Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • dke
  • *
  • 8 mesaje
  • din 12 Mar 2014
  • Corsa 2001 Z10XE
  • Bacau
  • dke

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
filtru de aer si uleiu ieri le-am schimbat impreuna cu restul filtrelor si nu e prima data cand le schimb dar nici o schimbare.de cand o am am facut 20.000 km.la EGR s-a uitat cineva si a zis ca e bine.
clapeta nu stiu unde e ca as curata-o singur.
asa mici probleme ar mai fi...de ex anu trecut i-am spalat motoru iar dimineata cand o porneam (porneste la sfert chiar si cand a fost geru ala de -26 de grade) dak nu calcam acceleratia avea fluctuatii de turatii sub 800 rpm si apoi se oprea.asta de cateva ori...apoi statea peste 1000 cum e si normal si revenea la 800 si plecam.acum nu-mi mai face asa in schimb dak ii dau cheie si incerc sa plec imediat face la fel.trebuie s-o las sa revina sub 1000 si apoi plec fara probleme
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ce spui tu acum tine exact de EGR. Cum l-a verificat?. deobicei se demonteaza, se curata si se dau impulsuri scurte de 12V ca sa vezi cum lucreaza tija supapei, daca nu ramane intepenita.
Ai aici cel mai bun tutorial pentru clapeta https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
si aici pentru EGR https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
Numai sa citesti sa vezi ce pofta iti vine.
Sincer eu nu mi-am recunoscut masina dupa ce le-am curatat. In plus am curatat si admisia...dar acolo e mai complicat dar daca dai clapeta ai sa vezi cum e in admisie...
Spalatul motorului e discutabil la cata electronica si senzori sunt pe sub capota. Nu recomand. Mai bine iti iei scut.
  • dke
  • *
  • 8 mesaje
  • din 12 Mar 2014
  • Corsa 2001 Z10XE
  • Bacau
  • dke

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
EGR-ul doar l-a dat jos...s-a uitat la el...a zis ca e bine si l-a pus la loc
acum nush ce sa zic...le-as da sa le curat dar mi-e ca fac alta boacana
am vazut ca se vorbeste sa scoti borna de la baterie o jum de ora sa resetezi erorile
ce zici,sa fac si eu si sa vad dupa ce erori mai da?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poti face asta ca sa stergi erorile.
Dar dupa, trebuie facuta procedura de reinvatare a setarilor ECU.
Scoti borna, o lasi vreo jumatate de ora. Pui borna.
Pui contact pe II, nu pornesti lasi vreo 30-40 secunde , ai sa auzi tiuitul de la clapeta de acceleratie.
Contact pe 0.
Contact pe II, pornesti motorul.
Nu te atingi de acceleratie pana nu se incalzeste motorul singur la 90 de grade. ( pana porneste termostatul )
Asta e toata procedura.
Skip ads

  • dke
  • *
  • 8 mesaje
  • din 12 Mar 2014
  • Corsa 2001 Z10XE
  • Bacau
  • dke

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
ms mult.o sa revin cu postari daca o sa ma bag sa curat EGR-u si clapeta sau poate merg la un mecanic
  • dke
  • *
  • 8 mesaje
  • din 12 Mar 2014
  • Corsa 2001 Z10XE
  • Bacau
  • dke

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
am dat jos clapeta...am curatat-o cu spray pt curatat carburatoare...murdara nu era exagerat...mai mult era pe partea de dedesupt iar pe pardea de deasupra nu prea era.la EGR nu m-am bagat pt ca nu aveam cheie cu ce s-o desfac si nici n-am gasit la cineva.apoi am pus clapeta inapoi...ar resetat ecu asa cum mi-ai spus...in schimb am facut ceva gresit...sper ca nu prea grav.
am curatat si in orificiu de unde am scos clapeta ca avea mazga pe pereti si mai multa mazga s-a dus inauntru iar cat am reusit am scos-o...
apoi am plecat la o plimbare sa vad cum se comporta...sis a stii ca dif n-am sesizat...in schimb mi s-a aprins cheita in bord mai ales pe la 3000 de ture...apoi cand am ajuns in parcare i-am facut iar testu cu pedalele si-mi da aceleasi erori Sad
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Gaurica aia mica din clapeta e destul de importanta. Duce in admisie vaporii de benzina din rezervor....
In fine asta e altceva...la tine cum am scris anterior suspect e debitmetru. Pana nu gasesti unul de proba nu continua cu nimic.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
La EGR se schimba si garnitura. Se curata cu carbusolv de la Policolor (restul producatorilor fac zeama de carbusolv si freci de-ti iasa ochii).

Nu se recomanda spalatul motorului cu jet de apa. Poate distruge senzori si chiar ECU. Ar fi bine sa desfaci contactele/mufele de la senzori si sa le cureti cu spray de contacte.
Daca debitmetrul e terminat, atunci masina ar trebui sa mearga mai bine cu senzorul deconectat. Nu e indicat sa se mearga cu el deconectat mult timp pt. ca masina merge pe setari de avarie, cu consum mai mare de benzina. De cumparat - e vreo 7-800 de lei, doar BOSCH (exista si refurbished, tot Bosch, dar la vreo 400 de lei - nu cumpara asa ceva ca arunci bani pe geam) . NU se curata debitmetrul cu spray de contacte ci doar cu spray special pt. debitmetre sau alcool izopropilic!

Bujiile NGK necesita intrefier de 0.9. Asa cum vin din fabrica nu-s 100% ok pt. XE-uri. Vezi aici detalii ->https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9845

Pt. caderea acelor din bord - e tutorial pe-aici cum se desface, curata si verifica. In cel mai bun caz doar se curata mufa. Altfel mai trebuie refacute si lipiturile de pe placa cu circuite. Asta tre' sa fac si io cat de curand Smile
Skip ads

  • dke
  • *
  • 8 mesaje
  • din 12 Mar 2014
  • Corsa 2001 Z10XE
  • Bacau
  • dke

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2014

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca ma sfatuiesti sa schimb bujiile cu altele bosh?
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Nu, doar sa le verifici. Si io am avut NGK-uri si le-am preparat la 0,9. N-am avut pb. cu ele. Acum sunt cu bujii GM.
  • Lpmad28

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Salut!Mi-am achizitionat recent un Vectra fara sa stau prea mult pe ganduri..mi-a placut masina..are motor de 1.8 benzina insa doar 81kw fata de 92kw cum sunt majoritatea..din citite am vazut ca ar fi acelasi motor insa cu putere si consum mai mic..si are trecut 190 co2 fata de 182 cat are motorul de 92kw..As dori sa imi spuneti daca sunt motoare diferite (de 8v si 16 v) si ce norma de poluare ar avea.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai 81 Kw motorul este Z18XEL, 16V, Euro 4.
Skip ads

  • andreyy82

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2010

  • Mesaj Privat
este euro 4 , 450 euro m-a costat taxa in decembrie 2014, sa o stapanesti sanatos
  • vlad catalin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema ,cum aflu daca mașinã mea o vectra c lim din 2002,are sau nu computer bord.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
in functie de tipul display-ului.
daca ai TID din cate stiu eu acesta nu suporta BC
daca ai GID / CID acesta suporta bc dar din cate stiu eu necesita programare (nu sunt sigur).

la tine pe masina controalele pentru BC se afla pe maneta de la stergatoare...
daca ai butoane in lateralul manetei de stergatoare (si nu ma refer aici la rotita de temporizare a stergatoarelor) e posibil sa ai BC.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Trebuie GID sau CID si programare in UEC, REC si DIS
  • gabicoman92

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua am si eu o intrebare.Ce diferenta este intre opel vectra b carava 1.6 edition 2000 si vectra 1.6 berlina din 99 edition 100?Ma refer la nivelul de echipare ce diferente sunt intre aceste doua nivele?
  • gabicoman92

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu stie nimeni ce diferenta de echipare este intre cele doua variante?Edition 2000 si edition 100?Opel vectra 1,.6 una septembrie 1999 una octombrie 2000,
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Da-ne serii de sasiu...
  • gabicoman92

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Va salut nu va pot da decat seria opelului meu de sasiu.Cea cu edition 100 este a unui prieten nu o stiu,seria mea este W0L0JBF3517009745,Vreau sa imi dati cat mai multe detalii legate de masina mea.Va multumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR