Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Deci ai Z10XE
Pana o schimbi tu se strica motorul |- pompa apa, termostat, sau ceva infundat, valva de pe buson daca lucreaza.... sau altceva pot fi mai multe cauze...

Pompa apa HEPU sau GM
Termostat GM

Prima data mergi in service si vezi unde este problema ca sa nu arunci bani aiurea.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=75733
Treci si tu la fapte.
Skip ads

  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Se potrivește pompa de apa de la z10xe la z12xe?
Am una noua de z10xe și as vrea sa o montez pe z12xe deoarece huruie.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, motoarele sant identice
, la Z10XE ""lipseste"" un c
ilindru.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Dar am înțeles cã la unele motoare/ serie șasiu diferita, pompa de apa are alt format al canalelor pe unde circula apa! Se poate verifica dupã seria sasiu pe original
Skip ads

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Exact cum ai zis, exista posibilitatea sa difere intre ele. Verifica dupa seria caroseriei daca cele doua masini au acelasi tip de pompa.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Asta o sa încerc sa fac în prima faza ca sa nu țin mașina blocatã o zi!
  • uceanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Sunt un recent posesor de Agila 1.2 benzina din 2007 si de vreo 2 zile s-a intamplat urmatorul fenomen: pe o zi ploioasa, cu mai multa apa pe carosabil, am facut o deplasare de circa 50 Km, masina mergand foarte bine si toate aparatele de bord indicand corect.
A doua zi, cand am plecat spre casa si era inca ploaie deasa si abundenta, am observant ca acul din bord care indica temperatura apei ramane coborat total si nu se mai misca. M-am dus astazi la service si cei de acolo au presupus ca de vina ar fi senzorul de temperatura, mi-au pus un altul, dar fara efect. Am citit cate ceva despre acest defect pe internet si unii au emis parerea ca ar putea sa fie afectate legaturile de masa, facandu-se referire la una care se afla pe motor (in zona de sub filtrul de ulei), iar alta in zona de sub baterie.

Dvs. ce parere aveti despre aceste solutii? Daca vi se par potential reale, care ar fi pozitionarea la Agila a celor doua legaturi la masa la care se face referire? Mai pot exista si alte legaturi la masa care ar putea determina acest comportament anormal datorita contactului imperfect sau lipsei contactului?

Va multumesc foarte mult.
  • adi pitu

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alba
  • Masina: Agila 2000 1,2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Cãldurã în mașinã aveți?
Skip ads

  • uceanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Da, am caldura in masina.


Ultima modificare facuta de uceanu la Joi 15 Oct, 2015 8:04 pm
  • uceanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
adi pitu a scris:Cãldurã în mașinã aveți?


Da, am caldura in masina, la valori normale. Un mecanic a emis ipoteza ca ar fi senzorul de temperatura, dar presupunerea lui, care n-a fost fundamentata pe masuratori - macar la rece -, s-a dovedit a fi falsa.
Ieri am fost la un atelier de electrica auto, unde am probat un ceas de bord pe care il aveam de rezerva si am constatat ca acela indica temperatura apei.
Incerc sa presupun ca motorasul pas cu pas al ceasului de bord este cel care a cedat. Cauza care putea determina acest defect poate fi uzura ceasului de bord, dar ma gandesc si daca defectarea s-ar fi putut datora unui impuls electric neobisnuit spre motoras. In aceasta din urma situatie, firesc imi pun intrebarea despre starea anormala de functionare a unei/unor componente care ar fi putut genera impulsul electric anormal.
Va multumesc.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
radiatorul de apa de la z12xe cum se demonteaza? a mai facut cineva aceasta operatiune?
trebuie descarcata instalatia AC de freon?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu trebuie descarcata instalatia de freon.
Ai toti pasii aici http://goo.gl/ovfm0T
Skip ads

  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
multumesc
  • senxei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salut tuturor, am un z10xe si eu si am o problemuta. Alaltaieri cind am ajuns acasa si am parcat am observat o dira de ceva scurs la ultima manevra pentru parcare. Pe drum mai inainte nu era curs nimic. Poate cursese mai inainte. Dira era ramasa pe jumatatea dreapta a masinii, deci ma gindesc la pompa; probabil la manevra (sau turare motor) s-a mai asezat altfel masina si a mai aruncat ceva lichid. Cind am oprit motorul, a ramas ventilatorul de racire pornit. A doua zi: vasul gol-golut, bag cheia in contact si invirt: porneste ventilatorul si a mers cam un minut-doua. Ciudat ca si motorul parea caldut putin ca si cum de seara pina dimineata nu avusese timp sa se raceasca complet pe vremea asta. Pornesc motor si merge normal. Pe sub ea cit am putut vedea, se vede ceva pe partea dreapta (nu imi dau seama de culoare!). De aceea banuiesc sa fie pompa. Manifestarea cu ventilatorul care porneste la contact e normala la lichid scurs si pompa stricata? Sau mai e alta problema? A ramas ceva cuplat de il porneste? Senzorul sau termostatul? Multumesc!
PS: am citit vreo 10-12 pagini ieri de ma dureau ochii, nu mai am nici timp si nici rabdare acum, sa le citesc pe toate, in caz ca mai e scris pe undeva...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Nu mai porni masina ca strici motorul - din ce spui tu este antigel cred sau ulei scurs?
Fara ulei sau antigel (racire) - distrugi motorul.

Vezi pe ziua la mecanic, aduci mecanicul la ea sau o duci pe sus la el (fara motor pornit.)
Daca poti pune poze cu zona la scurgere, poate te ajuta colegi cam pe unde este problema.
  • senxei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Da, multumesc, stiu, nu il mai pornescl Am vrut doar putin sa verific sa nu fie gripat ma gindeam... Ulei are am verificat, Cred ca antigel este pentru ca vasul e gol.
As mai vrea sa va rog sa imi spuneti ce inseamna specificatiile: "mod de operare mecanic" si "fara indicare temperatura motor"? Adica alte pompe tot pt Agila opereaza altfel decit mecanic?
am gasit la unele tipuri de pompe...
  • uceanu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Agila 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2015

  • Mesaj Privat
adi pitu a scris:Cãldurã în mașinã aveți?


Da, lipsa indicatiei temperaturii apei s-a datorat defectarii ceasului de bord. L-am schimbat cu un altul si acum totul este in ordine.
  • senxei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
multumesc tuturor pentru raspunsurile edificatoare! am pus mina pe chei si surubelnite si am desfacut bara din fata si tabla neagra, si am ajuns mai aproape de motor si instalatii. asa incit am vazut dupa o indelungata observatie, caci la prima vedere nu era clar de unde venea problema, o gaurica, ceva ca si cum cineva ar fi infipt o surubelnita intr-un furtun de la radiator, aproape de intrarea la mufa de la pompa de apa. acum sa vad cind cumpar altul ca sa il inlocuiesc. poate zilele astea o sa pun si niste poze, momentan nu le pot descarca de pe telefon, nu le vede comp-ul.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Furtun gasesti, daca nu -ti place pretul ma suni ca parca aveam eu unul pe undeva. Grija mare ca trebuie un cleste de coliere sa-i spunem 'special' cu cablu si blocare, merge si cu un cleste papagal dar te chinui. Vei gasi mufa cum spui tu oxidata, o faci k9 cu hartie abraziva. Atentie la aerisire, modelele 2000->2003 au radiator cu buson sus, pe acolo pui antigel, mulgi furtunul, dai drumul la cel de sus de la throttle etc, este scris...
  • senxei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Gata, am rezolvat-o, sper sa fie bine si sa isi faca treaba in continuare asa ca si pina acum, adica perfect. Buna masinuta! L-am taiat de unde era intepat si l-am cuplat la loc deocamdata, chestie de citiva centimetri (6-7) si din fericire a ajuns destul de bine, nu am tras de el... asa. Tre sa il tin sub observatie zilele urmatoare. Daca observ ca e ceva ciudat il schimb. Multumesc pentru raspuns si oferta domnul Dan, pe net vad - daca ala o fi?!? - pe la 42 de lei, deci la dealeri cred ca ajunge pe la 50-60. nici nu am mai intrebat deocamdata, o sa mai vad... Am facut o tura scurta cu masinuta dupa ce l-am montat si am pus antigelul roz, multumesc mult pentru indicatiile pe care le-am citit si notat cu atentie ca sa pot face aerisirea cum se cuvine. Sper ca am reusit. In principiu cind a ajuns temp pe la 75 am oprit motorul si am facut aerisirea pe la buson radiator dar nu prea avea presiune. Probabil ca nu avea chiar 75 de grade... Iar in vas de expans a ramas nivelul tot asa cum l-am pus adica aproape de plin. Si am turat-o in veselie dar nu s-a ridicat la 90 cum spunea postul cu indicatiile. Si cum eram in fata blocului nu i-am mai stresat pe vecini. Mai vad zilele urmatoare cum se comporta. Trebuie sa ii verific acum si antigelul pina la minus cit tine. Cred ca mai bine mi-as lua un aparat dinala de masurat ca sa nu ma mai duc la service cu toate masinile in fiecare an...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR