Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Service-uri
  • crespo23

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am un astra f caravan si m-a lasat sonda lamba si amortizoarele pe spate.Le-am cumparat noi dar nu stiu unde sa merg sa mi le schimbe.Imi puteti recomanda un service in Arad unde sa mi le schimbe?Si cam cat m-ar costa?
Skip ads

  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sal...poti incerca la service la Micalaca, ala de la iesire de langa peco Petrom, acolo sunt mai multi mecanici si mergi si te intelegi cu ei la pret, acolo cred ca gasesti cel mai bun pret, iti pot face o recomandare cum intri in stanga a 2 boxa e un mecanic pe nume adi si lucra destul de ok, acum ramane la alegerea ta ca sunt o gramada de service-ri in Arad, eu iti recomandam ceva pret - caliate sa fie rezonabil fata de alte service-uri unde te rup cu manopera., oricum amortizoarele spate nu se schimba foarte greu, daca ai timp le poti schimba si tu, numai sa ai chei si spray pt rugina si eventual un prieten sa te ajute sa tina de piesa cand montezi si demontezi, sunt 2 suruburi de desfacut unul acces prin portbagaj si celalalt e la punte (care e posibil sa fie ruginit si poate se desface mai greu)se observa destul de usor, iar montarea se face la fel, bafta
  • stefan_pn

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2011

  • Mesaj Privat
La caravan nu scoti nici un surub nimic prin portbagaj, tot pe sub masina. Fara elevator plangi acolo.
  • herby

  • Mesaje scrise: 179
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2009

  • Mesaj Privat