Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Asta mi se intampla de cand am schimbat antigelul dupa ce mi-a pleznit furtunul de retur dintre chiulasa si vas, mergand 1 km in oras cu apa in urma.

Asa ca am desfacut la RECE busonul de la vas si am pornit motorul lasandu-l la relanti, si mai acceleram la 2200 rpm .
Imediat la cateva minute dupa pornire, bordul indicand sub 60 g, apa din vas incepuse sa prinda la suprafata o pelicula de spuma...

...iar dupa ce imi indica 80 g, apa din vas se limpezise oarecum...

Acum eu ma gandesc ca ori spuma a fost trasa in circuitul mare la deschiderea termostatului, ori s-a evaporat?
Problema este ca nu stiu ce are de imi creeaza presiune, si ma gandesc ca o fi garnitura ciupita de cand mi-a pleznit furtunul. Rog o parere!
P.s.: dupa 10 ore de motor oprit, la deschiderea busonului era presiune asa de mare incat ziceai ca bubuie Wink


Ultima modificare facuta de secarianu la Mar 02 Mar, 2010 12:36 pm
Skip ads

  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 537
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce e cu spuma, dar e normal sa ai presiune.
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pentru secarianu,

1-- In vas trebuie sa fie presiune din cauza pompei de apa. PRESIUNEA max trebuie sa fie 1,6-1,8 atm(asta se poate si masura cumva ) . Pentru presiuni mai mari ( "credeam ca sta sa bubuie") ai in capacul vasului de expansiune doua supape care ar trebui sa lucreze in astfel de conditii. Asa ca : vezi daca supapele tale nu sunt cumva neutralizate ,semn ca ti-ar trebuii un nou capac.

2-- Spuma se pote datora unei prealabile spalari cu detergent si a neclatiri suficiente. In mod normal poti trage spuma din vas cu ceva siringa pana iti va dispare sau de cltit circuitul cu apa curata de cateva ori.

Garnitura de chiulasa ( dupa povestea ta ) nu pare sa fie defecta caci s-ar arunca afara apa din vas ,locul apei fiind luat
de gaze din cilindrii. Baga nasul in gura vasului cu apa si vezi daca miroase a motorina acolo sau gaze arse.
Cam asa se intelege din ceiace ai scris mai sus. Verifica si succes.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de informatii fiindca oarecum m-ati linistit.
Capacul vasului este schimbat, chiar de la 2 Omegauri am testat, una de 2,5 tdi si alta de 2,0 benzina, deci exclud varianta asta.
De spalat nu am spalat cu detergent sau alte solutii sistemul si nici vasul macar. Nu m-am gandit la extragerea spumei cu ajutorul unei seringi, insa voi face maine cu siguranta acest lucru.
Maine voi face un drum pe A2 si voi vedea daca s-a mai aerisit sau inca voi avea presiune, eventual in weekend voi clati instalatia.
De asemenea voi verifica si de mirosuri specifice maine.
Skip ads

  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu cumva ai vreun antigel contrafacut?cred ca stii ca daca nu bagi antigelul specificat de producator ramai fare garnituri pe la calorifer ...etc Nu mai merge sa folosesti antigel de Dacie, ieftin, ca ai bele dupa aceea. Verifica daca face presiune pe circuit si daca este presiune mare inseamna ca ti-a ciupit garnitura de chiulasa.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Antigelul este rosu-oranj produs de Total, are specificatiile GM marcate, si se gaseste in Metro la flacon de 1L.
Ieri am fost la Bucuresti si acolo am desfacut busonul, insa nu avea presiune mare, asta dupa 3 ore de stationare. Insa spuma tot era la suprafata lichidului in borcan.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
inseamna ca intra in reactie cu ceva din lichidul ramas. treb sa dispara in timo
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
pai ce ati mai rezolvat,cum sa reparat?
Skip ads

  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2009

  • Mesaj Privat
eu am rezolvat-o ...garnitura ciupita. Rectificat chiuloasa ,supape ,semeringuri noi ,garnitura noua. 600 lei
merge brici si nu mai face presiune in vas.
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Scuzati Very Happy nu am mai activat pe forum... garnitura ciupita intre cilindrii 3-4...
  • astragt

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si eu am presiune in vas expansiune. Luni o desfac sa vad care i treaba. Din cate vad din postari e garnitura de chiuloasa dusa...
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
aproape sigur
Skip ads

  • badreligion

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 y17tdi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Aceasta problema o am și eu cu presiune și spuma în borcan, luni trebuie sa trimit chiuloasa la rectificat
  • dogzzy84

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Acum 2 zile am verificat uleiul si apa din borcan si acum am observat ca nu vroia sa mai bage caldura deloc si am obeservat ca nu mai aveam apa deloc si am completat cu 2 litri de apa in borcan si acum a mai apãrut si niște spuma. ÃŽmi puteți spune si mie dacã am ars garnitura sau ce alta problema trebuie sa rezolv
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,968
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
trebuie sã afli cauza dispariției antigelului din instalație.
poate fi garnitura arsa, poate fi vreun furtun crapat, etc.
spuma de obicei indica ulei in antigel.
  • dogzzy84

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Am verificat azi dimineața uleiul si îmi indica normal si nu sunt semne de apa in ulei, vãd ca si in borcan nu prea am presiune eu cred ca e un furtun spart si spuma a dispãrut de tot
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca ai un furtun crapat se vede sub masina apa scursa.
daca nu se vede nimic este sub presuri adica a crapat caloriferul.
  • dogzzy84

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Azi am observat ca îmi curge numai cu motorul pornit. De asta nu vedeam nimic. Maine dau bara jos si sa vãd mai bine
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
radiatorul
  • Westhunter

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Salutare. Aceeași problema o am și eu. Spuma alba și foarte multa. Probleme cu pompa de apa nu știam ca am pentru ca niciodatã nu-mi apãruse martorul și mecanici mi-au zis când au dat scutul jos.Am schimbat uleiul, toate filtrele si cel de motorina. Imediat în 2 zile au apãrut probleme...mi-sa aprins martorul de nivel antigel și din ziua aia a început sa facã spuma. Am completat cu apa,oare sa fie din cauza asta spuma? Nu miroase a motorina sau a ulei.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR