Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • ovidaxen

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Zafira 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Am gãsit. Este Behr. Mulțumesc pentru rãspuns
Skip ads

  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
pentru cei cu sistem behr si motor y20dth: acele garnituri, (patru la nr.) sunt rotunde sau putin aplatizate? le-am schimbat astazi si cele pe care le-am demontat au aceleasi dimensiuni numai ca erau mai plate, nu asa rotunde. am montat sigurantele cu greu, numai ca acel stut de la tavita de scurgere a ac-ului nu mai intrat exact in tevusca ce vine de sus de la radiatorul de ac.
  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
tevusca este marcata cu verde. cea superioara nu vine exact pe cea de jos, in scimb toate clemele se potrivesc forte bine si tavita se aliniaza cu carcasa de deasupra radiatorului
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Am o intrebare pentru cei care si-au schimbat o-ringurile la calorifer. Dupa ce ati demontat caloriferul, nu ati aruncat o privire la ce e deasupra caloriferului?
Mi s-a defectat axul clapetei care face amestecul de aer rece/ cald; motorasul nu mai invarte clapeta (e climatronic) deci nu mai am caldura in masina. Acea clapeta e situata exact desupra caloriferului. Cand e deschisa lasa sa treaca aerul rece peste calorifer sa-l incalzeasca, cand e pornita clima, clapeta scurtcircuiteaza caloriferul.
Tevile care intra in calorifer sunt fierbinti, circula agent de racire prin calorifer. Oare se poate ajunge la clapeta demontand caloriferul? Nu vreau sa o scot de tot ci doar sa ajung la axul ei.
Mersi
Skip ads

  • ciniparu

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2001 YDTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2010

  • Mesaj Privat
nu am fost curios sa vad ce este deasupra radiatorului, dar cred ca ai dreptate, acolo este modulul de comanda. nu stiu cum ai putea ajunge acolo decat demontand consola centrala apoi comanda de la clima.
  • wild_one_ro

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2015

  • Mesaj Privat
am sistem behr si nu reusesc sa scot sigurantele. sunt fixe acolo nu ai loc sa le tragi in sus . o idee ceva?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Faci o parghie cu o bucata de lemn pe margina caloriferului si cu o surubenita potrivita in bucla aceea cred ca merge.
improvizeaza, sigur vei reusi.

Cu scosul este mai usor cu pusul inapoi este mai multa bataie de cap, dar cu rabdare se poate face.
  • mail2vio

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Am reusit sa schimb garniturile singur. Foarte bun tutorialul. Montatul nu a fost deloc greu. Secretul este sa impingi foarte bine caloriferul pe pozitie. Prima siguranta a intrat atat de usor ca am scos-o crezand ca e ceva in neregula (citisem pe forum cat de greu se baga). Bineinteles ca a doua oara a intrat ceva mai greu Rolling Eyes . prima data se moteaza oringurile intre H si calorifer, apoi cele dintre H si tevile de sub bord (care se baga din lateral). Eu am folosit o bucata de lemn de 20-30 cm si un ciocanel. Sigurantele au alunecat usor intrucat au si un ghidaj ca o rampa. Easy.
Skip ads

  • cristi180

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul unui astra g de cateva zile, si surpriza am gasit lichid pe pres sub acceleratie, si am vazut ca picura de sub bord , tot cautand pe forum am ajuns aici, buna treaba, nu stiam ca este o problema comuna.Ce am constatat la mine este ca numai cand dau drumul la aer conditionat apare problema, in rest nu am observat, pana acum cel putin, daca sta peste noapte nu apare nimic.( m-am si dus fara aer sa vad daca apare, si in 150 km, a fost ok, nu am observat nimic)Ma gandeam sa nu fie freon, nu are miros si nici culoare, m-am gandit si la condensul de la aer, dar parca sunt cam multi picuri , cam cat ai varsa un paharel de tuica,pe pres , cam la 50 km mers cu masina.A mai avut cineva simptomul asta , numai cand aerul e pornit?
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat

Poate capul de scurgere condens de la tavita (cel din poze) este infundat sau nu este cuplat bine cu tavita.
Verifica sa fie cuplat bine cu tavita.
Verifica sa fie prinse toate clemele sau suruburile de pe marginea la tavita.

Vezi ce spun si colegi, cu AC-ul sunt cam depasit.
Pana nu desfaci cam greu sa iti dai seama de unde este.

Ce nu stiu eu, unde se afla radiatorul de AC poate el are ceva la prinderi, garnituri sau fisuri.
Eu am desfacut dar de el nu am dat sau nu m-am uitat bine.

Edit:
Versiune: BEHR
L-am gasit unde este pe langa filtru de polen.
Probabil au scurgere comuna la condens?

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Versiune: BEHR

http://www.ecat24.com/opel/...8/111/2470/25396/
______________________________________________




  • cristi180

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Merci mult, am zis ca o sa urmaresc treaba asta, azi de ex am mers vreo 10 km cu aerul pornit si fenomenul nu a aparut, peste noapte iarasi nu am vazut sa fie nici o picatura, zicea alt coleg ca poate este infundat pe la tavita aceea de care spui si ti, plus furtunas de evacuare, o sa verific , sper sa fie numai de la condens
Skip ads

  • cristi180

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am fost azi sa verific placutele de frana, si ridicand-o pe elevator m-am uitat impreuna cu mecanicul sa vedem de furtunas, si nici cum nu l-am gasit, probabil trebuie dat scutul jos, sau poate nu are....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca are clima are si iesirea pentru condensul de la clima...
  • cristi180

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Stiu, teoretic asa ar trebui, dar nu l-am gasit sub masina
  • danii20

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16Se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Pentru OP, daca unele poze au fost sterse se pot incarca din nou?
  • danii20

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16Se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Cand se face schimbul garniturilor de calorifer e bine sa se curete sau desfunde evacuarea de condens de la AC si filtru de polen? Au canal de evacuare separat sau comuna? In afara de scurgerea de ac sau filtru polen mai e vreo scurgere care se poate infunda la interior?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da este bine sa se faca toate operatiunile de curatare in zona respectiva. evacuarea de condens este sub radatorul de freon care se afla in fata filtrului de polen asa cum se vede in poza unde este dat jos capacul de plastic prins in suruburi ce le mascheaza. Deci este o singura evacuare a condensului de la clima (in compartimentul motorul este cea cu 2 suruburi si stutul de iesire in jos). Alta scurgere nu exista in zona respectiv, cel putin din ce stiu eu la Astra G.
  • danii20

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Z16Se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Mulțumesc miky. Stie cineva pe unde se poate evacua antigelul daca nu merge prin fata pe la radiator cum ziceau unii, la Z16SE?
  • cristi180

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
A trecut ceva vreme si , nu am apucat sa ma uit pe la calorifer, ceva este acolo, se aburesc geamurile destul de tare, mai ales atunci cand temperatura motorului trece peste 80 , iar in vasul de antigel am observat o scadere de nivel, am completat de 2 ori in timpul asta , cam 300 ml de fiecare data.Ulei in vas nu se vede, iar la culbutori pare ok uleiul
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR