Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
A venit si randul meu sa scriu la rubrica asta, din pacate, si tocmai in
ziua Craciunului. Asa ca, sa va priasca porcul si sarmalele iar noul an sa va aduca clipe frumoase (si nici o problema la masina).

Ce se intampla?
Dupa ce se incalzeste motorul, trage greu sub 2500 rpm. Apas
acceleratia brusc cand sunt sub 2000 rpm si creste ff greu turatia
pana la 2500~3000 (parca se ineaca putin), dupa care isi da drumul si ajunge frumos la 4000.
Cel mai mult se observa intr-a 2-a, dar se simte si in alte trepte.
Asta se intampla doar dupa ce se incalzeste. La inceput cand motorul e
rece nu simt problema, probabil datorita auto-shocului.

Masina are 34000 km, pun doar benzina Petrom 99+. Toate filtrele si uleiul
le-am schimbat la 29000 km. Merg putin cu ea (sub 500 km/luna), dar imi
place sa o calc (>4000 rpm).

Ce pareri aveti?
Skip ads

  • Dragster

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
acelasi motor, trage bine incepand de la 2000 de ture.. desi nu are cum sa traga tare decat peste 3000... Diferenta intre al meu si al tau find de vreo... 70 000 km ... as zice ca e ceva in neregula. Dar ca idee, si mie mi se parea ca are o anumita "innecare" in acceleratie inainte de a schimba bujiile.. Poate te ajuta.
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Merci Dragster. Mi-a mai zis cineva de bujii si cred ca le voi schimba, desi manualul zice ca se schimba la 60000 km.

Eu ma gandeam initial ca sonda lambda nu indica bine.
Credeam ca atunci cand motorul e rece, ECU imbogateste amestecul (auto-shoc) si trece peste indicatiile sondei lambda si de aceea merge bine cand e rece. Iar cand motorul se incalzeste, sonda lambda isi reintra in functie si indica un nivel de oxigen scazut -> ECU taie din alimentare -> amestec sarac -> trage greu.

E doar o presupunere. Ce ziceti?
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
bujiile mai mult ca sigur...si eu am avut problema asta si am skimbat bujii...acum trage fain fara smucituri ,laguri de putere etc.Ar mai fi o posibilitate sa ai bujii "prea calde" pt parametrii motorului...dar mai degraba tind sa cred ca au expirat
Skip ads

  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate se pare ca este modulul de inductie. Stie cineva cat costa unul nou?
  • Pyroman
  • **
  • 67 mesaje
  • din 19 Jul 2006
  • Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Bucuresti
  • Pyroman

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 1.6 16V, 74 kw 101 CP,Z 16 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2006

  • Mesaj Privat
cum tzi-ai dat seama ca este modulul de aprindere? Unul nou e vreo 6 milioane parca.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11574 Embarassed
In rest vezi :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10827
Si curata :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9123
Si schimba bujii :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9845
Si da o cautare ca mai gasesti !
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Aveam Check Engine aprins asa ca m-am dus la test. Mi-a iesit P0351 - rateu aprindere cilindrul 1. Am schimbat bujia de pe cil 1 cu una de pe alt cilindru.
Vineri am fortat-o intr-o depasire si mi s-a aprins din nou Check Engine si a inceput sa mearga in 3 cilindri (se simtea dupa tremurat). M-am dus la test si mi-a iesit tot P0351, deci tot pe cilindrul 1. Asa ca nu prea e de la bujii. In cel mai rau caz poate fi de la ECU.

O sa curat si EGR. Merci pentru sfat Dan.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Solutia la problema ta (ECU defect) este :
1.7dti_edition2000
0744319270
Citeste si ai sa vezi ca nu esti singurul, a mai rezolvat.

Revin cu o informatie care pot sa o sustin :
ECU astea au un defect de fabricatie.
Nu pot sa va spun mai multe ca va apucati si o sa stricati mai tare ECU. Care se pricepe intradevar rezolva singur. Restul va recomand sa stati linistiti !


Ultima modificare facuta de dancuciureanu la Mar 30 Jan, 2007 10:21 am
  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Multa informatie despre ECU gasesti aici :

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=8916
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Gata!
Am rezolvat-o cu ajutorul lui geo_dezu din Brasov.
Era de la modulul de inductie, mai exact de la bobina 1.
Am inlocuit modulul defect cu cel al lui Geo si acum merge frumos.
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Cu Very Happy sau fara acordul lui Twisted Evil ?
Skip ads

  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hei! Asta e un lucru bun...si spun asta deoarece inseamna ca blocul lui geo-dezu e bun!
Vorbisem si eu cu el in legatura cu asta...mie inca imi stariue problema si nu am rezolvat-o...(alte bobine m-ar ajuta eventual sa exclud una din posibilitati)
Daca cumva nu ai cumparat-o si vrei sa iti iei una noua, atunci cand o trimiti inapoi, setezi traiectoria peste Bv si o pui pentru Cj.... Wink , asta desigur, daca domnul Geo permite...
Da un semn...merci mult!
  • fiara

  • Mesaje scrise: 148
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
Din pacate (cel putin pentru tine Twisted Evil ) am batut palma cu Geo si ieri i-am trimis banii pentru modul, dar poate te pot ajuta altfel.
Ai descris pe undeva pe forum problema pe care o ai?
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ei, nu-i nimica...eu inca mai astept si poate rezolv ceva loco...nu ca m-as grabi tare der problema incepe sa ma irite..
e descrisa aici..https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11696 si inca nu am rezolvarea..cand ma hotarasc sa dau telefonul ala pentru programare la Opel, masina (ca si noi la dentist de altfel..) nu mai face figuri vreo 2-3-4 zile si apoi o ia de la capat..
  • Alyn93

  • Mesaje scrise: 564
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut tutror..am si eu o problema am schimbat ieri EGR-ul nou Piesburg motor Z16XE motorul merge perfect doar ca sub 2000 rot /min fie la relanti fie in sarcina la apasarea brusca a pedalei de acceleratie da 2-3 rateuri intreruperi nu stiu cum sa le zic sunet specific mersului in 3 si dupa creste perfect turatia...! Bujiile noi ,EGR nou clapeta curatata bine filtre noi! Ce ar trebui sa verific? Multumesc anticipat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR