Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,223
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
colegule, iti mut eu discutia la probleme tehnice si fii atent aici ca spui ca esti in drum:

Egr-ul, are o parte cilindrica ce intra in admisie la cote aproape 1/1 adica foarte fix. tot ce trebuie sa faci este sa incerci sa rotesti putin de EGr si in acelasi timp sa tragi. Nu va fi usor dar daca nu mai ai niciun surub acolo, trebuie sa iasa. Freaca putin stanga-dreapta pana isi da drumul. Piesa aia nu e crescuta acolo. Hai, rezolva-ti treaba si vino acasa ca e frig.....

Succes!
Skip ads

  • KLAUSRAPTOR

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal
va aduceti aminte cand povesteam ca nu reusesc sa demontez egr-ul?
n-am reusit sa-l demontez nici acum
dar am reusit sa fa c sa mearga
am desfacut galeria de deasupra si prin fereastra aia mica am dat cu spray degripant
si cu surubelnita am curatat corpul supapei.pt.ca acesta era ramas blocat
am insistat pana supapa o inchideam si deschideam cu mana,tragand de carligul ala care nu stiu cum se chiama
DE ACUM PT.A EVITA SA SE MAI BLOCHEZE VOI CURATA LA 2-3 SAPTAMANI
GREU SE CASTIGA 500 EURO PT.A CUMPARA UN EGR!
IN CURAND AM SA FAC SI POZE CU OPERATIILE ASTEA CA SA VADA SI CINE NU STIE
PE MINE M-AU AJUTAT F.MULT SFATURILE SI POZELE VOASTRE
AM SA FAC LA FEL DE E POSIBIL

MULTUMESC
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
era blocat de atata amar de slam .
am dat si eu unul la o vectra jos acum vreo doua saptamani si era sa fac infarct.o tona de mizerie, era blocat total.
e 240 euro nou.au mai scazut preturile.
mai chinuite poate reusesti sa-l dai jos totusi. nu-i mai arata dantura Smile Smile
  • KLAUSRAPTOR

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
SALUT
AM INCERCAT DAR SE VEDE CA E BLOCAT,DE INSIST VOI RUPE CEVA.
MI-AR TREBUI O PRESA CEVA SA O SMULG DEACOLO ,CINEVA ZICEA CA EXISTA ASA CEVA.DEOCAMDATA MERGE DEMENTIAL MASINA.MA VOI PREOCUPA MAI TARZIU S-O SCHIMB,CAND OSA MAI STRANG CEVA BANI.MOMENTAN NU MUNCESC
O INTREBARE!
CAT CREZI CA VA DURA CEA NOUA PANA A SE BLOCA?
DACA PARTEA ELECTRICA E INTEGRA,CRED CA VA MAI MERGE CU CURATENIA NECESARA!
MERSI MULT
Skip ads

  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
daca zici ca acuma merge bine si demential ,inseamna ca totul tine de curatare.
nu mai scrie cu caps si go la ...munca Very Happy
lasa ideea de a cumpara una noua ,daca in urma unei curatari chinuitoare, [ asa cum ai avut parte] ,masina merge bine
telul tau e sa o dai p-asta jos si sa o cureti total
  • KLAUSRAPTOR

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal
esti tare ai citit printre randuri.
cand voi reusi voi da de veste
salutari din frumoasa Italie!
  • Chrystyan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Atunci cand intervine problema cu EGR, e bine sa se curete, dar asta pana strangi bani sa iei una noua.
Tija care inchide si deschide supapa in timp se uzeaza si nu mai culiseaza cu usurinta cum ar trebui in mod normal, ceea ce va conduce in scurt timp la refuzul computerului de a mai apela la ea. De aici intervine si restul povestii.

Eu am curatat EGR-ul, a functionat ceva vreme, dupa care iarasi am avut eroare. Partea mai putin placuta este ca puterea motorului scade considerabil, acesta nu mai depaseste 2500 ture si e rau sa se intample asta in timpul unei depasiri.

Pe mine m-a costat 1700 RON, EGR nou. L-am luat de la un magazin online la un pret bun.
L-am schimbat singur. Nu este foarte complicat. Partea mai grea este sa reusesti sa scoti EGR-ul din locasul lui, ca e intepenit. Piesa noua va intra foarte usor

Succes!
  • deleted-18977

  • Mesaje scrise: 2,349
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2008

  • Mesaj Privat
chrystyan
ideea este sa nu ajungi pana acolo sa dai atata amar de banaret [ sincer,l-ai luat f.f scump]
acesta trebuie dat jos la un anumit timp si curatat.pentru cei care merg urban 90% recomand chiar si la 10.000km
Skip ads

  • deleted-55556

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut!
am si eu o problema cu masina, astra g y20dth din 2000, am egr simplu de la wahler, corp din plastic. masina a fost implicata intr-un accident destul de zdravan inainte sa ajunga la mine, iar printre alte avarii capacul de la egr a plesnit, lipseste cam jumatate din marginea dinspre masca. tzaranu' care mi-a vandut-o l-a peticit cu silicon (na', ce sa-i faci, minte de ruman), iar dupa cca 1 sapt. de exploatare masina merge ca naiba (max 2500 rpm, nu trage, fum cu tona). precizez ca am verificat pompa de injectie pentru ca masina m-a lasat in drum si nu stiam ce are, am dus-o la meserias si am luat-o de la un capat la altul, pana am dat de egr.
am citit postarile "colegilor" posesori de opel, acum as vrea sa stiu de la voi cam cat de usor treb. sa mearga tija la egr (ca la un termostat de dacie?) si daca stie cineva prin iasi cat m-ar costa unul de acelasi tip, nou sau s h.
mi-a mai zis cineva ca as putea incerca sa-l anulez, daca a facut vreunul din voi asa ceva cu modelul asta, astept cu nerabdare sfaturi.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa faci o proba cu altul de la un prieten
  • KLAUSRAPTOR

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut!
exista posibilitatea ca pistonasu de la egr sa fie blocat
poti sa o demontezi si sa o cureti.
dupa monteaza si vezi daca schimba ceva
uitate pe adresa asta
http://www.youtube.com/watch?v=y2s0mAdz7Iw
iar ca sa intelegi cum functioneaza uita-te aici:
http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
spor la treaba
de preturi nu stiu la a ta cat costa
la mea costa 500 euro\
  • deleted-55556

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
unde gasesc si eu un capac din ala de plastic pt egr?
la al meu e rupta jumatate din margine de la accident, l-am peticit cu poxilina, dar tot nu lucreaza ca lumea.
merci pt. linkuri, treaba din primul am s-o fac cu siguranta, dar am nevoie de un capac bun.
poate are cineva unul, ca pe raza iasului n-am gasit la dezmembrari nimic pentru modelul asta.
Skip ads

  • KLAUSRAPTOR

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sal
esti sigur ca nu merge bine el?
nu este si altceva?
ai facut un test?
cat despre capac incearca sa cauti la demolari suceava botosani
nu cred ca ai merge pana acolo
cred ca va trebui sa iei unul defect si sa-i folosesti capacul
  • KLAUSRAPTOR

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2010

  • Mesaj Privat
salut
uite cateva adrese interesante
vezi daca gasesti ceva
http://www.anuntrapid.ro/An...dth/pagina_1.html
http://piese-auto.anunturi-...ra-g-9478370.html
http://www.dezmembrarionlin...p;pret=&pag=8
good luck
cautam inca pt.tine dar te las pe tine sa faci restul
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poncu_bogdan a scris:salut!
am si eu o problema cu masina, astra g y20dth din 2000, am egr simplu de la wahler, corp din plastic. masina a fost implicata intr-un accident destul de zdravan inainte sa ajunga la mine, iar printre alte avarii capacul de la egr a plesnit, lipseste cam jumatate din marginea dinspre masca. tzaranu' care mi-a vandut-o l-a peticit cu silicon (na', ce sa-i faci, minte de ruman), iar dupa cca 1 sapt. de exploatare masina merge ca naiba (max 2500 rpm, nu trage, fum cu tona). precizez ca am verificat pompa de injectie pentru ca masina m-a lasat in drum si nu stiam ce are, am dus-o la meserias si am luat-o de la un capat la altul, pana am dat de egr.
am citit postarile "colegilor" posesori de opel, acum as vrea sa stiu de la voi cam cat de usor treb. sa mearga tija la egr (ca la un termostat de dacie?) si daca stie cineva prin iasi cat m-ar costa unul de acelasi tip, nou sau s h.
mi-a mai zis cineva ca as putea incerca sa-l anulez, daca a facut vreunul din voi asa ceva cu modelul asta, astept cu nerabdare sfaturi.


schimba cu totul acel EGR (e maxim 500ron dar cred ca la autoa.ro il gasesti mai ieftin sau la colegii de pe forum care vand piese) pentru ca e compromis si el lucreaza pe baza de vacum. Ca sa verifici un astfel de EGR scoti tubul de vacum care merge la el din capatul spre pompa si pui gura si sugi aerul. Ar trebui ca axul lui sa se miste usor si pui limba dupa ce ai supt aerul si ar trebui sa ramana blocat si sa nu prinda aer pe undeva. mai poti testa si cu o siringa de vreo 30-50ml cu care tragi aerul in zona unde intra furtunasul de la vacum si tinand de pistonul siringii tras ar trebui sa se miste usor axul si sa ramana tras atata timp cat capatul pistonului de la siringa este tras.
sper ca ai inteles cum se face ca sa simulezi functionarea pompei de vacum...
  • deleted-55556

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
cu privire la intrebarile lui klausraptor, da, sunt sigur ca e egr-ul, pentru ca e singura componenta vizibil pocnita care a ramas pe masina, iar pana am ajuns la el am verificat tot, de la pompa de injectie pana la debitmetru de aer, nici nu mai zic de tot ce tine de vacuum.
ce e culmea e ca pana acum nu am gasit nici macar unul defect ca sa iau capacul, desi sunt destule centre de piese sh in iasi, cand aud de y20dth parca le-as spune maybach 1928, toti spun ca n-au nimic, iar unul nou nu-mi permit deloc, nici macar daca n-as mai manca nimic pana la salarul urmator.
ma gandeam sa incerc sa adaptez unul cu capac metalic, nu stiu exact de la ce model e, ca din alea mai gasesc, dar am inteles ca axul e prea lung, deci nu prea e o varianta sa-l scurtez.
ieri am vrut sa mma duc cu ea la un tip sa o puna pe tester, a pornit cam greu, insa nu se accelera deloc, de-abia tinea ralantiul, oricat as fi accelerat, asa ca am renuntat.
am sa verific egr-ul ori cu seringa ori cu gura si va dau de stire.
  • deleted-55556

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am probat egr pe masina, am tras aer prin furtun si nu face deloc vacuum, deci clar ca e varza
bani de unul nou nu am.
astept sugestii
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu prea ai ce face... ori unul second ori nou (aproximativ 350-400 RON). vezi la autoa la colegul eduard si vezi ce pret iti poate face. e baiat de treaba sau incearca aici pe forum la second-uri
  • asdasd

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
am achizitionat de curand un opel din 2003 motor 2000 Y20DTH si s-au intamplat urmatoarele:mi s-a aprins becul galben cu masinuta si cheia din bord si nu am putut tura motorul peste 2500rot/min,a doua zi nu mai era becul aprins si se tura motorul dar a inceput sa scoata mult fum si motorul face un zgomot ciudat si cand masina este in miscare te zmanceste si la schimbarea vitezelor se tureaza mai mult decat trebuie motorul...am fost la service la diagnoza si mi-a spus ca e egr-ul dus si ca trebuie sa-l schimb...are dreptate mecanicul sau il schimb degeaba?
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
O intreabare , tu ai citit o farama din regulament ? ai deschis 3 topicuri la problema ta , crezi ca este normal ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR