Parola noua?


Am un omega si nu-i dau de cap cu caldura.Am curatat caloriferul de 5 ori cu diferite substante din comert. De fiecare data incepe sa bage caldura dar cum merg cu peste 90km/h se lasa un frig in masina de inebunesc.
Termostatul funtioneaza normal. Am incercat si cu improvizatii, am crezut ca este aer pe furtun asa ca am taiat furtunul care duce din calorifer in pompa de apa si am pus un "teu" de dacie ca sa aerisesc. NIMIC. Nu stiu ce sa mai fac!
Vreo idee?
in primul rand spune-ne daca se incalzeste cat trebuie.
cand pui mana pe el nu ai putea sa o tii mai mult de 1 sec.
in al doilea rand verifica mecanismele vacumatice pentru ca s-ar putea sa ramana deschis si sa-ti bage aer de afara.
Pe tur frige puternic furtunul, partea pe care pot sa o ating frige dar returul se raceste la viteza mare. Cand merg prin oras imi face foarte rar probleme. Daca stau la ralanti se incalzeste si returul. Care sunt mecanismele vacumatice?
pune pe recirculare aer ...
mecanismele vacumatice sunt pe sub bord, este o intreaga matocarie acolo de furtune si de fire.
incearca sa pui pe recirculare , si dupa aia vezi ce se intampla.
Acelasi lucru. La o viteza de peste 90km/h incepe sa bage aer rece iar furtunul care vine din calorifer este rece. Daca stationez macar 2 minute incepe sa bage iar aer cald.
ce zice temperatura din bord in ambele situatii?

se pare ca iti sta termostatul deschis
Am observat ca atunci cand creste un pic temperatura se intampla asta. "Un pic" inseamna 2-3 grade peste normal.
Vezi sa nu ai o clapeta de aer rece defecta (posibil sa nu mai inchida bine)
ce model de Omega? ce an?
P.S. INCHIDE circuitul de aer de la mijloc ,ala ia aer rece direct de afara toate Opelurile au "problema" asta poate pe acolo intra aer rece
Ai umblat cumva la calorifer vezi să nu-l fi pus la locul lui și să-l fi lăsat un pic mai afară iar curentul de aer rece de afară să ți-l răcească în momentul când mergi mai tare. Eu așa am pățit la dacie până a venit un tip și mi la înfipt mai în interior. Si mai vezi clapetele pe unde intră aer la el să nu fie vreuna ruptă sau deschisă. Zic și eu nu stiu ce ar putea fi mă gândesc că așa cum ai spus că ai desfăcut caloriferul de mai multe ori asta să fie problema.
verifica si robinetul de la calorifer...cursa maxima daca deschide complet sau ba

Discutii similare

Hai si tu in Club

Inregistrarea este si va fi mereu gratuita.

Cont Nou