Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Zgomotul se manifesta si cu motorul cald? Aveai si trepidatii la motor rece? La mine vara nu se manifesta zgomotul, doar trepidatia pana temperatura motorului ajunge pe la 80 grade.
Skip ads

  • CSLAR

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2014

  • Mesaj Privat
La mine zgomotul persista atat la motor rece cat si cald. Dupa ce au constatat ca intinzatorul este blocat (din acea zona venea si zgomotul), au dat cu un spray (cred ca era o solutie lubrifianta), iar zgomotul a disparut. Deoarece a trebuit comandat kitul de transmisie, am mai facut cca. 5-600 km. pana l-am schimbat. Dupa cca 150 km. zgomotul a reaparut (probabil s-a dus efectul solutiei cu care au dat). Acum am peste 800 km. facuti cu noul chit de transmisie si nu mai am acel zgomot. Totul a costat 675,- lei (inclusiv manopera).
  • Trebeca

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2017

  • Mesaj Privat
La pornire dimineața, oricât de frig ar fi, relantiuk sta la 850 ture. Abia dupã 3 4 mine se ridica la 900 și ceva. Este normal ?
  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Trebeca, tovaras de suferinta, ce motorizare ai, e Z17DTJ? Se pare ca avem exact aceeasi problema.
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Pentru colegii de suferinta: iarna asta am scapat de tacanit in proportie de 80%. Ce am facut: la schimbul de filtru combustibil, am umplut borcanul cu '' WYNN'S DIESEL PURGE'', o solutie ce curata injectoarele. A fost doar un test de curiozitate, oricum nu aveam motorina sa umplu filtru pana in buza. Din cauza ca nu era perioada rece, nu am simtit nicio diferenta in sunet pana cand a venit frigul. Acum, la rece, tacanitul este cu 80% redus. Deci, probabil, era vreun injector de vina si l-am curatat. O observatie de facut: solutia nu se foloseste asa. exista tuturiale pe net cum se foloseste. Probabil, la urmatorul schimb de filtre (daca mai am masina) am sa folosesc solutia ''a la carte'', cu un rezultat imbunatatit. Drum usor!
  • CosCostin

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salut! O problema asemanatoare am si eu la Astra H 2005,1.7CDTI,101cp.La mine,sunetul metalic se aude permanent.Si la frig si la cald,de la pornire pana la oprire,indiferent de km parcursi. Sad Plus ca in carlinga,sunetul motorului,se aude parca prea tare,parca nu e insonorizata bine pe partea dinspre carlinga a caroseriei. Sad Chitul de transmisie este schimbat de cand am luat masina si de atunci si acest zgomot metalic.Problema este ca NU MAI STIU daca inainte sa-l schimb,facea acest zgomot metalic. Sad Ar fi varianta sa il schimb din nou,dar nu am decat 3 ani cu el si nu prea multi km.O zi buna tuturor!
  • Ccristina118

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Bunã,Mirel Timișoara.Avem același model de Opel și se pare cã aceleași probleme.Am vãzut cã ai scris pe la probleme cu filtrul de particule (și a mea face regenerarea des,cu mult fum) . Același țãcãnit metalic se aude și la mașina mea. Doar la rece,nu foarte pronunțat. L-am ignorat și rãu am fãcut,am rãmas în mijlocul câmpului, când mã întorceam de la Cluj spre casã. Am auzit un zgomot mai pronunțat,am tras dreapta apoi s- a aprins becul roșu de la ulei.Am oprit motorul,am sunat un mecanic și mi-a spus sã nu mai pornesc cã pot sã sparg motorul. Dupã ce am stat o orã, așteptând platforma,a oprit un domn și m-a întrebat ce am pãțit. I-am explicat și a spus cã probabil nu are motorul ulei. Aveam în portbagaj ulei pentru Opel (trebuie sã completez ulei din când în când, așa cã am la mine tot timpul), a completat cu ulei (oricum îi pusesem și eu înainte sã plec din Cluj,dar nu mult), apoi mi-a spus cã pot sã pornesc. L-am ascultat și a pornit,s-a stins becul de la ulei, motorul mergea normal. Dar dupã câteva sute de metri s-a aprins iar becul de la ulei 😰. Acum aștept pânã mâine sã vãd ce zice mecanicul. Ai mai avut probleme? Dacã da,au fost injectoarele? Cum ai rezolvat? Sã știu la ce sã mã aștept.
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Cristina118, de curiozitate ce consum va afiseaza la ralanti? Daca nu aveti pierderi de ulei vizibile, cereti cuiva sa va faca un test de compresie, asa scapati de ce-i mai rau din lista de posibilitati!
Skip ads

  • Ccristina118

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Când am plecat dimineațã din Cluj îmi arãta 0.3, chiar mã miram. Dar a mers normal, nimic diferit în afarã de consumul scãzut. Pânã în Gherla,la intrare,a mers normal. Apoi, în mers,a crescut zgomotul motorului,un țãcãnit metalic,am tras pe dreapta și apoi s-a aprins becul roșu de la ulei. Oricum merg pe platformã pânã acasã, mâine vãd ce zice mecanicul.
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Uleiul pe joja l-ati verificat? Daca e bun nivelul pe joja si e becul rosu la ulei aprins, inseamna ca nu aveti presiune suficienta, ar putea fi o problema cu pompa de ulei. Daca nivelul e sub minim si a scazut atat de mult incat sa nu aveti nici presiune si sa se aprinda rosu(nu galben), e o pierdere foarte mare undeva.
  • Ccristina118

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am verificat, nivelul era minim,am completat. Pierdere nu are, trebuia sã fie patã de ulei sub mașinã. Oricum,s-au dus cuzineții, așa cã ori gãsesc un motor second ori o dau la dezmembrãri. Am oprit imediat când am auzit cã merge motorul diferit,nu înțeleg de ce s-au dus așa repede. Oare pompa a crãpat mai demult sau chiar așa,pe loc,a murit și pompa și s-au dus și cuzineții? Totuși parcã este prea rapid, nu cred cã se duc așa repede, în câteva secunde. Mã gândesc cã dureazã ceva pânã rãmâne motorul fãrã ulei,nu este chestie de secunde. Acum, nici nu mai conteazã,dar vreau sã înțeleg ce am greșit 😰😰. Nu sunt începãtoare,am 350.000 km în 15 ani, mașina este întreținutã, schimburi fãcute înainte de nr de km, cunosc sunetul motorului și când este ceva in neregulã. Pur și simplu nu înțeleg ce s-a întâmplat.
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
A desfacut deja cineva motorul si v-a spus ca s-au dus cuzinetii? Ati oprit cand motorul mergea diferit, sa inteleg ca ati lasat motorul sa functioneze dupa ce s-a aprins martorul rosu de la ulei? Rosu e lipsa presiune, galben e nivel scazut. Ati avut si martor galben afisat inainte de toate astea? Ziceti ca a consumat ulei si ca aveati pregatit uleiul in protbagaj, cam ce cantitate si la cati km consuma? Daca la 1000 km completati cu ulei inseamna ca v-a dat semne dar le-ati ignorat!
Skip ads

  • Ccristina118

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Nu a desfãcut motorul, dupã zgomotul fãcut mi-a spus cã asta ar fi. Becul roșu s-a aprins dupã ce am auzit cã motorul merge altfel, când am tras mașina pe dreapta s-a aprins becul,la relanti, înainte de a opri motorul. Bec galben s-a aprins sãptãmâna trecutã, m-am uitat la nivel, era la minim am completat 200 ml. Consuma cam 1 l ulei(poate mai puțin) la un schimb (15000 km).
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Daca s-a stricat pompa, dupa parerea mea primul care s-ar duce ar fi turbo. Cum ea a consumat ulei si inainte, e de vazut pe unde s-a dus. Ati putea face o filmare cu sunetul si sa o puneti pe youtube, ar fi mai usor de identificat zgomotul.
Uleiul a plecat atat de repede dupa mine, doar pe evacuare si in cazul asta sa aveti un piston fisurat, ar trebui sa fie plin de ulei pe iesirea din evacuare spre turbo si sa scoata fum...Ati mai incercat sa puneti ulei si l-a consumat iar? Verificati pe la capacul pe unde adaugati ulei daca axa cu came este lubrifiata sau e uscata(daca e uscata nu mai porniti motorul).
  • Ccristina118

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2020

  • Mesaj Privat
În sfârsit am aflat cauza: injectoarele. Se pare cã uleiul nu are nici o legãturã cu problema masinii. Este o garniturã slãbitã undeva si de aceea trebuia sã completez ulei din când în când. Acum sã vãd ce facem cu injectoarele, unul nici nu a putut sã îl desfacã, celelalte trei aratã groaznic. Am gãsit lângã Suceava pe cineva care reconditioneazã injectoare, nu stiu dacã meritã sã le duc, mi-a cerut 650-750 de unul, garantie 1 an. La cum aratã unul din ele nu sunt prea sigurã cã poate fi reparat. Puteti sã mã ajutati cu un sfat? Oare nu arunc niste bani degeaba? Sigur cã ideal ar fi sã pun altele noi,dar la cât sunt de scumpe nu mã prea încântã ideea.
  • BT7330

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Franta
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Uleiul nu poate sã meargã "undeva" în cantitãți atât de mari încât sã completați foarte des. Sã verifice compresia la motor înainte sã cheltuiți banii pe alte injectoare. Daca injectoarele au picurat in continuu, ungerea nu s-a mai fãcut corespunzãtor și puteți avea un cilindru zgâriat de exemplu...Uleiul ar putea sã fie consumat pe acolo.
  • Ccristina118

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Ok. Luni îi spun sã verifice compresia. Mulțumesc de sfat.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Injectorul ala e asa deoarece nu mai etansa saiba de foc. Alta explicație nu gãsesc. Nu se aprinde becul la ulei din cauza injectoarelor.
Ar putea fi: senzor presiune defect, pompa defecta, sorb infundat, cuzineți, etc.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asa este, saiba de foc sau chiar partea de injector ce face contact pe saiba ar putea fi corodate, iar garnitura de cauciuc de pe injector s-a aplatizat si uleiul a ajuns in zona respectiva. Se numeste ,,Black Death,, chestia asta cu injectoarele negre de calamina/ulei ars si sunt o gramada de filmuletze pe YouTube.

Am gasit si la masina sotiei Astra G 1.7cdti (Z17DTL) unul de-asta si se auzea inclusiv un sunet specific de injector neetansat, in special la rece.
  • Ccristina118

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2020

  • Mesaj Privat
AHAPPYUSER La mașina soției ați reparat injectorul sau l-ați înlocuit? Cum ați rezolvat problema?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR