Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • Daniel93

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
simona1 a scris:Am cumparat in vectra a ,de un an.Se odihneste doar 10oare din 24.nu ma pot plange.Insa cateodata imi vine sa i dau foc!imi spune si mie cineva,daca merita sa mai bag banii in ea,mai ales ca fac cu capul cand toata lumea imi spune "ia-ti alta".Mi draga,se comporta bine la drum,dar a inceput sa cedeze:ba rulmentul,ba pivotul,am schiimbat suspensiile pe fata,caloriferul,radiatorul;urmeaza sa o duc la izolat si schimbat praguri.motorul merge ceas.Am luat-o cu 500euro,si am bagat pana acum aroape 600.Ideea era sa o fac ca nooua...Nu stiu ce sa mai zic...!


Grija mare in alegerea meseriasului, si mai ales a procedeului prin care se sudeaza.
Inca sunt in numar ingrijorator de mare, 'meseriasi' care sudeaza doar cu autogen. Tabla de pe Opelurile vechi, fiind destul de subtire, dupa autogen ramane toata ondulata, si decalita. Va putrezi la loc in 2-3 ani. Cautati un tinichigiu care foloseste aparat de sudura cu sarma (MIG), daca se executa lucrarea cum trebuie, poate tine mult si bine.
Pe langa faptul ca autogenul decaleste tabla, la o lucrare cu autogen este imposibila grunduirea interioara a pragurilor, pentru ca in timpul sudurii, metalul se inroseste pe o portiune de minim 3cm in jurul sudurii, iar acolo, grundul se arde; ramane tabla goala si decalita, in interiorul cavitatii, iar de la primul condens, se face imediat crusta portocalie de rugina. De aici si gaurile in 2-3 ani.
Cautati un meserias cu sudura MIG, si aplicati ceara pentru cavitati, la finalul lucrarii.
Asta daca va doriti o masina "noua", si nu o carpeala, care cand va expira, va va face sa renuntati la masina, ca "are rugina in ea si nu mai am cum s-o scot".
Skip ads

  • pol23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1989 e18nvr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
salut am un opel vectra a 18s benzina si am o nelamurire la motor de pe capacul de la chiuloasa pleaca un furtun si duce in capacul de la filtru de aier si am observat ca imi baga antigel pe iel e normal nu ma pricep la motoare
  • pol23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1989 e18nvr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
asta e motorul
  • Joo Jica

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Va salut ! Am si eu un opel vectra a din 93 , motor 1.6 benzina monopunct, si nu porneste , scanteie am injectorul l-am probat si pulverizeaza , dar in timp ce I dau la automat nu imi da benzina ,pompa este buna imi face presiune de imi arunca pe retur , nu stiu ce sa mai fac am puso pe tester si nu imi da nici o defectiune , e ceva pe electric nu stiu ce are si ma streseaza foarte tare ! I,am pus benzina eu in carborator si a pornit , problema este ca nu declanseaza injectorul , dar el este bun
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Injectorul este comandat de ECU. Ori cablaj intrerup,mufa defecta la injector sau cupla ECU.Poate fi chiar ECU defect.
  • Joo Jica

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2016

  • Mesaj Privat
va salut ! am un opel vectra a ,din an 93 , motor 1.6 benzina , monopunct , nu imi mai dadea scanteie , i-am schimbat modulul de aprindere , imi da scanteie acum , dar nu se mai alimenteaza , injectorul nu declanseaza ,dar l-am probat si el este bun , am puso si pe tester si nu gaseste nici un defect ... chiar nu imi dau seama ce poate sa aiba ... Sad Sad Sad
  • Daniel93

  • Mesaje scrise: 90
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2012

  • Mesaj Privat
pol23 a scris:salut am un opel vectra a 18s benzina si am o nelamurire la motor de pe capacul de la chiuloasa pleaca un furtun si duce in capacul de la filtru de aier si am observat ca imi baga antigel pe iel e normal nu ma pricep la motoare


Ala ar trebui sa fie furtun ce culege gazele din carter, si le baga in admisie.
Vapori de ulei mai apar pe acele furtune, dar antigel nu prea are cum, decat daca ai chiuloasa/garnitura duse, iar asta ar insemna ca in motor e plin de antigel, amestecat cu uleiul.
Esti sigur ca e antigel? Ia o picatura pe deget si atinge-o de limba (nu glumesc), daca e antigel se simte foarte dulce. Daca nu e dulce, probabil e doar condens.
In zona capacului de pe motor, se formeaza o pasta crem, asemanatoare cu smantana, daca masina circula des pe distante scurte, iar motorul nu apuca sa se incalzeasca de tot.
  • pol23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1989 e18nvr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
ok am inteles de la condens era acum nu mai face dar mai am o problema am luato pe 1 decembrie si nu ma pricep la motoare dar nu are vlaga de 18 stie cineva cum se regleaza sau ce trebui sa fac sau sa schimb am schimbat delcoul am facut schimb ulei filtre va rog cine cunoaste motorul sa ma ajute
Skip ads

  • john-nero

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Vectra 1991 16 sv
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2014

  • Mesaj Privat
salut eu am motor de 16 sv si este carburator fara injectie al tau este la fel doar ca este de 18 regleaza carburatorul si schimba bujiile an cazul an care nu a fost schimbat carburatorul motoarele de genul asta sunt foarte rare
  • pol23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1989 e18nvr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
dar de unde se regleaza bujile le-am schimbat pe carburator scrie pierburg 2ee are vreun surub de reglaj si cat
  • cristi119988

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2016

  • Mesaj Privat
buna..am si eu u opel vectra din 92 si motoru sta foarte turat ...ce poatesa fie...am schimbat releele de la carburator...compiuter de bord...motoras pas cu pas..si celalant de pe clapeta de acceratie....am scos carburatoru si l-am curatat bine.....dupa fiecare schimbare mergea bine pana treceam de 3000 de ture dupa care ramanea asa.....sonda lamda este singura care nu am schimbat-o.....poate sa fie din cauza ei?....
  • liviu razvan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2016

  • Mesaj Privat
salut baieti am si eu o vectra a din 95 20.16 v benzina ... am schimbat motorul cu unul din dezmembrari cel vechi trebuia segmentat.. am pus absolut tot pe motorul asta adica senzori bobina toate anexele in afara de cel de turatii pe care l.am luat nou... am o problema imi porneste foarte greu, dupa ce reusesc imi merge intrerupt si nu are vlaga.. se schimba mersul daca il turez peste 2500 atunci merge mai bine ... ce am incercat eu a fost sa scot senzorul in timp ce motoru merge si nu sa schimbat cu nimic... ar putea sa fie din cauza lui?
Skip ads

  • VEMANIS

  • Mesaje scrise: 834
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
cisti11999009 verifica daca nu ai un furtun de aer crapat. Este foarte posibil sa traga aer fals pe acolo si de accea este turat.
liviu razvan, vad ca esti din ialomita, de unde mai exact? incearca sa scoti mufa de la senzorul de temperatura, se afla langa bobina, in partea dreapta. sonda este albastra cu 2 pini parca. dupa ce scoti mufa, incearca sa pornesti si vezi cum merge. daca merge bine, schimba sonda de temperatura. Bafta!
  • birradbo

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Sunt nou pe forum si as avea mare nevoie de ajutorul vostru....am un vectra A 1,7Td din 1993 si de vreo doua saptamani nu se mai aprinde martorul de la bujii cand pun contactul (se aprinde dupa ce pornesc motorul) si de aici o pornire foarte grea ( vreo 4 chei) ...precizez ca am schimbat bujii,filtru de motorina ,ulei+ filtru,relee,senzor de temperatura dar problema persista....am fost si la vreo 3 mecanici si au spus ca nu au intalnit asa ceva...va multumesc anticipat
  • vantage1

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor,

Imi doresc nespus sa aflu raspunsuri la intrebarile de mai jos. Inainte de toate, detin un Vectra A 94 1.6i GL. Am incercat sa caut raspunsurile folosind functia de cautare dar nu functioneaza. Mentionez ca uleiul din cutie l-a schimbat de 2 ori un service autorizat.
1) Cum aflu ce tip de motor am?
2) Masina are 55.000 km. Este normal sa aud un sunet distinct cand cuplez ambreiajul de ansamblul motor (fara sa introduc in treapta) in comparatie cu motorul care ruleaza in gol, cand e pedala de ambreiaj cuplata? Am sesizat ca e un sunet aparte cand e pedala apasata si cand nu si ma gandesc sa nu fie rulmentul 1 de pe cutie defect. Intreb, gandindu-ma ca s-ar putea sa fie din fabricatie asa... sau nu?
3) Cand este motorul/cutia rece (<10 grade C) schimbatorul de viteze intra fluid in toate treptele in afara de a 2a. Parca se impotriveste, intra foarte greu. Isi da drumul pe masura ce se incalzeste motorul (dar nu mi se pare normal). Ce parere aveti?
4) Cand schimb din treapta 1 in treapta 2, indiferent ca apas pedala de ambreiaj pana la capat, exista momente cand cutia scoate un sunet foarte scurt, ca si cum as incerca sa introduc in viteza fara sa apas ambreiajul. Un sunet metalic, sa zicem. Dar nu se intampla mereu, doar cand este rece cutia.
5) De fiecare data cand las masina sa stea peste noapte, cand pornesc cu ea de pe loc (sau o turez mai mult decat turatia de relanti) aud ca si cum ar stropi ceva in interiorul bordului; Sau cum s-ar auzi apa care circula sub presiune, impreuna cu aer, printr-o conducta; Este normal?

Nu ma pricep prea bine la masini.. drept urmare si scuzele de rigoare pentru descrieri. M-ati ajuta mult daca mi-ati putea demonta/confirma intrebarile de mai sus.
Seara buna!
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
1. daca in CIV nu ai trecut tipul motorului, in general, este poansonat pe blocul motor, langa chiulasa, spre cv;
2. cel mai probabil un rulment de presiune pe moarte;
3&4. e posibil sa nu-si faca datoria sincronul treptei a 2a, nu ar strica sa mai adaugi ceva vaselina la timoneria interioara, la toate articulatiile;
  • delfin1

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Aveți idee pentru un Opel Vectra a 1.8i model 95, la ce mãsuri sã cumpãr inelele de centrare roti...am niste jenti de 15 pe ea....multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR