Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Crying or Very sad Va salut si cu regret anunt ca motorul meu nu mai trage si apare martorul motor (permanent). Se simte ca mai trage la treapta 1 si 2 dar la turatie 2500+
Cod eroare P2279-5B<DTC Unknown>...nu stiu sa il interpretez. Poate cineva sa ma ajute? Ce reprezinta codul?
Eventual as aprecia si un sfat legat de cum as putea verifica furtunase de la turbo. Unde sunt... cum ajung la ele?
PS: Cand opresc motorul...la ultima rotire trancane (eu banuiesc o supraalimentare cu aer), iar in mers parca are un vuiet slab la motor, aproape insesizabil.

Cu respect,
Gabriel
Skip ads

  • cosmin b

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=44354
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut Cosmin, Am citit topicul, dar in afara de pus aditivi in combustibil nu e nimic concret, iar la mine nu iese fum negru.
Maverik zicea ca nu are putere pana in 2000 rpm, dar la mine nu are peste 2000....
Cu respect!
  • cosmin b

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Vezi si aici: http://www.astraclub.ro/ind...efecte-la-z19dth/ . Punctul 5
Skip ads

  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata! Codul p2279-5B = Generic Intake Air System Leak
In cazul meu a fost valva EGR blocata. Toate orificiile de la EGR si clapeta acceleratie erau infundate.
Cauza codului putea fi si Turbosuflanta, dar la mine nu era asta!
Tin sa multumesc celor care m-au ajutat cu informatii!
Topicul se poate inchide SAU poate ramane valabil pentru alti colegi cu problema asta

Cu respect,
Gabriel
  • edragos24

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Unde ai rezolvat problema?Si la mine s-a detectat acest cod de eroare.Merci!
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Dragos, eu am demontat in fata blocului corpul EGR si l-am spalat in benzina cu o periuta de dinti, iar la intrare in admisie am folosit servetele si carpe ca sa protejez zona, dupa care am bagat varful unei surubelnite mici acolo sa extrag depunerea. La mine a fost infundat 100% EGR.
Tu ai Vectra A ? ce motor?
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Va salut si cu regret va informez ca iar am acest cod nenorocit P2279 -(5B) - Not present
Mergand cu 80 km/h cu treapta 4, am accelerat pana la 100km/h si s-a aprins martorul check engine si acceleratia era 90% moarta. Cand apasam pedala de acceleratie.... pisca in suturi si am fost nevoit sa opresc motorul si sa pornesc iar. Masina a mers bine apoi (am lasat-o moale) dar a ramas martorul. Am pus op-com, am sters eroarea....dar la relanti daca turez motorul la 2500+ se aude un scartait scurt si ascutit, de fiecare data cand turatia ajunge la 2500 si creste.
Ce test pot sa ii fac sa aflu daca e ceva de le turbo... si daca e cineva convins ca e de la turbo, unde anume trebuie sa umblu!? O denumire piesa, locatie, as fi recunoscator. O poza ar fi foarte utila... Multumesc in avans!
Cu respect!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Scoate mufa de la EGR sau schimba-l. Nu mai lucreaza corect partea electronica.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut! Am verificat astazi nivelul la ulei si e aproape dublu. Asta nu o inteleg Sad Poate sa fie asta cauza? Din ce reprezinta codul de eroare, nu are legatura. EGR e curat, dar daca ii scot mufa si nu obturez orificiul si anulez din op-com.... nu incurca? Adica pot doar sa scot mufa si merg fara urmari?
Cu respect!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Miroase uleiul a motorina? Reverifica si nivelul. N-are legatura codul de eroare cu uleiul.

Scoate mufa de la EGR. Daca masina va merge bine si nu mai da eroarea asta de intake air leak e partea electronica din EGR de vina. Nu e nicio problema sa mergi fara blind si cu mufa scoasa.
  • svg_gabriel10

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Am inteles! Doar ca nu mi-a mai facut nicio figura de atunci Smile . Ciudat dar ma bucur. Cand am verificat eu...eram manjit pe maini de solutii si pulbere de fier, fonta, etc si nu am simtit. Dar voi repeta verificarea in seara asta sau maine si revin cu raspunsul.
Pana luni fac si schimbul de ulei....DACA gasesc busonul si filtrul Very Happy (habar nu am unde sunt). Cu noul ulei la nivel, voi avea grija sa verific mai des,...nu ca acum la 4000km.
Multumesc pentru info, cu respect!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR