Parola noua?


Buna ziua... nu sunt foarte vechi pe forum dar de vreo 2 saptamani am o problema cu masina. Este vorba de un Opel Astra g din 2001 1.7dti. Problema a inceput in felul urmator. Intr-o zi am pornit masina impinsa. pur si simplu nu am avut alta posibilitate. Dupa ce am pornit-o au ramas pe bord aprinsi martorii check engine si martorul de la rezervor.. In 40 de km s-au stins martorii si nu s-au mai aprins de atunci vreo 500 de km. Atunci am crezut ca este o eroare si cam atat. Dar intr-o dimineata cand am pornit aceiasi martori au ramas aprinsi, ventilatorul mergea in continuu si tot asa au ramas pana acum... Am fost pe tester la un service din Berceni si baietii de acolo au pus testerul si au zis ca este din cauza faptului ca am scos bateria des si au ramas erori in calculator...Voi ce parere aveti? Multumesc
Deobicei cand apare acel radiator, inseamna ca apar probleme la modulul ECM (electronic cooling module). Dar poti sa verifici un pic mufa de la senzorul AC, care este in stanga pe butelia de freon (in spatele spoilerului). Trebuie sa fie bagata inauntru, deobicei pornesc ventilatoarele cand acea mufa nu face contact sau daca senzorul este dus (este un senzor de presiune).
multumesc mult. Am sa incerc si cu mufa... Dca mai cunoasteti si alte cauze va rog sa le exprimati..
alex_paval a scris: Deobicei cand apare acel radiator, inseamna ca apar probleme la modulul ECM (electronic cooling module). Dar poti sa verifici un pic mufa de la senzorul AC, care este in stanga pe butelia de freon (in spatele spoilerului). Trebuie sa fie bagata inauntru, deobicei pornesc ventilatoarele cand acea mufa nu face contact sau daca senzorul este dus (este un senzor de presiune).
multumesc mult .Mufa era problema...

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou