- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- lucianskyes
- *
- 5 mesaje
- din 26 Mai 2015
- Astra 2002
- Dambovita
lucianskyes
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2015
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Se reconditioneaza ambreiajul, mai exact ar trebui schimbatii carbunii(daca am inteles bine ce scrie prin topicul asta)...Citeste ce scrie incepand cu pagina 21 de la colegul Mexico. Oricum vei primi si alte raspunsuri de la colegii din topicul asta. Acum, cred ca cel mai aproape de tine e maiandrei cu service-ul care face operatiunea...vazusem tot aici in topicul ca facea el.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
@lucianskyes gãsești tutorialul pe forum cum se schimba cãrbunii la actuatorul ambreiaj. Apoi cu Op-Com renvatare viteze și punct contact.
Dacã nu te "pasioneazã " sã umbli singurel cãuta pe cineva priceput.
Ai mișcat manual de ax ca sã apãra N? Da jos cãpãcelul negru și cu o șurubelnițã lata mișca puțin de ax. Dar nu forța pentru ca acolo este senzorul de poziție ambreiaj....și îl distrugi. Apoi pune contact pe II și vezi dacã apare N
Dacã nu te "pasioneazã " sã umbli singurel cãuta pe cineva priceput.
Ai mișcat manual de ax ca sã apãra N? Da jos cãpãcelul negru și cu o șurubelnițã lata mișca puțin de ax. Dar nu forța pentru ca acolo este senzorul de poziție ambreiaj....și îl distrugi. Apoi pune contact pe II și vezi dacã apare N
- lucianskyes
- *
- 5 mesaje
- din 26 Mai 2015
- Astra 2002
- Dambovita
lucianskyes
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Dupa schimb carbuni pus lichid DOT4 si facut aerisirea apoi.....cu Op-COM reprogramezi vitezele ( Learn Gearbox parameter ) si punctul de contact ambreiaj ( Touchpoint Adaptation )
Citeste mai mult aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=130084
Citeste mai mult aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=130084
- lucianskyes
- *
- 5 mesaje
- din 26 Mai 2015
- Astra 2002
- Dambovita
lucianskyes
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2015
- Mesaj Privat
problema esta ca nu doar ca am F la bord ci palpaie si acum nici nu se poate conecta scannerul pe modulul cutiei de viteze precizez ca se conecteaza pe modulul motor,abs...,tot cu acelasi Delphi am si citit codul de eroare si chiar am facut aerisirea la alt Opel cu problema similara,...ceva idei ,multumesc
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Shavy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut, am tot citit pe thread despre problemele de la cutia easytronic dar nu am gasit nicio rezolvare clara pentru problema mea, de acum 2 zile a inceput sa se tureze foarte mult pana cupleaza vitezele, cel mai rau imi face in viteza a 2-a cand se cupleaza dupa 3-4 sec si pana atunci se tureaza in gol ca si cand as tine ambreiajul calcat. Din cand in cand imi apare si eroarea "F" despre care s-a mai discutat, pe bord. Ma gandeam ca ar putea fi de la ambreiaj, mentionez ca din 2008 nu am schimbat nici un fel de lichid decat uleiul de motor la revizii, este posibil sa fie si de la uleiul de la cutie? Am 110k km. Multumesc anticipat, sper sa ma lamuriti sau sa ma u=indrumati catre un service specializat pe astfel de probleme.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Shavy
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- lucianskyes
- *
- 5 mesaje
- din 26 Mai 2015
- Astra 2002
- Dambovita
lucianskyes
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
La mine a picat direct ECU, flashul ala de la AMD nu mai tinea minte setarile punctelor de contact. Erau si ei pe la inceput..... Abia au inventat procesorul Athlon XP care lua foc daca ridicai radiatorul de pe el 2 secunde. De era un flash facut de Intel, poate nu ar fi fost probleme.....si mergea si azi.
Asta e, costurile mai mici, AMD-ul era la jumate de pret pe vremea aceea, iar acum noi inghitim galusca.
In orice caz, sunt sigur ca producatorii garantau minim 5 ani fara probleme pe sistemele astea easytronic. Dar dupa 15 ani, ce pretentii sa mai avem.
Asta e, costurile mai mici, AMD-ul era la jumate de pret pe vremea aceea, iar acum noi inghitim galusca.
In orice caz, sunt sigur ca producatorii garantau minim 5 ani fara probleme pe sistemele astea easytronic. Dar dupa 15 ani, ce pretentii sa mai avem.
- catastefan
- *******
- 5,916 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,916
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Nu știu dacã chiar crezi ca din cauza ca e de la AMD a picat....
Pur și simplu s-a corupt sau poate doar o banala lipitura rece. Nu e o componenta de putere cum sunt mosfet-urile care comanda motorașele . E doar o memorie flash.
Eu am încercat la un electronist flash-uirea cu soft de z12xe el având soft de z16xep. A mers fara probleme .
Pur și simplu s-a corupt sau poate doar o banala lipitura rece. Nu e o componenta de putere cum sunt mosfet-urile care comanda motorașele . E doar o memorie flash.
Eu am încercat la un electronist flash-uirea cu soft de z12xe el având soft de z16xep. A mers fara probleme .
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am controlat lipiturile de zeci de ori si cu lupa si cu ceva subtire.
Sau circuitul era intrerupt undeva sau fisurat, cert este ca placa era coapta , ca o placinta crispy.
In legatura cu ideea......poate sa nu fie AMD-ul, doar specultiv ziceam. Eroarea mea a fost ceva de genu: Keep Alive Circuit.
In ideea ca ECU nu e alimentat daca decuplezi bornele de la baterie, acel flash nu tinea memoria.
Poate ai intalnit memory stick-uri, care le copiai cu date si cand intr-duceai in USB din nou, nu contineau nimic, adica se stergeau, nu memorau.
Cred ca in cazul meu, asta era problema, ca de programat programam, dar uita tot dupa ce scoteam borna..... de la baterie si ramanea cu F, din nou.
Sau circuitul era intrerupt undeva sau fisurat, cert este ca placa era coapta , ca o placinta crispy.
In legatura cu ideea......poate sa nu fie AMD-ul, doar specultiv ziceam. Eroarea mea a fost ceva de genu: Keep Alive Circuit.
In ideea ca ECU nu e alimentat daca decuplezi bornele de la baterie, acel flash nu tinea memoria.
Poate ai intalnit memory stick-uri, care le copiai cu date si cand intr-duceai in USB din nou, nu contineau nimic, adica se stergeau, nu memorau.
Cred ca in cazul meu, asta era problema, ca de programat programam, dar uita tot dupa ce scoteam borna..... de la baterie si ramanea cu F, din nou.
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 498 mesaje
- din 26 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 498
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2008
- Mesaj Privat
Si AMD-ul ce contine,..... poze deocheate ?
Eeprom cu 4 pini nu am vazut, dar cu 8 da, mai uitete odata atent.
Eu cred ca e invers, Flash-ul contine setarile , mai ales ca are aproximativ 150kBytes si Eepromul contine informatia VIN si seria ecu , care are sub 1kByte, etc....
Si iete asa arata un dump de eeprom 24c16 de care spui matale, dar eu nu vad nicaieri setari si erori.....
PS:
deci, cine este in ceata ?
Eeprom cu 4 pini nu am vazut, dar cu 8 da, mai uitete odata atent.
Eu cred ca e invers, Flash-ul contine setarile , mai ales ca are aproximativ 150kBytes si Eepromul contine informatia VIN si seria ecu , care are sub 1kByte, etc....
Si iete asa arata un dump de eeprom 24c16 de care spui matale, dar eu nu vad nicaieri setari si erori.....
PS:
deci, cine este in ceata ?
- Atex
- **
- 143 mesaje
- din 21 Feb 2010
- Mures
Atex
- Mesaje scrise: 143
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2010
- Mesaj Privat