Parola noua?


Cand pornesc ambele ventilatoare, in mers sau la punerea contactului, este de suspectat cupla sondei de freon. Sonda este amplasata pe filtrul de freon, in lateral fata de condensor (radiator AC) pe partea pasager.
merci.cupla este cumva cea din stg radiatorului in care intra cablul cu trei pini?am schimbat sonda acum 2 ani la service pt ca nu plecau electroventilatoarele a mers a/c cam o luna dupa ce am mers pe o ploaie torentiala amoprit masina seara fara nici o problea iar de dimineata cand sa pornesc au plecat electroventilatoarele fara sa-i fac nimic isi mai revenea din cand in cand vara nu mergea deloc anul acesta a mers pana acum 2 sapt cand am umplut instalatia cu freon a mers o sapt si gata nu mai vrea deloc a fost nevoie de am scos siguranta de la electr sa nu mai faca acel zgomot fff mare cei de la opel imi spun ca ar fi calculatorul de motor . cupla merge schimbata separat sau trebui cu tot cu sonda? merge curatata?trebui sa dau freonul afara ?cum se poate verifica daca ea este de vina?
multumesc mult pt ajutor
am si eu o problema cu ventilatoarele, am cumparat de curand un astrag dti 2001, functioneaza ventilatoarele de racirre cand cuplez la bricheta aspiratorul masinii . ce sa fac ?ca la opel mi au raspuns cu ridicat din umerii
salut! am si eu o nedumerire la un astra z16 xe ,de curand am schimbat HACM-ul la masina din motiv ca ventilatorul de racire din spatele radiatorului nu-mi pornea..acum imi porneste pe viteza mica insa odata cu el pleaca si cel din fata radiatorului de AC,este normal daca nu folosesc AC sa plece si acel ventialtor? si de ce ventilatorul de racire al motorului nu imi pleaca pe treapta 2? folosind doar prima treapta.M-au inebunit ventilatoarele astea! Merci anticipat pentru raspuns!
salut cine ma poate ajuta si pemine. am o problema si nui dau de cap am fost deja la o gramada de oameni si am facut mai multe teste am schimbat comp ul de racire motor din aripa din stanga si ventilatorul de la AC si tot nimik si nu reusesc sa o fac .care ar fi problema:cand pornesc clima imi pleca amandoua ventilatoare (si de la radiatorul AC si de la racire motor) dupa un timp se opreste ventilatorul de la radiatorul AC si pleaca ventila torul de racire motor pe treapta a 2 a si se aprinde becul cu motorasul cu steluta din bord, la fel se intampla si la racirea motorului cand se incalzeste motorul merg amandoua ventilatoarele dar se intampla sa nu pornesca ventilatorul de racire motor si atunci se aprinde becul de ventilatoare cel cu motorul cu staluta din bord si se mai aprinde si check engine ala cu masina si cheia si imi scade turatia la motor ca si cum ar merge motorul inecat si turometrul nu inidica nimik.
Salut!
Am si eu o problema asemanatoare...
Am citit tot thread-ul, insa masina mea (Vectra B z16xe) mai prezinta un simptom. Dar o sa-mi expun intreaga problema :
Cand ii pun contactul, ventilatorul acela mare din spatele radiatorului porneste imediat (a/c oprit). Se opreste doar in momentul in care opresc si masina . Problema care ma framanta cel mai mult este ca la pornire, uneori ii da soc, urca turatia pana la 2500 RPM, sta asa un timp, dupa care scade brusc pe la 600... Insa, de fiecare data, ca si azi dimineata cand am pornit-o, tremura toata din toate incheieturile, se zdruncina la propriu. Apoi, cand sa plec cu ea, mi-a dat in nas, si in treapta 1, si in treapta 2, nu doar la relanti, ci si chiar si in timp ce acceleram. Problema asta dispare dupa ce motorul se incalzeste.
Mentionez ca toate astea mi se intampla de 3-4 zile, de cand am schimbat freonul, si culmea, implicit de cand folosesc clima (nu folosisem clima, de aproape 5-6 luni, pentru ca pe de-o parte a fost iarna, pe de alta parte, cand au venit caldurile, am realizat nu prea mai este freon in instalatie) Masina o am de 7 luni.
Si eu am o problema cu ventilatoarele la Z16XE. Cand pornesc AC nu imi porneste nici unul, pana cand temperatura apei ajunge la 92 de grade. Din cauza nu raceste prea bine nici AC pentru ca e prea mare temperatura pe instalatie. Un coleg are Y16XEL si lui ii pornesc ambele ventilatoare pe viteza 1 in momentul in care porneste AC si stau pornite pana opreste AC-ul.
Ma poate ajuta cineva sa gasesc problema?
In urma cu vreo 2 luni temperatura la care pornea ventilatorul de racire la motor era de 85 si apa nu crestea mai mult de 85.
(Pe calculator nu imi arata nici o eroare).
bataie mare cu ventilatia la motoarele astea...eu mi-am facut o instalatie clasica la acelas tip de masina,16xe si nu mai am probleme nici cu fiertul si imi merge masina destul de bine.
salut.am si eu o problema la un opel astra 2001 cu ventilatoarele
problema e ca atunci cand ajunge apa la 92 grade imi pornesc amndoua ventilatoarele si cel de clima si cel de racire iar daca dau drumul la AC tot amndoaua merg,e vreo problema care m ar putea ajuta...care ar fi problema
multumesc

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou