Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A
  • tonymaxs

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Meriva 2006 d13
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Buna tuturor, mentionez ca am achizitionat de curand o meriva 1.3cdti din 2007 . Toate bune pana la curatare EGR( imi scapa antigel pe la racord ) si am zis ca este binevenit sa curat si sa dau jos EGR-ul(mentionez ca am schimbat garnitura EGR, colier si garnitura de la admisie cu racordul metalic de la EGR). De atunci probleme peste probleme, masina scoate fum , turbo imi intra doar 50%(am schimbat si electrovalava turbo), verificat furtune -toate ok si scoate fum la relanti cateodata dar si in mers de nu se mai vede in urma mea, consumul a cersut ce este drept un pic de la 4,3 la 6. Am pus-o pe tester absolut nimic, test EGR este ok , sincer sunt dezamagit pt alegerea facuta si nu stiu ce trebuie facut. Apreciez toate raspunsurile si astept cu nerabdare solutii. Multumesc
  • tonymaxs

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Meriva 2006 d13
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu unele completari. Am dat jos din nou EGR-ul si de data aceasta si admisia, nu mi-am imaginat ce pot gasi in vestita ADMISIE.....multa mizerie. Si cand am crezut ca am scapat de toate necazurile , pt ca am dat de senzorul de pe galeria de admisie ffff murdar si orificiul infundat acum imi apare pe tester aceste doua coduri de eroare>
P0106 - Presiune barometricã/presiune turbo - nu este în corelaþie
(0F) - Prezent

P1901 - Intervalul /performanþa senzorului de presiune al filtrului de particule
(0B) - Prezent
Apreciez orice solutie si apelez la voi pt ca stiu ca doar cu voi pot sa imi rezolv problema. Multumesc
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Verifica atent filtrul de particule. Furtunase, senzor presiune DPF si senzor presiune admisie.
Poate n-ai bagat bine mufele la loc.
Daca sunt bagate bine, anuleaza DPF si EGR fizic si din soft si inlocuieste senzorul de presiune admisie.
  • tonymaxs

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Meriva 2006 d13
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Mersi pt raspuns, am rezolvat problema si aviz amatorilor atunci se umbla la admisie, egr. In partea stanga sunt 3 mufe- una care duce la admisie senzor are 3 fire iar un pic mai jos se gaseste 2 mufe- una cu un singur fir si una culmea care se potriveste pe senzorul de la admisie(nu stiu ce face respectiva mufa si unde duce) le-am inversat si de aici toate problemele. Atunci cand te grabesti gresesti. Acum e alta problema imi ramane martor spira in bord. Pe tester nu da nimic. Multumesc pt mesaj.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca la ralanti ai un consum instant mare(peste 2l/h) si martorul spirala palpaie inseamna ca filtrul de particule este foarte incarcat si incearca sa-si faca regenerare. Mergi cu ea constat pe la 2500 ture pana se stinge martorul.
Cauta discutii despre DPF acolo gasesti toate info. de care ai nevoie
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Meriva
  3. Meriva A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR