Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este doar corpul fara bobina, asa a facut comanda GM la Pierburg ca altfel trebuiau sa proiecteze o piesa noua.
Am scris clar pe prima pagina :
Z12XE: removal as of MY03
With launch of the new "XEP" engine line the EGR-valve is scheduled to be re-implemented.
Skip ads

  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
demonteaza si acel " corp " de EGR si curatal (cel cu trei gauri) tubulara de 8 sau torx E10 , poate sa aibe canalele de circulatie semiobturate.... obligatoriu garnitura noua


Ultima modificare facuta de Dany3lLs la Mie 01 Jul, 2015 9:47 am
  • baie_2002

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc domnule dancuciureanu. Daca nu are, e un lucru sau mai mai bun? Adica afecteaza acceleratia si consumul? Pentru ca imi consuma 11 in oras la mers "batraneste" . Din ce am inteles gresesc eu ca schimb la 2000-2500 de ture si ca ar fi recomandat sa schimb la 3000-3500. O sa incerc si asta desi eu credeam ca daca e turat motorul mai mult, mananca mai mult. SI in plus nu mai are nici un "elan" in voteza a doua...accelerezi si abia se tarie. In restul vitezelor merge ok. Sau poate ca m-am obisnuit cu masina de la munca care e mai puternica Smile
  • baie_2002

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Va multumesc si dvs domnule Dany3lLs, o sa incerc si asta.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
baie_2002 nu umbla la EGR, este pus de forma. Daca vrei sa traga motorul trebuie sa fie la 3,000-4,000 ture. Mergand subturat nu trage si ECU baga de nebun benzina sa nu dardaie sau sa se opreasca, deci va consuma degeaba mai mult.
Cu 2,000 ture sau 2,500 mergi doar 'croaziera', daca vrei sa traga retrogradezi si se face sageata.
  • baie_2002

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Da, stiu cu retrogradarea dar in depasire o folosesc. Eu ziceam de mers prin oras. O sa schimb mai sus in turatie vitezele si o sa vad cum sta cu "papatul" de benzina. Oricum eu cred ca 11 in oras este destul de mult, in conditiile in care producatorul a declarat sub 9 urban. In afara locatatii in schimb, daca merg cu 90-100 la ora in regim de autostrada, doar 2 persoane in masina fara bagaje, consuma 5.1, ceea ce e ok. Dar cum nu prea ies cu ea desdin localitate, ma lovesc de consumul urban... O sa va urmez sfatul si nu o sa umblu la EGR.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Consumul este ok, Opel da consum pentru oras normal, in Bucuresti exclus, poate noaptea.
  • baie_2002

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Smile Am inteles.Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pentru ajutor. O zi superba sa aveti!
Skip ads

  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca mi-am rezolvat temporar problema aveam un pin la senzorul de turatie la axa cu came acoperit cu un oxid albatru vad ca dupa ce l am curata porneste mai bine acuma ramane de vazut cum se va comporta la frane bruste gropi si drum lung mulumesc tuturor pentru sfaturi
  • standardul987

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu un Opel Corsa C,motor z12xe si mai mult ca sigur am probleme cu ECU.Unde imi recomandati sa-l repar prin jurul Bucurestiului ?
Multumesc mult.
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Incercati pe strada ce ocoleste ikea in baneasa sau cautati pe net nordic auto sunt baieti valabili
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Comparati pretul cerut pentru repararea celui defect cu pretul unuia
SH (dar virgin) resoftat pt. masina dvs., apoi vedeti ce aveti de facut.
Skip ads

  • standardul987

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Ok,va multumesc mult pentru raspunsuri.
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am revenit cu o problemã, dupã 300 km parcursi fãrã oprit motor am ajuns la destinatie. Dupã trei zile am dat sã pornesc sã mergem mai departe (intinerar de concediu), la prima cheie nu porneste , la a douã cu greu si se aprinde în bord masinã cu cheita.Dupa vreo 5 km opresc calc acceleratia si frâna eroare 1405, am mai fãcut vreo 600 km asa cu eroarea în bord pânã m-am repatriat.Tin sã mentionez ca martorul masina cu cheita se stingea dupã ce porneam motorul dar pornea numai la a 2 sau a 3 cheie cu greu, cu motorul cald pornea la prima cheie dar si asta mai lungã. Asearã am desfãcut egr si l-am pus pe baterie în serie cu un bec exact cum scrie pe prima paginã si nimic. Dupã ce a stat în solutie triumf si curãtat cu decarburol a început sã îsi dea drumul pistolasul, apoi l-am curatat bine ,montat la loc cu garnituri noi , schimbat tot antigelul si am pus bateria si contactul, lasat ecu sã învete 30 sec si eroarea a dispãrut dar tot nu a pornit la prima cheie lungã numai la a 2 .Mentionez ca masinã este mult mai sprintenã se accelereazã usor, dar cum se rãceste motorul de pe o zi pe altã porneste numai la a 2 cheie câteodatã si la a3 si în bord nu îmi apare nimic, la cald porneste la prima dar greu.Atasez niste poze cu supapa egr modul de demontare nu cred ca mai are rost sã îl repet pt ca este în prima pagina.
Eu bãnuiesc senzorul de la arborele cotit dupã corice citit toatã noaptea pe forum dar orice pãrere conteaza
  • Dany3lLs

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2000 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salut si eu am avut probleme asemanatoare, doar de pornit pornea din prima dar mergea motorul sacadat si in suturi , am curatat EGR ,Throttle (lipsa demaraj ,putere motor) si am schimbat si senzorul Crankshaft (arbore cotit), (nou GM Bosh 286 Ron) care imi dadea mersul sacadat, destul de dificil de schimbat acasa...
adi pitu ai putea macar sa-l demontezi si sa-l cureti de eventuale reziduri sau pilitura din motor , iti trebuie un cric si ceva sa bagi sub masina pt sigurata , senzorul se afla undeva sub motor , pe mijloc http://www.youtube.com/watch?v=ZEvuRc0tEr0
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc de filmulet
Am sã mã duc sã încerc sã îl dau jos și sã îl curat și sã îl masor, revin cu detalii
Drumuri bune
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
@adi pitu: Verificã la ventilul/supapa de la rampa injectoarelor dacã vine benzinã suficientã(rubrica Ansamblu pompa benzinã).
Am avut și eu la mașinã simptome de pornire la cheie lungã sau la a doua cheie și martor MIL aprins+eroare cod 0170 care apãreau pe traseu când apãsam pedala accelerație la sprint în depãșire, diagnosticul final fiind pompa de benzinã obositã pe care am înlocuit-o cu una nouã,în acest fel problema fiind rezolvatã.
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
azi am dat senzorul jos si l-am masurat, nu imi indica decat 1 valoarea care apare cand comut aparatul pe ohm. cred ca cere altul nou si original, pe asta nu scrie nici o marca decat made in italy si un cod 023508e atat
. danzog o sa ma uit si la ventilul amintit de tine. atasez niste poze
drumuri bune
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
am gasit codul la acest minunat senzor made in italy este facet
mai pus cineva marca asta ?
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Dacã tot schimbi senzorul crankshaft,pune Bosch cod 0261210151 preț undeva între 215-280 lei.Are durata de viațã mult mai lungã decât Facet.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR