Parola noua?


Buna seara!

As dori un sfat legat de acest motor care are ~180.000km .
A inceput sa scoata un sunet la pornire ( dar numai la rece ) , timp de 1 minut sau mai putin , apoi nu se mai aude nici in mers , nici daca opresc si repornesc motorul intr-un interval mai scurt de 30 minute .
Se aud multe batai in zona distributiei si un mecanic a zis ca e posibil sa fie tachetii hidraulici de vina . Rolling Eyes

Am folosit numai ulei GM 5w30 pana acum , iar la schimbul de ulei si filtru care s-a facut acum 1 saptamana , am bagat 5w40 .

As fi vrut sa stiu daca este necesar sa schimb toti 16 tachetii sau pot folosi un aditiv pt supape hidraulice ( http://www.oilmag.ro/uleimo...382-p-433735.html ) ?

Multumesc


Ultima modificare facuta de catre jd3rul la Sam 16 Feb, 2013 3:00 am, modificat 1 data in total
ai verificat distributia? poate nu e cureaua intinsa bine..sau ai probleme cu intinzatorul de la distributie
Am scos capacul de la distributie si era ceva ulei intrat acolo.
Sunt verificate si sunt stranse toate.
Ce ziceti de Aditiv ulei supape hidraulice "Hydro Stossel" ? Linkul este mai sus
1. Sa folosesc asa ceva sau trebuie schimbati tachetii cat mai repede?
2. Cam cat as avea voie sa o turez maxim ? ( precizez ca sunetul se aude doar 1 minut maxim la pornirea la rece )
Daca era ulei pe la distributie nu cred ca bine .Sterge , curata bine si vezi sursa dupa cateva sute de km , poate ai un semering care nu mai etenseaza bine.
Se aud asa ?


Yahoo Messenger Trimite acest video prietenilor tai pe Yahoo Messenger sau share pe Facebook Facebook


Eu zic pentru moment sa incerci un engine flush si un ulei mai subtire Mobil1 0w40
Sal, am un astra G an 2002 1.6 16 valve si i-am facut o segmentare cu tot tacamul acum merg cu Aral 5w-40 si e ok, ce vreau sa va intreb masina mai scoate fum si la relantiu ( negru-gri ) si miroase a ulei , un miros intepator, ce ar putea avea am fost la 2 mecanici si au zis sa merg mai turat cu ea ca sa se curete catalizatorul, voi ce parere aveti ?! Poate fi de la epuratorul de ulei? sau e prea subtire uleiul?! Va multumesc.Stima!
In cele din urma , masina nu mai porneste . Am mai scris problema :

Dimineata - Am pornit motorul , a functionat 4-5 secunde , s-a oprit . Am incercat din nou cheie , dar invarte ca si cand nu ar avea baterie
Dupa 3 chei , am ramas de tot fara baterie .

Am dedus ca problema vine de la Electromotor ( cand pun contactul doar se aude un click , iar cu cabluri si lasata 5 minute nu a vrut sa porneasca )

Este posibil sa fie altceva mai grav ( griparea unor ansambluri din interiorul motorului ) ?
daca vrei sa verifici daca nu s-a gripat scoate-o pe liber si invarte de cu o cheie (de 15 parca) de surubul de la fulia de pe vibrochen.. miscarea trebuie sa fie lina .. se simt si pms-urile la fiecare cilindru in parte..
cat despre clicul de la electromotor.. s-ar putea sa nu cupleze bobina bendixul... o alternativa ar fi pornirea tractata, sau impinsa... dara numai dupa ce ai verificat motorul sa nu fie gripat.. atunci iti dai seama daca este electromotorul
Am impins masina pana la cel mai apropiat service ( ad Garage ) si treaba e nasoala .
Uleiul mi s-a infiltrat la distributie , iar din cauza uleiului s-a slabit cureaua si incepe lista .

Supape indoite ( trebuie schimbate cate sunt arse/indoite) , reparat chiuloasa , simeringuri,garnitura chiuloasa/galerie adm/galerie evacuare/ capac supape , de schimbat kit distributie pt ca e plin de ulei , + pompa de apa pt ca se afla pe traseul curelei de distributie si altfel nu ofera garantie la lucrare. ...

La service nu s-a demontat decat capacul distributiei , si s-a incercat miscarea masinii mai intai in treapta 1 , apoi a 5-a ...
Mmm... da. Nu era electromotorul .

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou