Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Salut! Masina este cea din semnatura.....Am o mare dilema si poate ma lamuriti si pe mine.......
Distributia la Z16XEP este pe lant sau pe curea? Daca este pe curea, la ce interval se schimba?
Si inca ceva......
Este posibil ca Astra Classic 2006 sa aiba ESP sau TC din fabrica?
La dealer nu stiu nimic, cartea nu zice ........
Skip ads

  • litza

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Pe curea. Parca la 4 ani sau 60.000 km. Scrie in cartea masini.

Nu are ESP/TC.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,536
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Paaai z14xep e pe lant...cel de 1.6 e pe curea?
ciudati nemtii astia. Daca are esp/tc ar trebui sa observi niste martori in momentul punerii contactului...martori care ar trebui sa se stinga in 5-10-15 sec
  • litza

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Exact 1.4 twinport e pe lant, 1.6 pe curea.

Modele Classic din Polonia nu au TC/ESP. Doar pe G-urile din Germania existau ca optionale.
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ms de raspunsuri. Mi se pare totusi o aberatie sa faci 1.6 pe curea, din moment ce 1.4 e pe lant. Nu s`au gandit si ei la intretinere? Cureau la 60.000 km, lantul n`are moarte.....Ciudat
  • eu
  • ***
  • 713 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
1.6 Twinport (Z16XEP) are distributie pe curea si in manual scrie ca se schimba la 150.000 de km, nu la 60.000. Wink
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,452
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@eu, sa-ti schimbi tu cureaua la 150.000 Smile
Si uleiurile cica le poti tine in motor 20-30 k kms, dar eu totusi prefer sa il skimb la 10k kms. Mi-e mila de masina Smile
  • eu
  • ***
  • 713 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
@jE: Eu schimb curelele la revizii... d'aia mi-am luat masina noua sa nu ma mai doara capul. In caietul de service scrie la 150.000 si nu ma apuc eu acum sa schimb curele cand vreau eu.
Iar chestia cu "mi-e mila de masina" e pentru necunoscatori. No offence. Atat timp cat consumabilele astea au un termen specificat clar in caietul de service, caiet editat de GM, nu de dealeri, parerea mea e ca nu are sens sa ma complic daca nu e cazul. Daca se vor intalni simptome ciudate mai devreme atunci da. In caz contrar voi respecta specificatiile producatorului. Bineinteles asta e gandirea mea... cui ii e "mila de masina" poate sa o tina pe covor in garaj. Laughing Eu unul nu consider ca daca respecti specificatiile producatorului "ti-e mila de masina destul".
Cu uleiul e alta poveste. Dealerii din Romania te obliga sa il schimbi la 15.000 km din cauza conditiilor de trafic si a prafului din tara asta, insa in tari ca Germania nu se schimba sub 30.000 de km. Si asta scrie clar in caietul de service.
@all: Nu m-am apucat sa dau sfaturi aici pe forum fara sa citesc acolo. Cine vrea sa schimbe mai repede cureaua la Z16XEP e liber sa o faca. Eu am raspuns la intrebarea lui alex_ahire.
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Multumesc inca o data! Nu vreau sa starnesc polemici pe tema curelei de distributie. Fiecare o schimba cum crede de cuviinta.
  • eu
  • ***
  • 713 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Corect. Eu doar ti-am raspuns la intrebare cu datele din caietul de service.

Cat despre ESP pe Classic 2 din cate stiu eu nu exista. Vezi daca ai pe bord un martor cu o masinuta care derapeaza pentru orice eventualitate.
  • reb
  • *
  • 10 mesaje
  • din 10 Dec 2006
  • Astra 2007 Z14XEP
  • Bucuresti
  • reb

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare leagata de acest subiect (Astra Classic II 2006).
Motorul de 1,6 Twinport are o serie de avantaje (evidente) fata de cel de 1,4 (cuplu bun la turatie mai mica, etc). Ca dezavantaje, e mai scump si consuma un pic mai mult.
Nu stiu cum sa vad chestia cu cureaua - este un dezavantaj? Daca da, este atat de grav incat sa merite sa prefer 1,4 Twinport pe lant?

Si as mai avea o nelamurire - motoarele de pe astra H 2006 sunt identice cu cele de pe astra Classic II 2006?

Multumesc anticipat pt. raspunsuri.
  • pufulet

  • Mesaje scrise: 303
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
la a 2-a intrebare iti raspund eu: da, e acelasi motor (pt 1.4/1.6), cu mici diferente de calibrare, de aici diferenta de cativa CP
Skip ads

  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 989
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu e grav, cum sa fie...Very Happy Fiecare motor tb sa aiba distributie ca altfel nu ar merge. Cureaua e mai silentioasa si se schimba mai des, dar ai garantie la lucrare. Lantul e mai "sanatos" si se schimba la 300.000 km. In ambele cazuri, daca doamne fereste cedeaza, s`a terminat cu joaca (supape indoite, pistoane sparte, tacheti rupti etc).
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR