Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu ai incercat sa vezi pe forumuri straine ceva legat de turbina la Antara? Am sa caut si eu si am sa postez ce gasesc. E mai greu de crezut ca turbina a doua sa aibe ceva defect de fabricatie, dar orice este posibil. Parerea mea este ca trebuie sa le ceri sa o schimbe si pe a doua daca nu isi dau seama de cauza; si daca problema va persista tot reprezentanta trebuie sa gaseasca solutii. Masina e in garantie, nu? Mi se pare o aberatie sa dea din umeri ca doar masinile astea au fost facute de oameni nu de extraterestrii... Si daca problema ii depaseste ar trebui sa o trimita mai departe la firma opel Germania ca doar suntem in uniune si garantia este aceasi peste tot. Nu cred ca in alte tari (cele vestice) cei de la reprezentanta au curajul sa dea din umeri si sa spuna ca nu stiu ce se intampla... E strigator la cer; cei de la reprezentanta ar trebui sa aiba cei mai buni mecanici pt masinile pe cara le comercializeaza; iar seful de service ar trebui sa gaseasca, cum am mai spus, solutii si peste hotare. Dar asa suntem noi mai buni la teorie si foarte slabi la practica... Scuze, dar m-am enervat, sincer.
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am cautat si prin Anglia ca acolo sunt multe forumuri dar chiar nu am gasit asa ceva....
Maine cica vine un reprezentant de la GM sa studieze el problema. Oricum este a mia oara cand ma conving ca service-urile noastre sunt praf.
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Giulestina, ce noutati ne mai spui legat de remedierea problemelor la masina ta?
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut!
Ieri mi-am luat masina inapoi din service. Concluzia finala a fost inlocuirea din nou a turbinei. Acum pe masina am a treia turbina nou noutza! Ei au spus ca ar putea fi un defect de serie la aceste turbine, dar nu la toate! Evident s-a intamplat la mine!
Oricum mi-am facut extensie de garantie de la 2 ani la 4 ani ca sa fiu mai linistit, a costat 2400 RON.
Sper sa nu mai am probleme la turbina, laso dracu toate la mine sa se intample?!
Skip ads

  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Bunã seara tuturor,

Am în faþã programul Opel Flex Care, prin care mi se propune prelungirea garanþiei cu încã 2 ani pentru suma de 558 euro (nu am înþeles dacã se adaugã ºi tva sau este inclus). Trebuie sã mã hotãrãsc pânã în 30.04. Privind punctul 9, mai cã aº face aceastã extensie. Dacã privesc punctul 10, adicã " Se exclud de la Garanþia Extinsã" constat cã aproape orice ar face unitatea autorizatã în cadrul garanþiei va fi însoþitã ºi de o platã din partea mea (ºi reprezentanþele ºtiu sã punã preþuri) deoarece este imposibil sã nu fie nevoie de echilibrãri, alinieri, reglaje, etc. Ori toate acestea nu sunt cuprinse în garanþie. ªi mai este punctul 12. Adicã meºterul dacã este plictisit poate sã spunã cã nu am respectat instrucþiunile cu privire la întreþinere sau am "manipulat" maºina necorespunzãtor aºa cã nu beneficiez de garanþie cu toate cã o plãtesc.
Ce aþi face în locul meu ? Orice sugestie este binevenitã. Reamintesc tuturor colegilor cã în materie de cunoºtinþe auto nu prea am nici o treabã. Cu toate acestea, azi am depãºit 6.800 km ºi pânã acum totul este în regulã.
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Mircea, sa stii ca aceeasi nehotarare planeaza si asupra mea. Bine, eu mai am timp pana la sfarsitul anului.In privinta costului de prelungire a garantie, vezi ca giulestina a platit 2400 lei. Pe de-o parte nu mi-as face garantie extinsa pt. ca daca socotesc reviziile periodice la reprezentanta sunt cu 50% mai scumpe decat daca le fac la un mecanic priceput cu piesele cumparate de mine (deci ulei si toate filtrele + manopera bineinteles). Dar pe de alta parte ma gandesc ca daca pica o piesa scumpa... e durere... Prietenii mei ma sfatuiau ca, normal , sa fac garantie extinsa. Dar totusi nu stiu... Stiu ca nu asta e raspunsul care il asteptai, dar si eu tot nehotarat sunt.
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Este normal sã luãm în calcul cã se poate defecta o piesã scumpã. Pe de altã parte, eu mai am un Opel ASTRA H din 2007, pe care l-am cumpãrat tot nou ºi de la aceiaºi reprezentanþã. Acum am 117.000 km. ªtiu cã este greu de crezut, dar efectiv este o maºinã superbã, nu mi-a fãcut nici un fel de probleme. Este drept cã din 17 noiembrie 2014 mai mult stã în garaj. Tot 2 ani am avut garanþie. Pânã ºi becurile le schimbam tot la reprezentanþã. Dupã aceea am gãsit un service cu oameni foarte serioºi. Ei îmi cumpãrau piesele noi (consumabile, plãcuþe de frânã, etc.) de la furnizori ºi cu tot cu manoperã dacã ajungeam la 60 % din preþul reprezentanþei.
Cred cã ºi acum voi face acelaºi lucru ºi cum mi-o fi norocul.
Mulþumesc pentru sfat.
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Opelul Astra e tot pe motorina?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Dpmdv garantia extinsa merita, eu am avut 3 ani garantie extinsa tip gold la Astra J (mi-a expirat acum vreo 2-3 zile) pe care am platit 416 euro si am scos cu mult banii platiti. Din garantia extinsa sunt excluse consumabilele, furtune, cabluri, bujii, stergatoare (scrie la excluderi)... Orice interventie in garantie extinsa (care e de fapt o asigurare) nu se plateste, inclusiv reglaje, alinieri... care sunt necesare ca urmare a inlocuirii piesei respective (de exemplu, daca inlocuiesti caseta de directie geometria se efecteaza gratuit, daca inlocuiest o piesa care necesita diagnoza/resoftare, tot gratuit). Mesterul nu poate sa spuna ca ai exploatat masina necorespunzator atata timp cat ai efectuat reviziile anuale la timp. Iar ca bani, o revizie la reprezentanta nu costa cu mai mult de 150-200lei maxim mai mult decat daca ai face-o in alta parte. La orice alta masina as face garantie extinsa, mai stai relativ linistit inca 2-3 ani, deci eu recomand!
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am si eu o rugaminte - e cineva din Bucuresti cu Antara CDTI 184CP care vrea/poate sa ne intalnim? Ma intereseaza sa ascult si eu turbina in timp ce merge masina sa vad cum se aude si la voi?
Eu cu a treia turbina schimbata pe garantie la masina consider totusi ca nu e normal sunetul care-l aud.
Help!
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Giulestina, imi pare rau ca nu pot sa te ajut pt. ca eu sunt din Bihor. La mine, in sarcina, deci cand demarez, se aude un fluierat usor de la turbina, sunet care este normal (am avut si alte motoare pe motorina si cu turbo care faceau exact la fel; si am facut zeci de mii de km cu ele fara probleme) Tin minte,in urma cu 10 ani, la primul diesel care l-am avut, am mers si eu la mecanicul meu sa vad daca e normal sunetul si mi-a spus ca e absolut normal. In schimb mi-a aratat cum suna un motor cu turbina pe duca; cand a desfacut aceasta turbina mi-a aratat depunerile din ea si paletele turbinei care erau, cum sa zic, roase, frecate pe margine si una din palete chiar era rupta. Stiu ca tu practic vrei sa auzi cum suna motorul, turbina si sper sa gasesti in zona ta un coleg care sa te poata ajuta. Te asteptam cu noi vesti si numai de bine...
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Giulestina, te pot ajuta eu.
Zona Politehnica, seara in general. Iti dau nr de tel pe mesaj privat.
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Mersi mult Vlad! Eu stau in Drumul Taberii in zona, te sun pe seara...
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Nu. Opel ASTRA H model 2007, 1400 cmc este pe benzinã. Ceea ce vã prezint mai jos este un extras din propunerea de garanþie extinsã.

10. Se exclud de la Garanția Extinsã:
a) referitor la Garanția Extinsã ”Premium”, componentele/grupurile de componente care nu sunt
enumerate la punctul 9 de mai sus,
b) referitor la Garanția Extinsã ”Completã”, toate cazurile considerate excluse prin condițiile de garanție
pentru autovehiculul nou, conform celor descrise în Caietul de Service, PRECUM ȘI
c) urmãtoarele articole:
�Echilibrarea și alinierea roților
�Regenerarea filtrului de particule diesel
�Alinierea componentelor de caroserie, precum balamale și încuietori
� Eliminarea zgomotelor și vibrațiilor cauzate de piese ale caroseriei sau de
alinierea incorectã a caroseriei, a roților sau suspensiei
� Urmãtoarele reglaje: frâne, frâna de mânã, ambreiaj, schimbãtorul de viteze, curele agregate,
aprinderea, reglarea distribuției și a avansului de aprindere, faruri, geometria
roților, uși, capotã, haionul, încuietori, trapã de aerisire, geamuri
� Urmãtoarele componente sunt în general considerate elemente de uzurã și în consecințã sunt excluse
de la garanție: garniturile de frânã, tamburii de frânã, discurile și plãcuțele de frânã, rulmenții de
debreiere, discul de ambreiaj și placa de presiune, anvelopele, ștergãtoarele și lamele acestora,
curelele auxiliare, curelele de distribuție și curelele trapezoidale nervurate, ornamentele interioare/
exterioare, chederele, huse scaune și spãtare, preșuri, spargerea geamurilor (datoritã unor factori
externi), elementele de încãlzire geamuri (avariate), bujii, țevi și tobe de eșapament, bateriile pentru
telecomenzi, siguranțele, becurile, cu excepția becurilor pentru faruri Xenon, amortizoare pe gaz
pentru haion și capotã, amortizoarele de șocuri și amortizoarele MacPherson
11. Urmãtoarele cereri de garanție sunt de asemenea excluse:
a) în cazul în care autovehiculul nu a beneficiat de service (întreținerea conform planului de service Opel),
conform celor specificate de Opel, sau alte reparații nu sunt efectuate la timp sau în conformitate cu
instrucțiunile producãtorului. Excluderea nu se aplicã acolo unde existã dovezi cã avarierea nu a fost
provocatã din cauza omisiunii sau efectuãrii cu întârziere a service-ului. Serviciile efectuate trebuie sã
fie justificate prin documente;
b) pentru sistemele afectate direct sau indirect de anumite componente (de ex. piese de tuning sau
decorative) montate ulterior pe autovehicul, care nu fac parte din accesoriile originale Opel, sau dacã
autovehiculul a fost modificat într-un mod care nu a fost aprobat de Opel;
c) în cazul în care autovehiculul, fãrã acordul prealabil din partea Opel, a fost alimentat cu combustibil
având caracteristici incorecte, inclusiv așa-numitul biodiesel, iar pagubele rezultate afecteazã
componentele autovehiculului, a cãror funcționare ar putea fi afectatã negativ de alimentarea cu
combustibil având caracteristici incorecte. Același lucru se aplicã utilizãrii de alte lichide având
caracteristici incorecte, de ex. ulei de motor;
d) în cazul în care autovehiculul a fost folosit pentru concursuri, curse, raliuri, încercãri de depãșire a
recordurilor sau evenimente sau activitãți sportive similare, sau dacã au fost folosite off-road, cu
excepția cazurilor în care Opel și-a dat acordul;
e) în cazul în care autovehiculul este depreciat total din punct de vedere economic;
f) în cazul în care numãrul de identificare a autovehiculului a fost modificat sau înlãturat sau dacã acesta
nu poate fi identificat, sau nu corespunde datelor din Caietul de Service și Garanție;
g) în cazul componentelor sigilate, dacã sigiliul este rupt;
h) pentru deteriorarea sau avarierea pieselor (garantate sau nu), cauzate de îngheț, apã, blocaje
datorate lichidelor care îngheațã, acumulãrii de impuritãți, reziduuri lichide sau mâl, sau de alte
reziduuri care împiedicã funcționarea corespunzãtoare a pieselor;
i) în cazul în care contorul de parcurs și/sau vitezometrul a fost modificat, înlocuit, deteriorat, schimbat
sau manipulat în orice fel. Nu se supun acestei excluderi înlocuirile sau modificãrile efectuate în urma
unei defecțiuni a componentei respective, în cazul în care respectiva modificare sau respectivul
schimb este confirmat prin documente (inclusiv rulajul contorului de parcurs înlocuit).
Opel FlexCare
Termeni și Condiții Opel FlexCare
7
12. Prezenta garanție nu se aplicã în situația în care cauza inițialã a unui defect
rezultã din:
a) nerespectarea instrucțiunilor Opel cu privire la întreținerea și utilizarea autovehiculului (de ex. conform
specificațiilor din Manualul de Utilizare) fãrã a se limita însã la neluarea de mãsuri corespunzãtoare în
cazul în care se aprind martorii de avertizare, sau neremedierea la timp a defectelor constatate;
b) repararea sau întreținerea necorespunzãtoare a autovehiculului, cu condiția ca reparația sau
întreținerea în urma cãruia a rezultat defecțiunea sã nu fi fost efectuate de un Reparator Autorizat
Opel;
c) manipularea necorespunzãtoare sau suprasolicitarea autovehiculului;
d) influențe externe de naturã mecanicã sau chimicã au afectat autovehiculul (în cazul avarierii vopselei
sau a caroseriei, în special criblurã, strat de ruginã, emisii industriale, excremente ale pãsãrilor)
e) neraportarea și neremedierea unui defect care era deja vizibil la predarea autovehiculului imediat
dupã predare, sau a unui defect care devine vizibil mai târziu, imediat dupã constatarea acestuia,
conform celor specificate în capitolul 2.
f) lipsa mãsurilor necesare ce trebuiau luate de cãtre proprietar pentru a diminua pagubele produse.
Pentru conversiile speciale neefectuate de Opel nu se acordã Garanția Extinsã Opel.
Daunele indirecte sau subsecvente, precum costurile de cazare, închirierea unui autovehicul, pierderea de
bunuri personale sau de venit nu sunt recuperabile conform termenilor din prezentul document.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum se reseteaza intervalul de schimb ulei?
Mi s-a aprins ledul si nu are treaba cu realitatea...am 8000km si 7 luni de cand am luat-o.
In manual nu scrie nici o combinatie de resetare.
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Buna seara,
La 7300 km, am verificat uleiul, asta asa cã am citit ce a scris colegul din Bucuresti. Constat ca nivelul pe joja este tot sus, max. Verificarea am facut-o dupã 24 ore de stationare . Stie cineva daca apar probleme cu consumul de ulei cam pe cand sa ne asteptãm ?
Al doilea punct mai important mi se pare bateria de 95 Ah. Am aflat ca daca circulam pe distante scurte, bateria nu prea se incarca, dar de consumat se consuma mai ales datorita STAR/STOP . Adica nu se incarca pe masura consumului. Este o solutie sa luam un redresor de 25-150 Ah si cam la 3-4 luni sa punem la incarcat bateria ?
Va spun cu toate sinceritatea, pana in acest moment nu regret deloc ca am luat aceasta masina. Am un consum mediu de 9,2 l/100 km pentru ca nu prea am mai iesit din oras.
Referitor la intretinere, mi-am luat un aparat de spãlat sub presiune. Nu folosesc detergent. Este o investitie foarte buna daca nu stai la bloc. In mai putin de un an se amortizeazã.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am fost ieri cu masina la un service pentru geometrie computerizata deoarece aveam un unghi cam de 5 grade in volan ca sa pot merge drept. Cand am ajuns acolo omul a descoperit rapid ca roata dreapta spate era inclinata spre exterior si a inceput sa umble la suruburile de reglaj. Cand a pus cheia pe primul surub era fleasca, puteai sa-l misti cu mana. Omul mi-a zis ca nu a mai vazut asa ceva, practic au uitat din fabrica sa le stranga, la ambele roti pe spate erau foarte slabite. Si pe fata erau mai slabe dar nu chiar asa cum era pe spate, din cate am inteles era normal sa mi se descentreze rotile la cat de fleasca erau reglajele, lucru care s-a si intamplat tocmai pe spate unde nu prea ai cum sa lovesti roata puternic. Deci sfatul meu este sa verificati si voi acest aspect, e posibil ca un intreg lot sa fie asa, sau poate doar eu (obisnuiesc sa am noroc la belele|)!
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,
Giulestina, cand spui de suruburile de reglaj te referi la cele 5 prezoane de fixare a jantei? Oricum e groaznic ceea ce ai patit. Eu, cand am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna si apoi invers nu mi-au spus mecanicii ca ar fi fost slabite prezoanele.
In rest, ce mai spui de masina, de turbo, ai mai avut probleme, esti multumit de masina in general?
Va rog si pe ceielalti posesori de antara sa ne mai spuna impresiile lor legate de masina lor. Eu nu pot sa va spun mare lucru pt. ca am doar 3700 km. Pana acum doar de bine, raport calitate-pret bun.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de prezoanele rotilor, ci de suruburile bratelor de la puntea spate.
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Inteleg, multumesc de precizare.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR