Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Haideti sa ne mobilizam si sa facem sesizari la OPC. Ar fi bine si de mediatizat acest lucru.
O campanie facuta pe ascuns de care nu stiu toti dealer-ii, fara explicatii, sau cu explicatii puerile, piese dare jos fara explicatii, amenintari.
Oare ar trebui sa ramana asa?
Coba
Te sustin. Fac si eu sesizare la OPC.
Nu imi pun mare speranta, dar...
Skip ads

  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
Am fost azi si mi-au dat jos scutul. L-au ambalat frumos impreuna cu suruburile aferente si l-au pus in spate (nu incape in portbagaj Sad).
Prin toamna vine si protectia termica si va fi re-montat la loc.
Eu cochetez cu un scut metalic.
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Alte raspunsuri, nu? De ce? Pentru ce?
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Au fost si eu la service, mi-au dat scutul jos, insa l-au impachetat si au zis ca il pastreaza ei. Ei tot sustin ca va veni si varianta cu protectie termica, evident ca nu stie nimeni cand exact. Explicatia, de ce se da jos: e pericol sa nu ia foc.
Mecanicul de acolo mi-a spus ca nu a mai vazut in ultimul an niciun Opel care sa fie livrata fara scut, indiferent de model. Nu am renuntat inca la ideea de a face o reclamatie la OPC pentru faptul ca nu mi s-a spus exact cand si daca va fi montat un scut nou. Sper sa am timp saptamana asta intr-o seara sa o scriu.

Ce am remarcat: motorul se aude mai tare acum, este chiar usor enervant daca sunt intr-o parcare subterana.
Skip ads

  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am facut revizia anuala, la Radacini. 800 lei. Scutul (metalic) a ramas la locul lui.
Probleme remediate: reetansare bai ulei. Asa scrie, or fi mai multe?
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu impresii dupa calatoria mea de 2000 km la volanul Antarei. Inainte de a pleca in calatorie, am fost la mecanicul meu si l-am rugat sa imi dea jos scutul. Zis si facut.(asta dupa ce am sunat la opel west si mi-au spus ca ei nu stiu de nicio rechemare). Masina s-a comportat impecabil pe traseu. In privinta consumului sunt foarte multumit aprox. 7,5 litri\100km; am rulat aproape constant cu 120-130km\h. Regenerarile de dpf. le facea de data asta dupa 850 de km parcursi, am avut 3 regenerari in aceasta perioada si au durat aprox. 20 min . Totul bine si frumos.
Intors din excursie m-am hotarat sa pun scutul la loc in ideea in care ma vor chema cei de la Opel. Si, surpriza ... in coltul din fata al baii de ulei, pe partea unde este filtrul de aer ... vad scurs ulei. Ma uit pe joja de ulei lipsea aproz jumate de masura, deci banuiesc cam 300 de grame... Am mers urgent la mecanicul meu sa isi dea cu parerea si el zicea ca ar fi 90% de la garnitura de silicon de la baia de sus, deci baia de culoare gri nu cea mica si neagra. Am facut o programare la Opel si au zis ca trebuie sa faca prima data constatarea.(telefonic nu mi-au zis nimic de scut)
La constatare nu au reusit sa stabileasca de unde provine scurgerea de ulei deoarece eu am fost prograt la ora 16 si deja se facuse ora 17 cand ei inchideau serviceul; de comun acord am stabilit o noua programare de data asta de dimineata( cum de altfel am cerut si de prima data dar au zis ca nu se poate ca sunt full) si au zis ca vor sa desfaca si suportul filtrului de aer pt. a vedea mai bine partea laterala a motorului, deoarece, dupa parerea lor scurgerile de ulei nu sunt de la garnitura de silicon de la baia de ulei ci de undeva de mai sus putin.Mentionez faptul ca, toate rolele, fulia si cureaua de cauciuc sunt fara nicio pata de ulei.
Asa ca, pe 18 august trb sa duc Antara la o noua constatare, si sa speram ca de data asta specialistii Opel or sa dea de cauza scurgerii. A mai patit cineva asa ceva la Antara, cum s-a rezolvat probrema?
P.s. scutul a fost dat jos si au zis sa circul fara el ca asa au prit ei instiintarea. M-am luat putin de ei, dar pana la urma mi-am zis ca defapt ei nu au nicio vina ci Opel Romania si chiar Germania ca nu gasit urgent o solutie la problema scutului.
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Vlad, vad ca si tu ai avut ceva la baia de ulei...? Te rog sa-mi spui cat a durat remedierea problemei si daca mai curge ulei...
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
O zi intreaga. Nu stiu daca mai curge, ieri am reparat. Eu am vazut initial pete aruncate sus, pe cadrul masinii, la nivelul capotei
Skip ads

  • varan

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Cred ca uleiul se scurge pe la mufa senzorului de pe baie. Am aceeași problema la o mașina . Soluția imediata a fost curãțarea de ulei si urmeazã sa vedem pe unde se scurge . Legat de rechemare cei de Opel West Satu Mare știu de aceasta de când a apãrut .
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pe site-ul englezesc le curge peste tot, pe la simering-uri, pe la lipitura de la baie, etc. Si la mine au curatat si au reizolat cu silicon. O sa merg peste vreo luna sa vad daca mai curge pe undeva
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ce marca de ulei folosesc cei de la Opel pt. Antara, GM Dexos 2 5W30 ? Stie cineva?
  • Rumple

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jan 2015

  • Mesaj Privat
M-am intors si eu zilele trecute dintr-o "cursa" de aprox. 1200 km (fara scut Smile).
Am avut o singura mica hiba: dupa cca 150 km am facut o mica pauza. La plecare (afara erau >30 gr) am avut surpiza sa primesc mesajul de "Drum alunecos", iar temperatura exterioara raportata era de -0.5 gr C. Am zis ca nu e nici o problema ca nu e mare chestie sa merg mai departe cu o temperatura raportata eronat. Problema a fost ca nu mai pleca AC-ul... Cum dadeam pe Auto, cum baga caldura.. Sad Era exact ce-mi trebuia, m-am si vazut mergand inca 800+ km cu geamurile deschise ca la Dacia 1300. Toata chestia a tinut aprox 15 min pana cand a inceput sa raporteze corect. In rest numai de bine. Consum mediu 8.5l/100km.
Trebuie sa fac revizia anuala. Sa vedem ce o mai fi atunci.
Skip ads

  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Eu cand merg la spalatorie, cateodata imi raporteaza -0.5 grade dar isi revine foarte repede...in cateva minute. Probabil ca ajunge apa pe la senzor si nu prea ii place.
  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salutare,

Aceleasi probleme cu rechemarea in service pentru demontarea "scutului", aceleasi raspunsuri saptamanale "Va vom instiinta de indata ce primim noua piesa etc...".
Pana la urma am pus mana pe telefon si am facut comanda la o firma din harghita scut metalic opel antara model nou ( > 2010). 390 RON transport inclus, TVA inclus, livrat a doua zi cu factura si garantie.
Mi-a luat 20 de min sa-l montez si am terminat cu stresul.

Stupizi baietii astia de la GM...
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
@Iulius.Cezar

Salut, de unde ai comandat scutul, au site ? Eu merg luna asta la revizie si, intrucat banuiesc ca nu o sa-mi puna nimic la loc, vreau sa-mi montez si eu unul metalic. Nu am chef sa las masina asa cand incep ploile si drumurile pline de noroi .
  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

De cand cu scutul am facut aproximativ 3.000 km. Am pus masina pe canal si m-am uitat cu meseriasul. Erau prea multe suruburi. Foarte greu am reusit sa vedem cateceva deasupra scutului. Nu am constatat scurgeri sau depuneri consistente de ceva anume. M-am interesat la AUTOGLOBUS. Lor nu le-a spus nimeni sa ne recheme in service. Prin urmare continui sa folosesc scutul asa cum este montat. Am deja 15.400 km. Daca intre timp nu se intampla nimic, la 20.000 km fac prima revizie planificata (sunt foarte curios sa vad in ca stare este filtrul de particule). Ceva totusi s-a intamplat, la pornire ramane aprinsa semnalizarea ca ungerea nu se realizeaza sau pompa de ulei nu ar functiona. Dupa pornirea motorului, in mai putin de 1 minut se stinge si aceasta semnalizare.
Daca mai era necesar, dupa ce am parcurs cam 1.500 km in Ungaria si Austria, numai pe autostrazi , mi-am mai dat o data seama pentru ce s-a conceput aceasta masina. In nici un caz pentru deplasari scurte in oras. Saptamana trecuta, intr-o singura zi mai precis intre ora 11.00 si 23.00 am parcurs distanta intre Suceava si Timisoara ( o ora am facut pauza pentru alimentare si pentru masa). Indiscutabil un traseu mult mai dificil decat autostrazile de care vorbeam mai inainte. Singura problema este traversarea localitatilor si lipsa autostrazilor. Referitor la consum, precizez ca am scazut de la 9,3 l/100 km la 9,1 l/100 km (consumul mediu).
  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Iti trimit link-ul: http://www.scutauto.ro/scut...-antara-dupa-2010
Toate bune!

coba a scris:@Iulius.Cezar

Salut, de unde ai comandat scutul, au site ? Eu merg luna asta la revizie si, intrucat banuiesc ca nu o sa-mi puna nimic la loc, vreau sa-mi montez si eu unul metalic. Nu am chef sa las masina asa cand incep ploile si drumurile pline de noroi .

  • Vica Mircea

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Timis
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Este vorba de ANTARA 2.4 . Se potriveste oare si la 2.2 ?
  • Iulius.Cezar

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Galati
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Da, la mine s-a potrivit. Important e sa fie codul correct 30026. Cele mai vechi de 2010 au codul 300025. Poti suna la numarul de pe site sa intrebi si sa te convingi. Eu asa am facut si mi-au oferit toate informatiile si mi-au luat si comanda cu ocazia asta.
  • Patriotul

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Antara 2011 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

Imi cer scuze de postare ( sunt nou pe acest forum ) poate nu e pe subiect dar vreau sa relatez si eu cateva impresii si in acelasi timp sa cer un pic de ajutor colegilor posesori de Opel Antara 2.2
De ceva timp (mai precis aprilie 2015) sunt posesorul unui model Opel Antara cu specificatiile urmatoare:
Datã fabricatie. 12.2011
Culoare CARBON FLASH MET (G)
Tip motor ENG-4 CYL 2.2L CRI DOHC TURBO
Tip cutie viteze TRANS-AUTO 6-SPD 6T50 AWD
Tapiserie LEATHER MONDIAL SADDLEBROWN
Airbag frontal sofer si pasager cortinã, Sistem suspensie
Climatronic, Faruri adaptive xenon (AFL+), Pilot automat, Scaun încãlzit dreapta, Scaun încãlzit stânga, Senzor detectare obstacol fatã si spate
Pachet cosmo
Jantã 19 x 7 aliaj
Afisaj grafic, Afisaj, Pregãtire telefon mobil cu Bluetooth, Radio si navigatie multimedia

Mentionez ca masina a fost cumparata second hand la un km. de 153.000 km .

Sa incepem relatarea dupa aprox 1 luna de la achizitionare (fiind la cumparaturi ) ma trezesc ca masina nu mai porneste asa dintr-o data aflandu-se in parcarea unui supermarket . Dupa ce am dus-o la Union Motors imi este comunicat ca masina are o pb. din fabricatie si exista o campanie de rechemare pt. inlocuirea electromotorului si a cablurilor de la baterie fapt ce sa si intamplat , acestea fiind suportate de Opel.
Dupa alte 3 luni , mai precis in luna August 2015 , mergand in concediu spre Oradea ( eu sunt din zona Buc.) undeva in apropiere de Cluj se opreste asa dintro data motorul din mers , fara a imi semnaliza vre-o avarie/defectiune la bordul masinii , sun la asistenta opel imi este dusa masina la un service opel in cluj , acolo mi se face o constatare electrica si imi spune ca masina e ok, (detin nota de constatare) numai ca prezinta un zgomot anormal de la pompa de motorina aflata in rezervor si ar necesita inlocuire . Imi ridic masina de la service si imi continui deplasarea spre Oradea dar dupa alti 80 km aceleasi simptome (oprit efectiv in mers ).
Alta discutie cu opel asistenta acum este dusa masina la alt service opel tot in Cluj unde incep baieti sa o ia "babeste" si anume imi spun ca acumulatorul este dus si vin ei cu o alta baterie si se chinuie la automat de vre-o 5-6 ori sa porneasca bineinteles ca nimic bateria mea erea normala si la parametri corecti , apoi vin cu testerul si imi depisteaza ca un senzor de temperatura este blocat la o temp. de 900 grade ceea ce face ca o protectie sa impiedice pornirea motorului.
Dupa alte incercari de pornire a motorului (dat la automat ) masina porneste intr-un final ,dar la o anumita rotatie (undeva in jur de 3000) se aude un zgomot metalic din interiorul motorului fapt pt care se concluzioneaza ca este motorul defect si trebuie desfacut pt a vedea ce s-a intamplat acolo . Se procedeaza la desfacerea motorului si se constata ca , cuzineti de la pistonul nr.3 sun defecti fapt ce a afectat si arborele cotit si biela , etc.
Ca sa termin cu povestea mea , am venit aici sa cer un ajutor care ar consta in : daca are cineva un motor second de vanzare (tip Z22D1 , 2.2 ) , sau daca cineva este interesat de aceasta masina in starea in care se afla .

Nu mai amintesc si de campania cu scutul ca deja ma doare capul.

In concluzie, pentru perioada scurta de timp de cand sunt posesorul acestui tip de masina sunt dezamagit total de cei de la OPEL, de modul cum au tratat aceasta problema si de "aptitudinile" acestui tip de masina .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR