Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara,
A. Avut si eu problema cu motorul acum 1 an si jumatate timp in care masina a ramas pe bara(am avut o alta cu care mi-am facut treaba). La moment am hotarat sa ma apuc sa fac motorul. Sunt colegi pe aici care au facut pe undeva si sunt multumiti? Astept mesaj privat daca imi poate cineva detalii despre service, costuri si alte detalii.
Nu am mai activat pe forum cam de prin martie deci o sa ma apuc sa recitesc tot topicul acesta, pana atunci poate reusesc sa fac rost de ceva informatii.
Masina va trebui sa fie gata pana pe 3-4 august deci si un service cu o durata nu foarte lunga ar fi bine sa fie.
Multumesc!
Seara buna, ma bag pe citit!
Skip ads

  • nicks

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Am inteles ca este recomandabil sa se monteze o placa de azbest langa filtrul de particule in ideea de a se proteja aceasta garnitura buclucasa ?
Placa de azbest nu prea se mai gaseste , se poate inlocui cu alt termoizolant ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si sa.l pui cum? Intr.adevar de la montarea deosebit de proasta sau vorbind mai frumos, mai putin inspirata, a DPF.ului sus....pleaca toate problemele.
  • robertexe

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Asbestul nu e toxic? Si unde mai e loc sa pui ceva pe langa DPF?Smile
Skip ads

  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
garnitura e in motor la sorbul de ulei de la pompa...nu are treaba cu dpful...parerea mea e ca nu poti preveni decat schimband-o avand in vedere ca ea imbatraneste.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa fie oare coincidenta ca de obicei "se freaca" pe palierul 2 si 3 fix pe unde este pozitionat DPF-ul.(din experiena mea de nemacanic...tind sa ca cred ca nu)!
Spre exemplu, la H cu z19dth la care este cam aceeasi mancare de peste ca si la Insignia a20dth...nu au fost probleme cu motorul, INSA diferenta intre modele este pozitionarea DPF-ului...la H fiind oarecum "sub masina"!
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
dpful e pe evacuare...nu vad ce ar avea cu motorul inafara de inecarea lui in cazul in care e infundat....mai ales ca in motor sunt temp muuult mai mari ca in dpf..poate ma insel.nici eu nu sunt mecanic, dar tind sa cred ca e doar problema de imbatranire a oringului
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca sunt temperaturi mai mari in motor decat in DPF...insa pe scurt...cunoscand faptul ca regenerarile sunt destul de dese, aerul rece care intra prin grila nu reuseste sa raceasca dpf.ul...mai mult caldura emanata in timpul regenerarii este impinsa fix in motor! P.S.: la Insignia motorul nu arata chiar bine d.p.d.v. estetic Wink
Skip ads

  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
ai dreptate cu dpf se incinge mai tare.nu stiu unde mi-a fost capul....dar daca vezi topicul si ce mai e pe alte forumuri observi ca problemele nu apar la un nr de km...cum ar fi logic daca dpful ar fi problema ci cam la 4-5 ani...sunt masini cu 50000km cu motorul dus,.sunt si la care le-a picat la 200000 singurul lucru comun fiind vechimea masinii..de aceea zic ca e imbatranire a oringului...plus de asta uleiul are cam 100 grade C, apa 90....nu cred ca dpful poate incalzi motorul sa il caleze....atat cat este ungere....
  • nicks

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Dupa axul cu cama rupt am aflat astazi ca este dus si motorul.
La cine imi recomandati sa il rectific ?
Ar fii mai indicat un motor sh ?
Ps: este dus palierul 2 si vibrochenul.
  • CRISTIAN80

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Cati km are Masina di daca ai schimbat oringul inaunte
  • CRISTIAN80

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2009 Z20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2014

  • Mesaj Privat
Cati km are Masina si daca ai schimbat oringul inainte
Skip ads

  • nicks

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2015

  • Mesaj Privat
160 de mii. Oringul nu a fost schimbat.
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
ce an e nicks?
  • nicks

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mar 2015

  • Mesaj Privat
2010 Sad.
  • FRANKIE82

  • Mesaje scrise: 298
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2015

  • Mesaj Privat
imi pare rau pt ghinion.....si iar revin cu ideea ca e vb de imbatranirea materialului din care e facut oringul si nu are nici o legatura cu km....eu l-am schimbat la 180000...am prieten cu 240000km fara probleme (inca)la an 2011...il schimba acum preventiv
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si de ce oare la Astra H cu motorul de 1.9 care este aproape la fel si pompa de ulei cu acelasi principiu cu semering nu au fost probleme? A mea a fost din 2005 si am dat-o in 2014 cu 342 de mii de km si nu avea probleme cu semeringul. Cred ca aici la Insignia la 4-5 ani se intareste semeringul din gauza temperaturilor mari care se produc atunci cand se regenereaza DPF-ul.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Astra H z19dth(2007) - 200000 km fara probleme
Insignia a20dth(06/2009) - 70.000 motor schimbat in garantie(04/2011)
P.S.: imi mentin ideea ca DPF.ul prin pozitionarea s.a este de vina...toata caldura este iminsa fix in motor, pe cand la H caldura era dirijata de fluxul de aer spre exteriorul masinii...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur are vreo legatura cu DPF-ul si caldura degajata de acesta. oare nu a incercat nimeni sa puna ceva izolant termic intre DPF si motor?...
  • Paulart

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Unde pot gasi aceasta serie de la motor? E inscriptionata undeva?
Multumesc.
Kamob a scris:Eu am gasit info in topicul asta: "de la motorul cu nr. 17459038 s-au montat galeriile de admisie imbunatatite".
Stiti da ca mai sunt si alte date in afara de asta (poate le-am sarit eu din greseala)?

Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR