Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
edi08 a scris:Initial doream sa dau si mai mult de 20000 pe o masina.Acum am ajuns sa gandesc ca e o investitie proasta masina.
Filtrul ala de particule DPF ma sperie.Desi stiu ca toate masinile recente il au,nu cred ca au aceste probleme cu el ca antara.
Regreti alegerea?



Regret ca nu am dispus de 3-4.000 euro in plus si nu am prins oferta de la Mitsubishi Outlander:

http://www.mitsubishi-motor.../oferta-outlander

Asta da, cred ca si-ar merita banii
Skip ads

  • edi08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Eu am testat un Outlander cand exista oferta,dar fiind mica de inaltime imi dadeam scaunul in fata sa ajung la ambreiaj si cutia de viteze era mult in spate si ma deranja la schimbatul vitezelor . Sad Sad
  • edi08

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Dle Musat ,multumesc pt raspuns (m-a facut sa iau o decizie).
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara doamna edi08,

Imi pare rau daca v-am stricat planurile, insa e vorba de o investitie importanta, care mie mi-a adus nervi, drumuri la dealer, certuri cu sotia ca de ce nu vreau sa opresc masina in timpul regenerarii DPF and so on...

Din cele relatate de dvs. (majoritatea km in oras), recomandarea mea si a celor de pe forum cu siguranta, e sa alegeti un SUV pe benzina. Aici insa intervine si consumul, care pe benzina e mai mare de obicei. Din pacate Antara pe benzina are motorul 2.4l care nu este recomandat nici de dealer....

In functie de cat de repede va doriti masina exista doua optiuni pt. dvs:
- sa asteptati finele anului cand Antara trece pe motorizare Euro6 si este posibil pe motorizari complet noi - 1.6 si 2.0l pe benzina si 1.7 si 2.0l pe motorina (date preluate momentan de pe net ca "rumours"). Sigur ca pretul probabil va fi mai mare, insa se presupune o imbunatatire generala a masinii, iar pe Euro6 nu mai achitati timbru de mediu;

- sa va indreptati un pic atentia, in limita bugetului, catre urmatoarele modele pe benzina, la care motorizarile sunt de 2.0l: Mazda CX-5, Honda CR-V, Toyota RAV-4, VW Tiguan sau mai noul Renaul Kadjar ce apare in showroom undeva in 2-3 luni.

Decizia va apartine, suntem pe forum sa impartasim opinii si sa dam/primim sfaturile cele mai bune.

Astept sa ne spuneti alegerea pe care o faceti.

Toate cele bune. Smile
Skip ads

  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
@cmusat2000:
Si totusi de ce nu opreai masina in timpul regenerarilor DPF ?
Eu am facut-o de atatea ori (ca doar nu o sa stau ca prostul in masina cu motorul pornit degeaba) si n-a fost nicio problema.
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pai m-am luat dupa ce scrie manualul masinii. Ca in cazul procesului de regenerare pe cat posibil nu opriti motorul si luati-o la sanatoasa. Oricum am aplicat metoda cred ca in primele 2 luni, apoi nu mai aveam nervii necesari.

Din ce am mai citit pe net, regenerarea asta a DPF-ului implica pomparea unei cantitati importante de combustibul in filtru cu scopul de a arde funinginea depusa. Acest lucru se face la temperaturi foarte inalte, ceva de genul 600 g C. Intreruperea procesului, in timp afecteaza buna functionare a motorului si colmatarea precoce a filtrului.

De fapt si la dealer mi-au sugerat sa nu opresc motorul in regenerare ca "nu-i face bine". Problema se va pune cand se aprinde martorul in bord, e semn ca lucrurile nu sunt pe calea cea buna. Atunci cand se aprinde si nu se mai stinge ii bai, trebuie dat jos si curatat sau altul nou, ceea ce implica bani, timp, nervi, imobilizare vehicul and so on...
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutari tutror,

Mai Antara nu sta prea bine in clasamentul de mai jos:
http://left-lane.com/europe...ized-suv-segment/

Dupa toate campaniile astea ma asteptam la un loc mai sus sub soare. Poate modelul nou se va bucura de mai mult succes. Eu astept cu nerabdare noul Antara, daca pe benzina va avea motoare de pana la 2.0l sar inapoi in curtea Opel.
Ma mir ca Sportage ce detin eu acum e asa sus, peste RAV, CR-V sau Kuga, e o masina decenta, insa nu credeam ca trece peste cele mentionate.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Sall..
Intru si eu in discutie cu toate ca nu detin acest model.
La Antara ma incanta pretul mic de achizitie, dar au fost cativa factori care m-au facut sa renunt.
1- acest model este lansat in Septembrie 2006, iar acum suntem in 2015,deci nu il putem compara cu alte marci proiectate in 2011-2012.. ( aici fac referire la clasamentul postat de cmusat)
2- gabaritul prea mare ptr.ceea ce imi trebuie, fac undeva la 20000 km/an, dintre care 75% in mediul urban, 50% dintre acestia singur in masina cu portbagajul gol.
3-motorizare mare, deci costuri de intretinere mari,
4- cand m-am gandit sa schimb masina din start a picat motorizarea diesel , iar benzinarul de pe Antara, 2,4 este de capacitate mare si de generatie veche.
Aceste 4 motive m-au determinat sa renunt la acest model.Bineinteles ca fiecare opteaza ptr. ce este mai bun ptr. el.
Si toti trebuie sa luam in calcul anumiti factori la achizitionarea unui autovehicul, fiel el nou sau mai vechi ..
Drumuri bune.
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=132915
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Rumple a scris:Am avut azi programare in service cu acel zgomot la relanti...
Au sters eroarea, mi-a refacut diagnoza care a iesit bine, mi-a actualizat software-ul si m-a trimis la mecanic pentru o dubla verificare. Acesta a fost foarte amabil si a sugerat sa facem o tura cu masina (ceea ce am si facut). Zgomotul nu a mai aparut, ...
In acest weekend am un drum de vreo 600 km, sper sa ma lamuresc daca au avut dreptate sau nu...

Salut,
zgomotul a re-aparut. Parca este si mai puternic. Am fost iar a Radacini, singura parere a fost ca s-ar putea sa fie un injector. Va trebui sa las masina intr-o zi acolo sa se raceasca dupa care sa o treaca ei printr-un set complet de teste "la cald".
Sincer ma cam trec fiorii daca ma gandesc ca la 9k km sa trebuiasca sa schimb (cel putin) un injector.
Revin dupa ce am o concluzie de la ei.
  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

La 12000 km cat a facut zilele astea, masina merge perfect, nu am sesizat nici o problema, doar regenerarile sunt mai dese, ceea ce implicit mi-a crescut si consumul mediu, dar nu deranjant.
Nelamurirea mea este legata de revizie: am citit ca la 1 an sau 15000 km pentru Romania. (cel putin asa scrie in manual). La dealer din ce retin mi-a transmis, a fost la 1 an sau 30000 km.
Pana la urma la cati km este obligatoriu si la cat v-a ajuns ca si costuri?

Toate bune!
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
@iulius
eu am facut deja peste 35.000 km.
Revizia am facut-o la reprezentanta, la Union Motors. La 30.000 km. Am intrebat daca trebuie si la 15.000 si au spus ca nu.
Costurile au fost de 1.200 lei. Pe forum gasesti detalii despre diverse reprezentante si ce costuri practica
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu vreau inca sa trag o concluzie, tre sa mai astept cateva cicluri de regenerare DPF. Mie dupa cum stiti mi-a fost inlocuita turbina pe garantie, la doar 5000 km de utilizare. Se pare ca acum regenerarile se fac la 300 de km in oras, cu turbina veche/defecta se faceau pe la 100-120 km. Daca se confirma ca intervalul de regenerare a crescut la 300km pai atunci e beton, asa aveam si cu Insignia si era ok. S-ar putea sa existe o legatura faptul ca turbina era defecta si probabil nu intra amestec corect, naiba stie...e interesant deja!
  • varan

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Am ajuns cu masina la 12000 km si intervalul dintre ultimele regenerari a fost de aproximativ 700 km rulati in proportie de 95 % extraurban Satu Mare-Cluj Napoca si Satu Mare-Timisoara. In rest masina merge OK.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Astazi am sesizat ca a avut o regenerare. Dupa ce am oprit. De mult nu am mai avut asa ceva. Traseul a foat intra si extra urban.
Deocamdata se comporta foarte bine pt km ce ii am. Cred ca ii am cei mai multi km dintre utilizatorii de Antara noua,nu? Cel putin din cei prezenti pe forum.
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
cmusat2000 a scris:Salutari tutror,

Mai Antara nu sta prea bine in clasamentul de mai jos:
http://left-lane.com/europe...ized-suv-segment/

Dupa toate campaniile astea ma asteptam la un loc mai sus sub soare. Poate modelul nou se va bucura de mai mult succes. Eu astept cu nerabdare noul Antara, daca pe benzina va avea motoare de pana la 2.0l sar inapoi in curtea Opel.
Ma mir ca Sportage ce detin eu acum e asa sus, peste RAV, CR-V sau Kuga, e o masina decenta, insa nu credeam ca trece peste cele mentionate.



Sefu', Dacia Duster este peste Kia Sportage la vanzari: 127.772 in 2014:

http://left-lane.com/europe...cia/dacia-duster/

Ti se pare o masina mai buna ? Shocked Mie nu, nici fata de Sportage-ul asta "faimos", nici fata de "pacatoasa" Antara ...
  • cmusat2000

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salutari,

Nu prea vroiam sa redeschid discutia despre Antara vs Sportage...

Daca urmaresti topicurile mele, am renuntat la Antara in special din cauza regenerarilor DPF si a perspectivei motoarelor diesel.
Am ales Sportage nu ca m-ar fi rupt cat de senzationala e masina, dar la 20k euro era singura masina noua cu motor de pana in 2l, cutie automata pe benzina. Daca Antara avea pe benzina motorizarile pe 2.0l ramaneam in curtea Opel, fara ezitari, insa motorul de 2,4l benzinar nu este recomandat nici macar de dealer.

Dupa cum spuneam mai sus, astept cu nerabdare viitorul Antara, din zvonurile de pe net, se pare ca pe benzina, motoarele vor fii de 1,6l si 2,0l benzina. Diesel nu ma intereseaza, pentru ca la orizont sunt nori gri vis-a-vis de motoarele diesel.

Oricum o dam, modelul Antara a fost din pacate o nereusita pt. Opel, vanzarile la nivel european in special pe faceliftul din 2011 au fost nesperat de mici. Paradoxal, dupa inceperea campaniei europene cu reduceri de 30-40%, in 2013, Antara se vanduse in 15400 exemplare in EU pentru ca in 2014, anul ofertei de nerefuzat sa scada la 8400. Sunt cifre seci, insa care spun multe, asupra perceptiei clientilor EU asupra acestui model.
https://www.clubopel.com/lin...ized-suv-segment/

Cat despre Duster, stai linistit, s-au vandut asa multe, pt ca toti romanii plecati la munca in afara, atat si-au permis, iar mandria nationala i-a indemnat catre Duster.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Deci vreau sa zic ca iar a inceput sa se auda acel sunet la turbina proaspat schimbata dupa doar 1500km! Luni sunt in service la ei, daca e acelasi defect cu geometria blocata ma pregatesc de plangere.
Apropo, stie cineva ce mai poate genera stricarea geometriei? Poate fi de vina sistemul de ungere/racire cu ulei sau antigel, sa nu faca racirea corect?
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Itit recomand sa cauti / pui o intrebare aici:
http://www.antaraownersclub...entre_forum4.html

Sunt mult mai multi posesori de Antara si mai vechi. E clar ca nimeni de la noi nu s-a mai lovit de problemele astea.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Paste fericit si luminos!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR