Parola noua?


Vezi ca becul galben se aprinde si cand sonda lambda e kaput.
sonda are cam 4 luni si a fost noua de la bosh
Cielo Executive are motor de 1.5l DOHC 16v 86 CP. E exact acelasi motor de pe Espero GLX care avea 90 CP. Espero nu respecta nici un standard de poluare, pe cand Cielo asta nou este Euro 3. Deci 4 CP ti`i mananca numai catalizatorul. Poate gresesc eu, dar mai intereseaza`te.
Am un Cielo Executive ,i`am schimbat toata linia de tobe,inafara de catalizator si mi se pare k atunci knd este in sarcina face un pic zgomot...ce ar putea fi?sa fie catalizatoru?sau asha fac ele?
Am un Cielo Executive ,i`am schimbat toata linia de tobe,inafara de catalizator si mi se pare k atunci knd este in sarcina face un pic zgomot...ce ar putea fi?sa fie catalizatoru?sau asha fac ele?
tobele nu au fost bine prinse intre ele la alele coliere sau iti lovesc undeva
tobele sunt prinse bine,si am dat jos catalizatorul si este bun...dar tot imi face zgomot in sarcina...ce sa-i mai schimb?
tobele sunt prinse bine,si am dat jos catalizatorul si este bun...dar tot imi face zgomot in sarcina...zici ca este raliu...ce sa-i mai schimb?
Nu mai schimba nimic.
Daca zici ca ai verificat si totul este ok, zgomotul se va diminua in timp, cel putin la mine asa s-a intamplat. Este vorba tot de un cielo.
ok...mersi mult...
am un astra bertone 1.8 benzina din 2000.de mai mult timp am relantiul instabil undeva pe la 1200 la cald si mi se aprinde martorul in bord.am dus-o la tester si mi s-a spus ca ar fi clapeta de acceleratie.doar ca azi motorul nu mai sta deloc la relanti,scade mult turatia si apoi moare daca n-o accelerez.am turat-o pana la 5000 de ture si se aude pe sub masina ca si cum ar avea niste pietris pe esapament.sa fie catalizatorul terminat?mentionez ca la acceleratii puternice scoate mult fum negru.motorul este x18xe1.credeti ca as putea gasi un catalizator universal?
dupa ce spui tu, ai catalizatorul spart. gasesti universal. eu zic sa cauti la Meteor sau Szakalmetal (sau ceva de genul). stiu ca au preturi bune
cuby a scris: dupa ce spui tu, ai catalizatorul spart. gasesti universal. eu zic sa cauti la Meteor sau Szakalmetal (sau ceva de genul). stiu ca au preturi bune


cand am pornit iar masina a mers.merge rau dar macar nu se opreste motorul.relantiul sta mult prea ridicat,undeva pe la 1200 la cald si da in nas in mers.La prima pornire socul automat nu mai intra si daca nu accelerez eu masina si o tin asa scade turatia pana moare.Acuma sper sa fie vreo clapeta sau senzor,sa n-am ghinionul sa fie ECU Crying or Very sad
fa si tu o diagnoza ca sa fii sigur. verifica si presiunea de benzina. din cate inteleg eu se ineaca. poate sa fie sonda de temperatura, unu sau mai multe injectoare care se blocheaza pe deschis, sau presiiune mica de benzina, caz in care injectoarele deschid la maxim si se ineaca rau. zdranganitul din esapament e, mai mult ca sigur, de la catalizator. cu opritul la relanti, s-ar putea sa fie de le clapeta, dar cu fumul nu prea cred ca e din cauza ei. mai du-o la alt tester si vezi sa verifice ce ti-am zis ca testere au multi da' foarte putini stiu sa le foloseasca... bafta!
cuby a scris: fa si tu o diagnoza ca sa fii sigur. verifica si presiunea de benzina. din cate inteleg eu se ineaca. poate sa fie sonda de temperatura, unu sau mai multe injectoare care se blocheaza pe deschis, sau presiiune mica de benzina, caz in care injectoarele deschid la maxim si se ineaca rau. zdranganitul din esapament e, mai mult ca sigur, de la catalizator. cu opritul la relanti, s-ar putea sa fie de le clapeta, dar cu fumul nu prea cred ca e din cauza ei. mai du-o la alt tester si vezi sa verifice ce ti-am zis ca testere au multi da' foarte putini stiu sa le foloseasca... bafta!


ms mult pentru sfaturi.testerul la care am dus-o cred ca e destul de bun.sunt din bacau si baiatul cu testerul este inginerul de la reprezentanta Opel Bacau,iar testerul este cel de acolo Very Happy
Mi-a spus ca ii da o eroare la clapeta ceva de genul p0505 daca mai tin bine minte si ii mai aparea ceva legat de ECU.M-a linistit spunandu-mi ca restul parametrilor sunt ok deci e probabil ca dupa inlocuirea clapetei sa nu mai fie probleme.Masina se tureaza pana la 6500 fara probleme doar ca relantiul e aiurea.
Salutare. Ma poate ajuta si pe mine cineva? Am catalizatorul infundat si as vrea sa stiu daca se poate desfunda,si cum.Merci.
Salut.Parca am citit pe aici pe undeva ca se curata daca faci "italian tunning" adica : mergi de ex cu a doua pina pe la 4500-5000 de ture si dupa iei piciorul de pe acceleratie si lasi masina sa mearga pina ce ajunge pe la 1500-2000 de ture,faci asta de cateva ori si o sa simti ca merge altfel,aaa si face bine si la EGR
daca s-a topit ceramica in interior, il curati cu unul nou sau il spargi pe asta
UP

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou