Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
va salut!
dupa cum scrie si in titlu detin o frontera sport din 94' motor de 2000 cm benzina. Masina este neinmatriculata, o folosesc la tara pentru o livada. Problema este ca de curand pompa de benzina dadea semne de oboseala, se auzea vajaitul ala foarte puternic din rezervor si intr-o zi cand am scos-o sa ma duc cu ea la livada cand am ajuns la portiunile unde aveam de urcat nu se mai tura motorul peste 2000 de ture, iar dupa ce am oprit-o, cand am vrut sa o pornesc din noi a pornit foarte greu. Bun, am comandat pompa, azi am montat-o, dar tot nu merge cum trebuie motorul. De pornit porneste foarte usor, relantiul este bun dupa parerea mea, dar cand vreau sa o accelerez brus prima data parca se ineaca, da un rateu si abia apoi se tureaza. Daca o accelerez mai lin, treptat, se tureaza fara probleme. In mers, tot asa, prima data se simt niste smucituri dupa care incepe sa traga, asta pe drum drept, in panta nu am avut timp sa incerc. Care ar putea fii cauzele? Una care o suspectez eu este aceea ca pompa noua comandata este putin mai mica in diametru decat cea veche care a fost pe masina. Poate sa influenteze acest lucru? Ce altceva ar mai putea fii ? Ce sa mai verific, sa mai curat?
multumesc anticipat si scuze pentru postul kilometric !
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cred ca ar trebui s-o iei pe firul apei-bujii,fise,delcou(sau bobina,dupa caz).,filtru de aer,de benzina (mai ales).Dupa ce zici tu (rateu)ar trebui sa fie ceva pe la aprindere,nu la alimentare.
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
filtrul de benzina l-am schimbat tot astazi cand am pus si pompa.
fisele, delcoul si bobina le pot verifica cumva sau numai schimbate?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
La 2.4 mai greu sa gasesti atotstiutori,dar le poti incerca macar,de la alta masina,care merge bine,dar de unde o iei..Personal as desface delcoul sa vad in ce stare e luleaua (inca o data,daca are delco),carbunele central,si cam tot ce e pe acolo (ca la Dacia 1300).Bujiile schimbate,ca alea nu costa mult.
Ai putea sa-i faci o diagnoza,dar poate e prea mult pentru o masina de livada,si 2.4 benzina nu stiu daca are cineva programul sau cum ii zice.
Skip ads

  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ca si diagnoza am citit ceva si am sa incerc "agrafa"...sa pun o sarmulita intre doi pini de la o mufa , apoi sa pun contactul si o sa imi palpaie check engine daca am erori..
P.S. nu este 2.4 este 2.0
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,680
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Gasesti piese atunci pe toate drumurile,nu-i pb.Vazusem 2.4,nu stiu de ce
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
motorul asta a fost pus si pe vectra a? se potrivesc piesele de la una la alta?
  • mariocove

  • Mesaje scrise: 321
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut ! Ceva probleme de genul asta am avut si eu,iar problema a fost de la bobina de inductie.Insa si capacul delco era aproape terminat,doi poli erau ca si inexistenti.Daca nu ai mai schimbat de mult piese la aprindere poate le-a venit momentul.Bujii,fise,capac delco,bobina de inductie.Trebuie verificate.
  • Alex001

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2011

  • Mesaj Privat
cel mai probabil saptamana viitoare o sa ma apuc din nou de ea....legat de treaba cu pompa de benzina influenteaza cu ceva dimensiunea mai mica a celei noi fata de cea veche? debitul si presiunea de pompare sunt aceleasi oare? de unde am comandat-o zicea ca este pentru frontera sport
  • Georgescu Cristian

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu conteazã dimensiunea pompei, atâta timp cât ai presiunea corectã. Parcã 6 bari la ieºire ºi 3,2 în rampã. Se poate mãsura.
  • GAV

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salutare,

Am un frontera sport 2.0 din 1996 si in ultimul timp imi face probleme in timpul mersului in sensul ca merge in socuri, porneste greu, la turatie mica se aprinde martorul motor.Am scos mufa de la debitmetru si totul mergea bine, desigur cu diminuarea considerabila a puterii motorului.Am mers la tester, au constatat ca ar fi problema la EGR, am curatat piesa si masina a mers inpecabil dar dupa nci 100km problema a revenit.Socurile apar undeva intre 2000 si 2500 rpm.

Multumesc,
  • GAV

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu o informare, am schimbat doua debitmetre masina face la fel, astfel la rece porneste dar nu tine relantiul, face urat parca merge in doua pistoane, doar daca scot mufa de la debitmetru merge oarecum ok.Dupa ce se incalzeste putin pun mufa de la debitmetru se stinge becul in bord si totul pare a fi ok.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR