Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie luat 10 baieti mai solizi, venit la Service, ori luat banii inapoi pe loc/ daca nu le are, luat marfa in valoare de XXX Euro , ori sa aduca piesele care a zis ca le aduce in 2-3 zile. Testata treaba
Altfel e pierdere de timp...
Skip ads

  • ionut8190

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Buna ziua , pot confirma prin propria experienta ca este adevarat tot ce se zice despre service-ul GEARTECH de pe soseaua de centura sunt niste terminati care isi bat joc de bani vostri . in dec 2014 fara sa vad acest forum am fost cu o cutie manuala de insigina si desi se lauda ca o fac in 3-4 zile inainte sa le duc masina au facut-o in 2 saptamani in care ii sunam la 2 zile , la insistentele mele , ca daca nu masina prindea anul nou la ei in service. Cand lucreaza pur si simplu nu ii deranjeaza sa rupa absolut tot ce le sta in cale si nu au habar cum se desface astfel mi-au rupt toate plasticele din jurul bateriei ,puls plastice din consola centrala din preajma schimbatorului , lucru observat chiar atunci cand am fost la ora 23 sa i-au masina de la ei . dar nu au avut nicio apasare ii se parea ceva normal sa distruga si mai ales ii se parea anormal sa plateasca ceea ce oamenii de acolo distrusesera. cat despre calitatea reparatiei este de cea mai proasta calitate deoarece din timpul celor 3 luni de garantie masina a reinceput sa fata zgomotele pe care le facea, si exact asa cum amintea userlu care a deschis topicul si miea mi-au distrus semeringul de la planetara stanga dar si burduful de la planetara dreapta . toate ar fi in regula dearece prin nici una din cele mentionate nu pun viata in pericol ... decat viata masini in sine chiar daca se presupune ca trebuiau sa o repare . Dupa 3 luni de la vizita la nemernici ,tigani , hoti de banat(timisoara) ma duc cu masina in alt service sa fac revizia ......mare mi-a fost mirarea atunci cand ma cheama mecanicul sa imi arate o bieleta antiruliu ce nu mai fusese legata la loc ci pur si simplu lasata libera , bieleta nu mai era dreapta ci stramba dupa cum se misca roata , asa am putut sa imi explic si eu dece cand mai faceam niste sprinturi pana la 160 km/h si puneam fruna simteam ca zboara masina de subt mine , pe langa toate astea baieti nu sunt totusi prosti pt ca s-au gandit sa nu stranga busanul de ulei de la cutie , sa se scurga uleiul din ea si sa ma aiba din nou ca si client . GEARTECH ESTE UN SERVICE AUTO IN CARE MASINA NU ESTE REPARATA DE NISTE MECANICI CARE ISI FOLOSESC CUNOSTINTELE PT A REPARA CI UN SERVICE IN CARE CITEZ:"REPARATIA SE FACE DUPA SUFLETUL OMULUI " , SI ASTA CHIAR DACA LE DAI EXACT CAT ITI CER PENTRU REPARATIE . ESTE UN SERVICE IN CARE O DATA CE AI MASINA ACOLO PUR SI SIMPLU TE ROGI DE EI SA ITI TERMINE REPARATIA , IN CARE DACA ITI ZICE CA MASINA E GATA LA 4 DEFAPT E GATA PESTE INCA 7 ORE . CEL MAI PROST , NESERIOS , NECALIFICAT SERVICE IN CARE AM FOST , SERVICEURILE DIN FERENTARI DE LA COLT DE STRADA II BAT LA CUR LA TOATE CAPITOLELE . UN SERVICE IN CARE PLATESTI SA TI SE DISTRUGA , PARTI DIN MASINA .
NISTE TEPARI BANATENI CARE SUNT MANDRI DE PROSTIA LOR .
  • ali_sdk

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2013

  • Mesaj Privat
EDS Opel! De evitat!

Ca urmare a parerilor gasite pe acest forum, imi doream sa fac si eu o verificare serioasa la ei, dar imi era dificil fiind in celalalt capat al orasului. In vara aceasta am reusit sa-mi fac timp sa ajung la ei.

Povestea este lunga si incepe mai intai cu verificarea generala la care mi s-au insirat multe. (Articulatii, distributie, becuri stop frana arse etc). Am asistat la verificare, dar ma pricep cat nu ma pricep...

Devizul fiind destul de mare: 6200 lei, am mai cautat pareri. Am gasit pana la urma ca ceea ce tinea de articulatii sa rezolv in alta parte, nefiind necesar de inlocuit si cutia de directie, asa cum imi recomandasera cei de la EDS. Articulatiile le-am facut intr-un loc, geometria si o reverificare in altul, asa ca chiar am asigurarea ca nu era necesara schimbarea cutiei, lucru destul de costisitor...

Am revenit la EDS pt schimb distributie, pt ca prefer ca o distributie sa nu o fac oriunde. Am gasit la ei preturi rezonabile (piese + manopera), si garantie 24 luni cu piesele de la ei. M-au sunat ca trebuie sa-mi puna si alta si alt simering si alta curea de accesorii (desi o schimbasem cu doar 1 an inainte), pe motiv ca la desfacere se rup, se dau peste cap. Nu stiu daca informatia este corecta, eu doar o specific, nu o contest momentan. Am fost multumita ca lucrurile s-au rezolvat intr-o zi. Tot atunci mi-au rezolvat si problema stopurilor pe frana. Personalul mi s-a parut amabil, nu am nimic de comentat la adresa comportamenului lor.

Dupa ce am plecat cu masina de la ei, incep problemele: cureaua de accesorii nu a fost bine pusa, am sunat. M-au primit a doua zi, insa, desi le spusesem care e problema, ei nu au comandat-o pana nu s-au asigurat ei ca intr-adevar e o problema. Si uite asa am mai pierdut eu pe acolo inca vreo 1,5 h, afara de cele 2,5 ore trafic dus-intors.

INSA, problema cea mai mare nu a fost aceasta! Depistez la un timp ca daca am farurile pornite si scot cheia din contact, motorul nu se oprea. Nu am realizat cat de grava e treaba. Le-am scris un email si m-au invitat la o verificare. Pana sa ajung la ei, ma anunta un sofer ca am stopurile mereu aprinse. Fiind in weekend, am inceput sa dau telefoane pe la cunostinte si aflu ca sigur e un SCURT in circuit si sa nu mai merg cu ea.


Fiind weekend, avut noroc ca am gasit un mecanic la un prieten. In fata mea a desfacut stopurile si am descoperit de la ce era scurtul: imi pusesera becuri cu un filament in lacas de doua filamente. Si normal ca asa se facea scurtul: imi intra plus pe minus!

Pana sa aflu ca am aceast problema grava, eu am mers destul de mult cu masina, inclusiv in afara localitatii, si cu copil in ea. Va dati seama ce se putea intampla? Nu inteleg ce fel de oameni se pot angaja acolo.

Eu la ei nu mai merg, sper sa nu fie cazul sa ma intorc si pentru distributie. Se aude si de la asta un mic suerat cand accelerez, care nu se auzea inainte, dar in rest pare sa fie bine, momentan...

Si am uitat sa specific ca atunci cand am fost sa-mi schimbe cureaua de accesori, prost pusa de ei, m-am trezit ca bara care actiona sistemul de pozitionare a scaunului, era cazuta. Toti dadeau din umeri ca nu au putut muta scaunul , desi scaunul nu mai era pe pozitia lui. Atunci cine i-a schimbat pozitia? Pana la urma mecanicul a reusit sa-mi fixeze bara (maneta), sa-mi reglez si eu scaunul...

Oricum, clar, NU RECOMAND!
  • stef01lm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2013

  • Mesaj Privat
E prima oara cand scriu pe forum, dar m-am gandit ca experienta mea o sa "salveze" alti opelisti care aleg service-ul EDS, in principal datorita "impresiilor bune" vehiculate pe acest forum.
Si eu, ca multi altii, am citit parerile bune despre EDS pe forum si m-am dus cu incredere la ei sa rezvolv o problema la cutia de viteze (detin o astra j 1.6XER productie 2013).
Concret aveam scurgeri de ulei pe la semeringul stanga de la cutia de viteze. Masina abia ce iesise din garantie.
Mecanicul de la EDS care s-a ocupat de masina mi-a spus ca trebuie schimbat semeringul, dar si garnitura de la oring pentru ca are dubii ca si de acolo s-ar putea sa scape ulei. Treaba asta a facut ca pretul sa sara de la aprox 150 ron cat era initial la aprox 470 ron (cica s-a dublat manopera desi tot o ora au lucrat). Zis si facut. La schimbare mecanicul a costatat ca uleiul din cutia de viteze este transparent-galbui si nu rosu cum ar trebui (cutie manuala 5+1 trepte, f17). I-am spus ca masina e aproape noua si la cutie nu s-a umblat niciodata. Mecanicul mi-a spus ca probabil e greseala din fabrica si ca trebuie sa inlocuiesc tot uleiul. Uleiul l-a scos/schimbat pe la piulita de diferential si mi-a recomandat ca dupa 1000 km sa ma intorc sa desfaca baia de la cutie ca sa schimbe uleiul cum trebuie. M-am intors dupa 1000km parcursi si cand a ridicat masina a constat ca tot scapa ulei pe la semering. Am schimbat cum planificasem initial tot uleiul din cutie cu ulei GM rosu, a pus alta garnitura la baie ca sa se asigure ca nu cumva sa scape si pe la garnitura de la baie (desi se vedea clar prelingerea de ulei pe la semering). Alte 230 ron. Dupa o saptamana m-am intors sa verific daca mai curge..stupoare mai curgea ulei pe la semering. Mecanicul a spus ca are joc in grup la cutie si ca trebuie stransa piulita oring, numai ca trebuie sa-mi asum eu raspunderea ca e posibil sa se sparga satelitii si ei nu garanteaza ca nu o sa se intample. Am refuzat spunand ca orice reparatie pe care o fac ei trebuie sa vina cu garantia de rigoare, daca nu, sa nu o faca. I-am rugat sa schimbe din nou semeringul, pe garantie de data asta. La control dupa cateva zile constat ca tot curgea.

M-am dus intr-un final la RADACINI VITAN unde baietii au fost uimiti de cum era pus semeringul...acesta era batut pana in capat, la buza rulmentului cand de fapt acesta trebuia bagat doar cat e latimea lui, pana la marginea exterioara a cutiei de viteze, ca sa prinda bine planetara.
Totodata, am fost anuntat ca la modelul meu de masina (dupa verificarea in baza de date) uleiul pentru cutie este TRANSPARENT-GALBUI. Deasemenea mi-au spus ca nu exista joc in grup la cutie si chiar daca ar fi, oringul se strange cu baia data jos pentru a se asigura ca nu se pune presiune pe rulmenti; deci IN NICI UN CAZ cum spuneau cei de la EDS sa stranga oringul cate putin, mai dam o tura cu masina, mai strangem putin pana nu mai curge ulei. Daca ascultam ce spuneau cei de la EDS acum trebuia sa cumpar alta cutie.
Acum nu mai curge ulei deloc iar reparatia la VITAN m-a costat 130 ron fata de 700 ron la EDS care mai mult au stricat decat reparat. Plus ca acum trebuie sa inlocuiesc iar uleiul de la cutie cu cel original, bani in plus pe care ii dau doar pentru ca am crezut tampeniile celor de la EDS care au spus ca in cutia F17 intra doar ulei GM rosu.

Deci nu mai calc cat traiesc in EDS.

PS. celor care tot lauda EDS-ul dupa ce au facut o revizie anuala ar trebui sa tina cont ca un schimb de ulei si de filtre poate fi facut si in fata blocului, deci nu e chiar un criteriu relevant pentru calitatea unui service.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Va cer scuze in mod public pentru ambele situatii, generate de acelasi mecanic.
Va fi penalizat (deocamdata nu il pot concedia, din motive obiective).
In trecut nu am avut astfel de probleme cu el si as vrea sa vad daca ii pot acorda o sansa.
Sunt constient ca nu e suficient, voi trimite mesaje private in incercarea de a repara cumva prejudiciile create.
  • stef01lm

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa nuantez totusi putin. Conditiile din service erau impecabile, la fel si serviciile. De asemenea, cand am fost a doua oara sa schimb doar uleiul si garnitura de la baie a lucrat un alt mecanic, care m-a asigurat ca nu e joc in grup la cutie si ca e posibil ca primul mecanic care a schimbat semeringul sa-l fi montat gresit. Gratie acestui mecanic am cerut sa fie schimbat semeringul pe garantie, desi mecanicul care l-a schimbat prima oara sustinea sus si tare ca l-a montat bine si ca e joc in grup. Baietii m-au reprogramat insa cand am venit sa schimb din nou semeringul STUPOARE s-a ocupat acelasi mecanic..deci sansele ca sa faca aceiasi greseala erau imense.

Deci Maiandrei aici ar trebui sa fiti atenti: o interventie pe garantie pentru repararea unei greseli nu ar trebui sa fie facuta de ACELASI MECANIC care a gresit in prima instanta.

Ca un atu mi s-a parut ca majoritatea mecanicilor de la EDS sunt mult mai experimentati si mai implicati decat cei de la majoritatea reprezentantilor..dar o greseala individuala pe o problema banala cu ar fi schimbul unui semering afecteaza imaginea intreg service-ului.
  • ali_sdk

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Apreciez, Andrei! Sa stii ca nu am scris cu rautate si sincer am fost dezamagita, pt ca am plecat cu mari sperante vis-a-vis de service-ul tau, unde imi doream sa gasesc atat indemanare, pricepere cat si un raport pret/calitate bunicel! Iar o afacere pornita din hobby, imi pare mult mai buna, decat una pornita strict pe scopul de inavutire. Numai bine!
  • ali_sdk

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2013

  • Mesaj Privat
MaiAndrei s-a tinut de cuvant in ceea ce a promis pe forum si a virat contravaloarea prejudiciilor.
Skip ads

  • capydany

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2011

  • Mesaj Privat
ali_sdk a scris:EDS Opel! De evitat!Ar fi trebuit sa ne spui nr. standului de lucru si numele mecanicului sa poata fi ocolit!

Ca urmare a parerilor gasite pe acest forum, imi doream sa fac si eu o verificare serioasa la ei, dar imi era dificil fiind in celalalt capat al orasului. In vara aceasta am reusit sa-mi fac timp sa ajung la ei.

Povestea este lunga si incepe mai intai cu verificarea generala la care mi s-au insirat multe. (Articulatii, distributie, becuri stop frana arse etc). Am asistat la verificare, dar ma pricep cat nu ma pricep...

Devizul fiind destul de mare: 6200 lei, am mai cautat pareri. Am gasit pana la urma ca ceea ce tinea de articulatii sa rezolv in alta parte, nefiind necesar de inlocuit si cutia de directie, asa cum imi recomandasera cei de la EDS. Articulatiile le-am facut intr-un loc, geometria si o reverificare in altul, asa ca chiar am asigurarea ca nu era necesara schimbarea cutiei, lucru destul de costisitor...

Am revenit la EDS pt schimb distributie, pt ca prefer ca o distributie sa nu o fac oriunde. Am gasit la ei preturi rezonabile (piese + manopera), si garantie 24 luni cu piesele de la ei. M-au sunat ca trebuie sa-mi puna si alta si alt simering si alta curea de accesorii (desi o schimbasem cu doar 1 an inainte), pe motiv ca la desfacere se rup, se dau peste cap. Nu stiu daca informatia este corecta, eu doar o specific, nu o contest momentan. Am fost multumita ca lucrurile s-au rezolvat intr-o zi. Tot atunci mi-au rezolvat si problema stopurilor pe frana. Personalul mi s-a parut amabil, nu am nimic de comentat la adresa comportamenului lor.

Dupa ce am plecat cu masina de la ei, incep problemele: cureaua de accesorii nu a fost bine pusa, am sunat. M-au primit a doua zi, insa, desi le spusesem care e problema, ei nu au comandat-o pana nu s-au asigurat ei ca intr-adevar e o problema. Si uite asa am mai pierdut eu pe acolo inca vreo 1,5 h, afara de cele 2,5 ore trafic dus-intors.

INSA, problema cea mai mare nu a fost aceasta! Depistez la un timp ca daca am farurile pornite si scot cheia din contact, motorul nu se oprea. Nu am realizat cat de grava e treaba. Le-am scris un email si m-au invitat la o verificare. Pana sa ajung la ei, ma anunta un sofer ca am stopurile mereu aprinse. Fiind in weekend, am inceput sa dau telefoane pe la cunostinte si aflu ca sigur e un SCURT in circuit si sa nu mai merg cu ea.


Fiind weekend, avut noroc ca am gasit un mecanic la un prieten. In fata mea a desfacut stopurile si am descoperit de la ce era scurtul: imi pusesera becuri cu un filament in lacas de doua filamente. Si normal ca asa se facea scurtul: imi intra plus pe minus!

Pana sa aflu ca am aceast problema grava, eu am mers destul de mult cu masina, inclusiv in afara localitatii, si cu copil in ea. Va dati seama ce se putea intampla? Nu inteleg ce fel de oameni se pot angaja acolo.

Eu la ei nu mai merg, sper sa nu fie cazul sa ma intorc si pentru distributie. Se aude si de la asta un mic suerat cand accelerez, care nu se auzea inainte, dar in rest pare sa fie bine, momentan...

Si am uitat sa specific ca atunci cand am fost sa-mi schimbe cureaua de accesori, prost pusa de ei, m-am trezit ca bara care actiona sistemul de pozitionare a scaunului, era cazuta. Toti dadeau din umeri ca nu au putut muta scaunul , desi scaunul nu mai era pe pozitia lui. Atunci cine i-a schimbat pozitia? Pana la urma mecanicul a reusit sa-mi fixeze bara (maneta), sa-mi reglez si eu scaunul...

Oricum, clar, NU RECOMAND!

  • ali_sdk

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Nu mi s-a spus nici mie numele mecanicului. Nu stiu nici standul. Faza e ca acum nu-mi porneste motorul. Sper sa nu fie ceva legat de lucrarea de atunci...
  • EDS Team

  • Mesaje scrise: 274
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Mecanicul respectiv nu mai face parte din echipa EDS.

ali_sdk, pentru a indeparta orice suspiciune aduceti masina la noi. Ultima oara cand ati avut aceeasi banuiala a fost de la pompa de combustibil.
  • ali_sdk

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Acum s-ar parea ca este de la IGR. Deci nu are legatura cu lucrarea din vara. Problema este ca nu pot aduce usor masina la dv, mai ales cand nu porneste, pt ca trebuie tractata... Oricum ma bucur ca acel mecanic nu mai face parte din echipa dv Wink Din pacate ma bucur...
Skip ads

  • shell

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Recomand calduros evitarea Service Radacini Vitan (cel de langa Mr. Bricolage). In iarna anului 2008 am dus masina in service pentru o reparatie ce presupunea schimbarea radiatorului, intrucat fusese lovita frontal si pierdusem tot lichidul de racire. L-am rugat pe mecanicul care a mi-a receptionat masina in service sa-mi panseze cumva radiatorul sa mai pot merge pe distante scurte pana imi înlocuiesc ei radiatorul. Omul mi-a raspuns cu o morga de om insultat ca ei nu fac ”carpeli”, asa ca am lasat masina o saptamana in service si m-am dus apoi sa o iau - chipurile - reparata. Dupa aproximativ 1 an de zile si vreo 2-3 incarcari cu freon a instalatiei de aer conditionat ajung in alt service (nu de marca) unde tipul imi arata niste etichete galbene agatate de radiator si imi explica faptul ca acelea sunt din fabrica si ca ele nu exista la piesele ”aftermarket”. Prin urmare Radacini Vitan nu face ”carpeli” cu caracter temporar, ci le face ca reparatii definitive. O grija mai mare pentru consumator nu am mai intalnit. Mentionez ca masina era asigurata casco, fiind in leasing si in garantie.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca etichetele alea galbene nu exista pe piesele OEM?
Tu cand ai luat masina, nu ai ridicat capota? Ca se vede cu ochiul liber diferenta intre un radiator nou si unul folosit (oxidarea metalului)
  • shell

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu sunt sigur si nici nu trebuie... intrucat mai existau multe alte indicii. Radiatorul era ovallizat in partea de jos de la accident. Cel nou era drept, desigur. In plus, un radiator nou nu ceda in mai putin de un an de la schimbare picurând exact pe la partea lovita. Cred ca sunt destule metode sa cureti o piesa de aluminiu, daca te ocupi cu asa ceva. Oricum mi se pare interesanta sugestia ca daca nu verifici mecanicul poate sa te tepuiasca. Ideea e ca mecanicul ma asigurase ca iese din discutie orice fel de ”carpeala” si tocmai asta au facut. In limbaj de specialitate acesta era deja un modus operandi.
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,003
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
In conditii normale, ar trebui sa mergi inapoi la ei, cu factura in mana si cu radiatorul in cauza si sa le ceri inlocuirea lui cu unul nou. Asta in situatia in care pe factura au scris negru pe alb ca au inlocuit radiatorul.

Totusi, imi pun unele semne de intrebare in privinta celor afirmate de tine. Si o sa detaliez.
Nu cred ca o carpeala la radiator tinea din 2008 pana in 2016. Spun asta gandindu-ma la durata de viata limitata a radiatoarelor, piese care dupa un numar nu foarte mare de ani cedeaza. Masina mea are 14 ani si are al doilea sau chiar al treilea radiator de AC.
Poate ca radiatorul tau nu avea nimic, eventual un colier sau furtun deplasat datorita accidentului de care vorbeai. Iar reparatia sa fi constat in fixarea sau inlocuirea racoardelor.
Pe de alta parte, nu cred ca cineva acorda garantie atatia ani pentru radiatorul de AC (din 2008 pana in 2016 sunt totusi 8 ani).
Prin urmare, chiar daca ai dreptate, parerea mea este ca o sa-ti suporti singur costul radiatorului.
Eventual, sa tii minte situatia si alta data sa verifici vizual piesele care iti spune mecanicul ca le-a inlocuit. Si neaparat, sa ceri piesele inlocuite. Alea pe care le-au dat jos de pe masina.
  • shell

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Nu am spus nicicând ca am schimbat radiatorul in 2016. L-am schimbat in 2009 la un an si cateva luni dupa accident. Eu n-am platit ca aveam casco la Generali si devizul s-a facut catre ei ca decontau direct. Este exclus sa mai merg la ei pentru ca - tocami - mi-am propus sa-i evit. E cel mai bine asa. Intre timp nu mai am incheiat nici un casco ca am scapat si de leasing. Oricum erau bani aruncati. De altfel la noi e o cutuma sa ii incarce toti pe naivi. Injumatatirea intervalelor de service e primul indemn la ciordeala. Dupa ce a iesit din garantie am facut revizii numai la 30.000 km si nu e cu absolut nimic mai rau decat inainte. Intre timp am recuperat teapa evitând teparii. E cea mai buna solutie.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
sa ne faci si noua o poza cu uleiul dupa 30000km. multumim
  • shell

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
Am un apropiat care a mers la un service in Germania... baiat cuminte, din asta cu revizii la service-uri autorizate la 15.000. Când a vazut neamtul uleiul i-a spus ca sigur are mai mult de 30.000. Multi "insideri" cunosc practica turnarii unui litru de ulei peste cel vechi, restul intrand la profit din eroare. Ce pot sa spun ca folosesc Mobil1 0W40 si nu am probleme, desi multi mi-au spus ca ar trebui sa trec la 5W40.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,398
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
o dai din cola in fanta cu noi. ai folosit tu in romania cu 10 porniri pe zi si mers bara la bara ulei 30000km? da sau nu?
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR