Parola noua?


va rog sa ma ajutati in urmatoarea dilema> de ce mi se opreste motorul in mers, in principiu dupa ce o alerg putin cam 120/130 km/h, apoi daca dau la automat nu porneste iar dacac o las o bucata de timp porneste imediat?
Salut si bine ai venit pe forum.
Chiar in acest moment se discuta exact aceeasi problema, iti recomandam sa postezi acolo eventualele nelamuriri: http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7467

Majoritatea subiectelor si problemelor sunt deja discutate. Este posibil sa existe deja raspunsuri la nelamuririle tale, de aceea iti recomandam sa folosesti functia Cautare. Daca nu esti pe deplin satisfacut de solutiile deja propuse, intreaba in discutiile respective si fii sigur ca cei cu experienta iti vor raspunde.

Succes!
probabil vreo problema pe circuitul de vacuum, sau vreo valoare eronata indicata de vreun senzor pe duca. te poate ajuta un tester.
Posibl lipituri reci pe calculatorul injectiei .
am dat jos calculatorul de injectie, am fost la un electronist priceput,mi a cositorit acele lipituri reci si degeaba , motorul nu porneste.Am testat o si am gasit un mesaj genul>"17 no engine RPM signal" ma poate ajuta cineva cu acest mesaj si unde se afla acest senzorm dupa cate am inteles ar fi senzorul de la volanta!!
Eu ma confrunt cu o problema oarecum similara cu a ta. senzorul este accesibil de sub masina in partea de spate a motorului. Este prins intr-un singur surub. Cred ca este senzor hall.
Eu am un sezor nou nout care nu mai am ce face cu el.
aceeasi problema am avut-o si eu si am fost cu ea la tester si aveam senzorul de turatie defect. M-a costat 180 RON si l-am inlocuit. Senzorul la mine (pt. un corsa B din 1999 cod motor X12XE) se afla sub vibrochen. DAca e aceeasi pb ca la mine, se rezolva doar daca il inlocuiesti... bafta
Intrebare de nota 20

Cine a mai avut probleme la un y17dt cu Knock sensor -ul, vreau sal schimb si nu stiu daca e potrivit sa fac asta.Cert este ca pe calculator mia dat eroare de comunicatie la el acuma dumnezeu cu mila sper sa o rezolv.
Problemele care apar sunt urmatoarele-atunci cind e cald afara se aprinde masinuta cu cheie franceza, imediat cum e rece afara se aprinde la viteza mai mare(mie imi trecea prin minte sa nu fie cristalu din sezor care se dilata si se contracta in functie de temperatura Question -acuma nu stiu)

Multumesc anticipat

PS am dat "gaseste" si am citit ce era de citit Very Happy
Shi eu am tot avut tot felul de erori de comunicatzie si le-am rezolvat dand cu spray-contact in mufa senzorului respectiv.
Incearca si apoi tzine-ma la curent ca daca nu merge vom incerca altceva!
Bafta!!
Tu la diesel nu ai knock senzor ! O fi altul posibil ala de crankshaft.
Senzorul se demonteaza , curata si se masoara ohmic (500-1kohm). Se curata si mufa. Se verifica cablul sa nu fie ros, topit, strangulat. Cablul este coaxial deci atentie la impedanta, se masoara si el. Se verifica functionarea cu un osciloscop conectat la intrare la ECU. Aici http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10242 am inceput sa explic despre ei, scuze ca nu am terminat dar macar sa ai o idee.


Ultima modificare facuta de catre dancuciureanu la Mar 05 Jun, 2007 4:07 pm, modificat 1 data in total
ok mersi daca ai ceva zimi o sa mai sap si eu sa vad ce pot face rost,sper totusi sa nu fie cablu ,nu de alta da am mai trecut prin patanii asemanatoare tot cu un opel da mai vechi si nu as vrea sa se repete


mersi mult si ramane discutia deschisa daca cineva mai are probleme cu acelasi senzor sau cu ce tine de el
Cine ti-a spus ca ai eroare de comunicatie cu el ? Motoarele diesel nu au acest senzor ! Deci mecanicii aia ori vor sa te mulga ori ....
Martorul daca s-a aprins inseamna ca ai o eroare stocata. Trebuie citita si pe urma mai vedem. La diesel multe probleme apar de la EGR care se murdareste foarte repede.


Ultima modificare facuta de catre dancuciureanu la Mar 05 Jun, 2007 4:08 pm, modificat 1 data in total
deci mareata eroare am citito cu un sistem kts 500 cit o fi e la un service bosh din constanta(deci reprezentanta bosh bla bla bla ca in alta parte nu am avut incredere sau nu au avut utilajul)-chiar eroare la senzorul asta a dat si la verificari ulterioare l-am gasit pe pistonul unu la motor,deci el exista,are un singur fir care deabia acum am aflat ca ar fi un coaxial ,l-am scos (firu) si lam pus inapoi pe sezor -problema este ca nu am avut spatiu si sculele necesare ca sa scot senzorul si sal verific ca aveam osciloscop si avea si cine sa ma ajute . Deci el exista eu asa zic,ma poate contrazice orice manual de y17dt dar nu am

Daca mai ai vreo idee zimi.
mersi mult
Cum este eroarea Pxxxx ..... nu ce interpreteaza mecanicii lui peste, poate se uita in alta parte.
Trebuie sa ne dai exact DTC-ul cautam noi pe urma
Daca te pricepi putin citeste tu codul cu metoda agrafa, da o cautare ca sa afli mai multe.
Mufa la tine este linga frina de mina parca.

In rest ai aici destul de explicit :

NOTE: Models without a terminal in position 6 of the 16-pin DLC do not display trouble codes using the MIL. Diagnostic equipment required.
Ensure ignition switched OFF.
Bridge data link connector (DLC) terminals 6 and earth Fig. 1 .
Switch ignition ON.
Trouble codes will be displayed in groups of flashes.
Count MIL flashes. Note trouble codes. Compare with trouble code table.
Each trouble code consists of four groups of one or more flashes.
The first group of flashes indicate the 'thousands' of the trouble code Fig. 2 [A].
The second group of flashes indicate the 'hundreds' of the trouble code Fig. 2 [B].
The third group of flashes indicate the 'tens' of the trouble code Fig. 2 [C].
The fourth group of flashes indicate the 'units' of the trouble code Fig. 2 [D].
Ten flashes in a group indicate '0'.
A short pause separates each trouble code group Fig. 2 [E].
A long pause separates each trouble code Fig. 2 [F].
For example: Trouble code P1111 displayed Fig. 2 .


P0 Refer to EOBD trouble code table
P1105 Barometric pressure (BARO) sensor - circuit malfunction Wiring, BARO sensor
P1120 Accelerator pedal position (APP) sensor A - circuit malfunction Wiring, APP sensor
P1122 Accelerator pedal position (APP) sensor B - circuit malfunction Wiring, APP sensor
P1125 Turbocharger (TC) wastegate regulating valve - circuit malfunction Wiring, TC wastegate regulating valve
P1173 Engine overheat protection activated - engine temperature above limit Engine coolant/oil/fuel temperature
P1180 Fuel temperature sensor, in injection pump - malfunction Wiring, fuel temperature sensor
P1195 Engine oil pressure switch - malfunction Wiring, engine oil pressure switch
P1201 Injector needle lift sensor - circuit malfunction Wiring, injector needle lift sensor
P1220 Fuel quantity adjustment control - malfunction Fuel quantity adjuster, ECM
P1225 Fuel quantity adjuster - circuit malfunction Wiring, fuel quantity adjuster
P1230 Injection timing control - malfunction Excessive fuel pressure
P1530 AC cut-off relay - circuit malfunction Wiring, AC cut-off relay, ECM
P1560 Engine control module (ECM), supply voltage - out of limits Wiring, battery, alternator Engine control module (ECM)/immobilizer control module - program
P1571 error Engine control module (ECM)/immobilizer control module - no
P1572 immobilizer signal Engine control module (ECM)/immobilizer control module - incorrect
P1573 immobilizer signal
P1604 Engine control module (ECM) - malfunction ECM incorrectly programmed, ECM defective
P1610 Immobilizer control module - program error
P1611 Immobilizer control module - incorrect security code entered
P1612 Immobilizer control module - no/incorrect signal
Wiring, immobilizer control module
P1613 Immobilizer control module - no/incorrect signal
Wiring, immobilizer control module
P1614 Immobilizer control module - incorrect signal Incorrect key
P1615 Immobilizer control module/multifunction control module communication - incorrect code Immobilizer control module, multifunction control module
P1616 Immobilizer control module/instrumentation control module communication - incorrect code Immobilizer control module, instrumentation control module
P1620 Engine control module (ECM) - defective ECM
P1625 Engine control module (ECM), holding voltage - circuit malfunction
Wiring, engine control relay
P1630 Injection timing control - circuit malfunction Wiring open circuit/short to positive
P1631 Fuel injection pump control module - defective Wiring open circuit/short to positive
P1635 Glow plug control module, control signal - circuit malfunction Wiring short to positive/earth, open circuit, glow plug control module
P1650 Malfunction indicator lamp (MIL) - circuit malfunction Wiring, MIL
P1651 Fuel injection pump control module, CAN data bus - malfunction Fuel injection pump control module
P1660 Fuel shut-off solenoid - circuit malfunction Wiring open circuit/short to positive, fuel shut-off solenoid
P1694 Glow plug warning lamp - circuit malfunction Wiring, glow plug warning lamp
P1725 Injector needle lift sensor - incorrect signal Injector needle lift sensor
P1845 Engine coolant blower motor - circuit malfunction Wiring, engine coolant blower motor, engine coolant blower motor relay
U2100 CAN data bus - circuit malfunction Wiring
U2101 CAN data bus - program error ECM programming
U2103 Engine control module (ECM), CAN data bus - malfunction detected Wiring
U2104 Engine control module (ECM), CAN data bus - malfunction detected Wiring
U2107 Engine control module (ECM)/multifunction control module communication, CAN data bus - malfunction
Wiring

Citeste codul de 2 ori ca sa fii sigur si mai vorbim.
intrebare? aceasta operatiune este valabiola si la y17dt?
Dane te rog sa imi spui daca ceea ce spuneai mai sus e valabil shi pt y20dth (masina din semnatura). Chestia cu metoda agrafa la mufa cu 16 pini, nu de alta dar cam asa e si mufa mea de diagnosticare.
Eu stiam ca nu se poate la masinile de prin 2000 incoace. Ar fi super sa fie valabil totusi!
Merci mult shi anticipat!!!
Cititi cu atentie ca este scris :
NOTE: Models without a terminal in position 6 of the 16-pin DLC do not display trouble codes using the MIL. Diagnostic equipment required.

Sunt modele de dupa 2000 care folosesc in continuare ECU de ala vechi din cauza motorului. La a mea bineinteles cu nu s-au gindit decit la cel nou.
La Y20DTH nu stiu, am sa verific si iti spun.
deci codul de eroare citit cu kts500 la service bosh este P0335 "senzor pozitie arbori cotiti fara comunicatie" asa aparea pe ecranul calculatorului

faza este ca pinul 6 nu il am am asa 3,4,5,7 si 12,16 atit este pe conector

Mam uitat si eu pe net prin toate cotloanele dar mai nimic si cei mai ciudat este ca nu gasesc mai nimic pe net cu "Y17DT" deja imi vine sami iau cimpii azi de exemplu in 2 km mi sa aprins becu de 3 ori dar in restul zilei cit am mers nu sa intimplat nimic,nici nu stiu ce sa mai fac


Aveti idee unde pot gasi niste imagini cu motorul si cu pozitionarea senzorilor pe el ?

mersi
In manualul de service gasesti sigur.

PS
De la o vreme ma deranjeaza la maxim cei care specifica "am cautat in nestire pe net si n-am gasit"...
N-am nimic personal cu tine, vreau sa te ajut, dar daca ceri ceva, spune clar :
habar n-am sa caut pe net si va rog sa cautati voi pentru mine.

Uite ce am gasit la o cautare cu "Y17DT sensor position" :
http://search.yahoo.com/sea...fr=moz2&x=wrt

PS
Tu cum ai cautat ?
Ce ai scris in motorul de cautare ?

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou