- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
@DanD de la sonda a doua, prima ai schimbat-o degeaba. Iar daca tot ai pus-o noua las-o acolo ca si astea cu timpul se colmateaza si nu mai lucreaza bine.A doua poate avea cicuitul intrerupt si nu o vede ecu. Tot la fel de bine poate fi defecta dar fiind doua, meseriasul tau le-a luat pe rand:daca nu-i prima atunci cealalta. Stia el ceva cu codurile dar banii sunt ai tai.
DanD
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
DanD
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Din ce stiu eu in Suceava nu ai pe nimeni bun la aceste motoare.
Sfatul meu este sa vii intr-o simbata sau dimineca in Iasi si te ajut eu complet : diagnoza competenta, verificat si inlocuit de proba componente suspecte. Daca am respectiva "pe stoc" pleci rezolvat sau o primesti in citeva zile si o inlocuiesti singur.
Sfatul meu este sa vii intr-o simbata sau dimineca in Iasi si te ajut eu complet : diagnoza competenta, verificat si inlocuit de proba componente suspecte. Daca am respectiva "pe stoc" pleci rezolvat sau o primesti in citeva zile si o inlocuiesti singur.
DanD
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
am dat jos nenorocirea de senzor, i-am curatat cuntacte si alte minuni, i-am resetat calculatorul si bineinteles eroarea a disparut....astept acum sa vad daca mi se mai aprinde martorul din bord.in cazul in care se intampla asta sa stii ca am sa vin in iasi, doar e la o aruncatura da bat . multumesc momentan!
tntcip
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am fost azi al tester si aveam stocate 9 erori primele 2 erau P0135 circuit de incalzire ... celelalte P0201 .....si mai multe .. am inteles ca toate astea erau din cauza P0135 dadea informatii gresite ...au sters toate erorile . sa stins motorasul din bord .. iar la 1 repornire iar a aparur .. am fost iar la tester iar acum a citit doar 2 erori P0135 deci cred ca trebuie sa-mi cumpar un aparat de masura si sa iau valorile de la voi .. Sper sa nu fie sonda ca e 350 ron de la BOSCH
tntcip
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Tulcea
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2007
- Mesaj Privat
dodoka
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Buna. Am un Agila 1.0.
M-i sa aprins la bord becul de la motor.
Am mers la reprezentanta Opel Tg Mures, au pus la test, si au spus ca trebuie scimbat debimetrul de aer dupa care sa ma duc inapoi, sa fac din nou testul, si atunci o sa stie daca e dus si sonda.
Ce sa fac?
Mentionez ca motorul merge perfect, porneste usor si in frig, trage, de parca ar fi nou.
M-i sa aprins la bord becul de la motor.
Am mers la reprezentanta Opel Tg Mures, au pus la test, si au spus ca trebuie scimbat debimetrul de aer dupa care sa ma duc inapoi, sa fac din nou testul, si atunci o sa stie daca e dus si sonda.
Ce sa fac?
Mentionez ca motorul merge perfect, porneste usor si in frig, trage, de parca ar fi nou.
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Atentie ce faci ca debitmetrul este scump (8,5 mil) dar se poate curata cu atentie. Cum? Citeste tot aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556
Deapre sonda lambda care si asta costa ceva, citeste de la inceput tot topicul asta. Coduri de eroare ai avut?Nu ti-au spus? Sau zic ei ca au pus-o de ceva la tine, daca nu-i una atunci cealalta.Citeste si vezi poate scapi mai usor.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=2556
Deapre sonda lambda care si asta costa ceva, citeste de la inceput tot topicul asta. Coduri de eroare ai avut?Nu ti-au spus? Sau zic ei ca au pus-o de ceva la tine, daca nu-i una atunci cealalta.Citeste si vezi poate scapi mai usor.
pepino967
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
"dancuciucureanu", as vrea sa-mi faci si mie o interpretare a testului de noxe (test de poluare).
L-am facut la Skoda-service, iar cei de acolo mi-au spus ca as avea probleme cu sonda LAMBDA(dar nu mi-au spus si cu care dintre cele 2), deshi mecanicul respectiv s-a mirat ca nu iese nici pic de fum pe la tzevi. As vrea sa stiu si eu daca tre' s-o schimb, au ba.
Dupa ce am efectuat acest test, am mers cu masina la Opel-service si i-am facut si o diagnosticare. Cei de la Opel mi-au zis ca e totul ok, ca nu au iesit niciun fel de probleme sau de erori(aici am eu niste dubii, pentru ca astia de la Opel mi-au bagat masina in atelier, mi-au scos-o dupa 1 ora si jumate, mi-au inmanat foaia de inregistrari care era goala si cand i-am intrebat "de ce nu-mi dau si mie un raport cu inregistrarile diagnozei", mi-au zis ca ei "nu elibereaza asa ceva, doar trec in foaia respectiva ce probleme au aparut in urma diagnosticarii, iar in cazul masinii mele cica a iesit totul ok si d-aia e foaia alba, ca n-au avut ce sa scrie la probleme aparute").
Mentionez ca m-am hotarat sa efectuez aceste teste, deoarece mi s-a parut ca am un consum prea mare, cu Corsa C a mea. 10-11L/100km, in oras(inafara, n-am apucat sa ies cu ea).
Afisez mai jos, rezultatul testului de noxe(exact si tot ce este scris in raportul testului):
ANALIZOR GAZE
TEST POLUARE
Rezultat / Masurat1 / Masurat2
Ora / 14:38:43 / 14:39:35
CO % vol. / 0.00 / 0.01
CO2 % vol. / 12.9 / 12.6
HC ppn vol. / 1 / -1
O2 % vol. / 3.54 / 4.0
LAMBDA / 1.19 / -.- -
COcorr. % vol. / 0.00 / 0.01
AFR(BNZ) / 17.61 / -.- -
Tur. (RPM) / 2060 / 850
Temp. C / 91 / 92
Proba1 = ralanti accelerat
Proba2 = ralanti
*CONTROL VEHICUL CU CATALIZATOR*
*Masuratoare neefectuata*
*LAMBDA) 1,03 la ralanti accelerat*
Mentionez faptul ca nu imi sta niciun beculet de avertizare aprins, in bord.
L-am facut la Skoda-service, iar cei de acolo mi-au spus ca as avea probleme cu sonda LAMBDA(dar nu mi-au spus si cu care dintre cele 2), deshi mecanicul respectiv s-a mirat ca nu iese nici pic de fum pe la tzevi. As vrea sa stiu si eu daca tre' s-o schimb, au ba.
Dupa ce am efectuat acest test, am mers cu masina la Opel-service si i-am facut si o diagnosticare. Cei de la Opel mi-au zis ca e totul ok, ca nu au iesit niciun fel de probleme sau de erori(aici am eu niste dubii, pentru ca astia de la Opel mi-au bagat masina in atelier, mi-au scos-o dupa 1 ora si jumate, mi-au inmanat foaia de inregistrari care era goala si cand i-am intrebat "de ce nu-mi dau si mie un raport cu inregistrarile diagnozei", mi-au zis ca ei "nu elibereaza asa ceva, doar trec in foaia respectiva ce probleme au aparut in urma diagnosticarii, iar in cazul masinii mele cica a iesit totul ok si d-aia e foaia alba, ca n-au avut ce sa scrie la probleme aparute").
Mentionez ca m-am hotarat sa efectuez aceste teste, deoarece mi s-a parut ca am un consum prea mare, cu Corsa C a mea. 10-11L/100km, in oras(inafara, n-am apucat sa ies cu ea).
Afisez mai jos, rezultatul testului de noxe(exact si tot ce este scris in raportul testului):
ANALIZOR GAZE
TEST POLUARE
Rezultat / Masurat1 / Masurat2
Ora / 14:38:43 / 14:39:35
CO % vol. / 0.00 / 0.01
CO2 % vol. / 12.9 / 12.6
HC ppn vol. / 1 / -1
O2 % vol. / 3.54 / 4.0
LAMBDA / 1.19 / -.- -
COcorr. % vol. / 0.00 / 0.01
AFR(BNZ) / 17.61 / -.- -
Tur. (RPM) / 2060 / 850
Temp. C / 91 / 92
Proba1 = ralanti accelerat
Proba2 = ralanti
*CONTROL VEHICUL CU CATALIZATOR*
*Masuratoare neefectuata*
*LAMBDA) 1,03 la ralanti accelerat*
Mentionez faptul ca nu imi sta niciun beculet de avertizare aprins, in bord.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
pepino967
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:pepino967 ai date complect aiurea, iti recomand o diagnoza competenta care poate localiza defectul. Daca ai fost la Rucom atunci ai aruncat banii pe fereastra. Ai pm, nu fac reclama la nimeni, incerc sa va ajut cit pot.
Iti multumesc.
Ceea ce am postat eu, nu sunt rezultatele diagnozei de la RUCOM-OPEL (aia nu mi-au dat nicio foaie cu datele diagnozei si de aceea am depus si o reclamatie online la ANPC - http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=178) , ci rezultatele in urma efectuarii "TESTULUI DE POLUARE, analizor gaze", pe care l-am facut la SKODA-service.
Si zici ca sunt complet aiurea? In ce sens?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
pepino967 tu fa cum am spus eu, va ajut prin telefon daca sunt dubii. Testul de noxe nu este concludent, trebuie parametri motor ca sa poti trage cit de cit o concluzie. Stiam ca ai fost la Rucom ....
In afara de vizualizare parametri si interpretarea lor posibil sa mai fie nevoie si de alte masuratori, fii calm si asculta....
In afara de vizualizare parametri si interpretarea lor posibil sa mai fie nevoie si de alte masuratori, fii calm si asculta....
pepino967
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:pepino967 tu fa cum am spus eu, va ajut prin telefon daca sunt dubii. Testul de noxe nu este concludent, trebuie parametri motor ca sa poti trage cit de cit o concluzie. Stiam ca ai fost la Rucom ....
In afara de vizualizare parametri si interpretarea lor posibil sa mai fie nevoie si de alte masuratori, fii calm si asculta....
In afara de vizualizare parametri si interpretarea lor posibil sa mai fie nevoie si de alte masuratori, fii calm si asculta....
Ok. O sa incerc sa fiu calm. Adevarul e ca incep sa intru putin in panica. Colac peste pupaza, ieri a trebuit sa gasesc urgent un tinichigiu care sa-mi sudeze toba (aparusera si niste fisuri la ea), ca am gasit-o desprinsa si riscam sa o pierd pe drum. Din cauza gropilor si santurilor de pe strazile din Craiova (e o priveliste selenara de-a dreptul ! ), incet-incet a cedat din sudura (am mai si lovit-o de cateva ori de pamant, avand garda joasa, iar santurile si gropile fiind destul de adanci pt. garda mea). Inca odata, mii de multumiri. O sa te tin la curent aici, cu ceea ce am mai rezolvat. In urmatoarele zile il voi contacta pe Stefan.
Noapte buna tuturor Opel-istilor !
DinuNita
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
Va salut din nou
Am mai citit din cele scrise aici si m-am mai 'luminat'.Am pe bord aprins martorul check engine.Am fost la un tester in garaj la cineva si da sonda o,n-am retinut exact codul de eroare.Masina merge bine mai putin pornirea la rece cand balbaie.Cred ca merge bine,abia am luat-o si nu prea am termen de comparatie.Are 150.000 km si din cate am citit s-ar parea ca o sa am multa activitate la ea.As vrea sa vin la Iasi la d.Dan daca vrea sa m-a ajute cu o parere avizata.Multumesc.(iriluc2@yahoo.com)Anterior masina a fost inmatriculata IS95DUT.
Am mai citit din cele scrise aici si m-am mai 'luminat'.Am pe bord aprins martorul check engine.Am fost la un tester in garaj la cineva si da sonda o,n-am retinut exact codul de eroare.Masina merge bine mai putin pornirea la rece cand balbaie.Cred ca merge bine,abia am luat-o si nu prea am termen de comparatie.Are 150.000 km si din cate am citit s-ar parea ca o sa am multa activitate la ea.As vrea sa vin la Iasi la d.Dan daca vrea sa m-a ajute cu o parere avizata.Multumesc.(iriluc2@yahoo.com)Anterior masina a fost inmatriculata IS95DUT.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DinuNita citeste codul stocat, nu mai apela la tot felul de testere.
Cum se citesc coduri eroare fara tester :
1. se apasa frina si acceleratie pina la fund
2. se pune contactul pe pozitia II
3. in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita, incepem sa numaram clip-urile
Exemplu :
********** pauza*pauza*pauza*****
Deci cod P0115, zero este 10 clipuri
Dupa ce il citesti il pui aici, toba este perfect curata (ca una noua) sau afumata ?
Cum se citesc coduri eroare fara tester :
1. se apasa frina si acceleratie pina la fund
2. se pune contactul pe pozitia II
3. in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita, incepem sa numaram clip-urile
Exemplu :
********** pauza*pauza*pauza*****
Deci cod P0115, zero este 10 clipuri
Dupa ce il citesti il pui aici, toba este perfect curata (ca una noua) sau afumata ?
DinuNita
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
DinuNita
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DinuNita a scris:Am mai descoperit ceva ciudat astazi la Peco cand am desfacut busonul sasaia ciudat(s-a speriat angajatul peco),nu stiu daca era depresiune sau presiune,dar s-a auzit destul de ciudat.
ai aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8739