- ovidiutimisoara
- *
- 19 mesaje
- din 03 Mar 2015
- Timis
ovidiutimisoara
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2015
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Trebuia sa comanzi si un bidon de 1 l de antigel G12...,pentru completare.Dupa inlocuire a doua si a treia zi verifica nivelul in rezervor,va trebui sa mai adaugi lichid, nu se aeriseste complet...
Mie imediat dupa schimbul distributiei mi-a lasat masina sa mearga vreo 15 min pana a crescut temperatura, a lasat-o apoi sa se raceasca si a mai completat cu antigel insa dupa vreo doua zile era sub nivel 1-2 cm, am completat eu si de atunci nu a mai scazut.
Nu s-a aerisit bine dupa schimbul distributiei?
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Trebuia sa comanzi si un bidon de 1 l de antigel G12...,pentru completare.Dupa inlocuire a doua si a treia zi verifica nivelul in rezervor,va trebui sa mai adaugi lichid, nu se aeriseste complet...
Mie imediat dupa schimbul distributiei mi-a lasat masina sa mearga vreo 15 min pana a crescut temperatura, a lasat-o apoi sa se raceasca si a mai completat cu antigel insa dupa vreo doua zile era sub nivel 1-2 cm, am completat eu si de atunci nu a mai scazut.
Nu s-a aerisit bine dupa schimbul distributiei?
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Asa e, trebuie sa o urmaresti cateva zile pana se stabilizeaza nivelul. Cand am schimbat capacul EGR nu am stat prea mult sa o incalzesc si am plecat, am luat antigel diluat cu mine si dupa vreo 2 km "coolant level low", am completat si ... drum bun. O zi, doua a mai scazut , dar a ramas intre limite, completat din nou...
C.Romeo
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salutari.
De cateva zile ma tot tine masina cu capul pe la motor.
Am venit cu masina din Germania 1700 km totul ok. Am zis ca sa fac schimbul de ulei sa stau cu inima impacata. Dupa ce plec din service la cateva minute "coolant level low". Ajung acasa las sa se raceasca motorul completez. A doua zi am mers cu masina prin oras cu asa renumitul nostru sistem de inmatriculari si iar "coolant level low". De atunci ma tot uit pe unde am pierderi. Le-am luat in ordine:
1) Unei in vasul de expansiune - Nu am
2) Apa in ulei - Nu am ( nu spumeaza )
3) Pe la capacul EGR - Nu curge
4) Furtune, furtunase, futrunele nu vad sa fie macar umezit la o imbinare ceva.
5) Apa imi ramane la 90 grd.
6) Apa nu imi fierbe in vas.
Nu stiu cum sa verific supapa de la capacul vasului de expansiune.
Ce si cum sa mai verific? Apa imi scade destul de considerabil cam 500 ml la 2 zile si asta numai in mers.
Daca ajung cu masina in parcare singura pierdere care o pot observa sub masina este condensul de la A/C.
Multumesc !
De cateva zile ma tot tine masina cu capul pe la motor.
Am venit cu masina din Germania 1700 km totul ok. Am zis ca sa fac schimbul de ulei sa stau cu inima impacata. Dupa ce plec din service la cateva minute "coolant level low". Ajung acasa las sa se raceasca motorul completez. A doua zi am mers cu masina prin oras cu asa renumitul nostru sistem de inmatriculari si iar "coolant level low". De atunci ma tot uit pe unde am pierderi. Le-am luat in ordine:
1) Unei in vasul de expansiune - Nu am
2) Apa in ulei - Nu am ( nu spumeaza )
3) Pe la capacul EGR - Nu curge
4) Furtune, furtunase, futrunele nu vad sa fie macar umezit la o imbinare ceva.
5) Apa imi ramane la 90 grd.
6) Apa nu imi fierbe in vas.
Nu stiu cum sa verific supapa de la capacul vasului de expansiune.
Ce si cum sa mai verific? Apa imi scade destul de considerabil cam 500 ml la 2 zile si asta numai in mers.
Daca ajung cu masina in parcare singura pierdere care o pot observa sub masina este condensul de la A/C.
Multumesc !
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
C.Romeo
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
C.Romeo
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
Am sa vad maine daca pot ajunge la un service pentru o verificare mai ampla a circuitului de racire ( la service se verifica punand instalatia sub presiune? Sau se uita si ei cum m-am uitat si eu).
Mai pot spune din punctul meu de vedere ca pierd mai repede lichidul de racire daca ma dau (putin) la ea si schimbarea se realizeaza la 2500-3000 avand cutie automata, poate este o parere proasta.
Am sa revin maine cu informatii daca gasesc loc la un service (reprezentanta nu am - ca se aud numai cuvinte de lauda de Radacini Galati), cu toate ca mi-as dori sa ma duc in reprezentanta.
Mai pot spune din punctul meu de vedere ca pierd mai repede lichidul de racire daca ma dau (putin) la ea si schimbarea se realizeaza la 2500-3000 avand cutie automata, poate este o parere proasta.
Am sa revin maine cu informatii daca gasesc loc la un service (reprezentanta nu am - ca se aud numai cuvinte de lauda de Radacini Galati), cu toate ca mi-as dori sa ma duc in reprezentanta.
C.Romeo
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
C.Romeo
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2015
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
robertexe
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat