Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
"Acum când am parcurs 16.300 km, mi s-a spus cã ar fi 2%" - vai de capul meu ce bataie de joc, te minte in fata.
Nu exista 2% grad de incarcare, pleaca de undeva de la minim 30%-35%, in ce gunoi de tara traim, ultimii rupti din Europa...
Skip ads

  • george kapy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Sunt din Ct si maine eram decis sa cumpãr Opel antara 2.2 185 Cp hidramata ! Din ce am citit azi pe acest forum sunt ffff indecis ! Ma puteti convinge si cu atuuri la aceasta mașina sau este o gluma a celor de la Opel ?! Multumes
  • coba

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2011

  • Mesaj Privat
@george kapy:

Eu am 2.2. 163 CP cutia manuala 4x4, Cosmo + Xenon + navigatie. Dupa un an de zile nu regret deloc decizia.
Folosesc zilnic masina, in special in oras si daca nu te dai la ea nu e chiar o crima consumul si partea cu regeneratul DPF.
Stiu ca dealerii spun sa nu opresti motorul in timpul regenerarii, insa eu nu am stat pana acum sa o urmaresc ca Vai Doamne ! isi face regenararea, sa cumva sa o opresc. Cand am terminat calatoria am oprit motorul si inca n-am avut probleme pana acum.
Iar la mersul pe afara imi place mult. Tinand cont de forma si inaltimea ei se aseaza bine pe sosea, probabil ca o ajuta tocmai greutatea mai mare decat a altora din clasa ei.

Pur si simplu la 21.000 Euro nu gaseam altceva din aceasta clasa si cu aceleasi dotari (inafara de Duster, dar neahh, am avut inainte Logan si Astra si stiu bine care este diferenta de calitate intre Dacia si Opel).

Acum daca bugetul tau trece de 25.000 si chiar bate spre 30.000, da vei gasi masini evident mai bune.
Eu insa daca as fi in fata acestei alegeri cu un buget dintr-asta, mi-as lua tot masina la 21.000 si de cei 10.000 m-as bucura altfel. Din punctul meu de vedere nu merita atatia bani o masina. Dar fiecare cu nivelul lui de trai.
  • george kapy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos tuturor pentru promptitudinea rãspunsurilor ! Astazi am fost si am comparat la drive test Opel antara , ford kuga , Kia sportege si sincer raportul preț ( intre 20 si 27 K ) si motorizare plus optionale este in favoarea Opel Antara cu rezerva problemelor specificate pe forum , dar si la celelalte modele pe forum am gãsit topic de probleme asemãnãtoare
Skip ads

  • george kapy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2015

  • Mesaj Privat
salut ! aseara am fost si am ridicat masina Opel Antara 2.2. 184 CP cutia automata ! ma alatur si eu acestui forum si cu bune si cu rele ! pana la primele impresii pertinente nu pot decat sa va urez : drum fara accidente !
  • gutab

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2009

  • Mesaj Privat
felicitari, drumuri bune si multi km
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Felicitari, sa o stapanesti sanatos si fara probleme. George, ti-au dat-o cu scut sau fara scutul de la motor? Sau macar ti-au zis ceva despre inlocuirea scutului, sau cand or sa soseasca noile scuturi metalice?
  • george kapy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Antara
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Am scut pt ca am refuzat sa i-l dau jos pana la primãvara Smile o recomandare offline '! Am 1500 km consum mixt 10.1 dar încã nu am simțit regenerarea , nu treb sa fie pe la 700 km ?
Skip ads

  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Eu, la motorul de 184 CP si cutie de viteza manuala am avut regenerarile la o medie de peste 750 km. In mod normal, eu zic ca, la 1500km ar fi trebui sa ai macar o regenerare, dar probabil ca nu ai observat tu. Eu am descris parca la paginile 1-2 din aceasta postare cum se manifesta regenerarea dpf in timpul mersului. Nu stiu cum e la cutia automata, dar la mine la cea manuala, in momentul in care iau piciorul de pe acceleratie ( masina fiind intr-o treapta de viteza) in cateva secunde consumul instant revine la 0,0 litri, iar in momentul in care face regenerarea( la fel cu piciorul luat de pe pedala de acceleratie si intr-o treapta de viteza) consumul instant este intre 3,5 - 5,5 litri. De asemenea numarul de km pe care poti sa-i faci cu motorina pe care o ai in rezervor scade semnificativ, pt. ca apoi , dupa ce se termina procesul de regenerare sa creasca iar. Sper ca m-am facut inteles cat de cat.
  • Giulestina

  • Mesaje scrise: 183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014 Z22
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am fost si eu la revizia de 1 an si ghici! Baia de ulei este umeda, mi-au recomandat saptamana viitoare sa o las in service sa rezolve problema cu nu stiu ce solutie gen silicon...deci se pare ca e problema de serie. Ar fi bine toti sa verificati acest lucru. Probabil stiau de aceasta problema si daia au facut campania cu scutul de la motor care putea lua foc, ghici de la ce? de la uleiul scurs din baia de ulei...
  • geda777

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Antara
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, am o Antara de aproximativ o luna, achizitionata de noua de la GTT Bucuresti, varianta Cosmo, motor diesel 2.2 de 163cp, cutie automata. Km parcursi aprox 2400km.
Acum 3 zile i-am schimbat anvelopele cu cele de iarna, si stau cu martorul galben de Tyre Pressure aprins in bord de atunci.
Am fost si i-am verificat presiunea si ieri, toate rotile au 2.4 bar, inclusiv pe BC imi afiseaza 2.4 la toate. Martorul nu vrea sa dispara.
Any help? Trebuie resetat pe undeva? La nevasta-mea la Golf VII am o optiune de Store New Values si apoi scapi de problema, aici...nimic!
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
De obicei nu trebuie facut nimic in acest caz. Doar sa aai grija sa montezi rotile pe aceeasi pozitie, altfel vei primi informatii de pozitie a rotii cu probleme gresite. Insa tot vei primi informatii.
Verifica daca nu ti-au busit senzorii la montat demontatt cauciucurile. DAca nu se incepe din zona care trebuie sunt sanse mari sa se intample asta. Sad
Insa nu stiu cum ai putea verifica in afara service-ului.
Eu am schimbat de 3 ori pana acum si nu am avut probleme, de fiecare data au aratat presiunea dupa doar cativa metri parcursi, fara nicio eroare.
Skip ads

  • geda777

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Antara
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema la dealerul Opel din Iasi, au fost schimbate rotile intre ele din greseala la montajul anvelopelor de iarna.
Re-initializarea senzorilor nu intra pe garantie, a costat 33 ron, martorul galben din bord a disparut.
  • florian v

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema cu scutul o am si eu la Antara 2,2 184 c.p. cosmo din sept 2014 . Am scris catre Asistenta opel Europa si am primit o jumatate de scut nou nout. Suna bizar dar este adevarat. Au montat o foita de plastic cred ca de 1mm grosime doar pe jumãtate din suprafata motorului . Adica partea unde se afla baia de ulei si filtrul de particule nu este acoperita de scut . am 15 000 km regenerarile se produc la aprox. 700 km. , consum 9,1-9,2 L/ 100 conduc 12 km drum judetean (daca poate fi numit judetean) + european si cam 5 -8 km prin oras , (Buzau) si inca 2 km pe un drum in sat neasfaltat ( adica cum este normal la Romania) . Scimb vitezele la aprox. 2800- 3000 rpm iar când DPF-ul porneste imi fac de drum pt 20-25 min. si o tin cat pot de mult la 2500 rpm .
sunt "mandru" ca am in continuare navigatie" touch screen" fara harta romaniei pt ca asa am primit-o asa ca ...
In prezent duc tratative cu cei de la Mitsubishi pentru un Outlander Intense . Am vorbit cu cei de la Mitsubishi service din Ploiesti si cand am spus ca am suv cu jumatate de scut de nou, cu regenerari DPF la fiecare 700 km si cu navigatie de 800 euro fara harta romaniei masina fiind cumparata in Romania au spus ......
  • bogdangmc

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu stiu la cati km fac regenerarea alte masini diesel noi, dar din experienta mea cu golf 1.9 si tiguan 2.0 tdi ambele second hand si cu peste 150.000 km, regenerarea era facuta in jur de 300-400 km., facuti majoritatea pe distante scurte .Din ce am citit pe forumuri se mentiona de regenerari in jur de 600 km. Legat de parerile multor mecanici de prin reprezentante, pot sa afirm ca unii habar nu au de ce inseamna in practica o regenerare; in cel mai bun caz stiu teoria, ce scrie in cartea tehnica legat de acest aspect. Cei de la Mitsubishi sau indiferent ce alta reprezentanta nu o sa spuna ca o alta marca au masina mai buna ca a lor sau cel putin la fel de buna. Nu vreau sa iau apararea celor de la Opel. Dimpotriva sunt niste nemernici; sa nu remediezi problema care determina inlocuirea scutului si sa nu fii in stare sa fabrici in atatea luni un scut metalic de calitate..., sa nu ni se spuna care este adevarata problema. Eu cred totusi ca nu este o problema atat de grava aici; probabil au fost cateva cazuri de incendiu(doua in Anglia din cate am auzit eu) la aceste masini si care probabil se datoreaza exploatarii necorespunzatoare. Sunt si alte marci mai renumite care au avut cateva serii cu probleme de genul asta. Totusi nu pot sa cred ca daca ar fi ceva probleme mari nu s-ar fi luat masuri radicale. In rest pot sa spun ca pana in prezent, la 8000 km parcursi cu masina sunt f.f. multumit de felul cum se comporta, adica putere, consum chiar si regenerarile facute in jur de 800 km. Rog colegii care au achizitionat din comert scut metalic sa ne dea detalii despre acesta, cum se comporta, pretul si sursa de achizitie. Bafta tuturor si sa auzim numai de bine.
  • geda777

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Antara
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Și eu sunt foarte mulțumit de mașinã, o am din Noiembrie 2015, am deja 9500 km, consum mixt 9.9%. Merg destul de mult în afarã, e drept. Regenerarile se fac pe la 800km. Mașina se comporta foarte bine.
Consumul este intr-adevar mai mare decât a celorlalte mașini din clasa sa, însã a și costat cu 10.000 euro mai puțin decât altele în aceleași variante de echipare (eu am Cosmo 2.2 de 163cp), deci se compenseazã lucrurile. Nu exista mașinã perfecta Smile
  • florian v

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Antara 2014 Z22D1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
bogdangmc a scris:Nu stiu la cati km fac regenerarea alte masini diesel noi, dar din experienta mea cu golf 1.9 si tiguan 2.0 tdi ambele second hand si cu peste 150.000 km, regenerarea era facuta in jur de 300-400 km., facuti majoritatea pe distante scurte .Din ce am citit pe forumuri se mentiona de regenerari in jur de 600 km. Legat de parerile multor mecanici de prin reprezentante, pot sa afirm ca unii habar nu au de ce inseamna in practica o regenerare; in cel mai bun caz stiu teoria, ce scrie in cartea tehnica legat de acest aspect. Cei de la Mitsubishi sau indiferent ce alta reprezentanta nu o sa spuna ca o alta marca au masina mai buna ca a lor sau cel putin la fel de buna. Nu vreau sa iau apararea celor de la Opel. Dimpotriva sunt niste nemernici; sa nu remediezi problema care determina inlocuirea scutului si sa nu fii in stare sa fabrici in atatea luni un scut metalic de calitate..., sa nu ni se spuna care este adevarata problema. Eu cred totusi ca nu este o problema atat de grava aici; probabil au fost cateva cazuri de incendiu(doua in Anglia din cate am auzit eu) la aceste masini si care probabil se datoreaza exploatarii necorespunzatoare. Sunt si alte marci mai renumite care au avut cateva serii cu probleme de genul asta. Totusi nu pot sa cred ca daca ar fi ceva probleme mari nu s-ar fi luat masuri radicale. In rest pot sa spun ca pana in prezent, la 8000 km parcursi cu masina sunt f.f. multumit de felul cum se comporta, adica putere, consum chiar si regenerarile facute in jur de 800 km. Rog colegii care au achizitionat din comert scut metalic sa ne dea detalii despre acesta, cum se comporta, pretul si sursa de achizitie. Bafta tuturor si sa auzim numai de bine.







Nu am spus ca am ceva impotriva marcii opel .Am avut opel astra caravan tot diesel an fabricatie 2004 pt. aproximativ 4 ani si am fost foarte multumit de masina . Desigur daca alegi opel nu pretinzi ca esti la volanul unui audi sau bmw . Adica fiecare marca se conduce corespunzator stilului de sofat careia i-a fost destinat .
In opinia mea un bmw sau un audi se poate conduce si mai agresiv fara ca masina sa sufere pe cand un opel stilul de condus agresiv il poate afecta in timp .
Dar de la stilul de condus care poate afecta masina si pana la genul de marketing care iti ascunde detalii tehnice care pot conduce la probleme tehnice mai tarziu este o diferenta pe care eu o numesc inselatorie .
Adica nu am cumparat o masina in primul ei an de aparitie cand ies la lveala adevaratele probleme , nu pe bancul de incercari .Am cumparat un model in al treilea sau al patrulea an de fabricatie cand deja problemele aparute din primul an trebuiau solutionate .Sau de exemplu cumperi navigatie 800 euro si romania nu exista ..90-95%din drumetii cred ca marea majoritate a posesorilor de antara conduc in Romania . Pai si ei imi vand o navigatie pentru care trebuie sa platesc ulterior inca 200-300 euro ca sa o am completa . Ar trebui mentionat de la inceput ca ma costa 1000 euro inclusiv romania pe navigatie sau daca mi se pare mai ieftin masina sa vina doar pregatita pentru instalarea unei navigatii compatibile pe care o pot instala ulterior .
De comportamentul masinii in trafic sunt multumit si imi place masina per ansamblu , spatioasa , confortabila, mie unul mi se pare mult mai odihnitoare la drum lung fata de un sedan . De aceea am si ales model SUV , drumurile lungi ma oboseau in sedan . Dpdv consum am in prezent 15 300 km , ultimii 400 km am condus doar in oras si am un consum mediu 9,1-9,3 % .La drumuri lungi ,cu respectarea vitezelor legale consum mediu intre 6,8 si 7,5 % . Doresc daca exista vre-un posesor de Antara care a reusit sa obtina si softul cu harta Romaniei sa im spuna care este pretul , de unde a cumparat si cat de performant , detaliat este .
Am inteles ca sunt cativa posesori de antara care au montat scuturi metalice . Intrbarea mea este daca au verificat inainte ca nu cumva acest lucru sa afecteze funtionarea DPF-ului sau baia de ulei care se afla in vecinatate .Practic asa zisul scut care mi l-au montat ca fiind de opel in schimbul celui vechi nu protejeaza baia de ulei si nici filtrul de particule.
Va doresc sa aveti drumetii frumoase si fara probleme .
  • rinoantara

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit, de aproximativ o luna ma bucur de o Antara de 2,2 fabricatie octombrie 2014. Ieri am fost la DiBas pentru revizia de un an, masina are doar 10600 km. Cu ocazia asta mi-au remontat scutul tip nou. Scut este cam mult spus, de fapt arata ca o pereche de chiloti Jean Paul Gaultier adica e foarte decupat, de fapt acopera doar marginile, baia de ulei e lasata libera in toata splendoarea ei. Altfel doar de bine despre mecanicul Giovani, care mi-a lucrat la masina, foarte atent, chiar meticulos, la final mi-a facut si un instructaj despre felul cum trebuie exploatata masina, plaja de turatii, etc.. S-a facut si o verificare pe computer pentru a se vedea daca sunt erori sau daca sunt necesare update-uri de soft , mare maestru la computer mecanicul Petrica . Toata stima !
Masina la 10600 km merge foarte bine, cei 184 de cai se simt din ce in ce mai bine , pe masura ce se rodeaza motorul asa ca Opel are o bila alba de la mine.
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Deci optiunea de scut metalic aftermarket, care acopera toata zona din fata, si refacere izolare bai ulei e mai avantajoasa.
Le recomand tuturor, cat mai au garantie, sa verifice scurgerile de ulei, pentru ca izolarea e o operatiune care e normata la o zi de munca si deci destul de costisitoare. Ar fi pacat sa fie facuta din buzunarul propriu, daca se constata abia dupa iesirea din garantie.
Eu aveam pete de ulei pe cadrul motor si in zona farurilor. Dupa resiliconare - pare ca din fabrica nu pun deloc silicon(?) - nu au mai aparut petele.
  • rinoantara

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara 2015 z22dm1/LNQ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Eu cred ca motivul demontarii scutului a fost chiar pierderea asta de ulei de la baie, prea e decupat scutul nou in zona baii. Probabil cu scutul vechi exista riscul sa se acumuleze ulei si sa ia foc la o curatare de dpf. Apropo de dpf, mi se par cam dese curatarile.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Antara

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR