Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • Jh0nny

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Nu imi pornea dimineata cum trebuie si am hotarat sa schimb bujiile ! Dar cand le-am schimbat am obs cu tristete ca cel care le-a infiletat le-a infiletat pe langa filet si astfel s-au rupt 2 bujii in chiuloasa ! Am desfacut chiuloasa si vreau sa cumpar garnitura ca sa o pun in locu celeilate ! La magazin au zis ca difera pe grosimi mici , mediii si groase ! Stiti cunva de asa ceva ? Cam ce garnituri stiti la mototru meu ? Si mi-a cerut cam 1,8 mil garnitura mica , 2,5 mil garnitura mijlocie si 3,5 mil garnitura groasa ! Ce parere aveti ?
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
ce oameni bine pregatiti Twisted Evil tot sa cumperi piese de la ei si pe urma sa te intrebi de ce "merge asa bine masina"...nu exista garnituri mici,medii si mari....au folosit un mod propriu de interpretare pe care un client obisnuit nu are cum sa-l stie...sau poate ai inteles tu gresit Rolling Eyes

so...la motoare sunt 3 tipuri de garnituri, in functie de cota de reparatie pe care o solicita chiulasa dupa planare(alezaj)...cota de reparatie 0 = fara alezaj sau alezaj f. subtire, cota 1 si cota 2(in fct de ce zice manualul de reparatie dupa alezaj)
...intreaba mecanicul care iti planeaza chiulasa(daca o faci) ce trebuie
  • ady78

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: constanta
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Zic ce scrie in manual. Se masoara cat de mult este iesit pistonul in afara adica la sfarsitul fazei de compresie, iar in functie de valuarea obtinuta se cumpara garnitura de chiuloasa. daca pistonul este la fata blocului motor fara sa fie iesit in afara se cumpara garnitura normala. suprainaltarea pistonului apare datorita depunerilor de calamina pe capul pistonului. Atentie la calamina de pe chiuloasa insa. Daca este prima oara cand ai desfacut motorul, cumpara o ganitura normala.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Jh0nny nu stiu la ce magazin ai fost dar sfatul meu este sa mergi la AUTO CD SERV si vorbesti cu Victor. Magazinul este la intersectie Strapungere Silvestru, bariera Tigarete, fosta Duvana, Str. Octav Bancila sta da sus in Pacurari, Cargus, Mercedes...cred ca te-am lamurit. Asta stie ce face si au preturi bune.
Skip ads

  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Vezi ca garnitura de chiuloasa are o portiune iesita in afara in zona pompei de injectie unde scrie seria ei si de asemenea gradul garniturii este reprezentat prin decupari din garnitura de forma |-|. In functie de nr de decupari, ai gradul garniturii. Garnitura noua tre sa aiba acelasi numar de decupari ca si cea care ai avut-o.
  • Jh0nny

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2005

  • Mesaj Privat
intradevar are o serie pe ea ! o sa merg cu seria respectiva la ei! Garnitura nu o schimb din cauze de , defectiune ci din cauza ca am avut bujiile rupte si am scos bujiile din chiuloasa! Acum nu'stiu se poate sa trebuiasca sa planez chiuloasa ? se poate sa nu mai fie dreapta ?
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
e posibil sa trebuiasca s-o planezi..dar asta afli numai dupa ce se probeaza de catre un cunoscator...recomand si prezoane noi, e mult mai sigur si un cost suplimentar nu prea mare
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu am demontat motorul meu de 5 ori si am folosit aceleasi prezoane si nu am avut pb.

Chiuloasa 99% nu e necesar sa o planezi daca motorul nu a fost fiert.

Pentru a verifica planitatea chiuloasei, intoarce-o cu partea "plana" in sus, si aseaza o rigla de proiectare (sau ceva care ai siguranta 100% ca e perfect plan) pe suprafata chiuloasei, si pune o lanterna pe o parte si priveste pe partea cealalta daca ajunge lumina. In mod normal daca chiuloasa e plana perfect, nu trebuie sa treaca lumina absolut deloc.

Un alt test este tot cu o rigla si cu o lera, pentru a verifica gradul de "ovalizare" bagi lere din ce in ce mai mici si vezi care intra. Iarasi in mod normal nu trebuie sa intre nici cea mai mica.
Skip ads

  • Jh0nny

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Pretul de 1.7 garnitura cica aia cea mai subtire , 2,5 aia mai grosuta si 3 milioane aia groasa cum vi se par ? Preturi de la magazinul AUto Center din iasi ! E mult ? Stiti cunva cam care sunt preturile in general ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce cauti tu la Auto Center nu stiu.... sunt niste scumpi
Dar daca vrei sa ti se para ca au pret bun te duci la Augsburg in Pacurari sa vezi acolo nesimtire
TE DUCI LA AUTO CD SERV ! Sa ne spui ce pret de original a dat Victor...
Daca tot nu ai inteles unde este magazinul da-mi pm/mail ca te duc de minuta acolo . Crede-ma ca stiu toate magazinele din Iasi si ce le poate pielea. Nu te intreb inca unde vrei sa o schimbi....
  • dumy

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu o mare problema cu masina, in sensul ca imi mananca apa din vasul de expansiune si o scoate pe esapament(scoate mult fum alb). Am schimbat garnitura de chiuloasa, am fost la verificat cu chiuloasa si este plana si acum dupa toate aste.... tot imi scoate fum si imi consuma antigelul. Ce altceva as mai putea sa incerc?? Rolling Eyes
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dumy a scris:Am si eu o mare problema cu masina, in sensul ca imi mananca apa din vasul de expansiune si o scoate pe esapament(scoate mult fum alb). Am schimbat garnitura de chiuloasa, am fost la verificat cu chiuloasa si este plana si acum dupa toate aste.... tot imi scoate fum si imi consuma antigelul. Ce altceva as mai putea sa incerc?? Rolling Eyes


Fum alb poate scoate si din cauza temperaturilor scazute din aceasta perioada, iar lipsa antigelului se poate datora si vreunui furtun spart/fisurat.
Incearca sa "simti" mirosul de la evacurare si daca e dulceag, sigur e antigel.
Verifica daca ai presul din interior ud, e posibil sa ai ceva probleme pe la calorifer.
In caz nefericit, o fi vreo fisura in chiuloasa Sad .
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
dumy vezi o-ring calorifer, daca nu stii despre ce este vorba da o cautare.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mai rau decat garnitura de chiuloasa poate fi blocul crapat(doamne fereste), dar verifica si tu toate furtunele de la instalatia de racire.
  • Luciani67

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2005

  • Mesaj Privat
e foarte posibil sa ai si chiuloasa crapata (eu am patit-o). In mod normal trebuia verificata sub presiune inainte de planare....
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Si cum dumnezeu s-au rupt bujiile alea? Mai sa fie nu-sh cum naiba s-au filetat ele aiurea. Eu n-am reusit in viata mea sa bag o bujie sa prinda aiurea filetul.
Zi-ne te rog ( sa stii ca nu vreau sa par sarcastic) cam cat timp ai mers cu ele arse, ca era pe aici un post mare tare despre bujiile astea.
  • Octav

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum o fi la zafira, dar eu la a mea am avut o bujie arsa cam jumatate de an. Datorita faptului ca era cald afara, nu am schimbat-o imediat cum s-a aprins becul. Dupa ce am citit pe forum ca s-ar putea sa se depuna calamina si sa nu mai mearga desfacuta, m-am speriat si am inlocuit-o.
La desurubare nu am intampinat nicio problema. S-a desfacut normal.Sincer, cred ca daca bujia a fost insurubata la forta care e data in carte (chiar si ceva mai mult, dar nu nebuneste) nu apare acest fenomen -ruperea bujiei.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR