Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Cantitatea mare de lichid evacuata sub presiune indica aer pe instalatie. Aerul se poate comprima/decomprima foarte mult in comparatie cu lichidul si a fost suficient sa desfaci busonul sa-i faci cale libera lichidului sa fie impins de punga de aer formata pe instalatie. Acum ca ai mai si bagat dero si fosfat, cred ca s-au format bule chiar din compozitia acestor substante. Ai facut o sampanie! Very Happy Deci nu e arsa nici o garnitura. Trebuie sa cureti instalatia cu apa (distilata, demineralizata, de ploaie, de care ai...) Problema e ca la rece termostatul sta inchis si nu prea merge asa, cu motorul oprit dar totusi cred ca totusi exista o metoda. Poti sa pui o poza cu modelul de radiator si vas de expansiune pe care il ai? Eventual si cu throttle, partea cu furtunele...
Skip ads

  • fireman31

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
termostatul l-am scos......deci este pe direct. am sa revin si cu pozele cerute
  • fireman31

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
sa rezolvat ...avea aer pe instalatie
  • vickp27

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1998 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu probleme cu garnitura de chiuloasa ,nu stiu ce sa aleg ,nu stiu ce dimensiune sa cumpar iar vanzatorii nici nu stiu ca exista mai multe
grosimi la X12 XE se pare ca sunt 3 dimensiuni 0,45;0,55 si 0,8 care este oare dimensiunea standard? Poate stie cineva sa ma lamureasca si pe mine...
Skip ads

  • asorin2004

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare

Zilele trecute am zis sa mai deschid si eu capota si sa ma mai uit de una , alta.
Surprize surprize
In vasul de expansiune sun mici pete de ulei (negru, sta la suprafata) , iar pe busonul de la vas sunt depuneri gri .
Nivelul la ulei e un pic scazut, iar pe busonul de ulei la fel sunt depuneri cu aspect de smantana de culoare galbuie.
O sa revin cu poze.

Uleiul a fost schimbat in toamna , am pus Mobil 1 0w40
Antigelul a fost schimbat anul trecut

Nu am facut mai mult de 15.000 km cu ambele.
Masina are in total ~ 120.000 km
Anul trecut, prin aprilie am inlocuit distributia, nu au fost probleme cu ea ulterior.

Nu se aprind becuri in bord, nu se aud zgomote ciudate, masina merge la fel, nu sunt modificari nici la fumul care iese.

In afara de garnitura de chiuloasa ciupita, ce ar mai putea fi ?
Cum se poate diagnostica?

Corsa D, Z12XEP
  • danlazar

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2013

  • Mesaj Privat
din cele ce am aflat pe acest forum de la moderatori si in special de la dnul dan cuciureanu am inteles ca garnitura distributie este problema si trebuie inlocuita, garnitura de chiulasa se arde foarte rar ,fiind din metal si numai in conditiille in care motorul se incinge foarte tare!
  • asorin2004

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum spuneam, anul trecut prin aprilie am inlocuit toata distributia, inclusiv garnitura.
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Garnitura slab calitativa. Montarea ei facuta gresit. Curatarea zonei de etansare slab sau deloc. Daca a bagat silicon.... e clar.
Skip ads

  • lucipandele

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara!

Prin august am mers intr-o zona aglomerata unde inaintam cate 1 metru pe minut. Cand in final am iesit din aglemeratie, lichidul de racire avea de mult peste 100 de grade si mi-a aruncat capacul de la vasul de expansiune.

La urmatoarea pornire am observat ca a inceput sa piarda ulei. Mi-a zis multa lume ca e arsa garnitura de chiuloasa. Nu am facut nimic, in afara de a completa uleiul atunci cand era cazul, iar masina mergea bine.
ieri dimineata masina imi mergea in suturi, iar pe esapament iesea apa cu putin ulei si fum alb.
Azi nu a mai pornit deloc.

Electromotorul invarte bine. Am verificat furtunele, iar benzina ajunge in motor.

A murit motorul oare?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Desfa macar bujiile si vezi cum arata....
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
lucipandele a scris:Buna seara!

Prin august am mers intr-o zona aglomerata unde inaintam cate 1 metru pe minut. Cand in final am iesit din aglemeratie, lichidul de racire avea de mult peste 100 de grade si mi-a aruncat capacul de la vasul de expansiune.

La urmatoarea pornire am observat ca a inceput sa piarda ulei. Mi-a zis multa lume ca e arsa garnitura de chiuloasa. Nu am facut nimic, in afara de a completa uleiul atunci cand era cazul, iar masina mergea bine.
ieri dimineata masina imi mergea in suturi, iar pe esapament iesea apa cu putin ulei si fum alb.
Azi nu a mai pornit deloc.

"a inceput sa piarda ulei"...cum adica? Curgea pe undeva,sau il manca motorul? Un motor care mananca ulei,ancraseaza bujiile,care nu mai fac aprinderea cum trebuie.
Ai remediat problema pentru care s-a supraincalzit motorul...in august? adica sa nu fie termostatul blocat pe inchis si sa functioneze termocupla din radiator si ventilatorul de racire a radiatorului.
Pacat.Corsele sunt masini foarte fiabile,dar trebuie avut grija de ele.Acel motor trebuie desfacut si reparat!
  • lucipandele

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am curatat bujiile si a pornit. Nu mai scoate fum alb, nu mai iese apa pe esapament. Totul e bine. Uleiul curgea pe la senzorul de ulei. Zice mecanicul ca nu are nimic garnitura pentru ca mi-ar fi pierdut apa. Mi-a pus niste banda izolatoare la senzor urmand ca miercuri sa imi aduca un senzor nou. Dupa ce a pus banda nu a mai aparut nicio picatura de ulei pe partea exterioara a motorului.
Skip ads

  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Dar nu ti-a spus mecanicul si din ce cauza au ajuns asa bujiile?...e posibil ca peste catva timp sa se repete situatia? Oricum,bine ca deocamdata ai rezolvat-o Smile. Ce masini grozave sunt Corsele B...nu stiu celelelte cum or fi...Vreau sa-mi iau o Astra H.Am auzit ca si astea sunt bune.
  • lucipandele

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Corsa 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Mi-a zis ca ar trebui sa le schimb. Ca nah...au 17 ani. Nu cred ca au fost curatate vreodata pana acum.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bujiile nu se curata....se inlocuiesc
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Buna seara! am si eu o problema cu un Opel Corsa D, an fabricatie 2011, motor 1.2 benzina, serie motor A12XER, generatie noua am inteles. De trei luni am cumparat masina si de curand am observat in vasul de expansiune niste spuma, ca maioneza care s-a depus pe peretii vasului. Am verificat uleiul, uleiul este la nivel, am verificat daca face bule in vas(temperatura de exploatare si turata), nu face bule de aer in vas, am verificat busonul si joja, nici acolo nu am gram de spuma.
Ce am observat este faptul cã dupa ce se incalzeste motorul si desfac capacul de la vas, nivelul antigelului creste, insa nu am vazut pete de ulei in antigel.
Ce pot sa fac in continuare, ce verificari sa mai fac deoarece in zona mea nu prea sunt mecanici si nu cred ca am scule pentru a desface acest motor care este putin diferit fata de clasicul z12xe la care ma pricep si eu un pic.
Astept pareri si sugestii! Va multumesc anticipat.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
"dupa ce se incalzeste motorul si desfac capacul de la vas, nivelul antigelului creste"
E normal,pentru ca la cald,creste presiunea in circuitul de racire,lichidul sub presiune fiind comprimat.Cand desfaci busonul,presiunea scade,dar creste volumul...(fizica).
Sa vezi daca nu cumva are presiune si cand e rece motorul,inainte de a-l porni (dimineata).Normal.ar trebui sa nu fie,adica sa nu fasaie.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Schimba antigelul si inainte de asta o spalare cu apa, nu ai de unde sti ce antigel ai cu aditivi minune sa astupe porii.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Poti pune o poza cu vasul si cu spuma (maioneza) la care te referi?
Eventual tras pe pereti vasului cu degetul - sa vedem ce fel de spuma este...

Cu masina pornita, normal ca iti va creste nivelul in vas - (pompa de apa misca antigelul in instalatie + temperatura antigelului)
Mai era unul pe forum care verifica nivelul de antigel si se mira de ce are presiune in vas cu motorul pornit... Laughing

"De trei luni am cumparat masina si de curand am observat in vasul de expansiune niste spuma, ca maioneza care s-a depus pe peretii vasului."
Si in urma cu 3 luni nu avea? sau acum ai observat sau nu ai bagat de seama pana acum...
Eu unul ma gandesc ca daca in vas ar fi spuma cu siguranta vei gasi spuma si in busonul vasului.
Busonul vasului are spuma pe el - O Poza daca se poate.

Probabil nu o cunosti prea bine...
Sau poate chiar are ceva trebuie urmarit...
  • nba25

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 2007 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2006

  • Mesaj Privat
cum am spus, spuma la joja sau la buson ulei nu este deloc.
Cand am cumparat masina am facut si un test drive de vreo 40 de km si chiar am fortat un pic masina(mers turat) si dupa m-am uitat la vas si nu avea absolut nimic. De asemenea in astea 3 luni tot a mers sotia cu masina dar drumuri foarte scurte, gen 2/3 km si nu a facut spuma sau mizerie in vas.
Am curatat vasul sa vad daca mai face spuma! Antigelul l-am schimbat cand am cumparat masina, marca antigelului nu o mai retin dar ii cumparat de la magazin de piese auto, G12, roz.
O sa revin cu informatii dupa ce schimb antigelul sa vad cum se comporta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR