Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salut ! Sub bancheta din spate este o chestie cu o mufa,opus gurii de vizitare rezervor,scrie 'starting torque' ,nu are nici un cod sa caut pe gogu.Poate sa-mi spuna cineva ce este/face ? Multumesc !
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,976
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Tre' sa schimb rulmentii din capetele amortizoarelor plus bucse si pivoti. Sa schimb si arcurile cu amortizoare cu tot sau nu? Amortizoarele-s schimbate in toamna lui 2011 (au ~ 45k km) iar arcurile sunt vechi. As schimba si arcurile dar ar trebui si amortiozoarele ca sa nu se uzeze prematur?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Lasa arcurile si amortizoarele . Fa un test de amortizoare daca vrei sa dormi linistita.( pe mine m-a costat 45 ron ...si primesti o hartie cu fiecare cat la % este de eficient)
Schimba doar flansele ( ai sa vezi ce tasate sunt....) si rulmentii de presiune ( si ei pot fi buni daca nu troncane. ).
Daca ai bani de flanse originale e OK...eu nu am gasit nimic mai bun ca cele originale.
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Daca nu sunt rupte, nu prea ai de ce sa schimbi arcuri. Verifica-le atent la demontare, vezi în ce stare sunt. Amortizoare schimbi cand face balans excesiv(la trecere peste denivelari masina "țopãie" de mai mult de 2x).
Skip ads

  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Ce pret au flansele cu tot cu rulmenti pe original?
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
@razvi_gyl intrebarea ta isi gasea un raspuns mai precis daca o puneai unui magazin de piese auto online.. zic si eu..
  • razvi_gyl

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Da chiar !
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am cumparat un senzor de temperatura exterioara de la Febi, cel de pe masina indica eronat rau.
L-am pus pe cel nou si tot la fel indica, am dat banii degeaba?
Problema o fi in alta parte?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cum arata mufa? Contacte curate,neoxidate?
  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Da, e foarte curata, am dat si cu spray contacte, e la fel.
Cel vechi indica la fel ca cel nou, cateodata si cu minus.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu strica sa cureti si mufele ECU tot cu spray contact.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se pune pe tester si se vede daca temperatura vazuta de el este la fel cu cea din bord, se mai decalibreaza si acele.
Se masoara 'pe usa din dos' temperatura reala cu un multimetru care are sonda temperatura sau cu 'pistol'.
Daca toate valorile cam bat atunci termostatul e pe moarte si trebuie repede de inlocuit.
Skip ads

  • balmariuz

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pai nu cred ca are legatura cu temperatura motorului, eu zic de cea exterioara, care apare langa ceas in TID.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Problema este in cupla . Dar nu in cupla senzorului.
Exista sub bara in stanga o mufa care alimenteaza proiectoarele de ceata . Sigur e oxidata mufa aia. Este foarte expusa la apa.
Prin mufa aia trec si firele spre senzorul de temp. exterioara.
Curata mufa foarte bine si totul va reveni la normal.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Scuze, acum am vazut ca te referi la senzor temperatura exterioara.
Daca nu este din contacte oxidate ai cumparat alt senzor, are alte valori.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Salut! am o problema cu tamburul de pe spate....scurt istoric:intr-o zi dupa un drum de vreo 18 km cand m-am dat jos din masina am vazut ca iese fum sa infocat rau tamurul...dupa ce sa racit am slabit frana de mana i-am dat cateva ciocane si-a revenit nu a mai frecat nu sa mai incalzit...dupa vreo 2 luni am fost cu ea la un atelier pentru ca se auzea ca ceva....ca si cum ar fii o bucata de metal inauntru-l tamburului au curatat tamburul iar tipi de la atelier mi-au luat cu flex-ul din umarul format(nu era asa mare avea cam 1mm)..dupa ce au pus tamburul la loc freca undeva si se incingea iarasi,am fost cu masina la alt mecanic care mi-a pus o saiba pe ax-ul care vine tamburul si mi-astrans umpic frana de mana (de la acele reglaje,ca sa nu fie asa deschisi saboti sa nu frece) nu se mai incalzeste dar acum cand pun frana (cand franez mai usor doar) vibreaza pedala...De ce inainte nu facea asa? Is consecinte daca umblu asa cu ea pana ce schimb tamburi?
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Am desfacut tamburul si am dat jos saiba pusa de mecanic,acum nu se mai activeaza abs-ul asa repede(adica nu vibreaza la frane lente) dar tot se simte in petala cum e ovalizat tamburul (slab nu e o bataie puternica sau ceva de genu) Are ceva daca umblu asa cu ea? Problema nu ar putea fi cauzata de urmele lasate de panza cand mi-a luat umarul de pe tambur? cand a dat cu flexul a lasat urme si in zona in care prinde sabotul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba tamburi, rulmenti, saboti, restul se curata.
  • andreiy

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Y17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu am rezolvat problema,am scos saiba si am dus tamburul la rectificat
dar revin cu alte intrebari...in porbagaj am doar o mufa pentru boxe (cea din partea cu soferul) am dat jos ornamentele de pe partea dreapta si nu am gasit nici o mufa,probabil proprietarul anterior a taiat acel cablu sau doar o iesire are in spate? mentionez ca am cumparat masina fara suport de boxe si polita iar inainte a fost imatriculata ca autotilitara.
La relantiu fara consumatori am 14.30V incarcare iar cu consumatori (faza scurta,casetofon si aeroterma pe 2) am 14.20, din cate am citit pe forum ar trebui sa am 14.40 cu consumatori, acea diferenta de 0.20 poate fi din cauza bateriei (e terminata,vara asta mi-a fiert de 2 ori si am mai avut probleme cu ea)? este vorba de un opel corsa c 1.7 di 2001
Care este diferenta intre corsa 1.7 Di si 1.7 DTI? aici ma refer la motor...acei 9cp implus?
  • soryn sorynel

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2015

  • Mesaj Privat
buna ..am si eu o intrbare.la un opel corsa c 2003 1.2 16v benzina,, daca stie cineva imi curge apa inauitru cand ploua pe deasupra pedalei de ambreaj sau mai bn zis umpica mai in stanga fata de pedala.. daca stie cineva motivul daca a avut aceasta problema, as vrea sa stiu si mai o problema imi miroase urat dimineata in ea nustiu daca e din cauza asta sau alta...filtru de aer de afara de sub parbiz lam schimbat mai este vreo unul?


Ultima modificare facuta de soryn sorynel la Dum 11 Oct, 2015 11:30 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR