Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B
  • Romica S

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Gata, il iau. Cat ma costa cu transport? Eu sunt din Galati.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corp 100lei transport+ramburs cam 25lei..
Stai linistit ca nu esti primul care rupe.
  • Romica S

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Din pacate ivirea unei situatii neasteptate m-a obligat sa apelez la varianta "las ca merge si lipita". Sper sa remediez cum trebuie in cel mai scurt timp, adica s-o inlocuiesc. Va multumesc pentru solicitudine d-le Dan Cuciureanu. Totusi, care sunt problemele ce pot sa apara in cazul in care lipitura nu rezista?
  • iacoban

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
dupa vizite prin service la mecanici ce dau cu presupusul am hotarat sa-mi repar chiar eu problemele,astazi fiind liber am demontat si am persistat in a curata... 2 ore cu toate produsele posibile supapa pierburg egr,nu am facut-o luna precum domnul dancuciureanu dar a iesit destul de multumitor, deci am gasit-o gripata pe pozitia inchis,ma mir ca mai mergea oarecum masina dar chinuita rau in sarcina,la urma am verificat si presiunea in rampa de benzina cu 20 lei si are cei 3 bari suficienti chiar daca nu bazaie pompa cand pun contactul, inclin sa cred ca am si bobina de inductie defecta,am si cauciucurile de pe bujii crapate arse usor, nu merge rotund motorul inca ,chiar daca porneste mult mai usor la rece,tot bobina inductie ramane vinovata pentru afumarea supapei egr,deorece supapa a fost schimbata <sh>si curatata la montarea ei in urma cu 5 luni,apoi a vazut motorul si regim de turatie mai ridicat pe autostada spre italy si inapoi.deci ai dam dreptate la maxim si frecam piesele cu usturoi,maine cumpar si bobina de inductie tot sh.pentru ca asa e romanul,sper sa termin cu reparatiile si sa mai mearga 5,6 luni bune macar,apoi o maritam.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
iacoban, cumpara mansoane bobina inductie https://www.clubopel.com/vie...asc&start=320
  • iacoban

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
astazi am schimbat bobina cu alta sh la pret piperat zic eu 200 ron<negociat de la 250> si fara sa cunosc si sa verific cum arata , ami face aceleasi simptome,porneste la rece mai usor din cauza deblocarii supapei egr dar se opreste in 10 secunde,dupa ce se incalzeste sta la relanti dar apare iar in sarcina martorul in bord cek engine,las acceleratia si se stinge ceva mai repede,asi revine instant apoi in sarcina face din nou figura,o sa veric mai amanuntit piesa schimbata<bobina sh> si bujiile chiar daca sunt schimbate noi si identice cu cele care au fost,mansoanele din cauciuc "par a fi"ok dar din 8 buc am pus 4,deci originala carpeala ,usturoiul nu asi face efectul inca ..,pe bobina veche am gasit intradevar 4 fisuri fine verticale deci pe fiecare arc si in partea de sus inca 2 fisuri,initial ma gandeam sa carpesc dupa citirea informatiilor din forum despre carpire cu rasini si banda teflon etc.dar se pare ca este prea de tot.mai cumpar piese si usturoi desigur !
  • iacoban

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
bobina second cumparata am returnato deoarece arata exact ca a mea,astazi am pus bobina noua delphi la 450 ron am verificat intai bujiile champion rc10dmc made in france schimbate cu o luna in urma,erau afumate binisor cred ca e normal deoarece a mers 1 luna cu probleme,nu am facut interfier 0,9 mm ...cred ca le demontez din nou maine..am atasat foto,la pistonul 3 era mai ruginit langa manson deci se vede rosu in foto daca stiti ce poate insemna va rog sa ami ziceti,si filetul bujiei era mai umed cu vapori de ulei dar bujia uscata doar afumate bine,celelalte trei lacasuri sunt mult mai curate albe,ok.montez bobina noua inapoi si surpriza: aceleasi simptome porneste ,se tureaza la 2000 sau 3000 chiar ,sta cateva secunde relantiul la normal si se opreste la rece,dupa 5,6 incercari ramane pornita,dupa ce am 90grade plec la drum si aceiasi problema persista:beculetul neiubit se aprinde daca bag piciorul in pedala....incep sa ma satur,poate fi si ecu defect deoarece am scos in trecut mufa la debitmetru cu motor pornit? am cumparat bobina degeaba? am bagat nasul destul sub capota dar ma depaseste situatia,maine ai sterg erori la tester dar nu cred ca are nici o eroare deoarece am mai sters erori ,nu arata defecte dar era bobina fisurata totusi,interesant sa nu arate bobina la tester...deci inca merge prost in sarcina,am drum pe la iasi in viitorul apropiat,as proba un ecu de la alt coleg amabil poate stiti pe careva domnule dan,multumesc anticipat.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune un debitmetru original de proba.
Skip ads

  • iacoban

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 1998 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2014

  • Mesaj Privat
intradevar ati avut dreptate domule dan ! am schimbat senzor debitmetru second la 100 ron si merge aproape brici,mecanicul zice ca conteaza pana si culoarea garniturii de la debitmetru :} ! adica sa fie acelasi cod. ami apare totusi eroare la sonda lambda deoarece un destept a facut 4 gaurele in catalizator dar cate un sut sau o smuncitura daca trec de 140km/h nu strica ,sa mearga si asa ,probabil din cauza nearderii sau nerecircularii gazelor o sa mai am de curatat "tot ce trebuie "pe viitor eventualele depuneri deoarece aici in club invatam si cunoastem in oarecare masura cu totii meserie,abia astazi o sa frec cu usturoi romanesc tot motorul ! sunt bucuros ca merge masinuta,drept bonus ai pun placute frana noi si eventual o bucsa doua pe la brate.
  • max26

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2014

  • Mesaj Privat
salut!.detin o corsa b 973 cmc (x10xe) cu urmatoarea problema:dimineata cand e rece motorul trage,fuge de nai treaba cand se incalzeste putin motorul nu mai fuge,nu mai trage cum trebuie.tre sa calc juma de pedala ca sa traga cat de cat dar si atunci trage cu efect intarziat.am condus putin un tico si am ramas uimit ce prompt raspunde la acceleratie si ce se duce.pai la tico cand ai calcato pai se duce nene!In schimb la corsa mea calc pedala acum si efectul il vad la 1-2 secunde.e normal asa ceva?mentionez ca am curatat clapeta si egr care functioneaza bujii,filtre schimbate debimetru si el pt ca mi se aprindea in bord martorul.A mai patit cineva asa?O parere e bine venita.multumesc
  • cobalt

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salutari, am citit pe forum de mi sau lungit ochii despre cauze si remedieri pentru tremurat motor la relanti x10xe si tot nu m-am lamurit si vad ca ffff multi au problema asta. eu am schimbat bobina de inductie ca suspectam aprinderea pentru tremuratul foarte puternic, de-ti vibreaza tot corpu cand stai in masina, plus volanul care topaie ca nebunu si schimbatorul de viteze, pentru ca am zis ca merge in 2 pistoane, si nimik, am verificat si bujiile tot atunci, toate lucreaza la fel, prezinta aceleasi afumaturi ca sa zic asa, am verificat apoi debitmetru ca am zis ca o fi aerul si in final amestecul nimik nici de acolo, am schimbat egr ca se stricase, tot nimik, ce alt ceva poate sa provoace tremuratul asta pe motoarele aste in 3 pistoane? daca ar fi ceva de la ecu cum il verific pe acesta? inca nu lam desfacut sa ma uit in el dar urmeaza asta si sa masor toate firele, continuitatea lor de la mufa la mufa ma refer. am si un tester opcom si nu am nici un defect, si asta la face sa exclud fire rupte da poate lipituri reci sau mase imperfecte sa fie, in fine ori e electric senzori sau mama lor ori ecu belit, da eu sper sa nu. daca are altcineva vreo parere rog sa-mi spuna si mie. multumesc
  • cobalt

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
max26 a scris:salut!.detin o corsa b 973 cmc (x10xe) cu urmatoarea problema:dimineata cand e rece motorul trage,fuge de nai treaba cand se incalzeste putin motorul nu mai fuge,nu mai trage cum trebuie.tre sa calc juma de pedala ca sa traga cat de cat dar si atunci trage cu efect intarziat.am condus putin un tico si am ramas uimit ce prompt raspunde la acceleratie si ce se duce.pai la tico cand ai calcato pai se duce nene!In schimb la corsa mea calc pedala acum si efectul il vad la 1-2 secunde.e normal asa ceva?mentionez ca am curatat clapeta si egr care functioneaza bujii,filtre schimbate debimetru si el pt ca mi se aprindea in bord martorul.A mai patit cineva asa?O parere e bine venita.multumesc


incearca sa pui de la alta care merge bine senzor clapeta acceleratie. daca esti din ploiesti te ajut eu cu unu ok
Skip ads

  • cobalt

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
ce se intampla la tine e efectul de lag in acceleratie, asa ca ar trebui sa vezi senzori care tin de treaba asta, daca contactele ce citesc diverse valori sau oxidat sau tocit nu se mai citeste info pe portiunea respectiva cum trebuie si de acolo intarzierea respectiva in acceleratie atunci cand motorul se incalzeste, pt ca incalzirea metalelor determina cresterea rezistentei electrice, si singurul care imi vine acum in minte este senzorul asta de pe clapeta, care clapeta e deschisa de cablu de acceleratie si axul clapetei ce muta un contact pe doua linii ce citesc pozitia clapetei.
  • max26

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut!tu zici de motoras pas cu pas ?sau cel care vine pe axul clapetei?
  • cobalt

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
cel de pe axul clapetei, eu ala cred ca poate sa iti faca tie probleme care le-ai descris
  • maximgabriel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua, sunt nou pe forum, am un Opel Corsa B, motor 973 cmc X10XE de 4 ani, in 4 ani de zile nu am avut nici o problema cu el, consum ideal 6 % in oras, in afara de consumabile nu am facut mai nimic la el (doar o curatare Egr)...pana anul acesta...
Masina a inceput sa tremure , avea o tacaneala (am un tachet care tacane dar nu era de la el), am dus-o la mecanic, initial am zis ca e distributia dar am zis sa incercam poate nu e de acolo, am schimbat bujii, consumabile (ulei, filtre inclusiv de benzina) a desfacut cele 3 suruburi de la admisie...mizerie foarte mare...a curatat la suprafata clapeta de acceleratie,(nu tragea aer destul,tremura prea tare, intra in rezonanta lantul de la distributie cred si tacanea) a disparut tremuratul masinii in schimb revenea greu la relanti, am citit cred toate posturile referitoare la problemele cu relanti/egr/clapeta acceleratie, am stat o zi special pentru asta si am curatat personal EGr conform indicatilor gasite in posturi, a iesit ca nou, facut proba separata pistonasul functioneaza. Apoi aceeasi procedura am urmat-o si pentru corp clapeta acceleratie, desfacut curatat, am facut bataturi la degete:)) de la atata frecat, la fel a iesit ca noua, montat tot inapoi, aceeasi problema, revenire grea la relanti si in plus se si tura singura, dupa asta am schimbat
- motoras pas cu pas - relanti - Bosh
- senzor clapeta acceleratie -Bosh - aici s-a vazut o imbunatatire la revenirea relantiului
- senzor temperatura
- capatul de la furnumasul de vaccum care intra in corp clapeta era crapat am zis ca trage aer fals pe acolo

Rezultate: masina trage foarte bine, sta la relanti, nu mai are tremurat, nu se mai tureaza singura, in schimb tot revine cam greu la relanti, exemplu daca merg in coloana, sau opresc la semafor, turatia nu revine decat in momentul in care se opreste masina sau incetinesc mai tare

- Mentionez ca am urmat intocmai sfaturile - scoata borna la baterie, asteptata, pornit, lasat motorul pornit pana cand deschide termostatul....

Mai este vreun senzor ceva? Vreun sfat?
  • max26

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Salut.eu ma gandesc sa nu traga aer pe undeva.pe la furtunul ala care vine debimetru sa nu fie crapat sau capacul de pe clapeta acceleratie are un inel de etansare sa fie strans bine capacul.iar la consum de 6 in oras doar daca opresti motorul la vale.extra urban 4.7 urban 7.5mixt 6.0 consum de fabrica.
  • maximgabriel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 1999 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Smile pe timp de vara consum 6%-6.5% m in oras, metoda de la plin la plin, masina o folosesc 90 % in oras, de asta am si pastrat-o atata timp, iarna 8%, stiu valorile pe care le zice fabricantul din cartea masinii, acuma depinde si de stilul de condus, folosesc f des frana de motor Wink am schimbat garnitura aia in forma de inel de la capacul care vine pe corp clapeta deoarece era imbatranita , o sa verific tubulatura care vine de la filtru de aer/debitmetru
  • berbecul

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Corsa 1994 nu stiu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut si la mine are momente cind ramine turata si revine greu la ralanti , curios este ca motorul se aude la ureche turat dar la turometru arata turatie normala , cel putin la mine asa este , la mine face foarte rar , problema la tine cred ca este tot pe la motorasul pas cu pas cred sau sa traga aer fals , consumu ce sa zic ,, poate vrei sa facem un schimb ,, .
  • teodor27

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2000 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara! Sunt nou pe aici si nu stiu unde si la cine sa apelez pe aici. Am o corsa b 1.0 din 2000 care am cumparat`o de aproximativ o luna jumatate. A mers in perioada asta foarte bine am schimbat filtrele toate, uleiul, singura chestie era ca mai intrerupea uneori cand mergeam constant la drum intins (balanganea). Zilele trecute am spus sa incerc sa vad daca e de la bobina, am inlocuit`o nu era nici o diferenta, pe tester (Bosch) nu avea nici o eroare de cand am luat`o. Am spus dupa mintea mea ingusta ca poate o fi bujiile am luat 3 bujii NGK 23 lei bucata , am crezut ca va merge bine, dar m-am inselat. Le-am lasat pe astea pe masina am plecat de la servici acasa. A doua zi dimineata cand dau cheie masinii la prima invartea motorul da nu pornea, la a doua a pornit si am plecat (am spus ca na se mai intampla) restul zilei nu a mai avut nimic. Urmatoarea zi dimineata cred ca la peste 10 chei i-am dat ca sa porneasca am plecat la servici in mers nu e nici o problema merge la fel cum mergea de cand am luat`o. Cand am vrut sa vin acasa... cheie cheie si nimic. nu a mai pornit deloc. i-am pus bujiile vechi am spus poate nu s-a imprietenit cu cele noi dar nimic si asa. cand incerc sa o pornesc se aude ca tacane ceva cand pun contactul iar mai apoi cand dau la cheie in dreptul stalpului din dreapta fata sa fie vreun releu? pe tester imi dadea acum debitmetru am sters eroarea, am scos mufa am incercat sa pornesc. nimic. am incercat sa o imping si a pornit am lasat`o sa se incalzeasca, apoi am oprit`o. nu a mai pornit. apoi am impins`o iar. la cald porneste iar la rece nu. e normal tacanitul ala la pornire pe stalpul din dreapta fata? si poate stie cineva ce ar putea fi. Va rog sa imi spuneti.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa B/Combo B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR