Ai uitat parola?


  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2011

La un opel astra h 1,9 cdti, a fost schimbat tot kitul si volanta! Inainte de a fi schimbat era foarte tare! Intreb pentru ca din pacate am nimerit un service de mana a doua! Cand am luat masina cateva zile era moala ambreiajul,acum iar s-a intarit destul de tare! Asa este si la voi? Ieri am mers cu un Duster, si era foarte moale, am zis ca fac gaura in podea la cum il apas cu forta, el fiind moale!
  • george_eu25

  • Mesaje scrise: 818
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A1.7 DTR din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Sep 2010

Ai sa zazi,dar la masina din semnatura e ambreajul beton.Asa e din fabrica si am mai intrebat pe la serviceuri cum sa il fac mai moale,dar nici un raspuns...Nevasta-mea a zis ca ea oboseste foarte tare cand o conduce,mai ales in oras....Faza cea mai tare a fost odata,dupa ce am condus toata ziua prin bucuresti si cand am ajuns acasa m-am urcat pe un matiz care avea ambreajul moale de tot si in prima faza am zis ca e rupt,de luam piciorul foarte incet sa nu o "scap"....
In concluzie,asa e din fabrica...
  • cristidb

  • Mesaje scrise: 1,030
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Mai 2007

Taria ambreiajului e data de placa de presiune. In general se intareste in timp daca e incins ambreiajul, de obicei masinile conduse de femei ajung sa aiba ambreiajul tare. E dubios de ce s-a intarit dupa 3 zile.
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra x16xel din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jul 2010

lasa ca faci piciare frumoase.Este normal sa fie tare ( nu stiu cat este la tine de tare).
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2011

Acum nu va imaginati ca e ca piatra, pentru mine e normal cum este! Am intrebat deoarece cand am luat masina de la service, era mult mai moale decat era inainte, si acum s-a intarit iar! Si, in comparatie cu Duster, e cu mult mai tare!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 4,377
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

cand ai luat-o din service nu era complet aerisit. Cat despre Duster nu stiu daca ala nu este pe cablu ca la logan asa este si atunci la inceput merge usor si in timp devine si ala tare ca se aduna mizerie pe cablu.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z19DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Oct 2011

Am inteles, multumesc pentru raspunsuri
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,227
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2011

Salut,
Nu am vrut sa deschid un topic nou, pentru o intrebare... si anume:

Trebuie schimbat rulmentul de presiune obligatoriu la z16xer ? Sau doar placa de presiune + disc ? Trebuie sa schimb la masina, pentru ca incepe sa patineze...
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Daca nu pierde lichid si nu bate la relanti, poti sa-l pastrezi. Totusi, daca pica, te costa mai mult manopera decat rulmentul.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,227
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2011

Nu am pierderi, si probleme la relantii, doar disc-ul este obosit.. Nici nu stiu cat costa rulmentul , dar cred ca e peste 400 ron
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 5,308
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra Y20DTH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Fa-ti o idee:
http://www.autoa.ro/produs/...ie-viteza-manuala
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,227
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z16XER din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2011

Da... mersi pt link. Din ce am citit pe forumuri , cam 10% schimba rulmentul, restu doar placa si disc. Dar daca o faci pentru tine si nu pentru vanzare, cam trebuie si ala bagat pe lista.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata