Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Si cu softul stock cat scoate?
Skip ads

  • pad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am precizat, undeva la 147
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Inseamna ca softul e facut prost daca nu scoate mai mult. Din Alfa 156 2.4 JTD (136 CP) am scos aproape 200 fara probleme.
  • pad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
E deja al 3-lea soft facut de o a treia persoana. Nu cred ca toate le fac la fel de prost tinand cont ca la mijloc sunt firme mari de tuning.
Ma gandesc sa nu aibe masina vreo problema sau limitare ascunsa de care ei sa nu isi dea seama.

Nu stiu, nu imi explic. Vinerea viitoare mai fac o ultima incercare in ceea ce priveste softul..
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Trimite-mi pe PM fila originala si cea de "200 de cai" sa arunc un ochi. Sigur nu creste presiunea in rampa prea mult si atunci ecu taie gazul?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si eu cred ca ori mapele au ceva ori masina. Nimeni care a facut remap la mine sau cunoscuti care au facut la altii dupa ce au vazut cum trage nici gand sa arunce bani pe teste dyno.
Ca de obicei au abuzat la inceput dar masina merge pe carburant...asa ca au folosit calutii ulterior numai la depasiri etc. Daca te crezi zmeu atunci nu tin nici macar cauciucurile, nu mai vorbim de altele ca masina nu e facuta pentru liniute.
  • pad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am facut test dyno din alt motiv. Crede-ma ca diferenta de la 147 la 170 e mai mult decat considerabila, ca sa nu mai vorbesc de cuplu care crescuse la 430Nm.

Fila nu o mai am pentru ca doar ce am renuntat la tot si am pus fila stock. O sa incerc vinerea viitoare o noua remapare si vom vedea atunci rezultatele.
Si da, o sa fac dyno pentru ca ma intereseaza aceste valori si in plus de asta ma intereseaza si valoare de la roata nu numai cea de la arbore.

A si daca nu faceam dyno, ramaneam si cu banii luati si cu ideea ca masina are 200 de cai.
  • pad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ok, revin aici cu informatii, masina fumega foarte mult pe stock asa ca nu am primit un alt soft.

Pana acum s-au eliminat toate variabilele, ramanand in picioare doar 2 : injectoarele, sau desfacerea motorului - chiuloasa, pistoane etc.

Eu cred ca e munca in zadar si bani aruncati pe geam, in conditiile in care si pana acum am luat totul prin eliminare.

Asadar, are cineva idee de ce masina scoate fum foarte mult si implicit de ce nu pot obtine caii respectivi ?

Mentionez ca masina scoate fum de cand s-a facut dpf off, schimbat distributie, galerie de admisie si inlocuit turbina.

Astept orice sfat sau propunere.

Multumesc.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Cine ti-a facut DPF Off? Daca s-a folosit Volta sau orice alt program de genul e clar de ce nu mai merge motorul in parametrii. Ce treaba au pistoanele cu fumul?
Verifica compresie, fa testul de retur pe injectoare, etc, etc. Dar mai intai incepe cu un tester (log in mers, nu citit erori).
  • pad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Am facut test in mers, am o diferenta de 15 ture.

Injectoarele sunt verificate si cica sunt bune. AM facut teste de compresie si a iesit 26 26 26 28.

Din cate stiu softul a fost scris/citit cu MPPS
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Da, posibil facut DPFul cu cine stie ce programel si a ras mai mult decat trebuie. Totusi, cred ca aia 3 tuneri de i-au vizitat vedeau problema.
  • pad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mi-au luat problema prin eliminare si din punctul lor de vedere au mai ramas 2 variabile : injectoarele sau desfacerea motorului - chiuloasa, pistoane etc.

Eu cred totusi ca pierderea de putere nu are cum sa fie de aici. Nimeni nu mi-a luat in calcul o pierdere de putere pe la turbina sau un furtun fisurat
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Sau galeria. In mers/sarcina, pana la cat urca turbo cu masina stock/resoftata?
  • pad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Galeria e noua. La ce te referi la cat urca? La boost?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Degeaba e noua daca gazele au prea multe turbulente sau daca nu ai suficient debit de gaze pentru turbo.
Daca ai compresia buna si distributia este in regula nu lasa pe nimeni sa se atinga de motor. MPPS-ul ala nu scrie doar partial softul pe EDC16C9/39? Mie unul mi-a fost frica sa scriu si cu FGTech v54 fara sa fac un backup BDM inainte la procesor flash si eeprom.
  • pad

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Mda, nu stiu. Idee e ca nu reusesc sa ii dau de cap si nu stiu care e pasul urmator.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Log in mers. Salveaza-l si posteaza-l aici sau pe un topic nou in aria probleme tehnice.
  • larionl69

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Sunt membru nou, dar va urmaresc cu fascinatie si citesc cu mult entuziasm postarile.
Detin un Astra G 1.7 Y DT din 2003. Citind despre remapare, am observat ca unele persoane au dezvoltat un fel de arta din a lucra cu softul acestor masini. Prin urmare, am decis sa apelez si eu la cineva dintre voi sa-mi faca o remapare. Sunt din Sacele-Brasov si ma gândesc ca BV19MAX e mai aproape de mine. Când si cum ne putem intalni sa discutam? Poate saptamana aceasta? Sunt mai liber cu serviciul.

Multumesc anticipat.
  • larionl69

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am marit ''herghelia'' vineri. ''Calutii'' primiti de la BV19MAX se simt de cate ori e nevoie. Sunt cam 90-95 cp, dar se infig in roti impreuna. Urmeaza o admisie si o evacuare mai degajata. Daca se comporta bine, o sa incerc sa maresc ''herghelia'' la maxim. Cu ajutorul oamenilor minunati pe care am avut placerea sa-i cunosc aici pe forum, si la întâlnirile Clubului Opel in Brasov, este posibil chiar mai mult. Alezare de la 1.7 la 1.9, daca e posibil. Presiune turbina ridicata la maxim posibil, eventual schimbata cu una mai mare. Instalatie de HHO...si o sa vad ce posibilitati mai sunt.
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pentru turbina custom si galerie il recomand pe Bogdan Mitocaru de la Bucuresti (Haplea). Pe facebook il gasesti sub numele de Bogdan Mbi. Alezare nu merita, ca nu gasesti pistoane mai mari pentru aceleasi biele si per total motorul de 1.7 nu il tuneaza aproape nimeni peste Stage 1+, deci nici producatorii de piese custom nu se agita sa faca biele race sau alte chestii de genul.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR