Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Incearca toate variantele...de distributie a aerului...sa vezi daca merge la fel...
Skip ads

  • timidu1976

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2009

  • Mesaj Privat
le-am incercat. la fel e la toate.
ce poate avea?
  • djd3nys

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
revin cu problema mea am avut niste pierderi de froen leam rezolvat si am umplut clima cu freon cu ulei tot cum trebuie si am masurat presiunile. cadn merge clima undeva la 2,2 pornesc ventilatoarele sa raceasca si cand ajunge la 2 se opresc dar compresorul merge continuu iar presiunea cand masina e oprita e la 6 din cate am inteles aaceste valori sunt ok din ce am citit si pe net si totusi desi am aceste valori compresorul meu ba porneste ba nu porneste desi atunci cand porneste merge totu ok raceste f bine inclusiv tevile sunt ude totusi tind sa cred ca e de vina ceva releu sau habar nam ce sa mai zic am fost si la electricieni si peste tot si cu domnu LDivora am discutat nu odata parca aici pe net avea un domn problema mea ca ba ii mergea ba nu mergea si zicea ceva de vreun releu de langa baterie eu avand motor 1,6 am cutie cu 9 relee in fata bateriei si o cutie in care am un releu si 2 sigurante lateral de baterie daca ar putea sa imi spuna el la care din aceste relee a avut probleme ar fi ok.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
eu am schimbat freounl si mergea totul ok si nu am mai umblat la ia vreo doua saptamani si acum apas acel buton si butonul se aprinde dar nu pleaca cei fac uare , este posibil sai fi stricat ceva ca am tot spalat motorul?
Skip ads

  • dumitru florin

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Nu vreau sa te dezamagesc,aceiasi chestie am patit-o si eu,aproape la fel...apa pe bobina si la revedere....miros de cauciuc ars...
  • djd3nys

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu am cam rezolvat problema era presostatul din stanga cum te uiti la motor ca eu am 2 si cel din stnaga era dus la mine era si strapuns altan si citea aproasta ca ba mergea ba nu mergea clima si acu am pus deocamdata pe direct ( am avut curaj sa leg mufa pe direct prin fir deoarece am verificat freonul ) si acu merge ok trebe sa imi cumpar presostat nou dar e cam scump intre 250-350 de ron
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
deci invatama sai fac si eu ceva , apas butonul se aprinde butonul dar nu pleaca am masurat adineauri firele compresorului sunt doua nu vine plus pe nici unul din ele , ma gandeam ca ar fi puate vreun senzor care daca i ceva decupleaza curentul de la compresor? deaia numi ajunge plus pe acolo sau ce o fi ? am verificat sigurante si nimic ars nimic , faza naibi este ca am masina de doua saptamani si la cumparare am complectat cu 200mg de freon , mergea si fara acele 200gr perfect , deci daca ar fi pierdut cred ca a pierdut mult mai mult cat sa nu plece de loc , nus in clar cu acele doua fire fara curent .
  • ciobi sib

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pana sa ai curent la compresor trebuie sa ai indeplinite niste conditii,sa ai comanda de la presostate sau sa n-ai probleme cu releele. Fara sau cu 200g mai mult freon pot fii probleme, pt ca in toata instalatie sunt 700-900g.Trebuie masurat presiunea in instalatie si completata daca e cazul,cum a scris si djd3nys presiunea este cam 2 bar in mers iar static nu este exact pt ca freonul modifica presiuea in functie de temperatura exterioara.Corect este sa golesti instalatia,sa videzi ,sa introduci putin ulei dupa care sa bagi freon la gramaj iar daca nu-ti pleaca verifici presostatele sau restu(sigurante,relee).Cu stima
Skip ads

  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
mda am gresit ai dreptate cu 50grame mia complectat acum mam uitat pe factura, deci are ceva ce opreste curentul compresorului daca lipseste putin freon , alceva dacai eu i dau un plus sau doua plusuri acolo pe compresor porneste sau sa nici nu incerc.
  • djd3nys

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
laur702 a scris:mda am gresit ai dreptate cu 50grame mia complectat acum mam uitat pe factura, deci are ceva ce opreste curentul compresorului daca lipseste putin freon , alceva dacai eu i dau un plus sau doua plusuri acolo pe compresor porneste sau sa nici nu incerc.

daca ai tot vectra B iti spun cum am umblat si eu pe la toti mecanicii si pana la urma cu domnul LDivora mai am vb pe net mai mia explicat el si pe pod la mine am dat cat de cat de capat, la inceput si eu pierdeam si nu reuseam sa o fac acum am facut pierderile dar a costat te costa o umplere in care se introduce odata cu freonu si substanta aceea verde deschis si care se observa si cu cohiu liber pe unde scapa lipesti sau sudezi sau schimbi cumsti tu mai bine. si problema cu presostatul ca sa il verifici faci in felul urmator iei un cablu scoti mufa din primul presostat cum te uiti la motor cel din dreapta scoti mufa si bagi in primii 2 papucei el avand 4 fdaca nu merge in primii doi papuce incerci in urmatorii dar daca nu merge in primii inseamna ca ai pierdere de freon ca din cate am inteles presostatul acela are 2 trepte nu pot sa afirm nimik ca nu stiu sigur si nare rost sa vb degeaba, si daca merge in timp ce pui firu acela e de vina presostatul dar intre timp sa fii si sigur ca ai freon ca tu prin punerea acelui fir strapezi presostatul si pui pe direct, oricum sper sa te fi ajutat cu ceva, apropo poti incerca si daca e bun compresorul ori masori mufa ori il pui pe direct la baterie si trebe sa auzi cum cupleaza, bafta sper sa reusesti ca eu de cel putin 2 luni ma chinui cu ea si nu merge cum ar trebui inca
  • laur702

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
da voi incerca macar sa vad ori cum iti multumesc frumos ca tiai pierdut timpul cu mine , voi incerca intai cum ai zis tu si apoi ma duc si sa vreifice cat freon mai este , nam de gand sao repar ca nam bani de stricat pe clima ,mai bine de bani aia mai pun ceva pe masina , hai ca am sa revin cu ceam rezolvat , incao data multumesc frumos ca mai facut sa inteleg despre cei vorba .cu stima.
  • mocan_danut

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1997 Z16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2009

  • Mesaj Privat
salut baieti...am un vectra b x16xel cand pornesc clima imi porneste doar ventilatorul...nu vine curent la mufa de sub uleiul de la servo...nu vine curent la motoras...stiti cumva ce as putea sa fac?multumesc
Skip ads

  • clade

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2010

  • Mesaj Privat
sal,am un b1,1.6 benzina si am probleme cu clima.o incarc si functioneaza 2 zile dupa care nu mai da aer rece.am dus masina la verificat si nu mai aveam freon in instalatie.au vrificat cu UV dar nu au gasit nicio o fisura sau pe unde se scurge freonul.care e parerea voastra?
ati patit careva asa ?scuze daca am gresit ceva,sunt nou pe forum ,astept ajutor.multumesc
  • lapusteanu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 1.8 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa se fi stricat o rezistenta de sub bord... am avut aceeasi problema...cand nu se schimba filtrul de polen la timp este fortata si se arde...maybe
  • gabimarius2

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Acceasi problema si la mine ca si la colegul clade. Incarc cu agent de racire si in doua zile dispare cu toate ca la UV mi s-a spus ca nu pare sa aiba pierderi. La recomandarea unui service am schimbat si compresorul dar si cu asta face la fel: 2 zile si apoi nimic. Am scanat cu OP-COM si la presiune in instalatia de AC imi da 0, in comparatie cu opel astra (masina logodnicii) la care zice 1.9, deci e mai mult decat clar ca in alea 2 zile presiunea a scazut. Mentionez ca in cele 2 zile AC-ul functioneaza foarte bine, nu sunt sunete ciudate, raceste imediat etc. As dori, daca sunt colegi in masura sa posteze locurile cele mai comune unde se poate pierde agentul de racire si o mica descriere a pozitionarii acestor locuri (deoarece se discuta enorm despre o-ringuri, presostat, vaporizator, radiator etc.)
  • gabimarius2

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Se pare ca este radiatorul AC. Luni imi iau masina inapoi si vedem daca au avut dreptate de data asta.......
  • gabimarius2

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Intr-adevar a fost radiatorul AC. Il am si pe cel vechi si este cam ondulat suspectez ca masina a fost la un moment dat lovita in fata. Radiatorul nou a costat 450 RON.
  • deleted-23824

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2008

  • Mesaj Privat
timidu1976 a scris:am observat ca atunci cand dau drumul la clima, baga rece doar pe gurile de ventilatie de pe partea dreapta, pe stanga e ca si cum ar fi pe ECO. Masina e o vectra 1.9 ctdi, 2005, are clima bizonla (pe ambele parti e aceeasi tempertura setata). Ce are?


Clima bizonicã !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Dupã șase ani te-ai gândit sã dezgropi ..."bizoni"
Mai așteptai un an și erau șapte.
  • niku_84

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Buna, am un astra g din 2002 cu motor de 2.0 dti Si am o problema cu aerul conditionat.
Nu mergea clima si am ajuns la un service si baieti au constatat ca e dus ambreajul de pe compresor. Bun si facut, am schimpat piesa ......clima merge .....dupa trei zile in mers brusc m-i sa oprit. Am constatat ca siguranta era arsa de la compresor. Am achimbat siguranta si cum pornesc clima si se arde la loc. Oare care ar putea fi problema?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR