Parola noua?


salut, am o intrebare : cum influenteaza performantele unui motor, defectarea senzorului de rotatie al vibrochenului?
Doar unul dintre senzori trebuie schimbat.

Multumesc
vectra 2000cc 130cp 1996
salut, sa inteleg ca nu exista raspuns? nimeni nu s-a "lovit" de problema asta ?
nu mai porneste masina.sau porneste dar merge prost.
masina porneste, merge bine, insa mi se pare ca din cei 130 cai, numai vreo 80-90 trag.... Sa fie doar o parere ?
La masina ta se vede pe tester daca ai ceva probleme cu senzorii. Fuguta la intalnirile locale si rezolvi acolo.
DB77AAA a scris: La masina ta se vede pe tester daca ai ceva probleme cu senzorii. Fuguta la intalnirile locale si rezolvi acolo.


Am pus testerul pe ea, si mi-a spus ca trebuie schimbat acest senzor, cel inferior. Cica sunt doi, unul deasupra, si unul pe undeva pe dedesubt.
Eu numai ce am avut problema cu cel superior ..sau asa cred ... Si nu mi-a mai pornit nici masina, nici pompa de benzina nu mai primea tensiune ..scanteie nimic.. E de rau cu senzorii aia 2 Smile) Bafta
CORAZ a scris: Eu numai ce am avut problema cu cel superior ..sau asa cred ... Si nu mi-a mai pornit nici masina, nici pompa de benzina nu mai primea tensiune ..scanteie nimic.. E de rau cu senzorii aia 2 Smile) Bafta

faza e ca masina merge, porneste, cam la 15 porniri, nu vrea de 2 -3 ori.... in rest eu zic ca e ok
Defectiunea asta oare influenteaza consumul ?
pecistef a scris: masina porneste, merge bine, insa mi se pare ca din cei 130 cai, numai vreo 80-90 trag.... Sa fie doar o parere ?
vinovat este senzorul de turatie arbore cotit.dupa cateva porniri fara probleme iar isi face de cap,te avertiveaza ca dupa un timp nu o sa mai porneasca deloc.dupa ce il schimbi descoperi ca ai toti caii la motor si turometrul nu mai are fluctuatii la relantiu.
anndy a scris:
pecistef a scris: masina porneste, merge bine, insa mi se pare ca din cei 130 cai, numai vreo 80-90 trag.... Sa fie doar o parere ?
vinovat este senzorul de turatie arbore cotit.dupa cateva porniri fara probleme iar isi face de cap,te avertiveaza ca dupa un timp nu o sa mai porneasca deloc.dupa ce il schimbi descoperi ca ai toti caii la motor si turometrul nu mai are fluctuatii la relantiu.


In cazul in care motorul e rece, nepornit cca 2-3 zile, plec la drum cu martorul din bord (motorasul), stins, ia rdupa cca 7-10 km, incep fluctuatii ale motorului, finalizate cu oprirea acestuia. Imediat pornesc motorul, martorul este aprins, si motorul merge fara probleme. Daca pornesc motorul si-l las la relanti, nu fluctueaza turatia.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou