Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • MarianThePC7

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Am o Vectra A cu motor TC4EE1, azi am fost la o ruda sa imi schimbe electromotorul. L-a schimbat, masina porneste, totul e in regula, insa dupa ce am ajuns acasa, dupa cateva ore, cand sa pornesc masina, acul de la temperatura lichidului de racire s-a ridicat instantaneu la maxim, si se intampla de fiecare data cand pun contactul... ma gandesc sa nu se fi desprins vreo mufa de la senzorul de temperatura, insa nu stiu unde se afla. Ma puteti ajuta? Multumesc.
  • bgdrom

  • Mesaje scrise: 228
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1991 c 16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2012

  • Mesaj Privat
pe langa galeria de admisie posibil firul de la sonda sa nu fie bine izolat si sa fi intrat in contact cu masa, cand ati umblat la electromotor l ati atins.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,661
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ti-a iesit mufa de la sonda de temperatura si-ti face contact la masa, moment in care acul se duce la maxim. Uita-te sub carcasa termostatului si ai sa vezi firul (parca e negru la culoare, sigur nu e maro, cel maro e de la senzorul de temperatura care decupleaza bujiile din postincalzire) acel fir are un papuc cu strangere pe laterale iar sonda este la capat in forma literei ,,T,,.
  • MarianThePC7

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Chiar asta era problema. Am pus mufa la locul ei si acum functioneaza. Multumesc pentru ajutor!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR