- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
baie_2002
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
Multumesc domnule dancuciureanu. Daca nu are, e un lucru sau mai mai bun? Adica afecteaza acceleratia si consumul? Pentru ca imi consuma 11 in oras la mers "batraneste" . Din ce am inteles gresesc eu ca schimb la 2000-2500 de ture si ca ar fi recomandat sa schimb la 3000-3500. O sa incerc si asta desi eu credeam ca daca e turat motorul mai mult, mananca mai mult. SI in plus nu mai are nici un "elan" in voteza a doua...accelerezi si abia se tarie. In restul vitezelor merge ok. Sau poate ca m-am obisnuit cu masina de la munca care e mai puternica
baie_2002
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
baie_2002 nu umbla la EGR, este pus de forma. Daca vrei sa traga motorul trebuie sa fie la 3,000-4,000 ture. Mergand subturat nu trage si ECU baga de nebun benzina sa nu dardaie sau sa se opreasca, deci va consuma degeaba mai mult.
Cu 2,000 ture sau 2,500 mergi doar 'croaziera', daca vrei sa traga retrogradezi si se face sageata.
Cu 2,000 ture sau 2,500 mergi doar 'croaziera', daca vrei sa traga retrogradezi si se face sageata.
baie_2002
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
Da, stiu cu retrogradarea dar in depasire o folosesc. Eu ziceam de mers prin oras. O sa schimb mai sus in turatie vitezele si o sa vad cum sta cu "papatul" de benzina. Oricum eu cred ca 11 in oras este destul de mult, in conditiile in care producatorul a declarat sub 9 urban. In afara locatatii in schimb, daca merg cu 90-100 la ora in regim de autostrada, doar 2 persoane in masina fara bagaje, consuma 5.1, ceea ce e ok. Dar cum nu prea ies cu ea desdin localitate, ma lovesc de consumul urban... O sa va urmez sfatul si nu o sa umblu la EGR.
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
baie_2002
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2014
- Mesaj Privat
- astrag1.2_16v
- **
- 50 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
- standardul987
- *
- 11 mesaje
- din 04 Sep 2013
- Corsa 2002
- Ilfov
standardul987
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
- astrag1.2_16v
- **
- 50 mesaje
- din 17 Aug 2014
- Astra 2001 Z12xe
- Bucuresti
astrag1.2_16v
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2014
- Mesaj Privat
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- standardul987
- *
- 11 mesaje
- din 04 Sep 2013
- Corsa 2002
- Ilfov
standardul987
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2013
- Mesaj Privat
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
Am revenit cu o problemã, dupã 300 km parcursi fãrã oprit motor am ajuns la destinatie. Dupã trei zile am dat sã pornesc sã mergem mai departe (intinerar de concediu), la prima cheie nu porneste , la a douã cu greu si se aprinde în bord masinã cu cheita.Dupa vreo 5 km opresc calc acceleratia si frâna eroare 1405, am mai fãcut vreo 600 km asa cu eroarea în bord pânã m-am repatriat.Tin sã mentionez ca martorul masina cu cheita se stingea dupã ce porneam motorul dar pornea numai la a 2 sau a 3 cheie cu greu, cu motorul cald pornea la prima cheie dar si asta mai lungã. Asearã am desfãcut egr si l-am pus pe baterie în serie cu un bec exact cum scrie pe prima paginã si nimic. Dupã ce a stat în solutie triumf si curãtat cu decarburol a început sã îsi dea drumul pistolasul, apoi l-am curatat bine ,montat la loc cu garnituri noi , schimbat tot antigelul si am pus bateria si contactul, lasat ecu sã învete 30 sec si eroarea a dispãrut dar tot nu a pornit la prima cheie lungã numai la a 2 .Mentionez ca masinã este mult mai sprintenã se accelereazã usor, dar cum se rãceste motorul de pe o zi pe altã porneste numai la a 2 cheie câteodatã si la a3 si în bord nu îmi apare nimic, la cald porneste la prima dar greu.Atasez niste poze cu supapa egr modul de demontare nu cred ca mai are rost sã îl repet pt ca este în prima pagina.
Eu bãnuiesc senzorul de la arborele cotit dupã corice citit toatã noaptea pe forum dar orice pãrere conteaza
Eu bãnuiesc senzorul de la arborele cotit dupã corice citit toatã noaptea pe forum dar orice pãrere conteaza
- Dany3lLs
- **
- 115 mesaje
- din 06 Jun 2014
- Agila 2000 Z10XE
- Bucuresti
Dany3lLs
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2000 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2014
- Mesaj Privat
salut si eu am avut probleme asemanatoare, doar de pornit pornea din prima dar mergea motorul sacadat si in suturi , am curatat EGR ,Throttle (lipsa demaraj ,putere motor) si am schimbat si senzorul Crankshaft (arbore cotit), (nou GM Bosh 286 Ron) care imi dadea mersul sacadat, destul de dificil de schimbat acasa...
adi pitu ai putea macar sa-l demontezi si sa-l cureti de eventuale reziduri sau pilitura din motor , iti trebuie un cric si ceva sa bagi sub masina pt sigurata , senzorul se afla undeva sub motor , pe mijloc http://www.youtube.com/watch?v=ZEvuRc0tEr0
adi pitu ai putea macar sa-l demontezi si sa-l cureti de eventuale reziduri sau pilitura din motor , iti trebuie un cric si ceva sa bagi sub masina pt sigurata , senzorul se afla undeva sub motor , pe mijloc http://www.youtube.com/watch?v=ZEvuRc0tEr0
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
@adi pitu: Verificã la ventilul/supapa de la rampa injectoarelor dacã vine benzinã suficientã(rubrica Ansamblu pompa benzinã).
Am avut și eu la mașinã simptome de pornire la cheie lungã sau la a doua cheie și martor MIL aprins+eroare cod 0170 care apãreau pe traseu când apãsam pedala accelerație la sprint în depãșire, diagnosticul final fiind pompa de benzinã obositã pe care am înlocuit-o cu una nouã,în acest fel problema fiind rezolvatã.
Am avut și eu la mașinã simptome de pornire la cheie lungã sau la a doua cheie și martor MIL aprins+eroare cod 0170 care apãreau pe traseu când apãsam pedala accelerație la sprint în depãșire, diagnosticul final fiind pompa de benzinã obositã pe care am înlocuit-o cu una nouã,în acest fel problema fiind rezolvatã.
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
azi am dat senzorul jos si l-am masurat, nu imi indica decat 1 valoarea care apare cand comut aparatul pe ohm. cred ca cere altul nou si original, pe asta nu scrie nici o marca decat made in italy si un cod 023508e atat
. danzog o sa ma uit si la ventilul amintit de tine. atasez niste poze
drumuri bune
. danzog o sa ma uit si la ventilul amintit de tine. atasez niste poze
drumuri bune
- adi pitu
- **
- 129 mesaje
- din 06 Feb 2015
- Agila 2000 1,2
- Alba
adi pitu
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2000 1,2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2015
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat