Parola noua?


ok am citit multe pe forumul acesta despre masini care consuma ulei,care scot fum alb samd.vroiam sa stiu totusi de ce incep unele motoare sa "manance" ulei si altele la 500k km nu au nicio prob.rodajul,modul de condus,tipul de ulei si schimbul la timp sau ce?
salut....
cateva probleme care duc la consumul de ulei;
-uleiul foarte subtire neadaptat la climatul in care se utilizeaza motorul
-uzura pronuntata in segmenti sau camasa pistonului(fum alb pana se incalzeste motorul)
-lagarul turbinei uzat(scoate fum alb la pornire)
-semeringurile la supape imbatrinite ..coapte (una din cele mai frecvente cauze) datorate faptului ca motorul a functionat la temperaturi foarte mari. Motoarele care au avut probleme cu racirea si s-a mers mult timp .
-alinierea segmentilor(cazuri destul de rare). in mod normal segmentii la montare trebuie sa fie aliniati dupa specificatiile fabricantului:360 grade impartit la numarul de segmenti.
-uzura in ghidurile supapelor(eu am gasit semeringuri sarite din locas datorita probabil presiunii care se formeaza)
-schimbul de ulei este foarte important ,nu trebuie depasit termenul indicat de producator dar marea atentie la regimul de lucru al motorului .la un motor care este folosit mai agresiv trebuie folosit un ulei cu tolerante mari de temperatura si schimbul facut mai des(odata cu uzura uleiului se produce si subtierea acestuia si incep sa apara depuneri de ulei ars pe piesele in miscare)
Sper ca am reusit in mare parte sa lamuresc, nu vorbesc din carti.Am 18 ani de soferie si 20 de mecanica.
se vede ca ai ceva experienta in domeniu.ms imi e de ajutor pe viitor.pusesem intrebarea pt ca am facut schimbul de ulei si respectivul mecanic(laudat de multa lume ca e f bun etc) mi-a pus cu 600 ml mai mult ulei decat trebuia.....o perioada nu am mers cu masina si cand am luat-o am vazut ca scoate putin fum alb pe esapament.mi-am dat seama ca e ceva la ulei am verificat si scos surplusul cu seringa pe joja.problema mea e ca am mers asa cu ea vreo 1500 km si ma gandeam ptr viitor daca dauneaza....incercam sa ma lamuresc.oricum as vrea sa imi gasesc un alt mecanic poate mai slab in cunostiinte dar sa isi dea interesul.ms inca o data pt raspuns
treaba cu uleiul peste nivel este relativa .in cazul tau 600g de ulei peste nivel nu ar pute cauza deloc .eu personal am vazut motor care avea 5 litri de ulei in loc de 2,750 si masina a mers fara probleme 2000km pana cand s-a gripat cutia de viteze pentru ca ,,mecanicul'' care facuse schimbul de ulei a dat drumul la uleiul din cutia de viteze.Asta faza! Si am mai vazut unul tare ....la un golf omul venise dupa doua zile si a mai cumparat 3 litri de ulei pe care ia bagat in motor peste cei 4 litri pusi cu doua zile innainte dar ala avea o scuza plauzibila ...nu stia unde este semnul de maxim si vazuse el ca avea un punct de vopsea pe joja si vroia sa puna pana la ,,semn''.....mai avea vreo 3 litri de pus si umplea motorul ..sunt multe faze tari vazute in timp.
multa bafta ----nu este o rusine sa nu stii dar innainte sa faci prostii este bine sa intrebi....
Respect! mi-ai luat o piatra de pe inima.ms mult
La un Corsa C Z13DT din 2006 mă trezesc dimineața cu pete de ulei (cam 40-50 de grame, deci ceva serios). În plus, după un drum de 50 km, începe să miroasă a ulei încins în habitaclu. 230.000 km. Merg normal, 70-90 km/h, schimb la 2000 ture. Cam la ce aș putea să mă aștept? Acum e frig și nu prea am dispoziție să mă bag la motor, dar după ce se încălzește o să investighez.
garnitura capac culbutori ?
Ulei poate sa curga peste tot:)) nu ma mai luati dupa vorbe, fuga la mecanic si vezi pe unde ce mare lucru?
nu mai umbla cu masina asa ca o faci praf...

Deja e nesimțit motorul ăsta.... aproape 1 litru la 1000 km! Iar în fața casei e negru peste tot... În zona încercuită se prelinge mult ulei. Așa mi-e de ciudă că băieții de la Suceava (Opel) au un chef de ”muncă” și mă vor trata ca data trecută. Sad




Salut!

Iată cauza aprinderii becului galben la presiune ulei (Corsa C CDTI Z13DT): pierde ulei pe la acest... dispozitiv. Nu știu ce e. Sunt și eu în căutari, dar voi poate v-ați mai lovit de așa ceva și mă ajutați să identific/repar. Pierde foarte mult ulei pe aici (1000 km/1 litru ulei), murdărește tot motorul și lasă băltoacă de ulei prin parcări.

Pot trage de acest dispozitiv, dar pe direcția verticală. Ce să fie oare? Ceva grav? Sad Aș pune o garnitură acolo ceva să nu mai joace, cred că pe acolo pierde atâta amar de ulei...
niste poze mai clare ? vad ca a trecut ceva vreme de la vechea postare ai rezolvat-o?
N-am rezolvat-o, însă am descoperit sursa scurgerii de ulei: pompa de vacuum. Probabil e garnitura de vină, încă n-am desfăcut să văd.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou