Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Opel Zanfira B

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2003 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Salutare imi spune si mie cineva unde este pozitionata electrovalva comanda turbo la opel zanfira 1.9 dth 150 cp va multumesc cu stima opel zanfira B.😊
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
..cum te uiti la masina, in partea staga / jos...undeva in spatele proiectorului! Poti sa urmaresti si traseul furtunaselor de vaccum!
  • Opel Zanfira B

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Zafira 2003 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Lam gasit se multumeste alladin_allibaba😉
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Pentru putin!
Skip ads

  • Alex.D

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2016

  • Mesaj Privat
cred ca am si eu problema asta. masina e 2.0 cdti cu 160 hp din 2011 (ecoflex).
simptome:
- bazait in 1,2,3 si la apasare ambreiaj si la dat drumul
- bazait la inchidere/deschidere capota
- plecare grea de pe loc (fara ajutor de acceleratie moare)
- grohait la curba de a doua (cum zicea cineva pe pagina 2)
mai nou - se opreste motorul scos din viteza uneori la 10-20 kmh (lasat sa curga la semafor). prima data nu am auzit, dar a doua data a murit dupa un bazait scurt.

recomandati si electrovalva sau doar rezervorul ?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat electrovalva acum 2 ani ptr. Bazaitul care aparea la deschiderea/inchiderea capotei si nu am montat rezervor. Pana acum nu am probleme
  • relu1406

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Se poate pune oare si o simpla supapa de vacum sau trebuie obligatoriu acel rezervor de vacum?
  • atlantistm

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Eu am primit o electrovalva vacum de la Opel Linz Austria cu codul OE GM 55575611 special pt Insignia 2009 131cP. Poate sa-mi zica cineva daca e ok pt masina mea ?..ca eu daca caut pe net doar pe ebay vad ca potriveste in rest apare ca e doar pt Astra H si Meriva.
Skip ads

  • Adi4Opel

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2011

  • Mesaj Privat
@atlantistm: Pentru Insignia GM Part No. 55573362. Acest GM Part No. este valabil si pentru ASTRA-J , ZAFIRA-C si CASCADA.
  • atlantistm

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc.
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu la astra H 1,3cdti am aceiasi problema cu bazaitul ala enervant. Pe 1,3 cdti este pusa aceiasi supapa buclucasa ca pe 2,0 cdti. Totusi inainte sa cheltui 106 ron pe o bucata de plastic, am vazut multe filtre de benzina de dacie sau de motociclete care pot juca foarte bine rolul de tampon vaccumatic si costa doar 7 sau pana in 25 lei(cele de motocilete). Nu a incercat nimeni?
  • f11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Eu merg de un an si jumatate( 35.000 km) "provizoriu" cu un astfel de filtru fara cea mai mica problema.Insignia 2012 131cp . Poti folosi un filtru metalic de motocicleta care are exact acelasi volum ca si butoiasul original.Un volum mai mare plus(sau) furtune adaptoare prea lungi determina o intarziere(latenta) la intrarea turbinei.

f11
Skip ads

  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Asa este. Cred ca asta e eroarea inginerilor de la opel. Au utilizat o piesa cu toleranta aparent suficient de mare atat pt furtune lungi cat si pt scurte, depinde unde au plasat electrovalva. In unele cazuri coloana de aer creaza rezonanta si tin-te bine!
  • f11

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2012 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Intradevar este o mica eroare de proiectare , si aparuse un buletin info a celor de la Pierburg in reteaua de service Opel si se referea la sectiunea prea mica a conductei ce leaga electrovalva de turbina Recomandarea era inlocuirea acestei conducte sau atasarea unui rezervor vacumatic.Rezervorul vacumatic este un cilindru de plastic cu diametrul de 30 mm si lungime de30mm.Asta daca nu ma insel dar cineva care il are montat pe masina ne poate spune exact.Un filtru metalic de benzina pentru motociclete/scutere la care se scoate sita de filtrare este un bun inlocuitor.

f11
  • opelro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Am cumparat si eu rezervorul de vacum de la ed...din Bucuresti. Am mai intrebat inca o data pe ce furtun se pune rezervorul.Dl. de la receptie service a mers cu mine la masina si foarte convins imi spune sa tai furtunul de sus si sa-l pun acolo contrar a ceea ce am vazut pe aici ca trebuie pe furtunul de jos(http://gm.oemdtc.com/2133/electro-pneumatic-valve-noise-2009-2013-opel-vauxhall-insignia-astra-j) .Mi-a zis ca la toate masinile ei il pun sus. Avand in vedere ca e un service recunoscut pentru masini Opel eu cred ca nu stie ce vorbeste.
Sa nu mai scriu in alt topic, tot el mi-a zis sa schimb uleiul rosu din cutia M32 cu ulei galben ( ca au descoperit ei ca uleiul rosu ar fi cauza pb la cutia M32 si ca Opel a schimbat in cutiile manuale uleiul dupa 2012 cu ulei galben.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pe furtunul de jos care duce spre turbina se pune rezervorul de vacuum, asa cum e si in link-ul pus de tine. Vezi si pe pagina anterioara.
  • opelro

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Tot ce am putut face fara sa tai teava de jos.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E ok.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Azi am verificat si eu daca se aude zgomot la supapa, dupa ce de cateva zile aud un zgomot ca un zdranganit atunci cand accelerez in treptele de viteza pana pe la vreo 2500 rpm. Cand am deschis capota dupa ce am oprit motorul am auzit un bazait finut cateva secunde. Oare este dusa supapa, si daca o cumpar pe Pierburg si nu GM e vreo problema? Oricum masina se comporta bine fara probleme si prea tare nu ma deranjeaza zgomotul. Si daca a picat aceasta electrovalva la doi ani de cand am masina si 100 de mii de km facuti de mine plus cei dinainte din Germania , zic ca si-a facut veacul destul aceasta supapa. Daca nu o schimb ce se intampla? Poate da si trepidatii masinii in mers pe la vreo 120-150 de km la ora? Multumesc.
  • Mirabela

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat minunea asta cu vreo 2 saptamani in urma. Urmarea? A disparut bazaitul dar am un lag ingrozitor la turbina cand cutia (automata) schimba 2-3 si mai departe. Se simte cel mai tare la 2-3 dar e prezent si la restul schimburilor in sus doar ca nu se mai simte asa rau. Am observat problema asta abia ieri cand s-a incalzit mai tare, peste 30 grade. La temperaturi mai normale nu (nu prea) imi dadeam seama de vreo diferenta, desi ceva-ceva parca se simtea, dar initial am zis ca e placebo, mi se pare mie. Insa acum cu caldurile astea efectul e groaznic. Pleci tare, cutia schimba 1-2, totul ok, vine 2-3 si gata, s-a dus tot elanul... Masina continua sa accelereze dar si-a pierdut clar suflul si dureaza parca o eternitate pana simti din nou efectul turbinei.

Mai am si piesa veche, fara rezervorul ala, o voi schimba inapoi azi sa vad daca rezolv problema. Daca se modifica comportamentul e clar...

Totusi, ce as putea face pe termen lung? Mai exista piesa asta de cumparat noua dar in varianta fara rezervor?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR