Parola noua?


Nu stiu unde se gaseste intercoolerul la masina ta dar ma gandesc ca atunci cand apa incepe sa "se incalzeasca" trebuie sa aibe un antidot pt racire Smile deschide si tu capota si cauta cu privirea un ventilator Laughing
vld57 a scris: Nu stiu unde se gaseste intercoolerul la masina ta dar ma gandesc ca atunci cand apa incepe sa "se incalzeasca" trebuie sa aibe un antidot pt racire Smile deschide si tu capota si cauta cu privirea un ventilator Laughing


Te referi la radiator... intercoolerul este alta mancare de peste Smile

http://en.wikipedia.org/wiki/Intercooler

Eu nu am asa ceva pe masina

Si da, ventilatorul de la radiator porneste corect, la 90 grade fara ac, sta tot timpul pornit cu ac. dar cu toate astea... temperatura sare de 95 grade
la ventilator ma refeream, nu la radiator, asa ii spun eu Laughing
mishu2000 a scris: Salut! stie cineva daca atunci cand pornesc aerul conditionat trebuie sa porneasca ambele electroventilatoare sau doar unu. La mine problema este ca ba pleca compresorul de clima, ba nu pleaca si ventilatorul din dreapta nu pleaca nici aproape de 95 de grade, ventilatorul din stanga pleaca la cateva secunde, dupa ce pornesc aerul. mi-a verificat cineva instalatia de aer conditionat si mi-a spus ca am presiune prea mare pe instalatie (4-4,5 atmosfere in turatie scade sub 4) si ca de vina ar fi ventilatorul 2 care nu porneste si se face racirea doar pe jumatate de radiator. Asa o fi? Opel Omega, motor X25DT.


Salut ! "stie cineva daca atunci cand pornesc aerul conditionat trebuie sa porneasca ambele electroventilatoare sau doar unu" da trebuie sa porneasca amndoua ventilatoare .
"La mine problema este ca ba pleca compresorul de clima, ba nu pleaca si ventilatorul din dreapta nu pleaca nici aproape de 95" probabil ca , compresorul cupleaza si decupleaza din cauza presiuni foarte mari de pe instalatie...pe instalatie se afla un senzor de presiune care decupleaza automat compresorul cand ajunge la o presiune foarte redicata 25 -35 bari pt protejare compresorului si restul de instalatie. mai mult ca sigur ventilatorul din dreapta despre care vb este stricat...incearca sa ii dai si tu pe direct sa vezi daca functioneaza,daca functioneaza inseamna ca are o problema de comanda electrica..sigurata releu..etc..

pt a verificat cele constatate de mecanicul sau baiatul care ti a ferificat instalatia..iti pot da eu un sfat ..pornesti aerul conditionat si racesti condensatorul(radiatorul de clima) cu un furtun de apa..o sa observi ca nu mai decupleaza si culpeaza foarte des...iti recomand sa schimbi ventilatorul sau reparat , o spalare de radiatoare si foarte important..nu mai folosi AC pana nu rezolvi aceste 2 probleme..bafta!
Bryan99 a scris: Salut am si eu o preblema , de 2 zile numai baga aer rece la clima , mentionez ca am un opel astra din 2003 cu mmotor 2000 diesel are clima electronica , am fost am bagat freon si acum baga aer rece e in regula , doar ca se aude acum dupa 2 zile de cand am bagat freon un fasait in bord , de bagat baga rece dar nu stiu ce este cu fasaitul acela, stie cineva ce ar putea fi


Probabil ca ai pierdut din cantitatea freonului si deaia se aude fasaitul in bor de care vb..Daca nu mai aveai deloc freon in instalatie si ai fost sa reincarci mecanicul sau ma rog :frigotehnistul" care ti a incarcat masina trebuia sa stie si sa ti spuna ca daca nu mai ai Freon in masina inseamna ca ai o pierdere . Freonul NU ESTE CONSUMABIL iar instalatia de ac este mereu sup presiune , prin urmare daca nu mai aveai deloc freon ai o pierdere igur..Te sfauiesc la urmatoarea reincarcare sa bage o doza de ulei 10 cc si Solutie Fluorescenta pt depistarea pierderilor in timp...ar mai fi ceva..daca fasaitul in bord se aude cand poresti AC sau masina inseamna ca se egalizeaza presiunea pe instalatie , este normal sa se auda un mic fasait in bord..sper ca am fost de folos..multa bafta si anuntama ce ai rezolvat !
radiatorul de AC la un y20DTH poate fi behr sau delphi sau este un singur tip?

mersi
toi_rapid a scris: radiatorul de AC la un y20DTH poate fi behr sau delphi sau este un singur tip?

mersi


Doar un singur tip. Numai bine.
salut.

am si eu probleme la zamfirica mea. am mai postat aici dar tot nu am rezolvat-o.
concret revin cu detalii de actualitate.
am schimbatcam tot ce se putea schimba la ea, adica... calculatorul din bara fata, compresorul, condensatorul lipit ca intre timp se gaurise de la o piatra, umplut cu freon acum cateva zile, si tot nu cupla sa bage rece.
am alimentat cu + direct compresorul si termocuplele si... surpriza... functioneaza si baga rece.
acum sunt cu 2 fire la baterie si cand vreau rece le conectez si merge tot ok. concret cred ca am vreun fir intrerupt in circuitul .. bord- calculator- compresor, dar nu ma pricep sa ma bag eu.
deci ma poate ajuta cineva cu o informatie utila? sau un meserias bun in domeniu la care sa duc masinuta mea?
multumesc si o zi buna.
TyTy a scris: aceeasi problema cu AC (opel astra g 1,7 dti 2001)...mai intai a fasait ceva pe la bord..apoi aer nu a mai bagat deloc.(tocmai acum cand afara sunt 40 grade si vreau sa plec la mare...)..mentionez ca a fasait foarte mult timp pe sub bord dar nevazand nicio problema...am mers asa.am fost la bosch service si s-a uitat un inginer de acolo cu lampa ai UV si cu ochelari si mi-a zis sa vin cu un radiator nou si problema este rezolvata..(verificare vizuala cu uv 25 ron).total dupa calculele mele:radiator AC 400 lei+manopera 70 lei+incarcare freon si ulei ungere 200 lei = 670 lei.


Stiu ca e postul vechi, dar am aceleasi simtome. Cum ai remediat problema, unde si in cati bani?
Eventual PM desi cred ca mai sunt interesati si altii.

Merci,
Cine a reconditionat bobine,unde si la ce pret?
Ajutati-ma si pe mine cu un contact.
gobelu a scris: Cine a reconditionat bobine,unde si la ce pret?
Ajutati-ma si pe mine cu un contact.



pe la Cluj am auzit ceva. 0744498724.
nu stiu cum le spune. pe net i-am gasit si eu.
Pai cu benzina pana la CJ si inapoi imi iau bobina noua Smile

Merci fain @cip077 - dar caut ceva mai aproape.Zona Buc,Buzau,Focsani...

Sau poate ma vede disperat @LDivora si ii se face mila de mine Rolling Eyes
Strunfi;x a scris:
mishu2000 a scris: Salut! stie cineva daca atunci cand pornesc aerul conditionat trebuie sa porneasca ambele electroventilatoare sau doar unu. La mine problema este ca ba pleca compresorul de clima, ba nu pleaca si ventilatorul din dreapta nu pleaca nici aproape de 95 de grade, ventilatorul din stanga pleaca la cateva secunde, dupa ce pornesc aerul. mi-a verificat cineva instalatia de aer conditionat si mi-a spus ca am presiune prea mare pe instalatie (4-4,5 atmosfere in turatie scade sub 4) si ca de vina ar fi ventilatorul 2 care nu porneste si se face racirea doar pe jumatate de radiator. Asa o fi? Opel Omega, motor X25DT.


Salut ! "stie cineva daca atunci cand pornesc aerul conditionat trebuie sa porneasca ambele electroventilatoare sau doar unu" da trebuie sa porneasca amndoua ventilatoare .
"La mine problema este ca ba pleca compresorul de clima, ba nu pleaca si ventilatorul din dreapta nu pleaca nici aproape de 95" probabil ca , compresorul cupleaza si decupleaza din cauza presiuni foarte mari de pe instalatie...pe instalatie se afla un senzor de presiune care decupleaza automat compresorul cand ajunge la o presiune foarte redicata 25 -35 bari pt protejare compresorului si restul de instalatie. mai mult ca sigur ventilatorul din dreapta despre care vb este stricat...incearca sa ii dai si tu pe direct sa vezi daca functioneaza,daca functioneaza inseamna ca are o problema de comanda electrica..sigurata releu..etc..

pt a verificat cele constatate de mecanicul sau baiatul care ti a ferificat instalatia..iti pot da eu un sfat ..pornesti aerul conditionat si racesti condensatorul(radiatorul de clima) cu un furtun de apa..o sa observi ca nu mai decupleaza si culpeaza foarte des...iti recomand sa schimbi ventilatorul sau reparat , o spalare de radiatoare si foarte important..nu mai folosi AC pana nu rezolvi aceste 2 probleme..bafta!

Saru' mana, asa o sa fac, dar ventilatorul l am verificat pe direct porneste.
Strunfi;x a scris:
Bryan99 a scris: Salut am si eu o preblema , de 2 zile numai baga aer rece la clima , mentionez ca am un opel astra din 2003 cu mmotor 2000 diesel are clima electronica , am fost am bagat freon si acum baga aer rece e in regula , doar ca se aude acum dupa 2 zile de cand am bagat freon un fasait in bord , de bagat baga rece dar nu stiu ce este cu fasaitul acela, stie cineva ce ar putea fi


Probabil ca ai pierdut din cantitatea freonului si deaia se aude fasaitul in bor de care vb..Daca nu mai aveai deloc freon in instalatie si ai fost sa reincarci mecanicul sau ma rog :frigotehnistul" care ti a incarcat masina trebuia sa stie si sa ti spuna ca daca nu mai ai Freon in masina inseamna ca ai o pierdere . Freonul NU ESTE CONSUMABIL iar instalatia de ac este mereu sup presiune , prin urmare daca nu mai aveai deloc freon ai o pierdere igur..Te sfauiesc la urmatoarea reincarcare sa bage o doza de ulei 10 cc si Solutie Fluorescenta pt depistarea pierderilor in timp...ar mai fi ceva..daca fasaitul in bord se aude cand poresti AC sau masina inseamna ca se egalizeaza presiunea pe instalatie , este normal sa se auda un mic fasait in bord..sper ca am fost de folos..multa bafta si anuntama ce ai rezolvat !


Salut , am fost ieri si mi-a bagat solutie fluorecenta si freon si acum astept sa treaca o zi doua sa vedem pe unde se pierde , momentan baga bine aer rece , dar cu siguranta o sa-l piarda , cum aflu ce este in o zi doua va anunt , multumesc
Salut , am fost ieri si mi-a bagat solutie fluorecenta si freon si acum astept sa treaca o zi doua sa vedem pe unde se pierde , momentan baga bine aer rece , dar cu siguranta o sa-l piarda , cum aflu ce este in o zi doua va anunt , multumesc[/quote]

salutare

trebuia sa iti bage si o doza de ulei..de fiecare data cand se pierde freonul se pierde si o cantitate de ulei. daca nu are suficient ulei poate sa nu se vada nk la test..solutia uv se amesteca cu Uleiul de pe instalatie nu cu freonul (freonul este gaz ) plus ca iti poti imagina ce se intampla daca compresorul nu are ulei suficient ce se intampla cu el Very Happy Crying or Very sad Copresorul este ca un motor in miniatura sa zic asa..are pistoane..chiuloasa..etc bla bla Very Happy
Saru' mana, asa o sa fac, dar ventilatorul l am verificat pe direct porneste.[/quote]

foarte bine inseamna ca ai o problema electrica la ventilatoare..mergi la un electrician..nu te sfatuiesc sa iti bagi nasu in sigurante relee sau alte lucruri...poti pierde mult timp si tot sa nu rezolvi nk
[quote="gobelu"]Pai cu benzina pana la CJ si inapoi imi iau bobina noua Smile

unu la man a nu iti iei nici o bobina noua ca nu ai de unde si 2 la mana sa inventat si curieratul ! si nu este chiar asa scump...
cip077 a scris: salut.

am si eu probleme la zamfirica mea. am mai postat aici dar tot nu am rezolvat-o.
concret revin cu detalii de actualitate.
am schimbatcam tot ce se putea schimba la ea, adica... calculatorul din bara fata, compresorul, condensatorul lipit ca intre timp se gaurise de la o piatra, umplut cu freon acum cateva zile, si tot nu cupla sa bage rece.
am alimentat cu + direct compresorul si termocuplele si... surpriza... functioneaza si baga rece.
acum sunt cu 2 fire la baterie si cand vreau rece le conectez si merge tot ok. concret cred ca am vreun fir intrerupt in circuitul .. bord- calculator- compresor, dar nu ma pricep sa ma bag eu.
deci ma poate ajuta cineva cu o informatie utila? sau un meserias bun in domeniu la care sa duc masinuta mea?
multumesc si o zi buna.


ce zici de un ELECTRICIAN..daca dai pe direct si functioneaza compresorul inseamna ca ai o problema electrica..decat sa iti bagi nasu aiurea mai bine dai fuga la un electrician si el te poate rezolva in 30 de minute fara prea mari batai de cap..bafta
jojoloi a scris: @edwin: am verificat instaltia si nu este goala Sad are aer, acum daca ai sa vrei tu ca sunt asa multe pagini sa imi mai zici urmatorul pas. daca am schimbat filtrul de polen e posibil sa fi deranjat vreun fir pe acolo ? multumesc? sa verific vreo siguranta de la motor?

Instalatia are agent de răcire ( freon ). Este posibil să fi mișcat mufa de la butonul de clima sau blocul de comandă climatronic ( după caz ) și din această cauză nu pornește compresorul. Verifică firele si dacă toate sunt la locul lor leagă pe direct compresorul și vezi dacă pornește ( tragi firele direct de la baterie si alimentezi compresorul ). Succes.
In Xeul meu s-a facut din nou racoare Smile

Edwin - merci fain de ajutor inca o data.

Si acum impresiile pe care le-am promis..poate mai ajuta pe cineva.

Initial ma duc la un service de instalatii de climatizare pe nume "Tony service" undeva prin spatele primariei sect 1.Ma preia un aghiuta,ii spun cam ce simtome are si ca vrerau sa vb cu sefu.Apare nu Tony.Verifica instalatia,freon mai avea.Imi zice bobina e.Bunnn...zic,cat costa...Si imi face omu un calcul scurt:"pai..120 euro schimbarea bobinei cu una sh de la noi(adika,in gandul meu,imi ia bobina mea si mi-o da pe-a altuia dupa ce o-a reparat siguranta termica).Cam atat de scurt a fost calculul.N-am mai stat si la partea cu manopera,incarcare freon...ca deja eram plecat.

Am ajuns acasa si am cautat pe net si am gasit un nene care lucreaza in curtea lui.Prin zona Bucurestii noi.Il sun,intreb de pret,reparatie bobina 100 lei.Eeee..pai asa mai vi d-acasa zic.

Ma urc in masina ajung la om,incepe omu sa puna firele pe direct la toate alea,constata ca-i bobina si-mi face un calcul scurt:

manopera 150 lei(mie mi s-a parut cam mult manopera)
refacere siguranta termica - 50 lei
incarcare freon,ulei,contrast - 120 lei

Omu chiar lucreaza linistit(poate prea linistit),dar mai bine asa decat pe repede inainte.Toata operatia a durat 2,30.

Si acum(daca tot s-a racit afara),am clima Laughing

Si sa nu uit,mi-a dat si garantie pe bobina 50k.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou