Parola noua?


am o zafira 1.6 16v 2001 si pierde antigel .sub ea nu se vede numic curs ma refer pe asfalt si nu stiu pe unde ar putea pierde daca a-ti mai patit va rog sa i-mi dati si mie idei
Daca curge incet nu ai sa observi.
La mine curge pe la pompa secundara de apa.Nu face balta nici daca o las o spatamana.
Probabil curge doar in mers.Se cunoaste pe bara fata daca o desfac ca e ud pe acolo.
Dar depinde.
Daca ai garnitura de la chilasa arsa se duce in motor.Deci nu o sa curga nimic.
zyggy82 pompa de apa poate pierde cate putin cand merge motoru,se incalzeste si face presiune(este normal)sau pe la inelele de cauciuc de la radiatoru din aeroterma,de montezi plasticu de pe partea dreapta de la tunelu de pe mijlocu masinii pe unde sa schimba filtru de polen si cu o lanterna te uiti sa vezi daca sunt urme de antigel pe levieru de la schimbator sau pe buretele de pe podeaua masinii
la motoarele 1,6 16V cum e si pe astra g marea majoritate curg pe la inelele de la radiatorul de caldura din habitaclu se vede mai bine daca este mocheta uda e clar acela e si inelele nu sunt f scumpe eu la astra mea am dat 50ron originale GM
alin 11 , poti fi mai exact te rog ?!
only cu ce vrei sa fiu mai exact
AM aceeasi problema,mocheta umeda dinspre sofer.Mai exact pe unde am acces la radiatorul de caldura si cand spui inele te referi la ceva garnituri ?
da only garniturile de la radiatorul de caldura din habitaclu,multi zic ca trebuie demontat bordul masini dar eu am fost la mecanicul meu si trebuie demontat tunelun dintre scaune si se schimba usot 50 de ron manopera si 50 inelele
nu este o operatie f scumpa dar gaseste pe cineva cat de cat priceput iti doresc multa bafta
Multumec mult .
Pierdere antigel la o vectra b 1,6 16 v :jos dupa ce am miscat masina s a vazut o pata de antigel ,m am uitat pe sub masina dupa ce am ridicat o pe cric si se vede antigel curs pe brat sau puntea fata ,,in partea dreapta mai mult dar se vede si in partea stanga insa mai putin . Pe unde naiba pierde ?
Verificati si radiatorul de pori.
http://www.clubopel.com/vie...p=1573690#1573690
Niste poze poti pune asa ne lamurim si noi.
Asta numai daca aveti podeaua umeda la Zafira A si Astra G.

Trebuie aflat ce tip de calorifer aveti montat pe masina (BEHR sau DELPHI)
1) http://www.clubopel.com/vie...p=1554848#1554848

Tutorial schimbare garnituri calorifer la Astra G (Astra G sora lui Zafira A dupa motor.)
2) http://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0

Antigel (Sub Pres pe parte Soferului) Tutorial util Zafira A
3) http://www.clubopel.com/vie...83&highlight=
Fratilor, la vectra b a mea 1,6 16v azi dimineata pica binisor pe sub masina undeva la mijloc cam deasupra barii stabilizatoare ,am fugit repede acasa si am ridicat o pe cric dupa care m am bagat sub ea si SURPRIZA nu mai curgea . Am dat drumul la caldura la maxim am lasat o sa mearga plus ca am turat o si nimic ,dupa vreo 2 ore am dat o tura de vreo 2-3 km si a reanceput sa pice pret de 10 min . Nu pricep pe unde pica ,deasupra barii stabilizatoare este un burduf pe mijlocul masinii care este umed ,nu stiu ce este acolo probabil deasupra lui este buba pt ca burduful acela este gen burduf planetara si nu cred ca trece apa prin el . Va rog frumos daca ati intalnit aceiasi problema si ati rezolvat o sa mi raspundeti si mie . Multumesc .
In spatele motorului sunt doua tevi care intra in habitaclu ,prin una circula antigel , mufarea se face cu piesa din plastic in cazul meu ,pe sub ea la imbinare pierde antigel . Maine desfac si vad daca are oring sau pur simplu a crapat ceva .
Salutare,

Am si eu o problema asemanatoare. Pierde lichid de racire pe undeva, nu stiu pe unde dar tot dispare din vasul de expansiune, asta in cazul in care merg la drum lung. Daca trec de 2000 de turatii in scurt timp apare in calculatorul de bord Cooler Level, ceea ce inseamana ca a scazut nivelul lichidului de racire(dupa un timp dispare, iar apare si tot asa) si inca ceva: in depasire(sa zicem) cu pedala la podea dupa ce trece de 2000 turatii se aude la vasul de expansiune un fluierat, ca si cum ar avea presiune prea mare acolo.
Am fost cu ea la un mecanic iar dupa doua zile a zis ca nu are nimic si ca sa incerc sa schimb busonul de la vasul de expansiune. Voi ce credeti ca ar avea?

Masina: Opel Zafira 2004 2.0 Dti

Multumesc anticipat.
Vezi daca ai robinet golire in partea de jos a radiatorului. Eu chiar azi am descoperit ca pe acolo pica antigel. Nu mult, dar suficient cat sa scada cam un cm pe saptamana nivelul sub maxim. Poate sa fluiere cat vrea supapa de suprapresiune din capac dar nu e in regula sa scada asa drastic nivelul. Pierde pe undeva. Bine ar fi sa se si vada pe unde...!
UrsuIasi pregatestete de o chiulasa noua(SH) sa fisurat intre supape,( Daca trec de 2000 de turatii in scurt timp apare in calculatorul de bord Cooler Level,)(cu pedala la podea dupa ce trece de 2000 turatii se aude la vasul de expansiune un fluierat, ca si cum ar avea presiune prea mare acolo.)
simptome de chiulasa fisurata
Ma scuzati ca am intarziat asa de mult pe aici. Intradevar am facut mai multe verificari si dupa cum spunea nicunicu garnitura era fisurata. Am schimbat cu una noua si totul este in regula acum.

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou