sensul trecerii intr-o norma superioara.Poti sa-i pui si instalatie de spargere a moleculei de apa,ca tot incadrarea by factory o sa-ti iasa,atata timp cat nu-i faci omologare si testul dinamic, http://www.rarom.ro/article...e_motor--432.html care insa-l platesti ,indiferent de rezultat si este putin probabil sa-ti iasa ceea ce vrei tu,tinand cont de faptul ca motorul tau nu mai este nici pe departe fata mare...,cum a fost el cand a iesit prima data pe poarta uzinei si a fost testat. Singura treaba care inca mai merge,este montarea unui filtru particole omologat,mentionat apoi de RAR in CIV,apoi cu mentiunea respectiva trecuta,la ANAF,conform unui articol, Capitolul IV ,punctul 2 ,litera "e " http://static.anaf.ro/stati.../Norme_tx_pol.pdf se aplica o reducere de 25 %. Insa cam suna asa: "...în cazul autovehiculelor echipate cu motor diesel prevãzute din construcție cu filtru
de particule... "
  • timica

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra OPC 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Cine ma poate ajuta si pe mine ca nu mai inteleg nimic in legatura cu acest timbru de mediu. Trebuie sa cumpar un opel vivaro din 2008 cu motor de 2.0 (1995cmc, CO2 cred ca sunt in jur de 224g), care a fost inscris fara plata taxei. Proprietarul spune ca taxa este in jur de 700€ dar conform site-ului anaf, timbrul de mediu este undeva la 3880€. Ma poate lamuri cineva. Multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
La utilitare taxa se calculeaza altfel.
Da calcul pt. vehicul transport peste 8+1 pers. sau camion.
Skip ads

  1. Home
  2. Legislatie, Asigurari si Taxe

Chestionar

Pentru restituirea taxei de prima inmatriculare
Fac demersurile ptr a-mi recupera taxa 61%
Nu ma mai intereseaza sa-mi recuperez banii, ca oricum statul nu-i mai da 16%
Sunteti de acord sa vi se restituie doar o parte din banii de taxa? 21%
403 voturi

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR