Parola noua?


La un opel astra h 1,9 cdti, a fost schimbat tot kitul si volanta! Inainte de a fi schimbat era foarte tare! Intreb pentru ca din pacate am nimerit un service de mana a doua! Cand am luat masina cateva zile era moala ambreiajul,acum iar s-a intarit destul de tare! Asa este si la voi? Ieri am mers cu un Duster, si era foarte moale, am zis ca fac gaura in podea la cum il apas cu forta, el fiind moale!
Ai sa zazi,dar la masina din semnatura e ambreajul beton.Asa e din fabrica si am mai intrebat pe la serviceuri cum sa il fac mai moale,dar nici un raspuns...Nevasta-mea a zis ca ea oboseste foarte tare cand o conduce,mai ales in oras....Faza cea mai tare a fost odata,dupa ce am condus toata ziua prin bucuresti si cand am ajuns acasa m-am urcat pe un matiz care avea ambreajul moale de tot si in prima faza am zis ca e rupt,de luam piciorul foarte incet sa nu o "scap"....
In concluzie,asa e din fabrica...
Taria ambreiajului e data de placa de presiune. In general se intareste in timp daca e incins ambreiajul, de obicei masinile conduse de femei ajung sa aiba ambreiajul tare. E dubios de ce s-a intarit dupa 3 zile.
lasa ca faci piciare frumoase.Este normal sa fie tare ( nu stiu cat este la tine de tare).
Acum nu va imaginati ca e ca piatra, pentru mine e normal cum este! Am intrebat deoarece cand am luat masina de la service, era mult mai moale decat era inainte, si acum s-a intarit iar! Si, in comparatie cu Duster, e cu mult mai tare!
cand ai luat-o din service nu era complet aerisit. Cat despre Duster nu stiu daca ala nu este pe cablu ca la logan asa este si atunci la inceput merge usor si in timp devine si ala tare ca se aduna mizerie pe cablu.
Am inteles, multumesc pentru raspunsuri
Salut,
Nu am vrut sa deschid un topic nou, pentru o intrebare... si anume:

Trebuie schimbat rulmentul de presiune obligatoriu la z16xer ? Sau doar placa de presiune + disc ? Trebuie sa schimb la masina, pentru ca incepe sa patineze...
Daca nu pierde lichid si nu bate la relanti, poti sa-l pastrezi. Totusi, daca pica, te costa mai mult manopera decat rulmentul.
Nu am pierderi, si probleme la relantii, doar disc-ul este obosit.. Nici nu stiu cat costa rulmentul , dar cred ca e peste 400 ron
Fa-ti o idee:
http://www.autoa.ro/produs/...ie-viteza-manuala
Da... mersi pt link. Din ce am citit pe forumuri , cam 10% schimba rulmentul, restu doar placa si disc. Dar daca o faci pentru tine si nu pentru vanzare, cam trebuie si ala bagat pe lista.

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou