Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca si daca ramane EGR -ul blocat pe deschis creste putin consumul , dar nu sunt sigur .
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
De dimineata in drum spre munca mi-a aparut SVS cu limitare de putere... in acelasi timp a intrat si in regenerare. Am lasat-o sa-si faca regenerarea, apoi am oprit/pornit motorul... SVS si limitarea ramane, deci cred ca e senzorul DPF, asa ca trebuie sa ajung Ia un MDI.
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce afli codul , o rezolvi .In rest ne facem griji degeaba .Stii ca eu am patit-o tot asa si am schimbat de 2 ori senzorul si alta era buba .Daca se duce senzorul nu mai intra in regenerare .
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
O sa il aflu (acum sunt la munca si nu am nici laptop, nici interfata la mine)... nu e prima oara cu SVS + limitare de putere.
Ultima oara am avut acum vreo 2 ani SVS, dar nu am schimbat senzorul... l-am reinvatat de vreo 2 ori si nu a mai facut pana azi. Eu nu am schimbat senzorul... nu cred ca senzorul e problema... el iti arata ca ai o problema.
Skip ads

  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Corect .Si eu tot aveam svs cu limitare , cod de senzor , dam adaptare senzor si mergea si pana la urma am gasit admisia gaurita partea de jos cu motorasul si nu se observa .
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mda, ma duc azi sa vad... Dar daca aveai admisia gaurita nu primeai eroare de under/overboost... ca la furtunul de intercooler spart?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o... P2453 - senzorul de presiune diferentiala resetat/reinvatat.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu te lasi, nu vrei tu sa il schimbi 😂
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
L-au mai schimbat si altii si degeaba.
Nu senzorul e problema, ci el iti sesizeaza o problema... sau poate il mai apuca si pe el cateodata Smile .
Cu toate ca regenerarile le am la o medie de peste 550km (calculate pe ultimii aprox 20.000km), iar cea de azi care s-a declansat odata cu eroarea a fost la 620km.
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Mda, ma duc azi sa vad... Dar daca aveai admisia gaurita nu primeai eroare de
under/overboost... ca la furtunul de intercooler spart?

La inceput nu , dar dupa 2-3 SVS a aparut si P0234 overboost .
E ceva , nu neaparat la admisie dar pe circuit .
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Aseara, pentru ca am ajuns spre ora inchiderii nu prea au avut timp sa verifice mai nimic... decat vizual pentru ceva scapari de aer, au pus MDI au sters eroarea si au facut reinvatarea senzorului. Luna viitoare cand ma duc la revizie sper sa fac o verificare mai amanuntita. Singura eroare a fost P2453... dar avand in vedere ca de 2 ani nu mai aparuse nici o eroare, se accepta Smile .
  • moromete84

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!

n-am mai vazut nicaieri P0088, asta imi da acum... limitarea motorului apare atunci cand calc pedala de acceleratie cu motorul subturat, iar pe graficul de presiuni arata ca presiunea dorita este ~ 125kpa, iar dezvoltat ~ 88kpa.
Am tesat atat cu softul de la EDS cat si cu cel de la Radacini. Din pacate nimeni nu stie de ce sa se apuce. Cei de la Radacini spun ca ar fi pompa de injectie ce nu dezvolta suficienta presiune de combustibil. Mi-au recomandat o vizita la Bosch pt investigatii.

Culmea, masina trage de rupe daca schimb normal, la peste 2000rpm, nu apare nicio eroare si urca frumos la peste 200km/h. Anomalia apare cand motorul este subturat. Nu merg cu el subturat, dar totusi, ar trebui sa remediez problema. Uneori mi se intampla si pe autostrada cand vreau sa fac o depasire si calc pedala...

Mentionez ca EGR-ul a fost curatat acum ~ 5 luni, capac EGR schimbat, furtun intercooler spart si inlocuit, regulator pompa inalte schimbat... deci nu este de la astea :\

Mi-a mancat ficatii, zici ca e posedata! Sad

vreo sugestie?
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sunt convins ca cei de acolo ti-au interpretat codul de eroare. M-am uitat din curiozitate pe AutoData,,,iar de acolo reise clar posibila cauza a problemei!

  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
http://www.carobdcode.com/p...pressure-too-high
a
Asta am gãsit , de verificat
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Ca experienta , sa nu cautam sa remediem efectul ci cauza problemei . Cred ca-i ceva simplu nu complicat.
  • moromete84

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2013

  • Mesaj Privat
din parametri reiese ca presiunea dezvoltata este mai mica decat cea solicitata, deci nu am presiune prea mare, ci prea mica. Simplu nu este... o pompa de injectie noua te indoaie, este 2000 euro cu tot cu manopera Sad

Am gasit una pe OLX la 600 lei, nu stiu daca se merita sa o cumpar pe aceea sau sa incerc sa o reconditionez pe cea actuala. Am gasit service care repara astfel de pompe, iar preturile sunt cam ~ 300 lei/pompa, si 50 lei injector, daca nu ma insel.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
La CDTI nu prea s.a mai auzit de pompe cazute....
  • atlantistm

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
moromete84 a scris:din parametri reiese ca presiunea dezvoltata este mai mica decat cea solicitata, deci nu am presiune prea mare, ci prea mica. Simplu nu este... o pompa de injectie noua te indoaie, este 2000 euro cu tot cu manopera Sad

Am gasit una pe OLX la 600 lei, nu stiu daca se merita sa o cumpar pe aceea sau sa incerc sa o reconditionez pe cea actuala. Am gasit service care repara astfel de pompe, iar preturile sunt cam ~ 300 lei/pompa, si 50 lei injector, daca nu ma insel.


Eu as incerca sa schimb regulatorul/sezorul de presiune combustibil de pe rampa comuna..e doar o sugestie
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Aseara, pentru ca am ajuns spre ora inchiderii nu prea au avut timp sa verifice mai nimic... decat vizual pentru ceva scapari de aer, au pus MDI au sters eroarea si au facut reinvatarea senzorului. Luna viitoare cand ma duc la revizie sper sa fac o verificare mai amanuntita. Singura eroare a fost P2453... dar avand in vedere ca de 2 ani nu mai aparuse nici o eroare, se accepta Smile .


Dupa eroarea de mai sus, saptamana trecuta am descoperit o posibila cauza a ei. In ultima perioada sesizasem un gol turbo mai pronuntat al masinii, iar in ultima saptamana si un zgomot (fasait + haratit... ca o morisca) la accelerare. Apoi am observat ca da cu ceva gaze de esapament prin zona turbinei... am dat jos capacul de izolare fonica a motorului, am desfacut protectia termica a turbinei si am observat ceva urme de afumatura prin zona aia. Cand am pus tubulara pe piulita de sus care prinde turbina de galerie... ce sa vezi! Se invartea la mana, era slabita. Cand ma uit si la celelalte 2 piulite de sub turbina, alta surpriza... una din ele lipsea. Am pus alta piulita, am strans-o pe cealalta si am scapat de pierderile de gaze si de "morisca" aia.
Eu am schimbat in garantie acum vreo 2 ani turbina... sigur nu au strans bine piulitele, una s-a desfacut si pierdut in timp , iar alta era in curs...

Totusi, acel "turbo lag" accentuat inca persista.
  • vergil bora

  • Mesaje scrise: 120
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Da de urmarit . Daca se duce senzorul si ai P2453 atunci nu mai accepta reinvatare si nu se mai face regenerare .Am patit si asta si atunci am inlocuit senzorul .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR