Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Mergi cu chestia aia metalica in care se infileteaza bujiile la un magazin de piese si cumperi cele mai ieftine bujii
Eu am bukii" klaxcar" de 1.5 dci logan, nu stiu daca i am scris denumirea corect
Au 14A si functioneaza la 11,5 V, 40 lei ambele

Bafta!
Skip ads

  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa merg la magazin. Jobul meu e sa identific si sa comand piese in service, problema e ca vrea sa ii pun bujii "de apa" si nu gasesc cod sau ceva similar. In programele de original acel incalzitor vine complet cu bujii, nu da bujii separate.
Altfel pana acum ii puneam bujii normale.

Singurul furnizor care recunoaste codul si le gaseste pe cele originale este Intercars doar ca nu mai au stoc. La un moment dat au avut 2 bucati dar m-an coit sa le iau ca erau cam 50 ron buc. Iar alte echivalente nu imi da.
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
adica bujiile "de apa" au alt principiu de functionare fata de cele de ..."motor normale" ?

multumesc
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Tin mai mult. Nu se mananca din ele ca din cele care nu stau in apa.. Cica.
Skip ads

  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Rar se intampla ca o bujie speciala pentru incalzit antigelul sa o vezi arsa , dar nu imposibil .
Am vazut ca un coleg zicea ca merg la 11.5 V , eu am avut modul de pe un renault si mergeau foarte bine si la 14 V, deci nu cred ca sunt facute sa mearga la 11 .5 V , datorita faptului ca ele merg numai dupa pornirea masinii si automat alternatorul baga 14 V.
Pisboy nu te complica sa iei noi pentru ca gasesti modul complet sh cu 4 bujii de la wv, ford, renault si daca conectezi 2 iti mai ramin 2 bujii de rezerva pe care le comuti anual, iar cat dai pe 2 noi nu dai pe un modul sh si fc . Eu am avut 2 ani acest modul de bujii , conectat la un montaj electronic si si a facut bine treaba, acum am trecut la webasto de care sunt tare multumit . Pacat ca nu am facut acest upgrade de cand am luat masina si nu mai vedeam spirala in bord aprinsa iarna .
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Astea originale sunt de 11,5 v si 300w. Sincer am prin si un Ford Mondeo III in service si cat s-a lucrat la el am cerut mecanicului sa desfaca o bujie sa vedem codul, surpriza, dar era tot un cod necomercial Sad si btw era si arsa. Deci sunt sanse sa iei sh incalzitorul cu bujiile arse.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,796
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu stiu , eu spunca pe cel de renault pe care l am avut montat 2 ani pe masina mergeau la 14 V , si nu au fost probleme , dupa ce l am dat eu jos si montat webasto modulul meu a ajuns la alt coleg care a facut proba la bujii si fc impecabil . Posibil sa fie mai multe modele , dar nu garantez. Userul claudiu_cld , la fel foloseste , userul nelu_rso, deci merg cu ele pe 14 V.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sunt sanse mari sa iei pe SH modulul cu bujiile deja arse daca il iei de Renault.

Din ce am vazut eu, ca model si filet/tensiune de functionare bujiile sunt la fel cu cele care se puneau pe Renault 9/11 1.6D sau Ford Escort/WV Golf 1.6D prin 1985-1988. Bujiile originale pentru incalziror erau BOSCH/BERU pe atunci.

Eu am unul de Ford Focus 2001, cu 3 bujii si toate sunt in stare buna. M-am uitat pe bujii dar nu este scris codul nici producatorul. Nu le demontez pâna nu cedeaza vreuna, din motive de etansare.
Skip ads

  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
cand am spus 11.5V, m`am referit ca nu functioneaza sub pragul asta, nu ca se ard la 14,3 cat incarca alternatorul Smile

well ..o sa va anunt cand se ard cele 2 de klaxcar sau cand o sa se "manance" din ele

edit: poza cu bujia:
http://logan-shop.ru/produc...r_france_analog__
  • Pisboy

  • Mesaje scrise: 705
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ce imi arati tu sunt lungi pentru incalzitorul meu.
  • maryus13

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salutare.am si eu o problema cu masina.un opel vectra c gts Z19 DT.si are momente cand merg cu ea si imi moare motorul si imi apar urmatoarele erori:
P0100 - Senzor pentru temperatura aerului în admisie - semnal prea mare
(54) - Nu e prezent

P0704 - <cod necunoscut>
(5Cool - Prezent

P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0Cool - Nu e prezent

P0960 - Ventil presiune Rail - tensiune prea micã
(02) - Nu e prezent
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
P0100 - debitmetrul de aer.
P0704 - senzor pozitie pedala ambreiaj
P0380 - bujii incandescente arse, siguranta arsa sau releu defect
P0960 - solenoid control presiune rampa injectoare

Daca simptomele sunt intermitente sa nu fie cumva un contact imperfect in mufa ECM.
Skip ads

  • ady.22

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2009 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara, a montat cineva sistemul de incalzire de Ford Focus (cel cu trei bujii) pe Z17DTL? Si daca a-ti montat unde l-ati pozitionat?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Exact asta il am si eu, dar la mine nu am gasit inca unde sa-l montez (motorul e cam inghesuit).
Unii zic ca se monteaza cumva in prelungirea unui furtun ce merge spre calorifer, care se va prelungi mai apoi cu un furtun suplimentar.

Am incercat sa-l pun pe undeva pe sus, dar nu am gasit inca o solutie. Voi incerca inca odata sa-i gasesc un loc atunci cand o sa dau jos scutul motor (peste 2 saptamani).

Raman deschis la idei, daca iti vine vreuna abia astept sa aud ca sa pot face si eu (chiar daca eu am motor X17DT si o alta caroserie).
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
nu stiu diferenta intre DTH si DTL, dar eu am montat chestia cu 2 bujii incandescente, taind furtunul TUR cu antigel spre radiatorul din masina si s-a potrivit perfect sub filtrul de motorina

bafta
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O poza face cat o mie de cuvinte (daca se poate pune aici).
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
http://postimg.org/image/iwjntb4yv/

http://postimg.org/image/6em4uu2yj/

bafta
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asta-i un modul ,,custom made,, cu 2 bujii, ca nu seamana deloc cu ce am eu !?
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da, e facut la strung
ce ai tu cu 3 bujii, mai are inca una care o poti pune in partea de jos

nu e greu de imaginat cum o sa vina ...


edit: atentie cu cele 3 bujii, pentru ca or sa functioneze in felul urmator
doua
una
doua
una
doua
una
.
.
.si tot asa

o bujie, are 14A in "aer", imersata o sa consume cam 20
2 bujii 40A
alternatoarele astea de obicei sunt de 100A, iti recomand sa legi la releul de bujii doar 2 bujii, nu 3, chiar daca ce ai tu e cu 3!

in 5 minute maxim, la -6 grade afara, la mine s`a incalzit la 50 grade.
aveam un modul electronic si l-am setat ca la 65 grade ale altigelului, sa opreasca curentul in releul de bujii, pentru ca de la 50 grade incepe sa bage o boare de aer cald, apoi la 65 deja baga caldut si mergand cu masina, numai bine se incalzeste mai mult

intr-o iarna, am cam dus bateria: porniri dese, drumuri scurte, becuri si clima pornita, radio, emitator fm in bricheta...
bafta!
  • ionutzzz81

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2014

  • Mesaj Privat
salutare tuturor,

sun proaspat posesor de astra h 1.7 cdti 101 si vreau sa va intreb daca in aeroterma nu exista cumva o rezistenta care sa poarneasca cand sunt sub 7 grade, pana cand si loganul diesel are asa ceva, oare opelul sa nu fie dotat cu aceasta rezistenta, din ce citesc pe aici ma sperie gandul ca se apropie iarna, eu fiind invatat cu masina pe benzina Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR