- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
... iar facelift-ul exterior al Insigniei e luat dupa Astra J (cel putin farurile...)
Consola centrala e diferita, doar display-ul dintre ceasuri si indicatoarele de temperatura si combustibil sunt de pe Insignia facelift, turometrul si vitezometrul sunt cele vechi, se pare. In alte prezentari ceasurile de bord erau in mare parte digitale (vezi celalalt topic).
Consola centrala e diferita, doar display-ul dintre ceasuri si indicatoarele de temperatura si combustibil sunt de pe Insignia facelift, turometrul si vitezometrul sunt cele vechi, se pare. In alte prezentari ceasurile de bord erau in mare parte digitale (vezi celalalt topic).
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Cum am spus, o idee si la interior. S-a mers pe spatiu mai aerisit ca la Insignia facelift, fara multe butoane, de fapt cum e un trend in acest moment cam la toti constructorii. Oricum, una peste alta e o compacta frumoasa chiar daca la spate e o Alfa Romeo.
L.E: Un mare plus, asa cum s-a si discutat, e faptul ca e mai usoara iar asta imi da sperante si pentru noua Insignia. Sper doar ca la calitatea materialelor folosite, mai ales la cele cu care intri in contact foarte des, sa fie de o calitate mai buna si sa nu mai fie un plastic ieftin.
L.E: Un mare plus, asa cum s-a si discutat, e faptul ca e mai usoara iar asta imi da sperante si pentru noua Insignia. Sper doar ca la calitatea materialelor folosite, mai ales la cele cu care intri in contact foarte des, sa fie de o calitate mai buna si sa nu mai fie un plastic ieftin.
catavencuadelin- Suspendat
- 443 mesaje
- din 05 Feb 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Bucuresti
catavencuadelin- Mesaje scrise: 443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2014
- Mesaj Privat
Opel a publicat primele imagini si detalii oficiale despre Astra K. Noul hatchback are un design destul de cuminte, dar vine cu o greutate mai redusa decat a modelului actual, motorizari noi si tehnologie care promite sa transforme Astra intr-un veritabil automobil eficient.
Nemtii de la Opel spun ca noul Astra K este mai mare la interior si mai mic la exterior decat generatia actuala. Si pentru ca a pierdut in greutate circa 200 de kilograme, se pare ca va fi si mai eficienta, dar si mai bine echilibrata. Viitoarea Astra 2016 este construita pe o noua platforma usoara care a redus numai greutatea caroseriei de la 357 la 280 si inca 50 kg datorita sasiului nou. Multumita acestor reduceri in greutate, oficialii Opel spun ca noua generatie este mai sportiva inclusiv in viraje si ca ofera o experienta de condus mai complexa pentru sofer. Generatia 2016 de Astra in varianta hatchback va avea o lungime de 4370 mm, cam cu 0.5 cm mai scurta decat modelul actual, o inaltime de 1460 mm, cu 26 mm mai scunda decat Astra J. Chiar si asa, la interior se pare ca spatiul este mai generos: pasagerii din spate au castigat 3,5 cm la picioare.
In ceea ce priveste designul exterior, noul aspect al Astrei nu este unul foarte radical, asemanarile cu generatia de acum fiind destul de multe. Stopurile restilizate care parca aduc cu unele hatchback-uri italienesti sunt intr-adevar o trasatura noua, dar in partea din fata modificarile sunt destul de minore. In lateral vedem o noua linie a plafonului si a geamurilor, care se remarca printr-o pereche de stalpi in partea din spate destul de neobisnuiti. Nu stim in ce masura vizibilitatea va fi afectata...
Ca si acum, noua Astra va fi oferita atat cu motorizari diesel, cat si pe benzina. Insa capacitatea cilindrica a acestora nu va depasi 1.6 litri. Puterea motoarelor de pe Astra K va fi cuprinsa intre 95 si 200 cp, fara sa luam in considerare un viitor model OPC. Propulsoarele pe motorina sunt toate de 1600 cmc si ofera de la 95 cp in sus, in timp ce benzinarele au o capacitate de la 1.0 litri, model Ecotec Direct Injection Turbo de la 105 cp in sus. Dar noutatea in materie de propulsoare la generatia Astra K este motorul 1.4 Ecotec Direct Injection Turbo, un motor complet realizat din aliaj cu 4 pistoane care ofera 145 cp si 250 Nm cuplu, ceva mai mult decat actualul 1.4 Turbo pe benzina.
Printre tehnologiile cu care se mandreste noua generatie de Opel Astra se numara serviciul Opel OnStar de asistenta, conectivitate 4G LTE si Wi-Fi hotspot, sistemul de infotainment IntelliLink cu Android Auto sau Apple CarPlay, faruri IntelliLux cu LED matrix, traffic sign assistant si asistenta la depasirea benzii de rulare, pilot automat cu radar si alerta in caz de impact si franare automata.
P.S. Iertati-mi indrazneala. Am zis ca orice noutate sa inceapa cu o scurta prezentare. Daca considerati nelaloc, va rog sa mutati in alta sectiune. Multumesc.
Nemtii de la Opel spun ca noul Astra K este mai mare la interior si mai mic la exterior decat generatia actuala. Si pentru ca a pierdut in greutate circa 200 de kilograme, se pare ca va fi si mai eficienta, dar si mai bine echilibrata. Viitoarea Astra 2016 este construita pe o noua platforma usoara care a redus numai greutatea caroseriei de la 357 la 280 si inca 50 kg datorita sasiului nou. Multumita acestor reduceri in greutate, oficialii Opel spun ca noua generatie este mai sportiva inclusiv in viraje si ca ofera o experienta de condus mai complexa pentru sofer. Generatia 2016 de Astra in varianta hatchback va avea o lungime de 4370 mm, cam cu 0.5 cm mai scurta decat modelul actual, o inaltime de 1460 mm, cu 26 mm mai scunda decat Astra J. Chiar si asa, la interior se pare ca spatiul este mai generos: pasagerii din spate au castigat 3,5 cm la picioare.
In ceea ce priveste designul exterior, noul aspect al Astrei nu este unul foarte radical, asemanarile cu generatia de acum fiind destul de multe. Stopurile restilizate care parca aduc cu unele hatchback-uri italienesti sunt intr-adevar o trasatura noua, dar in partea din fata modificarile sunt destul de minore. In lateral vedem o noua linie a plafonului si a geamurilor, care se remarca printr-o pereche de stalpi in partea din spate destul de neobisnuiti. Nu stim in ce masura vizibilitatea va fi afectata...
Ca si acum, noua Astra va fi oferita atat cu motorizari diesel, cat si pe benzina. Insa capacitatea cilindrica a acestora nu va depasi 1.6 litri. Puterea motoarelor de pe Astra K va fi cuprinsa intre 95 si 200 cp, fara sa luam in considerare un viitor model OPC. Propulsoarele pe motorina sunt toate de 1600 cmc si ofera de la 95 cp in sus, in timp ce benzinarele au o capacitate de la 1.0 litri, model Ecotec Direct Injection Turbo de la 105 cp in sus. Dar noutatea in materie de propulsoare la generatia Astra K este motorul 1.4 Ecotec Direct Injection Turbo, un motor complet realizat din aliaj cu 4 pistoane care ofera 145 cp si 250 Nm cuplu, ceva mai mult decat actualul 1.4 Turbo pe benzina.
Printre tehnologiile cu care se mandreste noua generatie de Opel Astra se numara serviciul Opel OnStar de asistenta, conectivitate 4G LTE si Wi-Fi hotspot, sistemul de infotainment IntelliLink cu Android Auto sau Apple CarPlay, faruri IntelliLux cu LED matrix, traffic sign assistant si asistenta la depasirea benzii de rulare, pilot automat cu radar si alerta in caz de impact si franare automata.
P.S. Iertati-mi indrazneala. Am zis ca orice noutate sa inceapa cu o scurta prezentare. Daca considerati nelaloc, va rog sa mutati in alta sectiune. Multumesc.
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,660 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
- deleted-76099
- **
- 345 mesaje
- din 02 Jul 2012
deleted-76099
- Mesaje scrise: 345
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2012
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
catavencuadelin- Suspendat
- 443 mesaje
- din 05 Feb 2014
- Zafira 2003 Z18XE
- Bucuresti
catavencuadelin- Mesaje scrise: 443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2014
- Mesaj Privat
Am gasit si eu cateva informatii despre preturi:
"Disponibil la vanzare incepand cu toamna acestui an, noul Opel Astra K iti va scoate din buzunare un minimum 17.960 euro. Cea mai mica suma de bani pe care va trebui sa o platesti pentru a te bucura de serviciile gamei CDTI este de 20.260 euro. Suma care nu acopera decat un... propulsor CDTI cu capacitate cilindrica de 1.6 litri si putere maxima de 95 CP. Paleta de motoare a noului Astra K mai include si un 1.4 Turbo de 125 sau 150 CP, dar si un 1.6 CDTI cu 110 sau 136 CP. Nu, Opel nu a publicat nici macar un singur indiciu cu privire la pretul acestor versiuni de motorizare.
Cea de-a cincea generatie a popularului automobil de clasa compacta din Russelsheim iti va pune la dispozitie pentru un minimum de 1.150 de euro primele faruri Matrix LED ale segmentului compact - botezate IntelliLux LED si echipate cu opt segmente individuale per far. Pentru o suma de 500+ de euro vei putea bifa sistemul cu camera frontala Opel Eye, care lucreaza impreuna cu tehnologiile (printre altele) Traffic Sign Assistant, Lane Keep Assist, respectiv Forward Collision Alert pentru un maximum de siguranta. Scaunele ergonomice testate si certificate AGR pornesc de la 390 euro."
Daca astea vor fi preturile in RO imi par foarte mari, dar din auzite am aflat ca Opel sunt foarte flexibili in vanzari si poti negocia si 5000 E din pretul masinii, daca sti.
"Disponibil la vanzare incepand cu toamna acestui an, noul Opel Astra K iti va scoate din buzunare un minimum 17.960 euro. Cea mai mica suma de bani pe care va trebui sa o platesti pentru a te bucura de serviciile gamei CDTI este de 20.260 euro. Suma care nu acopera decat un... propulsor CDTI cu capacitate cilindrica de 1.6 litri si putere maxima de 95 CP. Paleta de motoare a noului Astra K mai include si un 1.4 Turbo de 125 sau 150 CP, dar si un 1.6 CDTI cu 110 sau 136 CP. Nu, Opel nu a publicat nici macar un singur indiciu cu privire la pretul acestor versiuni de motorizare.
Cea de-a cincea generatie a popularului automobil de clasa compacta din Russelsheim iti va pune la dispozitie pentru un minimum de 1.150 de euro primele faruri Matrix LED ale segmentului compact - botezate IntelliLux LED si echipate cu opt segmente individuale per far. Pentru o suma de 500+ de euro vei putea bifa sistemul cu camera frontala Opel Eye, care lucreaza impreuna cu tehnologiile (printre altele) Traffic Sign Assistant, Lane Keep Assist, respectiv Forward Collision Alert pentru un maximum de siguranta. Scaunele ergonomice testate si certificate AGR pornesc de la 390 euro."
Daca astea vor fi preturile in RO imi par foarte mari, dar din auzite am aflat ca Opel sunt foarte flexibili in vanzari si poti negocia si 5000 E din pretul masinii, daca sti.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Ceva nu e OK in lista de motorizari/echipari... Adica Corsa E deja se comercializeaza cu 1.0 turbo, 115CP in 6 trepte si pe Astra se pune 1.0 turbo cu 105CP in 5 trepte! Iar cea mai ieftina varianta de motorizare si echipare e 17.260euro si cea mai scumpa e 28.355 euro (la care se mai pot adauga optionale)!? Nu da nici dracu banii astia, dar e bine stiut ca Opel are marja mare de discount! Probabil ca in Romania vor aparea alte preturi! In rest... numai de bine.
- Pitbull
- **
- 134 mesaje
- din 02 Jun 2008
- Astra 2003
- Valcea
Pitbull
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
- anghelvlad
- **
- 165 mesaje
- din 21 Nov 2013
- Astra 2011 A17DTR
- Hunedoara
anghelvlad
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2013
- Mesaj Privat
Nu va ambalati asa de tare cu motoarele 1.6 cdti. nu e un 1.7 proiectat de isuzu redimensionat ci un motor al grupului FIAT 100% mai exact 1.6 JTD-m. deja se foloseste pe italience si astra facelift ca motor cu norma euro 5 de ceva vreme si euro 6 in oferta astra j dar in parerea mea este totusi un motor tanar, care inca nu s-a maturizat. pe cand 1.7 cdti-ul e un motor "intelept" in viziunea mea. si nu spun asta doar pentru ca detin unul. sunt curios daca noua astra va mai beneficia de sistemul Watts Link pentru puntea spate, keyless entry&start, cutii automate pentru motoarele mai mici (si daca vor fi in dotare cutii mai acceptabile). nu aruncati in mine cu pietre, pentru ce spun m'am documentat iar conceptia mea e ca o tehnologie buna trebuie sa fie matura.
- Fireking
- **
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
anghelvlad a scris:Nu va ambalati asa de tare cu motoarele 1.6 cdti. nu e un 1.7 proiectat de isuzu redimensionat ci un motor al grupului FIAT 100% mai exact 1.6 JTD-m. deja se foloseste pe italience si astra facelift ca motor cu norma euro 5 de ceva vreme si euro 6 in oferta astra j dar in parerea mea este totusi un motor tanar, care inca nu s-a maturizat. pe cand 1.7 cdti-ul e un motor "intelept" in viziunea mea. si nu spun asta doar pentru ca detin unul. .
Motorul 1.6 JTD-m este fabricat de italieni din anul 2008, sigur, atunci in versiunea care dezvolta 120 de cai putere.Acum suntem in anul 2015.Cred ca dupa 7 ani un motor a ajuns la maturitate.Ca sa isi recastige credibilitatea Opelul nu risca sa isi echipeze noile modele de autoturisme cu motorizari care sufera de bolile copilariei.
Motorizarea ta cati cai putere dezvolta?Ai versiunea berlina sau breack?Sincer, nu ai impresia ca autoturismul tau Astra J este mai lent datorita greutatii sale mai mari cu circa 150-200 kg fata de concurentii sai cum ar fi Ford Focus 3 sau VG Golf VII?Multumesc frumos pentru raspuns.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Eu nu sunt asa sigur ca 1.6 cdti e acelasi lucru cu 1.6 multijet (JTD) de la Fiat. E adevarat ca GM/Opel are un centru de dezvoltare a motoarelor la Torino, iar motorul asta e proiectat acolo, dar asta e de pe vremea cand GM colabora cu Fiat. Acum Fiat a fuzionat cu Chrysler care e un concurent a lui GM.
Pe de alta parte, 1.6cdti si 1.6multijet, chiar daca au aceiasi cilindree (1598cmc), au alezaj x cursa diferite (79.7 x 80.1 la cdti si 79.5 x 80.5 la multijet), iar distributia la cdti e pe lant, iar la multijet e pe curea...
1.6cdti
1.6multijet
Pe de alta parte, 1.6cdti si 1.6multijet, chiar daca au aceiasi cilindree (1598cmc), au alezaj x cursa diferite (79.7 x 80.1 la cdti si 79.5 x 80.5 la multijet), iar distributia la cdti e pe lant, iar la multijet e pe curea...
1.6cdti
1.6multijet