Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am o vectra a 1993 pe GPL. cand e rece motorul porneste f bine dar cand fac ceva ture cu ea si creste temperatura la motor nu mai vrea sa porneasca decat impinsa. am tot citit pe net si cred ca e senzorul de turatie. dupa ce se incalzeste motorul in timpul mersului imi da cateodata niste suturi asa scuturaturi in mers , mi se aprinde becul ala galben check engine si imi cade turometrul la zero. motorul merge in continuare dar eu continui sa merg cu acul turometrului cazut si f rar mai sare cate un pic dar in general e mort la zero. daca o opresc si vreau sa o pornesc nu o mai ia cu toate ca bateria invarte f bine totul ok dar nu starteaza. cum pot sa il schimb singur? si unde gasesc un magazin in bucuresti de piese mai ieftine ca pret? multumesc mult
Skip ads

  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Te sfatuiesc sa faci si un test, asa zis al agrafei...

In functie de ce spune acolo, poti sa iei o decizie...
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
gabrield a scris:Te sfatuiesc sa faci si un test, asa zis al agrafei...

In functie de ce spune acolo, poti sa iei o decizie...

Corect! Pentru mai multe lamuriri despre acest test vezi aici: http://astra.autokacik.pl/download/aldl.pdf
Later edit: Link-ul asta e mai bun: http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Bafta!!!


Ultima modificare facuta de alexandrv_b la Lun 15 Jan, 2007 12:53 am
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am gasit articolul despre citirea codurilor cu agrafa , am incercat dar nimic, am gasit mufa cu 10 pini e in dreapta sus langa telescop am pus agrafa la pinul A si B ca erau si notati am pus contact si am si pornit chiar dar nu a inceput sa palpaie check engine cu toata ca dupa ce am inceput sa merg mai tarziu si am scos agrafa a a parut check engine si a cazut acul turometrului si nu am mai reusit sa repornesc masina dupa ce sa incalzit. stie cineva daca senzorul de turatie e camshaft sensor? si cam pe unde e pozittionat, iese din el un cablu negru gros care duce la bord?
Skip ads

  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Nu pot sa imi dau seama de ce nu functioneaza!
Poate ne ajuta cineva!!
Sigur ai verificat bine ce tip de ECU ai si implicit ce mufa de diagnosticare?
Bafta!!
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am tot vb cu mai multi mecanici am fost si la augsburg pe autostrada B pitesti. sunt cam disperat. din spusele la toti e senzorul de impusulsuri arbore cotit care la AUgsburg mi-l aduce in 4-5 zile (4 mil) iar pe la un reprez Meteor il au stoc (3.5 mil) deja nu ma mai intereseaza cat costa , la cat umlbu sa repar si nimeni nu ma poate ajuta. as vrea o harta cu motorul meu sa vad unde e senorul asta ca m-am bagat pe sub masina si peste tot la fulia de arbore cotit nu se vede nu iese nici un cablu cu mufa cu 3 pini. am mers fir cu fir am gasit cel de ulei jos in stanga fulii de arbore cotit, cel de temperatura. se poate ca eu sa am senzor hall si sa fie in delco cum mi-a zis un mecanic? dar poate sa imi faca sa imi cada turmetrul jos cand merge motorul iar cand il repornesc nu mai merge? HELP



http://www.vauxtune.co.uk/x...;cat=4&page=1
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Incearca intai sa il curetzi ca ai sanse destul de mari sa il potzi rezolva si nu te arunca cu capul (a se citi-"buzunarul") inainte ca ma gandesc ca nu te dau banii afara din casa!
Incearca si aici:
https://www.clubopel.com/vie...sensor+crankshaft
https://www.clubopel.com/vie...sensor+crankshaft
Crank Position Sensor Strategies: If a crank position sensor fails, the engine will die. The engine may, however, still crank but it will not start. Most problems can be traced to faults in the sensor wiring harness. A disruption of the sensor supply voltage (Hall effect types), ground or return circuits can cause a loss of the all-important timing signal. . Dupa cum zice aici se pare ca a cam nimerit-o mecanicosu' ala!
Bafta!!!
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
dupa cum am vzut aici https://www.clubopel.com/vie...sensor+crankshaft

CRANKSHAFT POSITION SENSOR. Used on engines with distributorless ignition systems

la motorul meu am distribuitor delco deci se p[oate sa am senzorul in delco? am cautat peste tot senzorul de arbore cotit va spun sigur nu exista nici in fata la fulie nici pe volantaam cautat cu lanterna orice fir ce pleaca de la motor. merg sa cumpar o bobina de delco -senzor hall cum am mai vazut ca e numit. va tin la curent
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Deci senzorul este plasat in distribuitor. Poti sa il testezi, conectand intre pinii B si D ai distribuitorului un LED (fara sa scoti mufa de tot) si dand un pic la cheie. Cand motorul se invarte, LED-ul trebuie sa clipeasca.
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Am fost la un drum de 500 km si nu am avut curajul sa opresc motorul , ca daca nu mai pornea. Am schimbat bobina de inductie am mers bine dar cand am venit a mai facut odata figura si a cazut turometrul. Deci problema nu a disparut. Am verificat tensiunea de incarcare fara consumatori. Este de 14.99 si daca aprind faza scurta 14.80. faza lunga 14.70. cred ca e prea mult. Sa fie dus releul de diode? Becul de la baterie este de o perioada de timp negru si nu se mai face verde. Care este legatura intre releul de diode si pornirea? Deci poate face ca un condensator sa ramana incarcat si sa nu mai dea scanteia care trebuie? . ms mult de raspuns.
  • dictator

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
am schimbat modulul de aprindere care se afla in delco (distributor) m-a costat 115 RON de la o firma mica de piese de pe iuliu maniu. e model din ala cu 7 pini 4 sus si 3 jos. ca sa il dai jos iti trebuie cheie de 5,5. am montat modulul si vad ca pana acum timp de 3 zile nu mi-a mai facut nici o problema, sper sa o fi rezolvat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR