Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • Dragalashu_shick

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
trepideaza masina la pornirea de pe loc in treapta 1 dar cred ca si intre viteze dar nu am de unde sa imi dau seama pentru ca cupleaza imediat si e scurt intervalul de timp. la ce sa ma uit? cum as putea sa dau ambreiajul mai sus? se poate sa se fi deregla singur? daca merg cu ea asa exista vreun risc? stie careva?Sad
Skip ads

  • crysty_pl

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
verifica tampoanele la cutie si la motor
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
La ce masina, ce motor?Aceste informatii vad ca lipsesc.
  • Dragalashu_shick

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
este un vectra c diesel 2.0 101 cai. cum verific tampoanele?
Skip ads

  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Asa la prima verificare poti trage frana de mana la maxim si demarezi cu viteza a 1-a si vezi cam cum se misca motorul.Ai 3 suporti la motor si cutie.
  • ciucurica

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ai cam aceleasi probleme ca si la mine.

in primul rand masina ta are ambreiajul un pic cam rigid, vezi la mecanic daca merge sa il slabesti, eu la vectra mea b2 cred ca il am hidraulic, la a ta mai mult ca sigur.

in timp tampoanele se duc, cel mai bine le verifici cu levierul, dar nu tu ci mecanicul ca ala stie de unde sa impinga altfel poti sa zapacesti ceva si revii cu alte probleme Smile, poti verifica si cu frana de mana dar e cam dificil sa iti dai seama daca s-au slabit, doar atunci cand sunt rupte iti dai seama asa

incearca sa turezi mai mult motorul, inainte sa pleci si la plecare, concentreaza-te pe plecat si pe joc in pedale si vezi cand si cum tremura. nu te grabi, si asta mai poate fi un motiv. la a mea are perioada cand tremura, atunci o turez nitel, o tin turata constant cand plec si o accelerez constant. btw - revizie ai facut la ea?

si ultima intrebare - cand tremura ai impresia ca iti tremura motorul asemenea derapajului de cauciuc?
  • Dragalashu_shick

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
daca turez motorul mai tare si plec de oe loc.trepideaza la fel dar intr-un timp mai scurt si mai brusc.nu trepideaza asemenea derapajului .si inca ceva am observat cand apas amreiajul cu masina oprita se aude ceva pe la cutie pe acolo.sa fie vreun rulment?si intra si greu in viteza gen :in marsarier trebui sa opun ceva forta sa intre.sa fie de la ambreiaj.a mai avut cineva problema asta?
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Ar cam fi semne de uzura la ambreiaj din ce zici tu....Alta solutie nu prea ar fi decat sa desfaci si sa vezi,sau astepti pana te lasa complet dar e cam periculos.
Skip ads

  • ciucurica

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
ia vezi in felul urmator: incearca sa pleci cu masina doar din ambreiaj si vezi cum merge cu 1 2 si 3 Smile

- ce viteza ai la 2000 de ture in 1 2 si 3?

- cu marsalierul e veche buba, pt ca nu se opresc rotile in cutie si din cauza asta nu prea intra, la mine caraie, mai e faptul ca poate nu ai ulei in cutie, eu aveam 2-300ml cand am dat joc capacul.
- mai apasa de cateva ori pe ambreiaj si vezi daca face probleme cand bagi in marsalier.
- ce se aude, scartait? scrijelit? troncanit? pocanit?
- daca vrei iti dau nr unui mecanic, te duci la el, nu costa nimic constatarea si vezi ce iti zice si cat te costa (depinde de lucrare). e baiat de treaba si nu se arunca la pret.

- daca te lasa ambreiajul scoti triunghiul si astepti Smile dar verifica la mecanic pt ca asa ne putem da cu parerea inca o saptamana de acum incolo. poti sa ai tremurat si din planetare si sa ai impresia ca e de la motor sau de alte alte.......
  • Dragalashu_shick

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
este normal daca este discul de ambreiaj sa intre greu in viteza? ma oftic pentru ca am cumparat-o acum 2 luni si cand am dus-o la reprezentanta nu a dat eroare de ambreiaj sau ceva de genu.mi-a spus de altele acolo....vreau sa o duc la un mecanic bun....sper sa gasesc unul...
  • edgstyle

  • Mesaje scrise: 372
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Vad ca nu prea esti cunoscator in ale masinilor.Vorbeste cu colegii tai din Bucuresti la intalniri si sigur te vor directiona spre cineva,mai ales ca printre ei sant si detinatori de serviceuri auto.
  • Dragalashu_shick

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
azi ma duc la sala polivlenta la ora 18 sper sa nu ploua si sa vina cineva....am obsv ca daca e motorul oprit intra usor in viteza dar daca e pornit intra mai greu.....
Skip ads

  • ciucurica

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
e logic treaba asta, pt ca atunci cand e oprit e oprita si cutia, si daca ai prob la sincronul intre roti cand e pornita nu iti intra bine, dar cand e oprita nu mai ai probleme cu sincronul si intra lejer.


oricum ai pm cu nr de mecanic. bafta
  • krydoo

  • Mesaje scrise: 143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2007

  • Mesaj Privat
verifica si prinderea radiatorului. daca e prea slab vibreaza si apar zgomote si vibratii.
  • ciucurica

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
lui ii trepideaza masina nu se aude un trepidat Smile

oricum chiar daca are prinderile rupte radiatorul e pus in asa fel incat tot nu vibreaza.

eu am avut prinderile rupte si am mers cu el asa vreo 8 luni pana l-am schimbat
  • Gabilu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu aceasta problema ... nu e vorba de treptidatii de la radiator sau stiu eu ce. Stiti cum reactioneaza motorul atunci cand lasi ambreiajul la jumatate in panta pana incepe sa trepideze astfel incat poti sa-ti iei linistit piciorul de pe frana ... bun! ... acum inchipuiti-va ca lasati frumos ambreiajul si apasati acceleratia ... si masina in loc sa demareze usor si treptat intra intr-o trepidatie acuta, de-ti pare ca mai degraba vrea sa o ia in sus decat sa o taie inainte, si asta pana ce prinde viteza ... dupa 3-4 km parcursi asa prin oras si opriri succesive la stop problema dispare si demarajul de pe loc din viteza intai e ''natural''.
Intrebarea mea este: ce au tampoanele de la motor cu motorul cald sau rece, ce are ambreiajul cu caldura motorului ... ? ... nu-mi dau nici o parere pt ca asta e necazul cu forumurile de discutii ... prea multe pareri si nici o solutie avizata. uneori forumul deruteaza si nu ajuta. asteptam solutia si ignoram deruta Smile
  • Nirolf1986

  • Mesaje scrise: 940
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2010

  • Mesaj Privat
De la un timp am observat si eu trepidari tot mai dese cand plec de pe loc. Nu tot timpul, doar cand las ambreiajul si apas acceleratia intr-un anume fel. Trepideaza de parca se pierde si se restabileste aderenta la intervale foarte intre discul de ambreiaj si volanta, si nu freaca asa usor si liniar, cum ar trebui.
Pedala incepe sa prinda cam pe la jumatatea cursei, ambreiajul nu pare sa patineze in mers...
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
INCA nu ai ajuns in stadiul in care sa-ti patineze ambreiajul,dar dupa ce spui tu,e clar ca volanta are probleme.Din ce am observat la dieseluri,au un clantanit si un tremurat agresiv la oprirea motorului (si nu,nu erau tampoanele de vina) . Vad ca ai G din 2001,ar trebui sa scapi ieftin,ai volanta cu masa simpla.Oricum,ideea e ca daca ajungeti sa desfaceti tot kitul de ambreiaj (disc,placa,rulment + volanta),vedeti ce aveti de inlocuit si apoi comandati piesele,nu are rost sa dati un sac de bani pe piese care nu au probleme.
BTW,tampoanele de la motor si cutie sa stiti ca in majoritatea cazurilor tot din cauza ambreiajului se duc,de la trepidatii se deterioreaza si se simte un mic soc cand schimbati treptele.
Incercati sa apasati putin ambreiajul cand motorul e la relanti,daca simtiti o bataie constanta in pedala,calmati-va si cautati acasa pe net cu multa rabdare o volanta noua.
  • AndreiNa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2015

  • Mesaj Privat
salutare. am un astra h 1.3 cdti, dimineata cand pornesc ,la rece, daca vreau sa schimb viteza din 1 in 2, cand calc ambreiajul imi scutura masina. volanta si ambreiajul sunt schimbate. dupa un timp de mers,chiar daca mai opresc la semafor si schimb din 1 in 2 nu mai am acel trepidat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR