Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 750
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am demontat o pompa de pe un focus si era pusa cat mai jos posibil(rezervorul era inclinat) si la cativa mm de fundul rezervorului ,deci pozitionata astfel incat sa absoarba cat mai mult .
Skip ads

  • sorin502

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am o corsa 1.4i cu motor C14NZ din 95 :ma poate ajuta cineva daca, exista EGR la tipul asta de masina?
  • cip255

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Va salut dl .Dan,
posesor vectra b . 97 . 1.6.16v
as dori putin ajutor in cazul problemei mele;
- ati putea sa mi spuneti o marca de calitate pentru ganitura capac culbutori si silicon ( aci l-am vazut e reinzosil )?

trebuie sa precizez ca sunt la al doilea schimb de garnitura.
Va multumesc .
  • cisu68

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 1996 12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2011

  • Mesaj Privat
sal.. de citeva zile a inceput se flucteze relantiul ,sta la 1100 dupa aproximativ 20sec scade la 300 aproape ca se opreste si cand accelerez brusc se tureaza la 2000 si ramine citeva secunde turat si apoi revine,daca il opresc imediat porneste foarte greu si scoate fum,aveti ideie cam ce ar trebui sa controlez,mentionez ca am verificat furtunele si par OK,delcoul la fel,bujiile nau 1000km,filtru aer schimbat.astep cu nerbdare sfaturi de la voi..


Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

2011-07-31 18:55:31
Skip ads

  • rimbu cristian

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1993 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2012

  • Mesaj Privat
nu stiu ce sai mai fac la corsa mea totui bine cit sta masina pe loc cum fac 2-3 km si o scot pe liber ba ramine turata la 1500 ba moare relantiul de multe ori se tureaza singura din senin ce poare fi ajutatima am fost peste tot cu ea si nu ia dat nimeni de capat mentionez ca am opel corsa 1.2 c 12 nz din 1993




Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.

3/1/2012 11:45:01 PM
  • iulica23

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
buna ziua si Hristos a Inviat de curand miam luat un opel corsa b 1,4 benzina cod C14NZ si dupa cateva ture am opservat ca mi se intrerupe iar pe urma mi se opreste motorul in mers parca trage frana de mana cineva si imi sta turata revine greu la loc .Cam ce e de facut ,si mi se aprinde becul galbem cu robinetu si cu fulgerul .Va rog ajutatima si pe mine ca nu prea stiu ce sa fac



Bine ati venit pe forum,va pun la dispozitie cateva recomandari pentru evitarea neplacerilor,
CAUTA si vei gasi , Ce trebuie sa am in vedere pe acest forum ? si Regulament General
edit by StefanTolos

4/16/2012 12:47:01 PM

  • Galbacs Tiberiu

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 1995 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2011

  • Mesaj Privat
eu nu am reusit sa inteles ceva de pe forum, daca scoti mufa de la sonda lamda si motorul merge la fel e de bine sau de rau?
am si gpl si daca scot mufa cand sunt pe gpl motoru moare, dar pe benzina merge exact la fel.
  • bogdan500

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
mai este cineva pe forumul asta ca am si eu niste probleme cu masina, corsa b c12nz
Skip ads

  • tomescuadi

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 1996 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Spuneti domnu Bogdan!
  • bogdan500

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Corsa 1995 C12NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2013

  • Mesaj Privat
cand o scot din viteza si o las pe liber ramana turata in 1500-1600 doar cand este motorul cald, cand este motorul rece isi revine normal
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o corsa b c12nz, si nu imi dau seama din ce cauza sta aprins martorul check engine.
Am schimbat sonda lambda cu una bosch,cu bateria deconectata...Am pornit motorul fara consumatori, iar cand apa a urcat la aprox 90 de grade iar s-a aprins.Testul cu agrafa nu pot sa il fac.
Precizez ca martorul nu s-a aprins niciodata in mers, ci doar la ralanti cu motorul cald.(asa a fost si inainte sa schimb sonda lambda)
Consumul este intre 6,5-7,5 % mixt.
Am mai observat in timpul mersului cu motorul cald si martorul aprins ca relantiul este foarte mare, iar daca tin ambreiajul calcat ralantiul creste si scade la interval de 1 sec.
Nu stiu ce sa ma mai fac cu ea !
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
De ce nu faci o diagnoza cu Opcom sau Tech II si vezi exact care e problema? Ca sa nu mai schimbi si altele pana descoperi ce are.

https://www.clubopel.com/vie...c&start=2480- aici e topicul cu intalnirilor. Sunt mult colegi si de acolo, ia legatura cu ei si poate te pot ajuta.

Spor.
Skip ads

  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Revin cu Erorile 35 si 44, bun 35 o sa schimb IAC-ul, dar de ce imi da amestec sarac? ca sonda lambda e noua si e Bosch.
Mentionez ca deja a inceput de consuma enorm. 10-15 %.
  • RIonutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Buna ziua. De 6 luni am si eu masina (primita cadou) un opel astra f 93, motor c14nz. Pana acum 6 luni nu stiam nimic despre masini, insa dupa multe ore pe forumuri am mai invatat cate ceva. Acum o luna nu am mai pornit masina, electromotorul mergea cand dedeam la cheie, insa nu pornea. Pana la urma am gasit toate 4 bujii afumate, le-am curatat frumos si a pornit. Insa tot de pe forum am aflat ca trebe schimbate . Am luat alte 4 bujii Bosch (made in Rusia) insa nu le-am pus am astept sa descopar care e cauza afumatului. De o luna tot incerc si nu descopar. Deci bujia 1 si 2 (1 prima de langa delcou, 2 urmatoare....) sunt afumate mereu maxim, 3 mai putin, iar 4 aproape deloc. Si asta se intampla mereu. Care e cauza? Mai nou vad ca am si o scurgere de ulei pe la capete, pe la delcou mai mult, si din prin zona curelii de distribuite mai putin. Uleiul care se scurge din zona delcoului se prelinge in locasurile bujiei 1 si 2. Sa fie asta cauza? La bujia 3 si 4 nu ajunge ulei deloc insa tot sunt un pic afumate. Orice opinie e binevenita. Multumesc
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Cauza buji afimate:
1.Amestec bogat de benzina/ filtru aer murdar
2.Supapele nu mai inchid bine
3.Scanteia slaba( fise,delcou, bobina inductie)
4.Compresie scazuta pe cilindrii
5.Distributie sarita de la punct(cureaua uzata poate)
6.Buji uzate/distanta necorespunzatoare intre electrozi
7.Avansul delcoului reglat necorespunzator...
ar putea fii multe cauze
In zona delcoului exista o garnitura (o-ring) pe acolo curg majoritatea
Daca iti ajunge ulei pe langa fise, s-ar putea sa nu mai dea scanteia bine
Ai putea schimba garnitura capacului de la culbutori, nu e scumpa(~9 lei) si nici nu e greu.
Le afuma in timpul mersului?La ralanti ?
  • RIonutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult. Intradevar. Bujia 1 si 2 , dar mai ales 1 pare mai desfacuta/departata. oringul ala il pot schimba eu? La supape se poate repara ceva? Ce ar trebui sa schimb la motor sa-l "revigorez" ?
  • RIonutz

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2015

  • Mesaj Privat
nu am probat inca daca le afuma in timpul mersului sau a relanti, voi face maine proba, care ar fi diferenta? intre afumare la relanti vs afumare in timpul mersului?
  • 20CMRECORDS

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 1994 c12nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Ai putea face un test de compresie.Supapele nu se pot regla,tachetii sunt hidraulici.
Ma gandesc daca ar putea fi semeringurile de la supape uzate si sa pape ulei.... ai putea scapa mai ieftin daca ar fii doar asta.
Nu stiu daca este suficienta o segmentare.
O-ringul il poti schimba daca ai cunostinte de mecanica, scule si rabdare multa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR