Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
De când aștept vestea asta !
Felicitari pentru perseverențã!
Dacã ai pus carbuni de calitate ai multi ani de liniște.
Skip ads

  • lucianskyes

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut, am revenit cu, un cod de eroare pentru problema sesizata, si anume P1607--clutch actuator position check.
Multumesc anticipat pentru sfaturi/indrumari.
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Se reconditioneaza ambreiajul, mai exact ar trebui schimbatii carbunii(daca am inteles bine ce scrie prin topicul asta)...Citeste ce scrie incepand cu pagina 21 de la colegul Mexico. Oricum vei primi si alte raspunsuri de la colegii din topicul asta. Acum, cred ca cel mai aproape de tine e maiandrei cu service-ul care face operatiunea...vazusem tot aici in topicul ca facea el.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@lucianskyes gãsești tutorialul pe forum cum se schimba cãrbunii la actuatorul ambreiaj. Apoi cu Op-Com renvatare viteze și punct contact.
Dacã nu te "pasioneazã " sã umbli singurel cãuta pe cineva priceput.
Ai mișcat manual de ax ca sã apãra N? Da jos cãpãcelul negru și cu o șurubelnițã lata mișca puțin de ax. Dar nu forța pentru ca acolo este senzorul de poziție ambreiaj....și îl distrugi. Apoi pune contact pe II și vezi dacã apare N
Skip ads

  • lucianskyes

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2015

  • Mesaj Privat
am schimbat carbunii la motor au fost uzati, problema este am din nou F care palpaie la bord, depsre ce capacel ese vorba ca sa pun cutia pe N,
multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dupa schimb carbuni pus lichid DOT4 si facut aerisirea apoi.....cu Op-COM reprogramezi vitezele ( Learn Gearbox parameter ) si punctul de contact ambreiaj ( Touchpoint Adaptation )
Citeste mai mult aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=130084
  • lucianskyes

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2015

  • Mesaj Privat
problema esta ca nu doar ca am F la bord ci palpaie si acum nici nu se poate conecta scannerul pe modulul cutiei de viteze precizez ca se conecteaza pe modulul motor,abs...,tot cu acelasi Delphi am si citit codul de eroare si chiar am facut aerisirea la alt Opel cu problema similara,...ceva idei ,multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Verifica daca nu ai indoit vreun pin sau mai multi in cuplele Easytronic. Nu ai fi primul...
Skip ads

  • Shavy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am tot citit pe thread despre problemele de la cutia easytronic dar nu am gasit nicio rezolvare clara pentru problema mea, de acum 2 zile a inceput sa se tureze foarte mult pana cupleaza vitezele, cel mai rau imi face in viteza a 2-a cand se cupleaza dupa 3-4 sec si pana atunci se tureaza in gol ca si cand as tine ambreiajul calcat. Din cand in cand imi apare si eroarea "F" despre care s-a mai discutat, pe bord. Ma gandeam ca ar putea fi de la ambreiaj, mentionez ca din 2008 nu am schimbat nici un fel de lichid decat uleiul de motor la revizii, este posibil sa fie si de la uleiul de la cutie? Am 110k km. Multumesc anticipat, sper sa ma lamuriti sau sa ma u=indrumati catre un service specializat pe astfel de probleme.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pune tester si vezi ce cod au erorile.
Pare ambreiaj care patineaza la tine....dar pana nu citesti erorile ramane de vazut.
  • Shavy

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Trebuie neaparat la opel sau pot pune pe orice tester?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cu orice tester care se poate conecta pe cutia de viteza
Skip ads

  • lucianskyes

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2015

  • Mesaj Privat
dap nu am rezolvat problema cutiei easytronic in schimb am trecut la cutie manuala de viteze ,am nevoie de o recomandare pt cineva din Dambovita care sa i spuna Ecu motor ca nu mai este cutie autom. sa pot porni si eu normal masina,
bafta eu sper sa nu mai aud de easytronic...,multumesc
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ia legãtura cu user-ul DB 77 AAA.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La mine a picat direct ECU, flashul ala de la AMD nu mai tinea minte setarile punctelor de contact. Erau si ei pe la inceput..... Abia au inventat procesorul Athlon XP care lua foc daca ridicai radiatorul de pe el 2 secunde. De era un flash facut de Intel, poate nu ar fi fost probleme.....si mergea si azi.
Asta e, costurile mai mici, AMD-ul era la jumate de pret pe vremea aceea, iar acum noi inghitim galusca.
In orice caz, sunt sigur ca producatorii garantau minim 5 ani fara probleme pe sistemele astea easytronic. Dar dupa 15 ani, ce pretentii sa mai avem.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu știu dacã chiar crezi ca din cauza ca e de la AMD a picat....
Pur și simplu s-a corupt sau poate doar o banala lipitura rece. Nu e o componenta de putere cum sunt mosfet-urile care comanda motorașele . E doar o memorie flash.
Eu am încercat la un electronist flash-uirea cu soft de z12xe el având soft de z16xep. A mers fara probleme .
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am controlat lipiturile de zeci de ori si cu lupa si cu ceva subtire.
Sau circuitul era intrerupt undeva sau fisurat, cert este ca placa era coapta , ca o placinta crispy.


In legatura cu ideea......poate sa nu fie AMD-ul, doar specultiv ziceam. Eroarea mea a fost ceva de genu: Keep Alive Circuit.
In ideea ca ECU nu e alimentat daca decuplezi bornele de la baterie, acel flash nu tinea memoria.
Poate ai intalnit memory stick-uri, care le copiai cu date si cand intr-duceai in USB din nou, nu contineau nimic, adica se stergeau, nu memorau.
Cred ca in cazul meu, asta era problema, ca de programat programam, dar uita tot dupa ce scoteam borna..... de la baterie si ramanea cu F, din nou.
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
hai sa ti raspund fiindca esti in ceata,flashul AMD odata scris aia ramane... ecu cutie nu modifica nimic in el.poti deconecta bateria de cate ori vrei nu se modifica nimic in el...
setarile de programare sunt in alt integrat cu 4pini 24c16 (eeprom),care memoreaza erorile si setarile de trepte,etc.
  • aquagen

  • Mesaje scrise: 498
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Si AMD-ul ce contine,..... poze deocheate ?
Eeprom cu 4 pini nu am vazut, dar cu 8 da, mai uitete odata atent.
Eu cred ca e invers, Flash-ul contine setarile , mai ales ca are aproximativ 150kBytes si Eepromul contine informatia VIN si seria ecu , care are sub 1kByte, etc....
Si iete asa arata un dump de eeprom 24c16 de care spui matale, dar eu nu vad nicaieri setari si erori.....

PS:
deci, cine este in ceata ?
  • Atex

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2010

  • Mesaj Privat
ai dreptate din graba am scris gresit 4 pini,d-ar 24c16 am scris corect...mare greseala?
uitate mai atent in dump fiindca se vad erorile Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR